• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

(Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання («Придбання компьютерної техніки для Нечаївського ЗЗСО І-ІІ ступенів»)

Місцезнаходження замовника: с. Червона Слобода, вул. Соборна, 2/1; Категорія замовника - відповідно до п. 1 ч. 1 ст.2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до третього абзацу п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Джерело фінансування: згідно річного плану, Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до оголошення та додатків до нього

Торги не відбулися

194 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 970.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 19:29 - 09.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне обрання переможця закупівлі

Номер: d734f12fbb5e427ab9975b0420ff85d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-006140-c.c6
Назва: Неправомірне обрання переможця закупівлі
Вимога:
В попередній закупівлі Комп’ютери (Код ДК 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-20-007420-a, уповноваженою особою було дискваліфіковано всіх учасників (крім найдорожчої пропозиції) саме за те, що у складі пропозицій учасників не було надано лист-згоду з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. А в цій закупівлі - уповноважена особа не бачить, що такого листа-згоди не має у складі пропозиції обраного переможця. Як це розуміти? Чи повинна уповноважена особа замовника бути послідовною в своїх твердженнях при прийнятті рішень?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення буде ретельно перевірено та прийняте рішення за результатами розгляду
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.06.2021 20:51
Вимога
Вирішена

Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Номер: 7a6a760ffe97439ebc5f683c51f66a5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-006140-c.a5
Назва: Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимога:
За результатом розгляду пропозиції ТОВ «ІН-ТЕК», Замовником було відхилено нашу пропозицію як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Учасником ТОВ ІН-ТЕК у складі пропозиції надано листи і довідки, які не підписані уповноваженою особою учасника, натомість містять накладення малюнків (накладення підписів і печаток). Не погоджуємось з суб'єктивним твердженням Замовника, адже чинне законодавство України не обмежує учасників у використанні технічних та програмних засобів підготовки документів пропозиції. Документи пропозиції ТОВ «ІН-ТЕК» підготовлені відповідно до вимог законодавства України та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не містять накладених малюнків, зображень. Хоча скан-копія документа сама по собі є графічним об’єктом, тобто зображенням. Всі документи подані в форматі pdf, виготовлені з оригіналів документів, мають ВІДСКАНОВАНІ, а НЕ НАМАЛЬОВАНІ підпис уповноваженої особи та печатку ТОВ «ІН-ТЕК». Всі документи пропозиції містять достовірну інформацію, пропозиція має накладений кваліфікований електронний підпис. Замовник документально не довів, що документи пропозиції ТОВ «ІН-ТЕК» не підписані уповноваженою особою, містять накладені малюнки. Таке висловлювання розцінюємо як особисту думку уповноваженої особи Замовника, адже тільки технічна експертиза документів може підтвердити таке твердження. 2. Учасником ТОВ «ІН-ТЕК» у складі пропозиції надано «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА» за Вих.№210610/07 від 10.06.2021 р., в яких відсутні банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків. Таку причину дискваліфікації нас, вважаємо упередженою та такою, що не впливає на зміст пропозиції в цілому. Відповідно до п.17.3 Оголошення встановлено, що учасник учасником у складі пропозиції надаються інші документи, а саме: - довідку В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ із обов’язковим зазначенням в ній наступної інформації, а саме: повного найменування, коду за ЄДРПОУ(для юридичних осіб)/ІПН (для фізичних осіб), місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування; наявність або відсутність відкритих виконавчих провадження щодо неналежного виконання договорів із постачання товару, аналогічного предмету закупівлі; наявність або відсутність претензій/вимог/зауважень щодо якості товару, що постачався, факту повернення неякісного товару, аналогічного предмету цієї спрощеної закупівлі від контрагентів згідно виконання аналогічних договорів постачання за попередній період. ТОВ «ІН-ТЕК», у складі своєї пропозиції, надає довідку «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», в якій вказує, що має такі Банківські реквізити (рахунок, на який буде здійснюватися оплата за договором): Р/р UA413052990000026005001602609 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Інших банківських реквізитів товариство НЕ МАЄ. Умова Оголошення в частині надання ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ – виконана. Пропозиція ТОВ «ІН-ТЕК» була відхилена неправомірно з наведених підстав, порушено наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу до Замовника (ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі") від 17.06.2021 року (номер вимоги: UA-2021-06-03-006140-c.a5) про «Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»)» під час проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до абз.1 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Як зазначалось в оприлюдненому в електронній системі закупівель рішенні Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ ІН-ТЕК останнім у складі пропозиції, серед іншого, всупереч п.19 Оголошення надано листи і довідки, які не підписані уповноваженою особою учасника, натомість містять накладення малюнків (накладення підписів і печаток). При цьому, відповідно до п. 19. Оголошення, серед іншого визначено, що «сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) в іншому випадку пропозиція учасника може бути відхилена. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, використання підроблених документів, печаток, штампів Учасники торгів несуть кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального кодексу України. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, за підписом посадової особи учасника або уповноваженого представника учасника, та скріплені печаткою організації (за наявності). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).» Отже, згідно умов Оголошення можливо було не засвідчувати той чи інший документ пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи, у випадку подання у складі пропозиції таких документів (матеріалів та інформації) у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Таким чином, ненадання у складі пропозиції згідно п.19 Оголошення підписаних уповноваженою особою Учасника ТОВ ІН-ТЕК листів і довідок, які вимагались умовами Оголошення, а накладення на них малюнків (накладення підписів і печаток), в тому числі було підставою відхилення такої пропозиції згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас, згідно ч.7 ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Натомість, учасник ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не скористався наданим Законом правом на роз’яснення щодо інформації, зазначеної в оголошенні. Згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури спрощеної закупівлі (ч. 4 ст. 33 Закону)

Номер: 5fd0be5d4ee24bdba9ae883985380a3e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-006140-c.c4
Назва: Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури спрощеної закупівлі (ч. 4 ст. 33 Закону)
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції ФОП Сірик Оксани Сергіївни встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі пропозиції учасника, умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та визначено переможцем торгів по спрощеній закупівлі (Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання («Придбання компьютерної техніки для Нечаївського ЗЗСО І-ІІ ступенів»). Відповідно до п.8.1 Додатку 4 до Оголошення встановлено, що учасником у складі пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Учасником ФОП Сірик Оксани Сергіївни у складі пропозиції НЕ НАДАНО такий лист та погодження. Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 22 Оголошення визначені Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, серед яких є і Проект договору (Додаток № 4). Крім цього, пунктом 4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було визначено, що разом з пропозицією, надаються документи, зазначенні в Оголошенні про проведення закупівлі та ДОДАТКАМИ ДО НЬОГО. Натомість, лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором) учасником ФОП Сірик Оксани Сергіївни у складі пропозиції надано не було. Отже, учасник ФОП Сірик Оксани Сергіївни не виконала даної умови оголошення і її пропозиція, підлягала відхиленню згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таке рішення суперечить принципам публічних закупівель та у разі підписання договору з ФОП Сірик О. С. буде оскаржено в судовому порядку з настанням відповідних наслідків, в .т.ч. визнання договору недійсним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу до Замовника (ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі") від 17.06.2021 року (номер вимоги: UA-2021-06-03-006140-c.c4) про «Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури спрощеної закупівлі (ч. 4 ст. 33 Закону)», повідомляємо наступне: Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Тобто, відповідно до вищевказаних норм Закону визначено випадок і порядок звернення учасника, пропозицію якого було відхилено до Замовника з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин такого відхилення (хоча такої вимоги про надання додаткової аргументації у вказаній вимозі не зазначено), водночас підстав, порядку та можливості звернення до Замовника щодо визначення пропозиції іншого учасника закупівлі переможцем – не передбачено взагалі. Отже, обставини, викладені у вимозі не підлягають розгляду, а вимога в цій частині відхиляється. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовником під час розгляду документів у складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІРИК ОКСАНА СЕРГІЇВНА встановлено повну її відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та прийнято рішення про визначення вказаного учасника переможцем закупівлі (Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання («Придбання компьютерної техніки для Нечаївського ЗЗСО І-ІІ ступенів»)
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірна дисквалифікація Учасника

Номер: ee3bd064e7044e28bc2c838faac3bb0b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-006140-c.c3
Назва: Неправомірна дисквалифікація Учасника
Вимога:
Так хотілося свого ФОПа протягнути, що не гріх і папірці пописати і витратити 40 тис. зайвих грошей платників податків? Обидва з Черкаської області і замовник і ФОП.. Ось такий збіг... Тільки якщо ви думаєте, що це ось гра така - один папірець пише, йому у відповідь іншій, то зробимо гру цікавіше - комплексна перевірка прокуратури і табірна баланда років на десять, там в колонії будете писати на стінках папірці які хочете... Повірте, заява в прокуратуру пишеться набагато швидше ніж вимога тут... Ну і залітаєте в чорний список - більше не будемо Вам заважати ділити зі своїм ФОПом бюджетні гроші.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу до Замовника (ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі") від 17.06.2021 року (номер вимоги: UA-2021-06-03-006140-c.c3) щодо «Неправомірна дисквалифікація Учасника», повідомляємо наступне: Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Тобто, відповідно до вищевказаних норм Закону визначено випадок і порядок звернення учасника, пропозицію якого було відхилено до Замовника з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин такого відхилення (хоча такої вимоги про надання додаткової аргументації у вказаній вимозі не зазначено), водночас підстав, порядку та можливості звернення до Замовника щодо визначення пропозиції іншого учасника закупівлі переможцем – не передбачено взагалі. Отже, обставини, викладені у вимозі не підлягають розгляду, а вимога в цій частині відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Неправомірна дисквалифікація Учасника

Номер: 90e1666bb50646349fe80551c0400b36
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-006140-c.c2
Назва: Неправомірна дисквалифікація Учасника
Вимога:
Шановний Замовник!. Уважно вивчили Ваш протокол відхилення. ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ». Вінікли деякі запитання. Першим пунктом відхилення ви пишите, «Учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції надано лише сторінки 1-16 паспорту, в той час як відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, визначено, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.». Але якщо, відкрити наданий файл: «Інші кваліфікаційні документи -UA-2021-06-03-006140-c» зі сторінки 31 по сторінку 35, надано повний скан паспорта- книжички, з 1-ої сторінки обкладинки до останньої сторінки обкладинки. Тобто надані копії всіх сторінок з першої до останньої 17 сторінки. Тобто Учасник виконав дану вимогу. Згідно другого пункту - -дискваліфікації – «Також, учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції не надано: - витягу з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) посадової (службової) особи учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів.» Але все ж в тому файл: «Інші кваліфікаційні документи -UA-2021-06-03-006140-c» на сторінке 36-37 надану виписку з Єдиного державного реєстру , де чітко вказано – Прізвище , Ім’я особи якаа має право здійснювати правочин від імені підприємства - -і вказано -директор Мухін Дмитро Володимирович. Також на сторінці 40-45 надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – де також вказано Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи: МУХІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ – керівник. Тобто ви знову не побачили документі які надані? Наступний пункт «Разом з тим, учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції не надано: гарантійний лист, щодо загальної суми, за яку учасник ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком та інше.» Відкриваєм файл : «Технічні характеристики UA-2021-06-03-006140-c» на сторінці № 16 бачимо «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО ЦІНУ Даним листом, ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ», гарантує та надає інформацію, що ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції (складена у відповідності до Додатку 2 до Оголошення), як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, а також виконання зобов’язань за гарантійним строком та інше» Знову не бачимо наданий лист? Наступний пункт: «Разом з тим, учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції не надано лист, яким учасник повідомляє про надання додаткових документів, що було визначено в п.19 Оголошення.» Шановний Замовник. Нами біли надані всі листи по Оголошенню. Нажаль маючи вже негативний опит Закупівлі з вашим підприємством, де ви відхиляєте пропозиції з найнижчою ціною, ми надали документи, які доповнюють друг друга. Наступний пункт: «Разом з тим, учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції всупереч п.21 Оголошення не надано: гарантійний лист з погодженням терміну укладення договору; погодження з обставиною, що у разі якщо учасник який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не підписав договір про закупівлю на протязі 20 днів то пропозиція такого учасника буде відхилена за підставою відмови від укладення договору про закупівлю.» Читаємо лист який надано все ж в тому файлі «Інші кваліфікаційні документи -UA-2021-06-03-006140-c» « Гарантійний лист Ми, ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ, гарантуємо, що за умови визначення нас переможцями та заключення з нами договору, поставити новий товар (обладнання), а саме Персональний комп’ютер «S.M.B. -ACS»на базі AMD Ryzen 5 3400G\MB\DR4 8GB\SSD 256Gb\ATX450W\Win 10 Pro\KBD \MOUSE\21.5” TFT у кількості 10 штук належної якості, який буде відповідати всім технічним вимогам та технічній специфікації зазначеній в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та здійснювати гарантійне обслуговування поставленого товару (обладнання). Строки гарантійного обслуговування будуть підтверджені заповненим гарантійним талоном, який буде передано при поставці, окремо на кожну позицію. Просимо Вас ще раз ознайомитися з документами, які були надані нами , як Учасником, та виправити Вашу помилку по дискваліфікації нас, як Учасника. Нажаль можна побачити, що ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, вже не перший раз, і як писали в питаннях до торгів, проводить торги, та оцінку Учасників не чесно, та не конкуренто. Ще раз просимо Вас провести оцінку Учасників чесно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Вимогу до Замовника (ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі") від 17.06.2021 року (номер вимоги: UA-2021-06-03-006140-c.c2) щодо «Неправомірна дисквалифікація Учасника» категоричного не погодження з рішенням про відхилення пропозиції ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" під час проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Як зазначалось в оприлюдненому в електронній системі закупівель рішенні Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" «Учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції надано лише сторінки 1-16 паспорту, в той час як відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, визначено, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.». Посилання учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" на те, що обкладинка паспорту Мухіна Дмитра Володимировича міститься у складі пропозиції, не відповідає дійсності, оскільки у наданому файлі: «Інші кваліфікаційні документи -UA-2021-06-03-006140-c» зі сторінки 31 по сторінку 35, надано не повний скан паспорта-книжечки, а саме без його обкладинки. При цьому, відповідно до п. 16.4. Оголошення визначено, що повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт)(для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності пропозиції, разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу згідно чинного законодавства, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Таким чином, ненадання обкладинки паспорту Мухіна Дмитра Володимировича у складі пропозиції ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" згідно Положення про паспорт і умов Оголошення, в тому числі було підставою відхилення такої пропозиції згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначалось в оприлюдненому в електронній системі закупівель рішенні Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" «Також, учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції не надано: - витягу з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) посадової (службової) особи учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів.» Водночас, згідно наданих у складі пропозиції документів, зазначених у файлі: «Інші кваліфікаційні документи -UA-2021-06-03-006140-c» зі сторінки 11 по сторінку 30, вбачається, що установчим документом учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" є статут, який затверджений Загальними Зборами Учасників ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" протоколом №1 від 22.05.2019р. Разом з тим, витяг із статуту ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції відсутній. При цьому, як вказувалось више, відповідно до п. 16.4. Оголошення серед іншого визначено, що «Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.» Таким чином, ненадання витягу із статуту ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції згідно умов Оголошення, в тому числі було підставою відхилення такої пропозиції згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначалось в оприлюдненому в електронній системі закупівель рішенні Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції, серед іншого, не надано лист, яким учасник повідомляє про надання додаткових документів, що було визначено в п.19 Оголошення. При цьому, в п.19 Оголошення встановлено, що Учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам оголошення, при чому їх надання не створює для замовника обов’язку їх розглядати та надавати їм оцінку, про що учасники спрощеної закупівлі повинні повідомити листом у складі пропозиції. Таким чином, ненадання відповідного листа у складі пропозиції, передбаченого пунктом 19 умов Оголошення, в тому числі було підставою відхилення такої пропозиції згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначалось в оприлюдненому в електронній системі закупівель рішенні Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" учасником ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі пропозиції, серед іншого, всупереч п.21 Оголошення не надано: гарантійний лист з погодженням терміну укладення договору; погодження з обставиною, що у разі якщо учасник який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не підписав договір про закупівлю на протязі 20 днів то пропозиція такого учасника буде відхилена за підставою відмови від укладення договору про закупівлю. При цьому, відповідно до п. 21. Оголошення, серед іншого визначено, що «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, учасник має надати гарантійний лист з погодженням терміну укладення договору. У разі відмови переможця спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом, замовник відхиляє пропозицію такого учасника, визначає переможця спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. У разі якщо учасник який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не підписав договір про закупівлю на протязі 20 днів то пропозиція такого учасника буде відхилена за підставою відмови від укладення договору про закупівлю про що учасник має надати погодження у складі пропозиції.» Таким чином, ненадання у складі пропозиції згідно п.21 Оголошення гарантійного листа з погодженням терміну укладення договору і погодження з обставиною, що у разі якщо учасник який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не підписав договір про закупівлю на протязі 20 днів то пропозиція такого учасника буде відхилена за підставою відмови від укладення договору про закупівлю, в тому числі було підставою відхилення такої пропозиції згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас, згідно ч.7 ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Натомість, учасник ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не скористався наданим Законом правом на роз’яснення щодо інформації, зазначеної в оголошенні. Згідно п. 1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 82ae8f4a006c4545b884c77e069c281f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-006140-c.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Шановний учасник! Замовник у своїй діяльності керується Законами України, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі». Проведення спрощеної закупівлі регламентоване статтею 14 даного Закону. Згідно частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються відомості, вказані у частині третій статті 14 Закону. В даній статті також зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ зазначатись інша інформація. Оголошення за предметом закупівлі (Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 Комп’ютерне обладнання («Придбання компьютерної техніки для Нечаївського ЗЗСО І-ІІ ступенів») складено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних умов тощо. Жодною статтею даного закону не визначено, що потенційні учасники мають право або обов’язок спонукати Замовника до вчинення будь-яких дій. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є тендерною документацією. Виконавчий комітет Червонослобідської сільської ради убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення у спосіб, визначений чинним законодавством до укладання договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.06.2021 16:12