• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Послуги з поточного ремонту тріщин у асфальтобетонному покритті з розриттям та заповненням резино-бітумною мастикою на вул. Стрийській (територія Галицького району м.Львова)

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Послуги з поточного ремонту тріщин у асфальтобетонному покритті з розриттям та заповненням резино-бітумною мастикою на вул. Стрийській (територія Галицького району м.Львова) - відповідно до тендерної документації

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2021 11:31 - 17.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ "ДІІР"

Номер: 0289579cce3a4fd0a034c692330ef502
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-002200-c.a2
Назва: Скарга ТОВ "ДІІР"
Скарга:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Дата розгляду скарги: 14.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2021 19:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2021 21:14
Дата виконання рішення Замовником: 20.07.2021 17:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом №1/20.07 від 20.07.2021 скасовано протоколи тендерного комітету №2/24.06 від 24.06.2021 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІІР" та №4/24.06 від 24.06.2021 про визначення переможцев Товариство з обмеженою відповідальністю "Родер Плюс" за процедурою закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Послуги з поточного ремонту тріщин у асфальтобетонному покритті з розриттям та заповненням резино-бітумною мастикою на вул. Стрийській (територія Галицького району м.Львова).
Автор: ТОВ "ДІІР", Зеленецький Петро Федорович +380487281288 DIIR2017@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування неправомірного рішення

Номер: de22fd1b288947699d845f863fd58934
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-04-002200-c.c1
Назва: Вимога про скасування неправомірного рішення
Вимога:
Відповідно до Протоколу засідання Тендерного комітету №2/24.06 від 24.06.2021 р. (далі – Протокол про відхилення) тендерну пропозицію ТОВ «ДІІР» (код ЄДРПОУ 38477260) відхиллено на підставі ч.15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі). Зокрема, Замовник зазначив у Протоколі про відхилення, що ним виявлено недостовірну інформацію, а саме: Замовник наголошує, що під час перевірки у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановив відсутність інформації, передбаченої пунктом 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», водночас, Учасником ТОВ «ДІІР» при подачі пропозиції в електронних полях в електронній системі закупівель підтверджено, що вищезазначена інформація (про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи) присутня. Вважаємо оскаржуване рішення Тендерного комітету неправомірним, з огляду на наступне. Єдиним учасником (власником) ТОВ «ДІІР» є фізична особа – Зеленецький Антон Петрович, а означена у Протоколі про відхилення інформація стосується виконання припису законодавства юридичними особами, засновниками яких є юридичні особи. Просимо Замовника ознайомитись з усталеною практикою Антимонопольного комітету України з цього питання (РІШЕННЯ №13435-р/пк-пз від 10.07.2020 р., за результатом розгляду скарги у закупівлі UA-2020-05-26-002622-b); Так, за змістом Антимонопольний комітет України вказує на наступне: Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» термін «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)» вживається у значенні, наведеному в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Згідно з частиною першою статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником є: для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння); для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права; Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. Відповідно до інформації, розміщеної у ЄДР засновником та бенефіціарним власником ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІІР» є фізична особа. Враховуючи наведене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника. Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДІІР». В разі не усунення даних порушень наше підприємство буде вимушене оскаржити неправомірне рішення до Антимонопольному Комітету України, що затягне закупівлю. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Учасник ТОВ "ДІІР" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, оскільки при подачі тендерної пропозиції в електронних полях в електронній системі закупівель зазначив, що «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)», однак в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника відсутня. Відповідно до листа Міністерства юстиції України від 23.04.2020 р. N 3887/8.4.4/32-20 «Щодо подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників» змінено перелік суб’єктів господарювання, щодо яких не вносяться до Єдиного державного реєстру відомості про КБВ, а положення щодо неподання інформації про КБВ у разі, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є КБВ такої юридичної особи, виключено із Закону про реєстрацію.» Для юридичних осіб бенефіціар — це будь-яка фізособа, яка справляє вирішальний вплив на їх діяльність, у тому числі через контроль чи володіння. Додатково повідомляємо, що Учасник ТОВ "ДІІР" не підтвердив оплату в повному обсязі відповідно до поданих актів наданих послуг за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору №18/УЯР-Д від 18.04.2018 р. «Роботи з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в Одеській області (ямковий ремонт пневмо-струменевим методом) вказаному в «Довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів)», оскільки оплату по договору №18УЯР-Д від 18.04.2018 підтверджено на платіжними дорученнями №1498 від 18 лютого 2020, №1531 від 11 березня 2020, №1534 від 12 березня 2020, №1536 від 16 березня 2020, №1502 від 18 березня 2020, №1504 від 19 березня 2020, №1548 від 25 березня, 1554 від 27 березня 2020, №1636 від 28 травня 2020, №1657 від 12 червня 2020, №1733 від 15 липня 2020, №1748 від 23 липня 2020, №1561 від 30 липня 2020 на загальну суму 7 377 334,08 грн. Платіжні доручення №1034, 1040, 1061, 1066, 1083, 1117, 1166, 1176, 1179, 1181, 1194, 1200, 1216, 1334, 1363, 1385 подано до договору №18/ЮЯР-Д що не був зазначений в «Довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів)». Вимога про усунення невідповідностей не надавалася, оскільки наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно з ч.1 ст.31 Закону.
Статус вимоги: Відхилено