• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Дідківський Анатолій Миколайович, 11602, тел.: (04133) 31015, електронна адреса: anatolii_didkivskyi@bank.gov.ua.

Завершена

1 963 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 17:47 - 18.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України, прийнятого під час проведення процедури закупівлі (у порядку ст. 18 Закону України про «Публічні закупівлі»)

Номер: 7d217f86dace4cc29d0fdd69ccd705de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-005968-c.a4
Назва: СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України, прийнятого під час проведення процедури закупівлі (у порядку ст. 18 Закону України про «Публічні закупівлі»)
Скарга:
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України, в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Відповідно, п 2 ч 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції дійсній від 23.01.2021 року (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника. Скарга подається у зв’язку з порушенням Замовником статей 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, таким чином порушуючи право Скаржника на визначення переможцем, оскільки його тендерна пропозиція є наступною у черзі і повністю відповідає вимогам Замовника. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель і як наслідок, порушення прав і законних інтересів Скаржника. На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 03.06.2021 року Банкнотно-монетним двором Національного банку України було розміщено оголошення з ідентифікатором UA-2021-06-03-005968-c про проведення відкритих торгів основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)). За результатами аукціону, 23.06.2021 13:58 - 23.06.2021 14:43, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", і як результат, було визнано переможцем. ТОВ «Кобальт Енерджі» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, щодо визнання переможцем тендерну пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", оскільки вивчивши зазначену тендерну пропозицію, наявні недотримання вимог тендерної документації, що встановлені Замовником в тендерній документації на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) та має бути відхилена з таких підстав: 1. Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 2 тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «...або еквівалент». Тендерна пропозиція, яка містить не всі характеристики запропонованих товарів, зазначених в Додатку 4 до тендерної документації, чи характеристики запропонованих товарів не відповідають вимогам, зазначеним в Додатку 4 тендерної документації, або не містить необхідні документи, що вимагаються цією тендерною документацією, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Звертаємо увагу Органу оскарження, що Учасником, окрім довідки № 79/10 від 15.06.2021 р. «Технічні вимоги до предмета закупівлі» не було надано жодних документів, які підтверджують якісні та кількісні характеристики пропонованого товару (Додаток 1). Також Учасником не було зазначено жодних відомостей про виробника товару, або конкретного місця його походження. ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ» скопіювало вимогу Замовника щодо технічних характеристик, проте не надало показників, які саме пропонує Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, відповідно до показників документів, які би підтверджували якість пропонованого вугілля, зокрема: сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, або оригіналом протоколу випробувань виданого незалежною лабораторією, або сертифікату якості тощо. Аналогічне рішення АМКУ № 15433-р/пк-пз від 25.10.2019р. Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення. Доцільно звернути увагу на те, що 09.04.2020 року Замовником, Банкнотно-монетним двором Національного банку України, вже було проведено закупівлю за ідентифікатором UA-2020-04-09-000916-b, основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 "Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)", де підрозділом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», також була вимога у тендерній документації про наступне: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі». В результаті чого, за не дотримання вище зазначених вимог, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРРЕСУРС (Додаток 3), Витяг №05 з Протоколу ТК БМД НБУ № 24-20 від 13.05.2020.pdf (Додаток 2). Тому виникає питання, чому одні і ті ж вимоги тендерної документації Замовник тлумачить по-різному? Враховуючи викладене вище, зазначимо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно п. 1 ч. 2 ст. 31: «тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». 2. Підрозділом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачено: «переможець процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати один з наступних документів: - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надання згоди на вчинення правочинів (укладання договору), щодо яких є заінтересованість. - в разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, Учасник надає довідку (складену у довільній формі) про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору). Ненадання Учасником-переможцем процедури закупівлі, одного з вищезазначених документів буде розцінене як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу першого пункту 3 частини першої статті 31 Закону». Учасник надав Довідку № 79/15 від 15.06.2021 р щодо права уповноваженої особи підписувати договір на суму, яка визначена у тендерній пропозиції (Додаток 4) та Довідку вих. № 90/8 від 01.07.2021 р., (Додаток 5) яка містить інформацію про особу, яка має право підписувати документи тендерної пропозиції, де зазначено: Учасник не надав жодної інформації про те, перевищує чи ні вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, та не довів свою фінансову спроможність, чим і порушив вимоги тендерної документації, що згідно п.п. 1 п 1 ч. 1 ст 31 Закону: «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону». Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк, до винесення Вашого рішення за поданою скаргою, просимо Вас призупинити процедуру закупівлі: Тверде паливо - код за ДК 021:2015 – 09110000-3, (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) Банкнотно-монетного двору Національного банку України (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-03-005968-c). 3. Просимо Орган оскарження встановити у діях Замовника порушення закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з вищезазначеної інформації, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця торгів ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», як такого учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2021 20:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.07.2021 19:33
Дата виконання рішення Замовником: 11.08.2021 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ “ТРИЕНЕРДЖІ” (код ЄДРПОУ 41153375), щодо закупівлі “Тверде паливо – код за ДК 021:2015 – 09110000-3, (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)), початок проведення процедури закупівлі – червень 2021 року”, оголошення про проведення якої оприлюднене веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-03-005968-c
Автор: ТОВ Кобальт Енерджі, Ковальчук Назарій Володимирови +380679823828 tov.cobalt@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України прийнятого під час проведення процедури закупівлі

Номер: 5148a229ccd446c18bf2955696a17782
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-005968-c.c3
Назва: СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України прийнятого під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до частин 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України, в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Відповідно, п 2 ч 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції дійсній від 23.01.2021 року (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника. Скарга подається у зв’язку з порушенням Замовником статей 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, таким чином порушуючи право Скаржника на визначення переможцем, оскільки його тендерна пропозиція є наступною у черзі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель і як наслідок, порушення прав і законних інтересів Скаржника. На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 03.06.2021 року Банкнотно-монетним двором Національного банку України було розміщено оголошення з ідентифікатором UA-2021-06-03-005968-c про проведення відкритих торгів основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)). За результатами аукціону, 23.06.2021 13:58 - 23.06.2021 14:43, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", і як результат, було визнано переможцем. ТОВ «Кобальт Енерджі» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, щодо визнання переможцем тендерну пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", оскільки вивчивши зазначену тендерну пропозицію, наявні недотримання вимог тендерної документації, що встановлені Замовником в тендерній документації на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) та має бути відхилена з таких підстав: 1. Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 2 зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «...або еквівалент. Тендерна пропозиція, яка містить не всі характеристики запропонованих товарів, зазначених в Додатку 4 до тендерної документації, чи характеристики запропонованих товарів не відповідають вимогам, зазначеним в Додатку 4 тендерної документації, або не містить необхідні документи, що вимагаються цією тендерною документацією, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Звертаємо увагу Органу оскарження, що Учасником, окрім довідки № 79/10 від 15.06.2021 р. «Технічні вимоги до предмета закупівлі» не було надано жодних документів, які підтверджують якісні та кількісні характеристики пропонованого товару (Додаток 1). Також Учасником не було зазначено жодних відомостей про виробника товару, або конкретного місця його походження. ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ» скопіювало вимогу Замовника щодо технічних характеристик, проте не надало показників, які саме пропонує Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, відповідно до показників документів, які би підтверджували якість пропонованого вугілля, зокрема: сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, або оригіналом протоколу випробувань виданого незалежною лабораторією, або сертифікату якості тощо. Аналогічне рішення АМКУ № 15433-р/пк-пз від 25.10.2019р. Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення. Доцільно звернути увагу на те, що 09.04.2020 року Замовником, Банкнотно-монетним двором Національного банку України, вже було проведено закупівлю за ідентифікатором UA-2020-04-09-000916-b, основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 "Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)", де підрозділом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», також була вимога у тендерній документації про наступне: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі». В результаті чого, за не дотримання вище зазначених вимог, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРРЕСУРС (Додаток 3), Витяг №05 з Протоколу ТК БМД НБУ № 24-20 від 13.05.2020.pdf (Додаток 2). Тому виникає питання, чому одні і ті ж вимоги тендерної документації Замовник тлумачить по-різному? Враховуючи викладене вище, зазначимо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно п. 1 ч. 2 ст. 31: «тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». 2. Підрозділом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачено: «переможець процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати один з наступних документів: - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надання згоди на вчинення правочинів (укладання договору), щодо яких є заінтересованість. - в разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, Учасник надає довідку (складену у довільній формі) про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору). Ненадання Учасником-переможцем процедури закупівлі, одного з вищезазначених документів буде розцінене як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу першого пункту 3 частини першої статті 31 Закону». Учасник надав Довідку № 79/15 від 15.06.2021 р щодо права уповноваженої особи підписувати договір на суму та Довідку вих. № 90/8 від 01.07.2021 р., яка містить інформацію про особу, яка має право підписувати документи тендерної пропозиції, де зазначено: Учасник не надав жодної інформації про те, перевищує чи ні вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, та не довів свою фінансову спроможність, чим і порушив вимоги тендерної документації, що згідно п.п. 1 п 1 ч. 1 ст 31 Закону: «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону». Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк, до винесення вашого рішення за нашою скаргою, просимо Вас призупинити процедуру закупівлі: Тверде паливо - код за ДК 021:2015 – 09110000-3, (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) Банкнотно-монетного двору Національного банку України (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-03-005968-c). 3. Просимо Орган оскарження встановити у діях Замовника порушення закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з вищезазначеної інформації, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця торгів ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», як такого учасника, тендерна пропозиція якого не
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.07.2021 14:47
Автор: ТОВ Кобальт Енерджі, Ковальчук Назарій Володимирови +380679823828 tov.cobalt@ukr.net
Скарга
Скасована

СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України прийнятого під час проведення процедури закупівлі

Номер: 01ba52864cee4e6995f11fc39db9caf6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-005968-c.b2
Назва: СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Банкнотно-монетного двору Національного банку України прийнятого під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до частин 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України, в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Відповідно, п 2 ч 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції дійсній від 23.01.2021 року (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника. Скарга подається у зв’язку з порушенням Замовником статей 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, таким чином порушуючи право Скаржника на визначення переможцем, оскільки його тендерна пропозиція є наступною у черзі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель і як наслідок, порушення прав і законних інтересів Скаржника. На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 03.06.2021 року Банкнотно-монетним двором Національного банку України було розміщено оголошення з ідентифікатором UA-2021-06-03-005968-c про проведення відкритих торгів основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)). За результатами аукціону, 23.06.2021 13:58 - 23.06.2021 14:43, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", і як результат, було визнано переможцем. ТОВ «Кобальт Енерджі» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, щодо визнання переможцем тендерну пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ", оскільки вивчивши зазначену тендерну пропозицію, наявні недотримання вимог тендерної документації, що встановлені Замовником в тендерній документації на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) та має бути відхилена з таких підстав: 1. Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 2 зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «...або еквівалент. Тендерна пропозиція, яка містить не всі характеристики запропонованих товарів, зазначених в Додатку 4 до тендерної документації, чи характеристики запропонованих товарів не відповідають вимогам, зазначеним в Додатку 4 тендерної документації, або не містить необхідні документи, що вимагаються цією тендерною документацією, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Звертаємо увагу Органу оскарження, що Учасником, окрім довідки № 79/10 від 15.06.2021 р. «Технічні вимоги до предмета закупівлі» не було надано жодних документів, які підтверджують якісні та кількісні характеристики пропонованого товару (Додаток 1). Також Учасником не було зазначено жодних відомостей про виробника товару, або конкретного місця його походження. ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ» скопіювало вимогу Замовника щодо технічних характеристик, проте не надало показників, які саме пропонує Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, відповідно до показників документів, які би підтверджували якість пропонованого вугілля, зокрема: сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, або оригіналом протоколу випробувань виданого незалежною лабораторією, або сертифікату якості тощо. Аналогічне рішення АМКУ № 15433-р/пк-пз від 25.10.2019р. Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення. Доцільно звернути увагу на те, що 09.04.2020 року Замовником, Банкнотно-монетним двором Національного банку України, вже було проведено закупівлю за ідентифікатором UA-2020-04-09-000916-b, основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 "Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)", де підрозділом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», також була вимога у тендерній документації про наступне: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі». В результаті чого, за не дотримання вище зазначених вимог, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРРЕСУРС (Додаток 3), Витяг №05 з Протоколу ТК БМД НБУ № 24-20 від 13.05.2020.pdf (Додаток 2). Тому виникає питання, чому одні і ті ж вимоги тендерної документації Замовник тлумачить по-різному? Враховуючи викладене вище, зазначимо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно п. 1 ч. 2 ст. 31: «тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». 2. Підрозділом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачено: «переможець процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати один з наступних документів: - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надання згоди на вчинення правочинів (укладання договору), щодо яких є заінтересованість. - в разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, Учасник надає довідку (складену у довільній формі) про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору). Ненадання Учасником-переможцем процедури закупівлі, одного з вищезазначених документів буде розцінене як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу першого пункту 3 частини першої статті 31 Закону». Учасник надав Довідку № 79/15 від 15.06.2021 р щодо права уповноваженої особи підписувати договір на суму та Довідку вих. № 90/8 від 01.07.2021 р., яка містить інформацію про особу, яка має право підписувати документи тендерної пропозиції, де зазначено: Учасник не надав жодної інформації про те, перевищує чи ні вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, та не довів свою фінансову спроможність, чим і порушив вимоги тендерної документації, що згідно п.п. 1 п 1 ч. 1 ст 31 Закону: «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону». Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк, до винесення вашого рішення за нашою скаргою, просимо Вас призупинити процедуру закупівлі: Тверде паливо - код за ДК 021:2015 – 09110000-3, (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) Банкнотно-монетного двору Національного банку України (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-03-005968-c). 3. Просимо Орган оскарження встановити у діях Замовника порушення закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з вищезазначеної інформації, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця торгів ТОВ «ТРИЕНЕРДЖІ», як такого учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.07.2021 22:04
Автор: ТОВ Кобальт Енерджі, Ковальчук Назарій Володимирови +380679823828 tov.cobalt@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо прийняття рішення про невідповідність пропозиції ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" тендерній документації на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент))

Номер: 7f2f1477ff9342dc9d93d06c7133097e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-005968-c.c1
Назва: ВИМОГА щодо прийняття рішення про невідповідність пропозиції ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" тендерній документації на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент))
Вимога:
На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 03.06.2021 року Банкнотно-монетним двором Національного банку України було розміщено оголошення з ідентифікатором UA-2021-06-03-005968-c про проведення відкритих торгів основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)). За результатами аукціону, 23.06.2021 13:58 - 23.06.2021 14:43, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ". Вважаємо, що пропозиція ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації на закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)) та має бути відхилена з таких підстав: 1. Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 2 зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «...або еквівалент. Тендерна пропозиція, яка містить не всі характеристики запропонованих товарів, зазначених в Додатку 4 до тендерної документації, чи характеристики запропонованих товарів не відповідають вимогам, зазначеним в Додатку 4 тендерної документації, або не містить необхідні документи, що вимагаються цією тендерною документацією, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Звертаємо увагу Замовника, що Учасником, окрім довідки № 79/10 від 15.06.2021 р. «Технічні вимоги до предмета закупівлі» немає жодних документів, які підтверджують якісні та кількісні характеристики пропонованого товару. Також Учасником не було зазначено жодних відомостей про виробника товару, або конкретного місця його походження. Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення. Доцільно звернути увагу на те, що 09.04.2020 року Замовником, Банкнотно-монетним двором Національного банку України, вже було проведено закупівлю за ідентифікатором UA-2020-04-09-000916-b, основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 – 09110000-3 "Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)", де, підрозділом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», також була вимога у тендерній документації про наступне: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі». В результату чого, за не дотримання вище зазначених вимог, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРРЕСУРС, Витяг №05 з Протоколу ТК БМД НБУ № 24-20 від 13.05.2020.pdf. Тому виникає питання, чому одні і ті ж вимоги тендерної документації Замовником тлумачить по-різному? 2. Підрозділом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачено: «Переможець процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати один з наступних документів, а саме рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надання згоди на вчинення правочинів (укладання договору), щодо яких є заінтересованість» Проте, зазначену вимогу Учасник проігнорував, а лише надав Довідку № 79/15 від 15.06.2021 р щодо права уповноваженої особи підписувати договір на суму, яка зазначено в тендерній пропозиції. Проте, Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 16.07.2020, № 2275-VIII, а саме ст. 37 «Особливості проведення загальних зборів учасників товариством, що має одного учасника» зазначено: «1. У товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника. 2. До товариства з одним учасником не застосовуються положення статей 32-36 цього Закону, а інші положення цього Закону застосовуються з урахуванням положень частини першої цієї статті». В свою чергу, ч. 2 ст. 44 передбачає: «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства». Як результат, Учасник порушив вимоги чинного законодавства (Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та не дотримався вимог тендерної документації. Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства є обов’язковим до подання, не залежно, із скількох учасників воно складається. 3. Відповідно до розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» підрозділу 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» зазначено: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації». Учасником не було надано необхідних документів, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Згідно чинного законодавства та наданого системою «Prozzorro» права, Учасник, тендерна пропозиція якого не розглядалась, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою, щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи викладене вище, просимо Тендерний комітет Банкнотно-монетного двору Національного банку України, врахувати нашу вимогу та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: п. 1 ч. 2 ст. 31 тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; п. 3 ч. 3 ст. 31 учасник не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону, та перейти до розгляду наступної пропозиції. У випадку ігнорування нашого звернення та не усунення порушень чинного законодавства ТОВ «Кобальт Енерджі» буде змушене звернутися до органу оскарження, судових та правоохоронних органів щодо захисту своїх прав та притягнення відповідних осіб до визначеної законом відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимога відповідно до частини першої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), подається не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Вимога ТОВ "Кобальт Енерджі" не відповідає п. 4 ст. 33 Закону. Порядок оскарження процедур закупівлі, передбачений ст. 18 Закону
Статус вимоги: Відхилено