• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на будівництві об’єкта по робочому проекту «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)»

Завершена

509 371.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 546.86 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 16:02 - 10.06.2021 09:00
Вимога
Вирішена

Неправомірне відхилення

Номер: 4cd52af173bc42c1bd627e7b15f56150
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-009747-b.a2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
04 червня 2021 року Виконавчим комітетом Вугледарської міської ради (надалі - Замовник) в системі електронних закупівель ProZorro було оголошено спрощену закупівлю: UA-2021-06-04-009747-b Роботи з технічного нагляду за реалізацією проекту «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)» Код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (надалі - Закупівля). Протоколом №24 засідання тендерного комітету виконавчого комітету Вугледарської міської ради від 24 червня 2021 року вирішено відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" з наступних підстав: - Відповідно до пункту 4 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Роботи з технічного нагляду за реалізацією проекту «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)» Учасник у складі пропозиції має надати довіку на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання заявлених робіт не менше п’яти років, зокрема про щонайменше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі – кваліфікаційний сертифікат) інженера технічного нагляду з повним робочим днем. - Відповідно до наданої Учасником в складі пропозиції довідки (вих. №11-2021-06/2 від 11 червня 2021 року), на підприємстві працюють зокрема наступні працівники: - Болтков Ігор Сергійович, інженер з технічного нагляду, загальний стаж роботи 5років/5 років на підприємстві, на підтвердження кваліфікації працівника наводиться кваліфікаційний сертифікат Серія АТ №007993 від 25 грудня 2019 року; - Богданов Олександр Олександрович, інженер з технічного нагляду, загальний стаж роботи 10 років/5 років на підприємстві, на підтвердження кваліфікації працівника наводиться кваліфікаційний сертифікат Серія АТ №007994 від 25 грудня 2019 року. - Тендерний комітет вимагав на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати єдиний документ кваліфікаційний сертифікат. - Тож, відповідно до зазначених кваліфікаційних сертифікатів (Серія АТ №007993 від 25 грудня 2019 року, Серія АТ №007994 від 25 грудня 2019 року), досвід наведених у довідці працівників з дати проходження атестації складає менше 5 років. ТОВ «Інжинірингова компанія «СТРАТЕГІЯ» детально ознайомившись з протокольними рішеннями засідання тендерного комітету виконавчого комітету Вугледарської міської ради від 24 червня 2021 року №24 не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «СТРАТЕГІЯ», вважає, що Замовник порушив процедуру закупівлі послуг, оскільки Тендерна пропозиція ТОВ «ІК «Стратегія» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вважає дії Замовника такими, що не відповідають принципам недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, що встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обґрунтовуючи наступним. Надані у складі нашої пропозиції сертифікати АТ №007993 від 25 грудня 2019р. та АТ №007994 від 25 грудня 2019р. свідчать про наявність у інженерів з технічного нагляду І категорії (будівництво) та про кваліфікацію «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1(незначні наслідки), СС2 (середні наслідки). Відповідно до затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 08.08.2017 №92 зі змінами, внесеними наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29.12.2017 №350 Зміна №11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» від Інженера з технічного нагляду (будівництво) вимагаються такі кваліфікаційні вимоги: Провідний інженер з технічного нагляду (будівництво): Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань. Стаж роботи за професією інженера з технічного нагляду (будівництво) І категорії - не менше 2 років. Підвищення кваліфікації. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки). Інженер з технічного нагляду І категорії (будівництво): Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань. Стаж роботи за професією інженера з технічного нагляду (будівництво) ІІ категорії - не менше 2 років. Підвищення кваліфікації. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки). Інженер з технічного нагляду ІІ категорії (будівництво): Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань. Стаж роботи за професією інженера з технічного нагляду (будівництво) - не менше 2 років, або стаж роботи у сфері будівництва на інженерних посадах - не менше 5 років. Підвищення кваліфікації. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки). Інженер з технічного нагляду (будівництво): Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань. Стаж роботи у сфері будівництва на інженерних посадах - не менше 3 років.». Отже, виходячи з наведеної інформації, хочемо донести до відома Замовника, що надані у складі нашої пропозиції сертифікати інженерів з технічного АТ №007993 від 25 грудня 2019р. та АТ №007994 від 25 грудня 2019р., свідчать про наявність досвіду більше ніж 5 років у кожного із зазначених інженерів. Відповідно до частини четвертої статті 26 Закону ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, яка згідно із реалізацією проекту «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара (коригування)» складає 509 371,20 гривень. Разом із тим, Учасником в складі пропозиції надано наступні документи: Договірна ціна (лист №11-2021-06/4 від 11 червня 2021 року); Цінова пропозиція (лист №11-2021-06/15 від 11 червня 2021 року); Розрахунок вартості робіт з технічного нагляду (лист №11-2021-06/13 від 11 червня 2021 року), відповідно до яких розрахункова вартість виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі, складає 515 160,00 грн. з ПДВ, що є порушенням частини четвертої статті 26 Закону та умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції ТОВ «ІК Стратегія» було надано цінову пропозицію за формою наведеною Замовником у Додатку 1 до Оголошення про закупівлю, зазначена ціна з урахуванням ПДВ оскільки в самій формі пропозиції Замовником була зроблена примітка що «Ціна пропозиції учасника повинна містити в собі всі витрати виконавця робіт з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, та інші витрати згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів.». Початкова ціна при подачі була зазначена без ПДВ, оскільки сама закупівля проводилася без урахування вартості ПДВ. Також повідомляємо що у випадку зазначення вищої вартості нашу пропозицію не було б допущено автоматично електронним майданчиком, так як він фіксує вартість закупівлі та цінову ставку учасника. Враховуючи наведену інформацію, вимагаємо скасувати рішення замовника про визначення переможця ФОП Жиронкіна Олега Юрійовича, та рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК «Стратегія», так як вважаємо неправомірним відхилення нашої пропозиції, дискримінаційним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки нами було дотримано всі вимоги відповідно оголошення про закупівлю.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагав надати у складі пропозиції довідку на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання заявлених робіт не менше п’яти років, зокрема про щонайменше одного працівника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі – кваліфікаційний сертифікат) інженера технічного нагляду з повним робочим днем. Заявленими роботами спрощеної закупівлі є роботи із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на будівництві об’єкта з класом наслідків СС2 (середній). Учасник в складі пропозиції надав довідку (вих. №11-2021-06/2 від 11 червня 2021 року), що на підприємстві працюють: інженер з технічного нагляду І категорії, кваліфікаційний сертифікат Серія АТ №007993 від 25 грудня 2019 року; інженер з технічного нагляду І категорії, кваліфікаційний сертифікат Серія АТ №007994 від 25 грудня 2019 року. Зазначеними сертифікатами зафіксовано право інженерів з технічного нагляду І категорії здійснювати технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на будівництві об’єкта з класом наслідків СС2 (середній) починаючи з 25 грудня 2019 року. Тож, досвід виконання робіт із здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на будівництві об’єкта з класом наслідків СС2 (середній) наведених у довідці працівників складає менше 5 років. Відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі - Закон) ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, яка згідно із оголошенням про проведення спрощеної закупівлі складає 509371,20 гривень. Разом із тим, Учасником в складі пропозиції надано наступні документи: Договірна ціна (лист №11-2021-06/4 від 11 червня 2021 року); Цінова пропозиція (лист №11-2021-06/15 від 11 червня 2021 року); Розрахунок вартості робіт з технічного нагляду (лист №11-2021-06/13 від 11 червня 2021 року), відповідно до яких розрахункова вартість виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі, складає 515160,00 грн. з ПДВ, що є порушенням частини четвертої статті 26 Закону та умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно із пунктом 15 частини першої статті 1 Закону найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено, що найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ). Відповідно до частини першої, другої статті 5 Закону публічні закупівлі здійснюються на принципах недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Тендерний комітет не може оцінювати пропозицію Учасника, який є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників не платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель Замовник керується базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 5 Закону, Тому, з метою дотримання наведених принципів та проведення процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, Замовником оцінено пропозицію Учасника на однакових (рівних) умовах із не платником ПДВ. Якщо учасник є платником ПДВ, він повинен надати пропозицію з урахування ПДВ.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bf75502305a2452bb3175417cd090bc8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-009747-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушення з боку Замовника - Вугледарської міської ради – про відхилення пропозиції Учасника - ТОВ «Донбудперспектива» Протоколом №21 від 17.06.2021р. засіданням тендерного комітету виконавчого комітету Вугледарської міської ради м.Вугледар було відхилено пропозицію ТОВ «Донбудперспектива». Відповідно до п.4 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Роботи з технічного нагляду за реалізацією проекту «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг м.Вугледара (коригування)» учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання заявлених робіт не менше п’яти років. Учасник – ТОВ «Донбудперспектива» - надав довідку з інформацією про 2-х інженерів відповідної кваліфікації, що мають Кваліфікаційні Сертифікати інженерів технічного нагляду за классами наслідків СС2 з повним робочим днем на підприємстві. Доводимо до відома Замовника – Виконавчий комітет Вугледарської міської ради: По-перше: згідно порядку отримання Кваліфікаційних сертифікатів інженерів технічного нагляду, Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Зокрема: Категорія сертифікованих фахівців Роботи (послуги), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом Інженер з технічного нагляду II категорії Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки) Інженер з технічного нагляду I категорії Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки) Провідний інженер з технічного нагляду Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки) Сертифікат категорії СС2 передбачає попередього отримання сертифікату категорії СС1 і вказує на те, що досвід роботи інженерів складає більш, ніж 5 (п’ять) років. По-друге: Замовником – Виконавчим комітетом Вугледарської міської ради – чітко не було прописано про те, що інженер з технічного нагляду повиненен мати досвід роботи не менше 5-ти років саме за Кваліфікаційним сертифікатом. ТОВ «Донбудперспектива» вважає необ’єктивним та незаконним рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції, наполягаємо на додаткових поясненнях та визнання нас як переможця згідно закупівлі «Роботи з технічного нагляду за реалізацією проекту «Будівництво Центру надання адміністративних і соціальних послуг м.Вугледара (коригування)». В іншому випадку, ТОВ «Донбудперспектива» буде звертатися до Державної аудиторської служби про перевірку даної закупівлі і перевірку дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет вимагав на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати єдиний документ кваліфікаційний сертифікат, тому трактування Учасником положень пункту 4 Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є такими, що не відповідають колегіальній думці тендерного комітету.
Статус вимоги: Відхилено