• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальнеобладнання (Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів)

ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальнеобладнання (Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів)

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 12:44 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: fed723d494ef411391ed8d6d2ece8b86
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-002982-c.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Вы вимагаєте надання копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. Звертаємо вашу увагу, що мультимедійний комплекс може складатися з ноутбуку, проектора і інтерактивної дошки різних виробників. В Україні немає виробників, які б виробляли всі складові інтерактивних комплексів. Тобто, учасник, який зможе вам надати документи на комплекс, насправді комплектує цей комплекс зі складових різних виробників. Таким чином, учасники, які мають у наявності авторизаційні листи від виробників кожної з складових інтерактивних комплексів, але не мають у наявності авторизаційні листи саме щодо інтерактивних комплексів, в які входять усі перелічені вище складові, не зможуть виконати вищезгадану вимогу та штучно позбавлені можливості участі у Процедурі закупівлі. При цьому Тендерна документація Процедури закупівлі не містить обґрунтування, у чому полягає необхідність отримання Замовником авторизаційних листів як щодо інтерактивних комплексів у цілому, так і окремо щодо кожної його складової частини. Також зазначена вимога є дискримінаційною відносно тих учасників, які є виробниками інтерактивних комплексів, самостійно збираючи їх із зазначених складових. У таких учасників відсутній суб’єкт, який міг би надати учасникам авторизаційний лист на інтерактивний комплекс у цілому. У Тендерній документації Процедури закупівлі Замовник жодним чином не обґрунтував, не довів і документально не підтвердив необхідність викладення умов Тендерної документації саме у наведеній редакції, не навів посилань на нормативно-правові акти, на яких ґрунтується така вимога, не повідомив, яким чином відсутність авторизаційного листа перешкоджає виконанню учасником договору про закупівлю та/або використання товару за цільовим призначенням покупцем. У відповідності до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Отже, Замовник зобов’язаний усунути порушення, а саме – внести зміни до Тендерної документації Процедури закупівлі, видаливши вимогу щодо надання копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, на Вашу вимогу від 10-06-21 щодо наявності дискримінаційних вимог UA-2021-06-04-002982-c.b1 надаємо наступні пояснення: 1.Оскільки однією із позицій що закуповується є саме товарна позиція «інтерактивний комплекс», просимо звернути увагу що закуповується саме комплекс – як єдине комплексне рішення, а не окремі товарні позиції такі як ноутбук, дошка, проектор тощо, Даний комплекс повинен функціонувати як єдине ціле, також мати відповідну гарантію та сервісне обслуговування, повинен бути проведений кваліфікований монтаж обладнання та його налаштування. Саме з таких міркувань Замовник вимагає копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. 2. Щодо Вашого тезису «Також зазначена вимога є дискримінаційною відносно тих учасників, які є виробниками інтерактивних комплексів, самостійно збираючи їх із зазначених складових», то оскільки Учасники які самостійно збирають інтерактивні комплекси в єдине ціле та продають його як комплексне рішення по суті виступають виробниками таких продуктів, а тому в свою чергу повинні мати відповідні сертифікати на виробництво і т. ін. і в такому разі мають право на видачу відповідних авторизаційних листів. Тут можна провести аналогію з персональними комп’ютерами, які теж по факту збираються з деталей абсолютно різних виробників, але при цьому є єдиним цілим. І тому існують відповідні вимоги до виробництва ПК. Також слід зазначити, що нині на ринку існує чимало виробників та постачальників інтерактивних комплексів які мають відповідні документи. Під час здійснення торгів Ви маєте право довести документально неможливість отримання відповідного документу. Тому звертаючи увагу на все вище викладене, Замовник не бачить потреби вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено