• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери в зборі

Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги)

Торги не відбулися

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 17:07 - 15.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 1af1f57da7c24231af74c4f9d7123ea0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011443-b.b5
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Ретельно ознайомившись з тендерною пропозицією учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», хочемо звернути Вашу увагу на наступне. В п. 7 Додатку 1 до ТД «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Комп’ютери в зборі, код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)» зазначено: Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим при виробництві, без його активації, з оригінальною наліпкою від Microsoft. Для підтвердження легальності програмного забезпечення, учасник має надати: - для ОЕМ-версії, з кожним примірником надати окремий конверт з серійним номером, або гарантійний (авторизаційний) лист підтвердження Учаснику від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні, із зазначенням номера оголошення в системi Прозоро; - якщо ПЗ встановлене при виробництві обладнання з технологією AO 3.0, надати копії документів від виробника обладнання, про його партнерство з компанією Microsoft, та посилання на сайт виробника на конкретну модель з детальними характеристиками товару, для їх перевірки; - у разі, якщо програмне забезпечення було імпортовано у складі пристрою (встановлене безпосередньо виробником обладнання), Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника. А отже Учасник не надав авторизаційний лист для програмного забезпечення: пакет програмних засобів офісного призначення MS Office 2019 Home and Business All Lng ESD-версія у Конверті або з використанням технології автоматичної активації DOEM AO 3.0. (10шт) на вимогу Додатку 1. Окрім цього, у технічних вимогах встановлених Замовником в Додатку 1 до ТД чітко було вказано: «пакет програмних засобів офісного призначення MS Office 2019 Home and Business All Lng ESD-версія у Конверті або з використанням технології автоматичної активації DOEM AO 3.0.» І на запитання на майданчику: «Шановний Замовник. Для освітніх закладів зазвичай вимагають пакет офісного ПЗ OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc або версію Office ProPlus 2019 Acdm. Тож, просимо внести зміни у документацію для можливості пропонувати вам програмне забезпечення для освітніх закладів. MS Office 2019 Home and Business значно дорожча, нема сенсу закуповувати за бюджетні кошти значно дорожчий продукт, який не має до того ж переваг порівняно з Acdmc версіями.» Замовник відповів: «У відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.» Отже, тим самим Замовник підтвердив необхідність саме технічної вимоги MS Office 2019 Home and Business All Lng ESD-версія у Конверті або з використанням технології автоматичної активації DOEM AO 3.0. Проте Учасник – товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в технічній специфікації запропонованого товару від 18/06/2021 року № 63121/18 чітко вказав «Пакет офісних додатків Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc», що не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. І тим, не менш, його було визнано переможцем. Враховуючи наведене вище, тендерна документація товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» має бути відхилена через невідповідність умовам тендерної документації (п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, тендерний комітет Наталинської сільської ради ретельно вивчив вимогу щодо неправомірного визнання переможця та прийняв рішення задовільнити вимогу шляхом повернення на кваліфікацію учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність Наказу 1440

Номер: 688d692dd1f64869aec8eb03b5ec8bbf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011443-b.a4
Назва: Невідповідність Наказу 1440
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440. У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до Персональних комп'ютерів форм-фактора десктоп у такому складі: процесор - підтримка набору інструкцій x86-64; кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 4; тактова частота - не менше ніж 1,5 GHz. У Тендерній документації Замовником зазначено процесор кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами, якого складає – 2 (два) замість 4 (чотирьох) всупереч Наказу МОН № 1440. Таким чином вказаний процесор не відповідає вимогам чинного законодавства до обладнання для закладів освіти, а дана вимога є прямим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу, керуючись частиною другою ст.24 Закону «Про Публічні Закупівлі», повідомляємо про внесення змін до тендерної документації в технічній специфікації Додатку 1.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимоги до програмного забезпечення

Номер: 8dc0ba509fc549b5af14a1e6cc7f2104
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011443-b.c3
Назва: Вимоги до програмного забезпечення
Вимога:
Вимагаємо врахувати інтереси ВСІХ учасників ринку, які пропонують легальне ліцензійне програмне забезпечення та розширити коло учасників. Пропонуємо внести зміни до вимоги про підтвердження легальності ліцензійного ПЗ ОС Microsoft Windows таким чином, щоб в закупівлі могли взяти участі абсолютно всі зацікавлені учасники: "....Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою (СОА) з наявним захисним шаром на номері або з оригінальною наліпкою (GML) із голографічним захистом без номеру"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! З метою уникнення придбання комп’ютерів із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які можуть виявитись з не легальними ліцензіями, тобто відтвореними та розповсюдженими з порушенням Закону України «Про авторське право і суміжні права», комп’ютерів з підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Та за інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, Замовник залишає право вберегти себе від встановлення неліцензійного програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є комп’ютери з встановленим ПЗ Microsoft Windows 10 PRO, то вимоги у тендерній документації викладені саме таким чином, щоби запобігти придбанню неліцензійного або нелегального ПЗ. А саме: ПЗ повинно бути передінстальоване на етапі виробництва обладнання, за допомогою технології DOEM ОА 3.0, або з ОЕМ-версією та наданням відповідних атрибутів та/або підтверджуючих документів від офіційних представництв.Отже, вимоги які стосуються ПЗ, викладені у ТД, є об’єктивними, неупереджиними та справедливими для всіх учасників .Ваша вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

1

Номер: 96b3cd05c9df4d569a2b92e57ce658b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011443-b.c2
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: b6deb4d563354887b3d28c4bcf6f3c3f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-011443-b.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша Вимога буде задоволена, зміни в ТД будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено