• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання проєктно - вишукувальних робіт з розроблення топогеодезичної зйомки в масштабі М 1:500 в складі капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою парку на Дніпровській набережній у районі затоки Берковщина у Дарницькому районі» (ДК 021:2015 (CPV): 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.

Торги не відбулися

323 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 615.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 15:24 - 10.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відхилення

Номер: d9302dcfdd894f5aa78aed78ad159f5e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-008950-b.a3
Назва: Щодо відхилення
Вимога:
Стаття 32. Класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд 1. Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. 2. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. 3. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). 4. До складу комплексу (будови) можуть належати об’єкти, будівництво яких здійснюється за єдиною проектно-кошторисною документацією. 5. Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3. До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об’єкти: характеристики можливих наслідків від відмови (стану об’єкта, при якому неможливо використовувати його або складову частину за функціональним призначенням) яких перевищують: рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб; рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебуватимуть на об’єкті, - 100 осіб; рівень матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта, - 2500 мінімальних заробітних плат (до розрахунку збитків не включаються збитки замовників будівництва, які будують об’єкти без залучення коштів державного або місцевого бюджетів, кредитних коштів, наданих під державні гарантії, коштів державних та комунальних підприємств, бюджетних установ); {Абзац дев’ятий частини п'ятої статті 32 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2517-VIII від 04.09.2018} пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; нове будівництво яких здійснюється в охоронній зоні пам’яток культурної спадщини національного та місцевого значення (розміри охоронної зони не можуть бути менші за два горизонтальні або два вертикальні розміри пам’ятки); об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові будинки понад чотири поверхи; об’єкти, які підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" (крім об’єктів, які виробляють електричну енергію з енергії вітру, за умови позитивного висновку уповноваженого органу з оцінки впливу на довкілля). {Абзац чотирнадцятий частини п'ятої статті 32 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2517-VIII від 04.09.2018} До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. 6. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Об’єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності) за одним із критеріїв, встановлених частиною п’ятою цієї статті. 7. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону. 8. Під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на об’єктах самочинного будівництва клас наслідків таких об’єктів визначається самостійно відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або із залученням експертної організації чи експерта, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. {Стаття 32 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012 Зазначений показник не має жодного відношення до категорії складності місцевості при складанні кошторису на топографо-геодезичні вишукування. Просимо вказати саме категорію складності місцевості, або надати нульовий кошторис. Для уникнення маніпуляцій з боку Замовника з кошторисною документацією при проведенні оцінки пропозицій, які надають учасники процедури, для визначення "достойного кандидата" Відповідь Організатора: 09.07.2021 14:16:53 Доброго дня! Комплексні інженерно - геодезичні (топографо-геодезичні) вишукування зі складанням плану в масштабі 1:500 відносяться до категорії складності місцевості – IІІ. Просимо звернути увагу на вищезазначене та повторно розглянути пропозицію ФОП Говоруха Олег Володимирович
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відхилення

Номер: 21f9303f6aa641a2a87587674dd0f528
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-008950-b.b2
Назва: Щодо відхилення
Вимога:
ТОВ «ГЕО-МАКС» розглянуто Протокол № 41/4 «щодо розгляду тендерних пропозицій» від 07 липня 2021 року. Згідно пункту 8 Протоколу зазначено про підставу для відхилення тендерної пропозиції, а саме: Згідно з ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Учасника ТОВ «ГЕО-МАКС» не відповідає умовам, визначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі так як: -Учасником у складі тендерної пропозиції надано кошторис на проектно-вишукувальні роботи з розроблення топогеодезичної зйомки в масштабі М 1:500 на вишукувальні роботи, який не відповідає вимогам завдання на проектування, а саме: Згідно Збірника цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва частина V-VIII. Частина VII глава 26 таблиця 403 п.1, роботи, що визначені в Кошторисі п. 4 «Прокладання тахеометричних ходів V категорії складності» входить до складу робіт з «Комплексного інженерно-геодезичного вишукування на забудованих територіях із складенням плану в масштабі 1:500» який також враховано в даному Кошторисі. Тобто виникає дублювання робіт, за рахунок чого збільшується кошторисна вартість робіт (невідповідність Додатку № 4 до Оголошення) На зазначені в протоколі підстави для відхилення надаємо наступне заперечення. Учасник ТОВ «ГЕО-МАКС» надав кошторис згідно вимог Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У завданні на проектування (Додаток №4) не встановлено вимог до кошторису взагалі, а тому кошторис не може не відповідати тому чого не існує. Щодо невідповідності кошторису згідно Збірника цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва частина V-VIII. Частина VII глава 26 таблиця 403 п.1, роботи, що визначені в Кошторисі п. 4 «Прокладання тахеометричних ходів V категорії складності» входить до складу робіт з «Комплексного інженерно-геодезичного вишукування на забудованих територіях із складенням плану в масштабі 1:500» який також враховано в даному Кошторисі. Тобто виникає дублювання робіт, за рахунок чого збільшується кошторисна вартість робіт (невідповідність Додатку № 4 до Оголошення) надаємо наступне пояснення. Згідно пункту 3 Кошторису «Комплексні інженерно-геодезичні вишукування на забудованих територіях із складанням плану в масштабі 1:500 ІІІ категорія складності Розрахунковий показник 16,05 (1 га)» наданого ТОВ «ГЕО-МАКС» йде посилання на документ ЗЦВР-82 зі змін. 90р. Частина 7 таблиця 7-403 п. 1-3 – у даному документі (Збірнику цін) зазначено про склад робіт комплексу інженерно-геодезичних вишукувань на забудованих територіях, створення планово-висотної знімальної мережі прокладанням теодолітних ходів і ходів технічного нівелювання з закріпленням точок и прив’язкою до вихідних пунктів. Згідно пункту 4 Кошторису «Прокладання тахеометричних ходів V категорії складності Розрахунковий показник: 2,5 (1 км)» наданого ТОВ «ГЕО-МАКС» йде посилання на документ ЗЦВР-82 зі змін. 90р. Частина 1 табл. 1-19 п.2-5 – у даному документі (Збірнику цін) зазначено склад робіт при прокладанні теодолітних та тахеометричних ходів. Слід зазначити, що для складення плану в масштабі 1:500 прокладаються саме тахеометричні ходи. Виходячи зі змісту вищезазначеного дублювання робіт не виникає та кошторисна вартість не збільшується. Крім того ціна кошторисної вартості наданої учасниками під час подачі тендерних пропозицій втрачає свою чинність тому як після проведення аукціону ціна зменшується. Просимо звернути увагу на вищезазначене та повторно розглянути пропозицію ТОВ «ГЕО-МАКС».
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

Вимога Замовнику

Номер: 9b39a61a6ac643ea8f5b1660023e0d2b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-008950-b.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Предметом даної закупівлі є Виконання проєктно - вишукувальних робіт з розроблення топогеодезичної зйомки в масштабі М 1:500, тобто геодезичні послуги. Відповідно до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є "юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт." Тобто для виконання робіт з розроблення топогеодезичної зйомки в масштабі М 1:500 достатньо наявності за основним місцем роботи сертифікованого інженера-геодезиста. Замовник же вимагає додатково наявності у Учасника "інженера проєкту та/або інженера-проєктувальника". Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу наявності "інженера проєкту та/або інженера-проєктувальника", як таку що не передбачена чинним законодавством для надання послуг що є предметом даної закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено