• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)

детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації

Торги не відбулися

2 099 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 496.67 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 17:21 - 19.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника

Номер: d059dfbba0674c18a15fddfdd7ab7d19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011558-b.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
№ 16/09-1 від 16.09.2021р. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» Ідентифікаційний код юридичної особи - 41957180 Місцезнаходження: 49038, м. Дніпро, вул. Боброва, 14 Засоби зв’язку: тел. 050-226-99-44 Е-mail:yug.pk95@gmail.com Замовник закупівель: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Ідентифікаційний код юридичної особи – 40081200 Місцезнаходження: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19 Засоби зв’язку: тел. (048)727-14-30 Е-mail: ntvk@odz.gov.ua Інформація про закупівлю: ID: UA-2021-06-03-011558-b Ідентифікатор закупівлі: 24163731b4044b989338176d4cf9d1fc Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 09.09.2021р. Плата за подання скарги: 12 600,00 грн. (Дванадцять тисяч шістсот гривень 00 копійок) СКАРГА на рішення Замовника 03 червня 2021 року Акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі – Замовник) на веб - порталі публічних закупівель «PROZORRO» розміщено оголошення про проведення процедури публічних закупівель за найменуванням предмета закупівлі «Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)». Предметом закупівлі були «Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)». Так, Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» надало свою тендерну пропозицію та прийнято участь у вказаній процедурі публічних закупівель UA-2021-06-03-011558-b . Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: 1. ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА»; 2. ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВЕРСТАТОБУДІВНА КОМПАНІЯ»; 3. ТОВ «СТАНТЕХСЕРВІС». За результатами розгляду та оцінки Замовником тендерних пропозицій інших учасників, проведення електронного аукціону переможцем стало ТОВ "ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА". Не погоджуючись з таким рішенням Замовника, ТОВ «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» звернулось до Антимонопольного комітету України зі скаргою в якій просило: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за найменуванням предмета закупівлі Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (UA-2021-06-03-011558-b ). 2. Зобов’язати Замовника Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» скасувати рішення про намір укладення договору з ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА», викладене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 107 від «22» липня 2021 року та зобов’язати розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11.08.2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було винесено рішення №18418-р/пк-пз від 11.08.2021, яким зобов'язати АТ"Українська залізниця" в особі регіональної філії "Одеська залізниця" скасувати рішення про визначення ТОВ "Зовнішньоторговельна Фірма" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836. (дк 021:2015 - 50530000-9 - послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу за No UA-2021-06-03-011558-b. На підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18418-р/пк-пз від 11.08.2021 скасовано рішення про намір укласти договір з учасником – переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» код згідно з ЄДРПОУ 30250316, протокол розгляду тендерних пропозицій № 107 від 22.07.2021 та відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» код згідно з ЄДРПОУ 30250316 - протокол розгляду тендерних пропозицій № 181 від 26.08.2021. По результатам розгляду пропозицій Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції другого учасника ТОВ «Українська верстатобудівна компанія» відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 201 від 02.09.2021. Надалі Замовником розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект», як найбільш економічно вигідною та винесено рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ» код згідно з ЄДРПОУ 41957180 відповідно до абз.2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) п.п.2 п.1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019. Рішення оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № _215_ від «_09_»_09_2021. за предметом закупівлі: - ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки – Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836. Підстава відхилення: «Учасник процедури закупівлі та Тендерна пропозиція Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ» код згідно з ЄДРПОУ 41957180, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, були розглянуті на їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17, та вимогам тендерної документації зокрема встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 вимогам до учасника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 та встановлено що Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - в порушення вимог Додатку №1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» надано калькуляцію на послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату мод. 1836 М.10, в розділі «Покупні деталі і вироби» не зазначено заміну запасних частин, матеріалів та обладнання, які обов’язково необхідно надати при капітальному ремонті» відповідно до переліку «Обсяг послуг, які обов’язково необхідно надати при капітальному ремонті», а саме: п.п. 1.2 заміна позаверстатного гідророзведення, але в розділі «Покупні деталі і вироби» даної калькуляції відсутні деталі для заміни позаверстатного гідророзведення – 1 компл. , п.п 2.9 «Шпіндель» – відсутні втулки 2 шт.; п.п 2.27 – зазначено ревізія, заміна гідророзводки, але в розділі «Покупні деталі і вироби» даної калькуляції відсутні вказані деталі для заміни гідророзводки – 2 компл.. п.п.7.3 «Клин» – відсутні планки 4 шт; та не надано повну інформацію о найменуванні запасних частин, матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення) а саме: п.3- Підшипники бабок - відсутній тип, п.5- Комплект гумо - технічних виробів вузла, п.7- Реле тиску - відсутній тип, п.13-Рукав високого тиску відсутня марка, тип, п.16- Комплект гумо - технічних виробів вузла, п.19- Колодка гумова – відсутній тип, п.20- Підшипники – відсутній тип , п.21- Комплект гумо – технічних виробів вузла, , п.30 – Копіри – відсутній тип, п.31- Комплект гумо – технічних виробів вузла, п.33- Різці – відсутній тип, п.34- Гідрокопіювальний датчик – відсутній тип, п.35- Рукав високого тиску, п.59- Рукав високого тиску, п.60- Електричні шафи заміна елементів, п.62- Реле інтерфейс не та електромагнітне – відсутній тип, п.64 – Автоматичні вимикачі – відсутній тип, п.65- Кінцеві вимикачі – відсутній тип, п.66- Вимикач шляховий – відсутній тип, п.67- Мікровимикач – відсутній тип , п.69- Вимикач кнопковий - відсутній тип, п.70 – перемикач керування – відсутній тип, п.71- Прилади – відсутній тип, п.72- Запобіжники – відсутній тип, п.73- Панель пультів – відсутній тип, п.75- Клемні затискачі – відсутній тип, п.80 – Вентилятор охолодження головного двигуна в зборі». У відповідності до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. За таких обставин, Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» вбачає порушення Замовником вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також проявив дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції Суб’єкта оскаржування, що полягає у наступному: Відповідно абзацу третьому Додатка № 1 Тендерної документації передбачене наступне: Вимоги до надання послуг: 1) Потреба в матеріалах і комплектуючих визначається на підставі дефектних актів. У залежності від виявлених несправностей, додаткових дефектів та як наслідок необхідності подальшої заміни, ремонту тих чи інших деталей перелік послуг може змінюватись. Звертаємо увагу, що в конструкторський документації до верстатів заводом-виробником передбачено окремий перелік матеріалів та комплектуючих окремо по кожному виробленому верстату. У зв’язку з чим «ВИКОНАВЕЦЬ» не має можливості передбачити які самі найменування запасних частин, матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення). потрібні для ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836 заводський номер 239, 1997 року випуску, інвентарний номер 1430405000261, без надання «ЗАМОВНИКОМ» дефектних актів з повним переліком запасних частин, матеріалів та обладнання та їх марку, тип або креслення, які потребують заміни. У Додатку № 1 Тендерної документації Замовником надана інформація у вигляді таблиці «Обсяг послуг, які обов’язково необхідно надати при капітальному ремонті колесо-токарного верстату моделі 1836, заводський номер 239, 1997 року випуску, інвентарний номер 1430405000261 в якій не всі найменування запасних частин, матеріалів та обладнання, які потрібні для ремонту, вказані з позначанням марки, типу або креслення. Тому учасник процедури закупівлі не має можливості у своїй тендерній пропозиції надати Калькуляцію на послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836 з розшифруванням до калькуляції по статті витрат запасні частин, матеріали та обладнання в якій повинні бути вказані найменування запасних частин, матеріалів та обладнання їх марка, тип або креслення. Дані запасні частини, матеріали та обладнання можуть бути дефектовані по типу, маркам або кресленням з урахуванням зносу вузлів верстата потребуючих ремонту, після повної їх розборки. На підтвердження дискримінаційного підходу Замовника надаємо порівняльну таблицю, згідно з якою за наявності однакових «начебто» порушень, в одному випадку Замовник не вбачає порушень, в іншому - в ситуації з нашим підприємством – навпаки, вбачає. Інформація з протоколу розгляду тендерних пропозицій № _215_ від «_09_»_09_2021. Інформація з додатку № 1 Тендерної документації Коментар Інформація з калькуляції ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» протокол розгляду тендерних пропозицій № 107 від «22_07_2021. ID: UA-2021-06-03-011558-b п.п. 1.2 заміна поза верстатного гідророзведення, але в розділі «Покупні деталі і вироби» даної калькуляції відсутні деталі для заміни поза верстатного гідророзведення – 1 компл. 1.2 Поза верстатне гiдророзведення Ревiзiя, замiна-1компл. Надання складального креслення 817.000СБ не відображає марку,тип або креслення деталей що потребують заміни, це загальне компонування, схема поза верстатного гідророзведення. Для визначення запасних частин необхідні деталювальні креслення згідно конструкторської документації завода-виробника якими не володіє ні Замовник ні Учасник, дані креслення можуть бути визначені після розбирання – ревізії поза верстатного гідророзведення та встановлення типу деталі та подальша заміна 1 компл.. 1.1 Поза верстатне гідро розведення кресл. 817.000СБ Течі гідрообладнання Ревізія, заміна 1 компл. п.п 2.9 «Шпіндель» – відсутні втулки 2 шт.; 2.9 Шпiндель Розточування отвору, встановлення втулок, розточування в зборi з втулками - 2 шт. Встановлення (не заміна) має на увазі наявність даних запчастин у замовника Також відсутні втулки 2 шт.; п.п 2.27 – зазначено ревізія, заміна гідророзводки, але в розділі «Покупні деталі і вироби» даної калькуляції відсутні вказані деталі для заміни гідророзводки – 2 компл.. 2.27 Гiдророзводка Ревiзiя, замiна - 2 компл. Надання складального креслення 817.000СБ не відображає марку,тип або креслення деталей що потребують заміни, це загальне компонування, схема гідророзводки. Для визначення запасних частин необхідні деталювальні креслення згідно конструкторської документації завода-виробника якими не володіє ні Замовник ні Учасник, дані креслення можуть бути визначені після розбирання – ревізії гідророзводки та встановлення типу деталі та подальша заміна 2 компл.. 2.30 Гідророзводка кресл. 817.000СБ Зношення Ревізія, заміна 2 компл. п.п.7.3 «Клин» – відсутні планки 4 шт; 7.3 Клин Встановлення планок, шліфування -4 шт. Встановлення(не заміна) має на увазі наявність даних запчастин у замовника Також відсутні планки 4 шт; Також звертаємо увагу, що той самий Замовник згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 149 від 10.08.2021 за предметом закупівлі: – ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки– Послуги з капітального ремонту верстатів КЖ-20: Лот №1 – Послуги з капітального ремонту верстату КЖ-20 виробничого підрозділу «Локомотивне депо Подільськ» ID: UA-2021-06-03-011558-b, визнає переможцем ТОВ «СТАНТЕХСЕРВІС» не зважаючи на те що в порушення вимог Додатку №1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» учасником надано калькуляцію в якій також не надано повну інформацію про найменуванні запасних частин, матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення). Але не зважаючи на аналогічні зауваження (помилки) тендерний комітет відхиляє пропозицію ТОВ «ВПКК «Юг-Путькомплект», а напередодні акцептує приведені у приклад підприємства. Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Суб’єкта оскаржування, без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право ТОВ «ВПКК «Юг-Путькомплект» бути визнаним переможцем по процедурі закупівлі з послідуючим наміром укласти договір згідно з Законом. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі, а саме – відхиливши пропозицію Суб’єкта оскаржування, коли за аналогічних обставин інша пропозиція була акцептована, Замовник порушив право Суб’єкта оскаржування на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Крім того, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Суб’єкта оскаржування, адже саме його пропозиція є максимально економічно вигідною та ефективною, а також повністю відповідає вимогам Замовника. З урахуванням викладених обставин на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» , - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект». 2. Перевірити дії Замовника Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» по процедурі закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» скасувати рішення оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № _215_ від «_09_»_09_2021 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «СТАНТЕХСЕРВІС». Усі документи на які Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» посилається у даній скарзі, розміщено у відкритому доступі на веб - порталі публічних закупівель «PROZORRO». З повагою, Генеральний Директор ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» Ткачук В.В
Дата розгляду скарги: 28.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2021 10:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.10.2021 11:49
Автор: ТОВ "ВПКК "ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ", Ткачук Віктор Володимирович +380502269944 yug.pk95@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 33b02da997cb45a49d67c848ccd9ca8c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011558-b.a1
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА на порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 03 червня 2021 року Акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі – Замовник) на веб - порталі публічних закупівель «PROZORRO» розміщено оголошення про проведення процедури публічних закупівель за найменуванням предмета закупівлі «Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)». Разом із цим, Замовник розмістив тендерну документацію на означену процедуру закупівель, згідно якої встановлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 23.06.2021 року. Приймаючи до уваги той факт, що предметом закупівлі були «Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)» Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» надало свою тендерну пропозицію та прийнято участь у вказаній процедурі публічних закупівель UA-2021-06-03-011558-b . Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: 1. ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» 2. ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВЕРСТАТОБУДІВНА КОМПАНІЯ» 3. ТОВ «СТАНТЕХСЕРВІС» За результатами розгляду та оцінки Замовником тендерних пропозицій інших учасників, проведення електронного аукціону та визначення його переможця, яким стало ТОВ "ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА", наше підприємство вбачає чисельні порушення Замовником вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема статей 5, 16, 17, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що полягають у наступному: У відповідності до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Відповідно до ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, учасники процедури публічних закупівель при поданні документів до тендерної процедури, повинні неухильно дотримуватись кваліфікаційних критеріїв, встановлених як Законом так і тендерною документацією, яка затверджена рішенням тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» від 03.06.2021 року, протокол №37. Надалі наводимо детальне обґрунтування порушень Замовником вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема статей 5, 16, 17, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ: Порушення №1 П.п.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: Замовником зазначено наступне: 2. Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: 2.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акт(ів) наданих послуг), що підтверджують виконання зазначеного(их) договору(ів). Предмет закупівлі за тендерною документацією: Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836 Так, в наданій ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» Довідці про досвід виконання аналогічних договорів №690/109 від 18.06.2021 року так і в подальшій Уточнюючій Довідці про досвід виконання аналогічних договорів (на повідомлення Організатора від 15.07.2021 року з вимогою про усунення невідповідностей) №690/137 від 16.0.7.2021 року в графі «Предмет договору» зазначено перелік предметів укладених договорів ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» з контрагентами. В графі «Предмет договору» в наступних пунктах 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 16 предмет договорів укладених ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» з контрагентами не збігається з предметом закупівлі, який передбачає послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату моделі 1836, а отже це може свідчити про те, що аналогічні роботи ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» не були проведені, що не відповідає вимогам п.п.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Порушення №2 П.п.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: Замовником зазначено наступне: 2. Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: 2.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акт(ів) наданих послуг), що підтверджують виконання зазначеного(их) договору(ів). Так, в наданій Довідці про досвід виконання аналогічних договорів №690/109 від 18.06.2021 року так і в подальшій Уточнюючій Довідці про досвід виконання аналогічних договорів (на повідомлення Організатора від 15.07.2021 року з вимогою про усунення невідповідностей) №690/137 від 16.0.7.2021 року в графі «Найменування замовника/ЄДРПОУ» зазначений перелік Замовників в деяких випадках без організаційно-правової форми та повної назви товариства. № Найменування замовника/ЄДРПОУ ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» Найменування та ЄДРПОУ за Реєстром 1. «Моторвагонне депо Христинівка» РФ «Одеська залізиця»/ 40081200 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»/ 40081200 2. СП «Верхівцевське вагонне депо» РФ «Придніпровська залізниця»/40081237 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081237 3. СП «Вагонне депо Нижньодніпровськ-Вузол» РФ «Придніпровська залізниця»/40081237 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081237 4. ВП «Ремонтне вагонне депо Коростень» РФ «Південно-Західна залізниця»/40081221 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081221 5. ВП «Вагонне депо Кременчук» РФ «Південна залізниця»/40081216 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081216 6. ВП «Ремонтне вагонне депо Купянськ» РФ «Південна залізниця» / 40081216 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/ 40081216 7. ВП «Ремонтне вагонне депо Купянськ» РФ «Південна залізниця» / 40081216 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/ 40081216 8. СП «Локомотивне депо Нижньодніпровськ- Вузол» РФ «Придніпровська залізниця» / 40081237 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081237 9. ВП «Локомотивне депо Лозова» РФ «Південна залізниця» / 40081216 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/ 40081216 10. ВП «Дніпровське пасажирське вагонне депо» філії «Пасажирська компанія» / 41022900 ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/41022900 11. ВП «Експлуатаційно-ремонтне вагонне депо Конотоп» регіональної філії «Південно- Західна залізниця» / 40081221 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081221 13. «Даугавпілський локомотиворемонтний завод» Латвія, м. Даугавпілс Не зазначений ідентифікаційний код (персональный код) для юридичних осіб 14. ВП «Вагонне депо Харків-Сортувальний» регіональної філії «Південна залізниця» / 40081216 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/ 40081216 15. СП «Вагонне депо Нижньодніпровськ-Вузол» регіональної філії «Придніпровська залізниця» / 40081237 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081237 16. ВП локомотивне депо Коростень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» / 40081221 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"/40081221 Отже, найменування замовника зазначеного у таблиці ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» не збігається з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій, а відтак неможливо дійсно встановити Замовника, що також не відповідає вимогам п.п.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Порушення №3 П.п.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: Замовником зазначено наступне: 2. Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: 2.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акт(ів) наданих послуг), що підтверджують виконання зазначеного(их) договору(ів). № Предмет договору в таблиці ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» Предмет Договору згідно наданих ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» Актів виконаних робіт 1. Модернізація-переобладнання та капітальний ремонт верстату колесо-токарного мод. 1836Б під обточку колісних пар тангенціальними пластинами 1. Договір №690/2205 від 26.06.2019 року – послуги з модернізації – переобладнанню колесо-токарного верстату моделі КЗТС під обточку колісних пар тангенціальними пластинами 2. Договір №690/1208 від 19.08.2019 року - ремонт та налагодження механічної, гідравлічної та електричної частин колісотокарного верстату мод. 1836Б. 2. Поточний ремонт колесо-токарного верстату мод. 1836М Договор №690/2507 от 02.08.2019 – работы по ревизии механической и гидравлической части станка колесотокарного м. 1836М 3. Поточний ремонт колесо-токарного верстату мод. 1836М (П.13) Договір №ПЗ/Т-20964/НЮ від 04.12.2020 року – ремонт токарно-карусельного верстату 1512, 1972 року виготовлення та колесо-токарного верстату 1836Б, 1979 року виготовлення Тож, в деяких Актах виконаних робіт предмет договору зазначений інший ніж в графі таблиці «Предмет договору», тобто містить істотні розбіжності та може свідчити про їх підроблення та повідомлення недостовірних фактів, що не відповідає вимогам п.п.2.1 п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». ЩОДО ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ТОРГІВ: Порушення №4 П.п. 5.3. п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасник повинен подати копію Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ. Так, ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» згідно Статуту засновано шляхом перетворення Дочірнього підприємства «Зовнішньоторговельна фірма» ВАТ «КЗВВ», проте згідно з відомостями з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій засновником ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» є фізична особа Юрченко Світлана Анатоліївна, частка у статутному капіталі складає 100 %. Тобто, ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» не надано жодного доказу (рішення), що 100% статутного капіталу перейшли до єдиного засновника фізичної особи Юрченко Світлани Анатоліївни. Порушення №5 П.п. 5.3. п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасник повинен подати копії документів на підтвердження повноваження представника учасника, щодо підпису документів тендерної пропозиції (один із наступних документів – виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів). Так, ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» у складі своєї тендерної пропозиції були надані наступні документи на підтвердження повноважень директора щодо підпису тендерної пропозиції: 1. Статут ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма»; 2. Рішення учасника №6 ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» від 29.05.2019 року. З п. 17.3.17 Статуту випливає наступне: до виключної компетенції Загальних зборів учасників відноситься: прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Укладення договору про тендерну закупівлю являється значним правочином та у відповідності до п. 17.3.17 Статуту потребує згоди на прийняття рішення про надання згоди. Так, ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» надало рішення учасника №6 від 29.05.2019 року з якого вбачається, що директору Юрченко С.А. надано згоду на укладання та підписання, зокрема тендерної документації. Проте, з наданих документів неможливо встановити чи перевищує вартість робіт або послуг 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, що являється істотною умовою надання згоди на укладення значного правочину. Тобто, ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» не надало жодних доказів (довідок, балансу підприємства), якими б підтверджувалось обґрунтованість прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину. До того ж, дане рішення було прийнято 29.05.2019 року (тобто більше 2 років назад) в ньому не зазначено, що згода надана безстроково, або є безвідкличною, а отже – не надано належних доказів наявності повноважень директора станом саме на момент подання тендерної пропозиції. ЩОДО ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ (СТ. 17 ЗАКОНУ): Порушення №6 Відповідно до ст. 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема: 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Так, відповідно до відомостей з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» зареєстровано за адресою: 84306, Донецька обл., місто Краматорськ, вул. Орджонікідзе, будинок 6. Також згідно з відомостями з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВЕРСТАТОБУДІВНА КОМПАНІЯ», тендерна пропозиція якого до речі є наступною з переліку учасників, що вважаються найбільш економічно вигідною, зареєстроване за адресою: 84306, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Олекси Тихого (колишня назва вул. Орджонікідзе), будинок 6. Тобто, з зазначеного вище стає зрозуміло, що обидва учасники пов’язані спільною діяльністю, оскільки можуть здійснювати фактичний контроль за бізнес-рішеннями один одного, що прямо суперечить п. 7 ст. 17 Закону. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ: Порушення №7 П.п. 5.3.п.5 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що Учасник повинен подати Калькуляцію по послуги з капітального ремонту колесо токарного верстату моделі 1836 з розшифруванням по статтях витрат без ПДВ (з ПДВ). Розшифрування до калькуляції по статті витрат запасні частин, матеріалів та обладнання повинно мати повні найменування запасних частин, матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення). Крім того, п. 6 розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі, викладені в Додатку № 1 до Тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, які наведені у Додатку № 1 до Тендерної документації (у разі потреби). Невід’ємною частиною тендерної документації є Додаток №1 Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмету закупівлі Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836 (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. Так, згідно Додатку №1 Замовником визначено обсяг послуг, які обов’язково необхідно надати при капітальному ремонті колесо токарного верстату моделі 1836, заводський номер 239, 1997 року випуску, інвентаризаційний номер 1430405000261. Так, ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» надано Калькуляцію послуг з капітального ремонту колесо токарного верстату мод. 1836М.10, яка по деяким статтям не відповідає Додатку №1 тендерної документації, а саме: № Найменування вузла верстата за Додатком №1 Кількість за Додатком №1 Найменування вузла верстата за калькуляцією ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» Кількість за калькуляцією ТОВ «Зовнішньоторговельна фірма» Пункт 3 Кулачки лівої та правої бабок 1. 1. Система змащення кулачків 2 комплекти Система змащення кулачків 1 комплект Пункт 5 Пульт 2. гвинт 2 штуки гвинт 3 штуки 3. гайка 2 штуки гайка 3 штуки Пункт 7 Супорти 4. Гідророзведення (ревізія) 2 комплекти Гідророзведення (заміна) 2 комплекти Пункт 9 Електрична частина 5. - - Траснформатор ОСМІ (заміна) 6 штук До того ж в наданій калькуляції не міститься розшифрування витрат по кожній виконаній роботі та не зазначено який відсоток та по якім статтям витрат «Загальновиробничі витрати» та «Адміністративні витрати». Все зазначене вище, свідчить про невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Частиною 9 статтею 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно до ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі:  не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;  не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;  зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;  не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;  не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;  не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;  визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника:  не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;  викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;  є такою, строк дії якої закінчився. Тобто, Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» на підставі ст. 31 Закону зобов’язано було відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» з причин невідповідності кваліфікаційним критеріям тендерної документації, невідповідності умовам технічної специфікації та за наявністю підстави, яка передбачена ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищевикладеного, процедура публічних закупівель за найменуванням предмета закупівлі Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (UA-2021-06-03-011558-b ) проведена Замовником з істотними порушеннями статей 5, 16, 17, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог власної тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель, а отже Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про намір укладення договору з ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА», викладене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 107 від «22» липня 2021 року та зобов’язати розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає право учасників публічних закупівель на оскарження дій Замовника і порядок подання таких скарг. Органом оскарження, відповідно до ст. 1 закону є Антимонопольний комітет України. Дата акцепта: 22.07.2021 року о 18:55 Період подачі оскарження: по 02.08.2021 року до 00:00 З урахуванням викладених обставин на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» , - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект». 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за найменуванням предмета закупівлі Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (UA-2021-06-03-011558-b ). 3. Зобов’язати Замовника Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» скасувати рішення про намір укладення договору з ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА», викладене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 107 від «22» липня 2021 року та зобов’язати розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Усі документи на які Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» посилається у даній скарзі, розміщено у відкритому доступі на веб - порталі публічних закупівель «PROZORRO».
Дата розгляду скарги: 11.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2021 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2021 14:24
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2021 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18418-р/пк-пз від 11.08.2021 скасовано рішення про намір укласти договір з учасником – переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» код згідно з ЄДРПОУ 30250316, протокол розгляду тендерних пропозицій № 107 від 22.07.2021 та відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА» код згідно з ЄДРПОУ 30250316 - протокол розгляду тендерних пропозицій № 181 від 26.08.2021.
Автор: ТОВ "ВПКК "ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ", Ткачук Віктор Володимирович +380502269944 yug.pk95@gmail.com