• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 15:52 - 16.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: 6303e90e97584b1fbf3db15dedd7e264
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-009582-b.c3
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій всі необхідні документи на інтерактивний мультимедійний КОМПЛЕКС, а саме - Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво, інтерактивних комплексів, Гарантійний лист від виробника інтерактивних комплексів (статус виробника інтерактивних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійного обладнання) щодо надання офіційної гарантії та безкоштовні гарантійні ремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійного терміну. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного комплексу (ноутбук, інтерактивна дошка, проектор, БФП тощо) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів та інтерактивних дошок, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори та інтерактивні дошки. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів, інтерактивних дошок, ноутбуків тощо ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання усіх документів на інтерактивний мультимедійний комплекс не є можливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 тенденої документації та зазначити необхідність надання всіх необхідних документів на інтерактивний комплекс АБО на кожну з його складових.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне: вимога щодо надання авторизаційного листа, сертифікатів на інтерактивний комплекс встановлена у зв'язку із тим, що відповідно до додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі та передбачено закупівлю інтерактивних комплексів, які складаються з певних компонентів, але є одним цілим, тобто одиницею товару (для прикладу зазначимо, що при закупівлі персонального комп’ютеру було б недоцільно вимагати сертифікати на кожну його складову). Вказані компоненти, з яких складається інтерактивний комплекс, повинні бути сумісні між собою. Саме тому мова йде про комплекс, а не про окремі його складові. Отже порушення у вимогах до учасників відсутні. Оскільки мова йде про закупівлю інтерактивних комплексів, то й вимоги встановлені щодо надання сертифікатів та авторизаційних листів саме на інтерактивний комплекс, а не на його складові. Відповідно до зазначеного вище, тендерна документація не містить дискримінаційні вимоги, а отже відсутня необхідність внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо сертифікатів ISO

Номер: fed1e7d65c9b4b40a9402693e2fb535e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-009582-b.b2
Назва: Щодо сертифікатів ISO
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати: Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво інтерактивних комплексів). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити пункти дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерний комітет розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне. Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Окрім цього, виходячи з норм частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Що стосується Ваших зауважень в частині встановлення вимоги про надання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, передусім зумовлена тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару належної якості. У свою чергу, застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Закон «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовник самостійно на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки обладнання, яке буде використовуватись у навчально-виховному процесі та для впевненості, що обладнання, яке закуповується, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Тобто, кожний документ щодо підтвердження якості та безпеки для використання, є складовою відповідних норм чинного законодавства та не є/не може бути дискримінаційним щодо обмеження участі, ОСКІЛЬКИ його отримання та/або розробка та/або погодження не заборонено чи обмежено Законодавством України!. Такий документ може отримати будь-яка компанія, організація чи підприємство яке має намір щодо участі у процедурі закупівлі. У зв’язку з цим, тендерний комітет жодних дискримінаційних вимог при визначенні документів підтверджуючих якість та/або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити зміни у тендерну документацію у цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

ТУ

Номер: 8701e4d54f83467ca16ff1d734d77599
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-009582-b.b1
Назва: ТУ
Вимога:
Шановний Замовник! Доброго дня! Згідно з тендерною документацією учасник повинен надати: Гарантійний лист від виробника інтерактивних комплексів (статус виробника інтерактивних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійного обладнання) щодо надання офіційної гарантії та безкоштовні гарантійні ремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійного терміну. Вказана умова є дискримінаційною по відношенню до іноземних виробників, оскільки вони не мають рівного доступу до подібної сертфікації, вказане погодження нормативно врегульовано відносно українських виробників. При цьому, дана умова не свідчить про якість товарів, оскільки товари можуть відповідати нормам ДСТУ або іншим міжнародним стандартам. Тому вимагаємо виключити вказану умову з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерний комітет розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне. На ринку України є чимала кількість виробників які можуть виконати зазначені вимоги. Оскільки зазначену вимогу можуть виконати більше 2х виробників то дана вимога не може вважатись дискримінаційною. У зв’язку із чим відсутня необхідність вносити зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2021 16:01