• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ

Забезпечення тендерних пропозицій та умов виконання договору не передбачено тендерною документацією

Завершена

1 808 073.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 041.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 12:55 - 19.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

оскарження умов тендерної документації

Номер: aa9be3f882e243e5b2dd3679981389fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-005601-b.b2
Назва: оскарження умов тендерної документації
Скарга:
опис у вкладенні
Дата розгляду скарги: 01.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.06.2021 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.07.2021 20:56
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2021 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №15516-р/пк-пз від 08.07.2021, тендерним комітетом управління освіти і науки прийнято рішення (протокол №175 від 15.07.2021) про внесення змін до тендерної документації.
Автор: ПП "ЛИТВИНЮК", Андрій Литвинюк +380503747022 pplao@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

незаконна та дискримінуюча вимога

Номер: 6b30a5c29e454b4382c0cb7bfac1f72b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-005601-b.b1
Назва: незаконна та дискримінуюча вимога
Вимога:
Добрий день. Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити вимогу "Учасники повинні обстежити об’єкти та підписати акт обстеження (Додаток 7) у представників замовника на об’єктах (вимога застосована для реального розуміння обсягів робіт та оцінки спроможності Учасником виконання даних робіт на умовах Замовника). Представниками Замовника на об’єктах є керівники, або заступники (виконуючі обов’язки) закладів. При відсутності принаймні одного підпису щодо обстеження закладу Учасника буде дискваліфіковано за не відповідність технічним вимогам." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є школи, ліцеї, гімназії, інші навчальні заклади). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. Вимагаємо дотримуватися чинного законодавства й привести Тендерну Документацію у відповідність до ЗУ "Про публічгі закупівлі, не порушувати базові принципи закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення про, що повідомляємо наступне: Вимога застосована для реального розуміння обсягів робіт та оцінки спроможності Учасником виконання даних робіт на умовах Замовника. Усі заклади зазначені в закупівлі працюють щоденно (в робочі дні), на місцях постійно перебувають уповноважені представники закладів. Враховуючи перелічені фактори та пом'якшення карантинних обмежень в країні, перешкод для здійснення обстеження немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2021 13:01