-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ
Забезпечення тендерних пропозицій та умов виконання договору не передбачено тендерною документацією
Завершена
1 808 073.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 041.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 041.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2021 12:55 - 19.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
оскарження умов тендерної документації
Номер:
aa9be3f882e243e5b2dd3679981389fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005601-b.b2
Назва:
оскарження умов тендерної документації
Скарга:
опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Управління освіти і науки Бориспільської МР.docx 16.06.2021 16:51
- скарга Управління освіти і науки Бориспільської МР.pdf 16.06.2021 16:51
- рішення від 18.06.2021 №13784 (+лист Замовнику; + Скаржник).pdf 22.06.2021 14:23
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.07.2021 №12749.pdf 02.07.2021 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15516.pdf 09.07.2021 13:15
- Рішення від 08.07.2021 №15516.pdf 13.07.2021 20:56
- Пояснення по суті скарги ПП Литвинюк.doc 25.06.2021 14:56
- Пояснення по суті скарги.pdf 25.06.2021 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2021 16:57
Дата розгляду скарги:
01.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2021 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2021 20:56
Дата виконання рішення Замовником:
15.07.2021 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №15516-р/пк-пз від 08.07.2021, тендерним комітетом управління освіти і науки прийнято рішення (протокол №175 від 15.07.2021) про внесення змін до тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду
незаконна та дискримінуюча вимога
Номер:
6b30a5c29e454b4382c0cb7bfac1f72b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-005601-b.b1
Назва:
незаконна та дискримінуюча вимога
Вимога:
Добрий день. Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити вимогу "Учасники повинні обстежити об’єкти та підписати акт обстеження (Додаток 7) у представників замовника на об’єктах (вимога застосована для реального розуміння обсягів робіт та оцінки спроможності Учасником виконання даних робіт на умовах Замовника). Представниками Замовника на об’єктах є керівники, або заступники (виконуючі обов’язки) закладів. При відсутності принаймні одного підпису щодо обстеження закладу Учасника буде дискваліфіковано за не відповідність технічним вимогам."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є школи, ліцеї, гімназії, інші навчальні заклади). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. Вимагаємо дотримуватися чинного законодавства й привести Тендерну Документацію у відповідність до ЗУ "Про публічгі закупівлі, не порушувати базові принципи закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 15:52
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення про, що повідомляємо наступне:
Вимога застосована для реального розуміння обсягів робіт та оцінки спроможності Учасником виконання даних робіт на умовах Замовника. Усі заклади зазначені в закупівлі працюють щоденно (в робочі дні), на місцях постійно перебувають уповноважені представники закладів. Враховуючи перелічені фактори та пом'якшення карантинних обмежень в країні, перешкод для здійснення обстеження немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.07.2021 13:01