-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезинфекційні
Торги відмінено
342 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 714.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 714.30 UAH
Період оскарження:
08.06.2017 10:22 - 25.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхиллення
Номер:
2c74bddfd83d410db69315ab940ba536
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-000382-b.b3
Назва:
щодо неправомірного відхиллення
Вимога:
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція ТОВ «ІМЕД» було відхиллено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме невідповідність медико-технічним вимогам. Дезінфікуючі засоби, які запропонував ТОВ «ІМЕД» повністю відповідають за функціональним призначенням, сферою застосування та антимікробною дією. Цінова пропозиція ТОВ «ІМЕД» була найнижчою та майже двічі менше ніж пропозиція переможця ТОВ "СаноМарк". Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну оцінку . Нагадуємо, що відповідно до тендерної документації зазначених торгів оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Слід зауважити, що вами заздалегідь були внесені зміни у медико-технічні вимоги тендерної документації з метою закупити дезінфікуючі засоби у певного виробника. У період уточнень до вас звертались потенційні учасники та просили усунути дискримінаційні вимоги. Але ж ви не звернули уваги и відписували, що на ринку безліч аналогів. Як видно після розкриття запропонувати відповідний товар змогли тільки 2 учасника ТОВ «СаноМарк» та ФОП ЙоркоР.А., які запропонували однаковий товар, хоч в МТВ не містили назв дезінфікуючих засобів. Ще раз доводить, що МТВ були прописані під певного виробника ТОВ «ДезоМарк» без можливості запропонувати еквіваленти.
Також слід зауважити, що ТОВ «СаноМарк» та ФОП Йорко Р.А. запропонували один і той самий дезінфікуючий засіб Саноксіл 006, але ж у складі своїх пропозицій надали методичні вказівки із застосування засобу Саноксіл 100, що не відповідає назві запропонованого товару ТОВ «СаноМарк» та ФОП Йорко Р.А. (Саноксіл 006), тобто пропозиція містить суперечливу інформацію.
Звертаємо вашу увагу, що згідно державного реєстру дезінфікуючих засобів МОЗ України дезінфікуючий засіб Саноксіл 006 немає реєстрації, тому не може використовуватись закладами охорони здоров’я .
Визнавши нашу пропозицію переможцем ви економити 148 490,80 грн. бюджетних коштів, які ви можете використати з користю для потреб лікарні. Та отримати якісні дезінфікуючі засоби.
Виходячи заведеного вище наполягаємо скасувати рішення , бо в іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль щодо корумпованих дій між Замовником та Переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2017 12:13
Вирішення:
Доброго дня! На вашу скаргу від 10.07.2017 року повідомляємо, що відповідно до п.3, ч.1,ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація міститсья повну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Також документація містити вираз "або еквівалент", тобто учасники були вправі запропонувати «еквівалент» товару, закупівля якого здійснюється та характеристики якого не є гіршими та відповідають вимогам медико – технічного завдання. Слід зазначити, що пророзиція Учасника ТОВ "ІМЕД" була відхилена рішенням тендерного комітету, відповідно до п.4, ч. 1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації 9детальні підстави відхилення зазначено у протоколі розгляду пропозиції, що оприлюднений на веб - порталі Prozorro).
Що стосується наявних у складі пропозиції Учасника ТОВ "СаноМарк" методичних вказівок, повідомляємо, що вимогами Додатку 3 тендерної документації було встановлено подання Учасниками у складі пропозиції:
1) Довідка в довільній формі про джерело походження товару (найменування товаровиробника) та країну походження товару
2) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
3) Надати копії документів що засвідчують якість товару на кожну окрему одиницю закупівлі.
4) Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності (надати гарантійний лист).
5) В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
Тож враховуючи наведене у тендерній документації відсутня вимога щодо подання методичних вказівок саме складі пропозиції, зазначений документ поданий Учасником ТОВ "СаноМарк" як додатковий. Слід зазначити, що Учасником було подано докумнт що підтверджує якість товару - сертифікат якості. Отже, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Щодо пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Йорко Роман Антонович, повідомляємо, що дана пропозиція не розглядалася тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимогах МТВ
Номер:
a093ee3df2ac477692ad37f4bbb74b99
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-000382-b.b2
Назва:
щодо дискримінаційних вимогах МТВ
Вимога:
Шановний Замовнику! У попередній скарзі ми чітко визначили дискримінаційні вимоги, що прописані у МТВ. Це є унікальний склад засобів.
Засіб №3 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, Вміст діючих речовин, %: Діметилбензилкокосжирноалкіламонію хлориду,не менше 15,2%, кокоспропілендіамін 1,5бігуанідину діацетату, не менше 8,74%. Засіб містить інгібітори корозії та поверхнево-активні речовини. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Фамідез комбі виробництва ТОВ «Дезомарк».
Засіб №4 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення: вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 2,88%, срібла нітрату, не менше 0,0045%. Також слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 100 виробництва ТОВ «Дезомарк».
Не требо робити вигляд, що ви не розумієте про що йде річ. Ви лобіюєте інтереси певного виробника та його представників, які можуть запропонувати лише товар виробництва ТОВ «ДЕЗОМАРК». Тому наполегливо просимо внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні вимоги, які прописані в МТВ, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2017 09:16
Вирішення:
Доброго дня! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1) Засіб зі вмістом діючих речовин, %: діметилбензилкокосжирноалкіламонію хлориду,не менше 15,2%, кокоспропілендіамін-1,5 -бігуанідину діацетату, не менше 8,74%, виробляють в Україні не менше два виробники.
2) Засіб зі вмістом діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 2,88%, срібла нітрату, не менше 0,0045%- це не Саноксіл 100, як Ви помилково вважаєте;
- засіб з таким складом активно-діючих речовин виготовляють в Україна не менше двома виробниками.
Таким чином, ще раз стверджуємо, що підстави для внесення змін до документації відсутні. Будь – який учасник може запропонувати «еквівалент» товару, характеристики якого не є гіршими та відповідають вимогам медико – технічного завдання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимогах МТВ
Номер:
adb38221a03b465d861f0bb80bf6b923
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-08-000382-b.b1
Назва:
щодо дискримінаційних вимогах МТВ
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону тендерним комітетом були внесені зміни до медико – технічні вимоги Додатку 3 (надалі - МТВ) та прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Засіб №3 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, Вміст діючих речовин, %: Діметилбензилкокосжирноалкіламонію хлориду,не менше 15,2%, кокоспропілендіамін 1,5бігуанідину діацетату, не менше 8,74%. Засіб містить інгібітори корозії та поверхнево-активні речовини. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Фамідез комбі виробництва ТОВ «Дезомарк».
Засіб №4 Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення: вміст діючих речовин, %: Пероксиду водню, не менше 2,88%, срібла нітрату, не менше 0,0045%. Також слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 100 виробництва ТОВ «Дезомарк».
Також звертаємо вашу увагу, що МТВ які ви прописали складено таким чином, що вони не відповідають навіть тим засобам, яким ви маєте намір закупити.
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише ТОВ «ДЕЗОМАРК», ТОВ «САНОМАРК», ФОП Йорко Р.А., ФОП Олач О.О. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно медико-технічні вимоги Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа які підтверджують якість дезінфікуючого засобу. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2017 10:06
Вирішення:
Відповідно до ч. 1, ст.. 23 Закону: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.» Отже, враховуючи зазначене надаємо відповідь на Ваше звернення від 13.07.2017 р.
У Вашій Вимозі здійснено аналіз медико-технічних вимог до предмету закупівлі, однак наведено інформацію, що не відповідає дійсності. Також Вами висунуто вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, без конкретизації які саме зміни слід здійснити.
Повідомляємо, що відповідно до п.18 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Тендерним комітетом було визначено предмет закупівлі згідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, а саме: ДК 021:2015 (CPV) 24450000-3 Агрохімічна продукція (CPV) (Засоби дезинфекційні). Тендерна документація складена у відповідності до ст. 22 Закону та згідно до п.3 ч.2. Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у ній надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію яка містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, також міститься посилання на «еквівалент».
Вами у Вимозі вказано: що у Додатку 3 міститься вимога, щодо подання учасниками оригінал листа які підтверджують якість дезінфікуючого засобу. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції. Слід зазначити, що вказаної вимоги Вами замовником не було встановлено, у п. 3 Додатку 3 зазначено вимогу: Надати копії документів що засвідчують якість товару на кожну окрему одиницю закупівлі. Надання таких документів жодним чином не обмежує конкуренції, а є доказом того, що Учасники пропонують Замовнику якісний товар, що відповідає медико – технічніим вимогам тендерної документації.
У Вашій Вимозі стверджується, що запропоновані до закупівлі товари «можуть запропонувати лише ТОВ «ДЕЗОМАРК», ТОВ «САНОМАРК», ФОП Йорко Р.А., ФОП Олач О.О.».
Що не відповідає дійсності, оскільки поставку дезінфекційних засобів, перелік яких міститсья у медико – технічних вимогах Додатку 3, може здійснити будь-який учасник. У своїй вимозі Ви вказуєте, що товар, який ми хочемо закупити, на ринку може запропонувати низка учасників, тобто, конкурента процедура закупівлі жодним чином не порушена. Кім того слід зазначити, що Учасники вправі запропонувати аналог товару, закупівля якого здійснюється, характеристики якого є такими самими, або кращими, що відповідає вимогам Замовника.
Таким чином, вимоги тендерної документації жодним чином не порушують вимог ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, підстави для внесення зміни до тендерної документації, відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено