• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнегасного оброблювання дерев’яних конструкцій вогнезахисним покриттям)

Торги відмінено

188 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 943.25 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 11:34 - 10.06.2021 10:00
Вимога
Без відповіді

ПРО ПОРУШЕННЯ основних принципів закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.

Номер: 282ce61009c6416982af88080530342f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-003984-b.c4
Назва: ПРО ПОРУШЕННЯ основних принципів закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога:
1.Документ ,на якому вимагалося підтвердження відвідування об`єктів Учасниками та погодження із Замовником відсутня ініціалізація підписанта документа і сторогни Замовника. .2.УПЕРДЖЕНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ОДНОГО З УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІІ 3.Відсутні кваліфіковані спеціалісти з надання послуг з вогнезахисного просочування /Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнегасного оброблювання дерев’яних конструкцій вогнезахисним покриттям ,а саме-малярі не нижче 3 розряду, відсутні кваліфікаційні посвідчення малярів. 4. Додані в ПРОЗОРО сертіфікати на вогнезахистні речовини «ANTIFIRE IMPREGNAT» та «ECOSEPT 450-1» не є АНАЛОГАМИ речовини “DEFENS WD-1”, заявленої в ПРОЗОРО 5. В «21_Довідка відповідність техн вимогам_еквівалент.pdf» вказані властивості речовини «ECOSEPT 450-1» не відповідають властивостям Виробника.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

невідповідність пропозиції ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі

Номер: f6e7d6d4d06642b2ae7f26630d601f09
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-003984-b.a3
Назва: невідповідність пропозиції ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі
Вимога:
Ще раз вивчіть лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587та рішення АМКУ, на яке ви посилаєтесь. Оголошенням вимагалось накладення КЕП (кваліфікованого електронного підпису). Чи є електронний підпис кваліфікованим, перевіряється на сайті центрального засвідчувального органу. Якщо підпис кваліфікований, при перевірці повинна з'явитись відповідна інформація, а саме: "тип підпису кваліфікований". Саме тип підпису (!), а не носія. При перевірці електронного підпису ПП «ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО» з'являється інформація, що тип підпису удосконалений. Такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Дуже прикро та взагалі неприпустимо, що незважаючи на роз'яснення АМКУ, численні семінари та статті на авторизованих тендерних майданчиках на дану тематику, уповноваженна особа досі не розібралась в зазначеному питанні та надає відповідь, копіюючи її з мережі інтернет.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога щодо вибору Переможця

Номер: 8953d247cbf445f9b3d378114d7cb164
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-003984-b.a2
Назва: Вимога щодо вибору Переможця
Вимога:
Вимога Замовнику щодо неправомірного рішення вибору Переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 вказаного вище Закону застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають: • органи державної влади, • органи місцевого самоврядування, • підприємства, установи та організації державної форми власності, • державні реєстратори, нотаріуси • та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону. Відповідно Замовники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі). Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізичних осіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами. А оголошенням передбачено, що Відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону документи учасника повинні бути завантажені з накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Таким чином, оголошенням не передбачає вимог, стосовно того, що учасниками процедури закупівлі повинні бути завантажені документи з накладенням КЕП, з виключно захищеним носієм особистого ключа, а тому, підстави для задоволення скарги Скаржника в цій частині відсутні. Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2137-р/пк-пз від 08.02.2021.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ

Номер: 822337a0b48a49e28ab6efa30106ce1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-003984-b.c1
Назва: НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Вимога:
Замовнику, вважаємо нашу дискваліфікацію незакконою, такою, яка порушує базові принципи закупівель. 1. Вами зазначено, що акт обстеження проведено в одностороньому порядку. Згідно Додатку 1 "Для детального ознайомлення з об’ємом послуги Учаснику необхідно в період уточнень ознайомитись з об’єктом про що складається акт обстеження об’єкта." (До вашого відома в Додатку 2 й мови немає про акт). Вами Замовнику не передбачено обовязку двосторонього підписання акту. Представником ПП "МАГНЕТТО" було здійснено огляд об’єків про що складенно акт обстеження об’єктів й даний акт надано в складі пропозиції. ПП "МАГНЕТТО" в повній мірі виконало умови закупівлі передбаченої Замовником. 2. Замовнику, ви посилаєтеся на не надання документів підтвердження трудових відносин. Додаток 2 ТД передбачає, "10. Відомості про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії підтверджуючих документів)" В даному пункті не йдеться про підтверджуючі документи про працевлаштування, керуючись змістом даної вимоги Замовник, тобто Ви, вимагає документи про освіту, які підтверджують кваліфікацію, знання й досвід, а не працевлаштування. Ви, як Замовник повинні чітко керуватися Вимогами прописаної вами документації, а не на власний розсуд, бажання, а можливо й зацікавленість відхиляти кчасника який надав найбільш економічно вигідно пропозицію й в повній мірі відповідає Вимогам закупівлі. У звязку з зухвалим недотриманням законодавства України в сфері публічних закупівель будемо змушені звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ознайомившись з вимогою в UA-2021-06-04-003984-b.c1 від 24.06.2021 року щодо неправомірного відхилення Вашої цінової пропозиції, Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області, в порядку п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», надає додаткову аргументацію стосовно причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 1) В п.1 описової частини протоколу відхилення № 94 від 24 червня 2021 року Замовником допущено технічну помилку, по тексту замість «згідно Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики, закупівля яких здійснюється за кодом ДК 021:2015 «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнегасного оброблювання дерев’яних конструкцій вогнезахисним покриттям)», зазначено «згідно Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», яку було виправлено на підставі ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про уповноважену особу, про що складено протокол № 95 від 24 червня 2021 оприлюднений в електронній системі закупівель 25.06.2021 року. 2) Відповідно до вимог Додатку №1 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики, закупівля яких здійснюється за кодом ДК 021:2015 «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнегасного оброблювання дерев’яних конструкцій вогнезахисним покриттям)», (надалі – Додаток № 1), Замовником визначено, щодо необхідності Учасниками детального ознайомлення з об’єктами послуги та складання акту обстеження за результатами такого ознайомлення. Таким чином, Замовником в оголошенні визначено виконання обов’язкової умови : складання акту за результатами обстеження об’єкту. У зв’язку з тим, що Учасником в складі цінової пропозиції не надано підтвердження факту ознайомлення з об’єктами послуги, з метою перевірки обгрунтованості складеного ПП «МАГНЕТТО» акту обстеження від 09.06.2021 року, наданого в складі цінової пропозиції, комунальною установою "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області було надіслано запит № 190 від 24 червня 2021 р. до керівництва об’єктів послуги, зазначених в таблиці Додатку №1 до оголошення. На вищезазначений запит, надійшли відповіді (додається до відповіді на вимогу) щодо відсутності обстеження дерев’яних конструкцій будівель закладів ПП «МАГНЕТТО», до того ж, жодного звернення від учасника щодо можливості ознайомлення з об’єктом не надходило. 3) Відповідно до вимог п.10 Додатку №2 до оголошення « Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», під час проведення процедури закупівлі, Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з наданням підтверджуючих документів. Учасником процедури закупівлі в складі цінової пропозиції ПП «МАГНЕТТО» не надано підтверджуючих документів щодо наявності в штаті підприємства перелічених в довідці працівників та досвіду роботи, наприклад : витяги або копії з трудової книжки тощо. Учасником надано підтвердження лише кваліфікації працівників ( копії документів про освіту). Звертаємо увагу, на те що згідно п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації, учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, в разі незрозумілої інформації, зазначеної в оголошенні, ПП «МАГНЕТТІ» мало право звернутись до Замовника за роз’ясненням, у передбачені чинним законодавством строки, але підприємство даним правом жодним разом не скористувалось. Таким чином, вважаємо, що пропозицію учасника ПП «МАГНЕТТО» було відхилено обґрунтовано, у відповідності до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні