-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту випускних колекторів 5Д49
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
3 495 840.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 958.40 UAH
мін. крок: 1% або 34 958.40 UAH
Період оскарження:
04.06.2021 13:13 - 16.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо Вас надати пояснення, та відкоригувати тендерну документацію
Номер:
e853c943115d497687f8f3b0e6d5fd7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005879-b.a1
Назва:
Просимо Вас надати пояснення, та відкоригувати тендерну документацію
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник, наша компанія є потенційним постачальником послуги з ремонту випускних колекторів 5Д49, та учасником закупівлі! Згідно тендерної документації, щодо умов проведення закупівлі по процедурі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» послуги з ремонту випускних колекторів 5Д49, прошу Вас надати пояснення:
1) В Додатку №1 технічної документації, щодо ремонту випускних колекторів дизеля 5Д49 вказано про необхідність ремонту наступних складових частин:
патрубків нижніх лівих (2-5Д49.189.32.спч);
патрубків нижніх правих (2-5Д49.189.33.спч);
газових трубопроводів (2-5Д49.189.32спч-1; 2-5Д49.189.32спч-2 (лівий та правий);
компенсатор (2-5Д49.189.28спч)/
Відповідно до креслень ці частини не мають відношення до випускного колектору -2-5Д49.169спч-1, 2-5Д49.169спч-2. Згідно правил капітального ремонту КР1, КР2 тепловозів 2ТЄ116 (ЦТ-0116), які затверджені наказом Укрзалізниці від 10.05.2005р. №505-43 п 8.27 та керівництва на ремонт 105.80800.109-79 ПКТБРЛ, ремонт цих частин не виконується? Тому, що є підставою указувати в ремонті колекторів 2-5Д49.169спч-1, 2-5Д49.169спч-2 ті елементи дизеля, які не є його складовими частинами?
2) Просимо дати пояснення твердженню технічних вимог : «Надавачем послуг проводиться ремонт зношених поверхонь та повна заміна всіх внутрішніх та зовнішніх труб та патрубків водяної порожнини випускних колекторів дизеля 5Д49». Що мається на увазі, під терміном зношених поверхонь? Тому, якщо проводити повну заміну всіх труб, всі зношенні поверхні будуть замінені. Але згідно правил капітального ремонту КР1, КР2 тепловозів 2ТЄ116 (ЦТ-0116), які затверджені наказом Укрзалізниці від 10.05.2005р. №505-43 п 8.27 та керівництва на ремонт 105.80800.109-79 ПКТБРЛ, така заміна проводиться тільки вразі потреби. Це дає змогу суттєво знизити собівартість ремонту і вартість послуги яка надається замовнику.
3) Згідно вказаних вище чинників оголошений конкурс не є ремонтом колекторів згідно правил капітального ремонту КР1, КР2. Під ремонтом Замовник закуповує нову випускну систему Дизеля 5Д49, що суттєво дорожче відновлення працездатності пошкоджених колекторів, які за вимогами такого ремонту будуть замовником утилізовані як металобрухт.
Просимо вас, шановний Замовник, відкоригувати тендерну документацію згідно наведеного вище, та правил капітального ремонту КР1, КР2 тепловозів 2ТЄ116 (ЦТ-0116). Запропоновані зміни забезпечать раціональне та ефективне використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до тендеру.docx 09.06.2021 17:14
Дата подачі:
09.06.2021 17:12
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо роз’яснення та внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно технічної документації та конструкції тепловозів, для відводу випускних газів від циліндрових комплектів до турбокомпресора, в тепловозі 2ТЕ116 передбачено випускний редуктор та газові труби, які разом становлять єдину випускну систему дизеля 5Д49, хоча і мають різні номери креслень. Фахівцями виробничих підрозділів залізниці, під час проведення дефектування обладнання, було підтверджено необхідність проведення капітального ремонту всім складовим частинам випускного тракту дизеля 5Д49 тепловоза 2ТЕ116, про що зазначено в дефектних актах, в тому числі випускним колекторам 2-5Д49.169спч-1, 2-5Д49.169спч-2 (лівий та правий) та газовим трубопроводам 2-5Д49.189.32спч-1, 2-5Д49.189.32спч-2 (лівий та правий). Розділом 16.2.27 «Колектори випускні, трубопровід газовий» Правил технічного обслуговування та поточних ремонтів тепловозів 2ТЕ116 (ЦТ-0043), розділом 8.27 «Колектори випускні, трубопровід газовий» Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 тепловозів 2ТЕ116 (ЦТ-0116) передбачено проведення ремонту зазначеного обладнання в комплексі. Капітальний ремонт випускного колектора без включення складових частин газового трубопроводу є економічно недоцільним і призведе до додаткових фінансових витрат залізницею на ремонт дизелів 5Д49. В Технічних умовах Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що надавачем проводиться ремонт зношених поверхонь та повна заміна всіх внутрішніх та зовнішніх труб та патрубків водяної порожнини випускних колекторів 5Д49. Під терміном «зношених поверхонь» слід розуміти складові частини випускної системи дизеля 5Д49, які згідно Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 тепловозів 2ТЕ116 (ЦТ-0116) може бути відновлено. Заміна всіх внутрішніх та зовнішніх труб та патрубків водяної порожнини передбачена через довготривалу експлуатацію випускних колекторів без виконання капітального ремонту, через що на елементах обладнання виявлено зношеність та тріщини, що утворилися внаслідок втомлюваності металу, кавітаційного руйнування та корозійних явищ.
В зв’язку з вищевикладеним, коригування тендерної документації проводитись не буде.
Статус вимоги:
Відхилено