-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту зовнішніх електронних інформаційних сервісів Фонду від зловмисних атак в мережі Інтернет)
Завершена
148 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2017 13:45 - 09.06.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на прийняте рішення згідно протоколу тендерного комітету № 255/17 від 21 червня 2017 р. про визначення переможця
Номер:
4d7845b9d9b742d68b0c148646dfd323
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-000885-b.b2
Назва:
Скарга на прийняте рішення згідно протоколу тендерного комітету № 255/17 від 21 червня 2017 р. про визначення переможця
Скарга:
Антимонопольний комітет України,
Постійно діюча колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
канцелярія: (044) 251-62-40
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
Код ЄДРПОУ: 31720260,
Україна, 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 31/33
Телефон: (044) 538-00-08;
факс: (044) 538-00-07
Замовник:
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
Україна, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 17
Телефон: (044) 333-35-95
e-mail: Bashchev@fg.gov.ua
Відомості про процедуру закупівлі:
Відкриті торги на закупівлю:
«Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7
(послуги захисту зовнішніх електронних інформаційних
сервісів Фонду від зловмисних атак в мережі Інтернет)».
СКАРГА
на прийняте рішення згідно протоколу тендерного комітету
№ 255/17 від 21 червня 2017 р. про визначення переможця
Скарга подається у порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон). Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Фондом гарантування вкладів фізичних осіб було проведено закупівлю за процедурою Відкриті торги на закупівлю: «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту зовнішніх електронних інформаційних сервісів Фонду від зловмисних атак в мережі Інтернет)».
Оголошення № UA-2017-05-26-000885-b від 26 травня 2017 р. про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель та доступно за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-26-000885-b
Тендерна документація затверджена протоколом засідання тендерного комітету від «25» травня 2017 року.
14 червня 2017 року відбувся аукціон щодо даної процедури закупівлі.
Відповідно до реєстру пропозицій та протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» (надалі – СП «ІНФОКОМ»)
2. Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
Згідно Протоколу Засідання Тендерного Комітету Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 255/17 від 21 червня 2017 року визначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції відділом договорів та тендерних процедур фінансового департаменту на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутності підстави для відмови в участі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та департаментом інформаційних технологій (службова записка від 20.06.2017 року № 29/040-111-сз) на відповідність технічним вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиції СП «ІНФОКОМ» відповідає усім вимогам тендерної документації. Тендерну пропозицію СП «ІНФОКОМ» було визнано як таку, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту зовнішніх електронних інформаційних сервісів Фонду від зловмисних атак в мережі Інтернет)», та як наслідок СП «ІНФОКОМ» визнано переможцем даної процедури закупівлі та затверджено рішення про намір укласти договір.
ПрАТ «ДАТАГРУП», як учасник процедури «відкритих торгів» на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту зовнішніх електронних інформаційних сервісів Фонду від зловмисних атак в мережі Інтернет)» не погоджується із зазначеним рішенням та вважає, що таке рішення було прийнято Замовником з порушенням вимог ст. 30 Закону щодо обов′язку Замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. До зазначеного висновку ПрАТ «ДАТАГРУП» дійшло зважаючи на те, що при розгляді тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною Замовником не було враховано ряд фактів, які вказують на те, що тендерна пропозиція СП «ІНФОКОМ» не відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення Протоколу Засідання Тендерного Комітету Замовника № 255/17 від 21 червня 2017 року про визначення переможцем СП «ІНФОКОМ» призвело до порушення Замовником Статті 30 Закону і фактично воно є нікчемним з підстав, наведених нижче в цій скарзі.
Пункт 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника містить умови щодо відхилення тендерних пропозицій, а саме: «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Замовником оголошено тендер на «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту зовнішніх електронних інформаційних сервісів Фонду від зловмисних атак в мережі Інтернет)». Технічні вимоги до надання таких послуг наведені в Додатку 1 до тендерної документації та додатку до проекту договору, запропонованого до укладення переможцю. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (окремий файл).
В Таблиці 1 Додатку 2 в свою чергу, передбачено наступне:
Кваліфікаційний критерій Документ, який підтверджує відповідність
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
1.1. Довідка відповідно до Таблиці 1.1 про наявність у Учасника виконаних аналогічних договорів щодо предмету закупівлі. Під аналогічним договором слід розуміти договір, який за переліком надання послуг відповідає вимогам Замовника.
1.2. Оригінали або копії листів-відгуків (не менше 2) від підприємств, установ та організацій щодо підтвердження якості надання Учасником послуг захисту від зловмисних атак протягом останніх 3 років.
2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 2.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання із обов’язковим зазначенням у довідці найменування програмно-апаратний комплексу по захисту ресурсів, на базі якого реалізується рішення по захисту інформаційних ресурсі в мережі Інтернет, резервної системи. До даної довідки надати копії документів, що підтверджують право власності на програмно-апаратний комплекс (власний або орендований).
2.2. Довідка, складена в довільній формі про наявність власної цілодобової технічної допомоги. Довідка повинна також містити регламент роботи служби підтримки.
2.3. Копія листа Національної комісії з питань регулювання зв’язку України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
2.4. Копія Атестату відповідності від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації щодо Захищеного вузлу Інтернет доступу.
2.5. Довідка, завірена печаткою підприємства, щодо наявності у Учасника власних рішень (не менше 2-х) для захисту Інтернет трафіку від Ddos-атак (у довільній формі, із детальним описом роботи даних системи, схеми, функціоналу, тощо).
3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1. Довідка, складена у довільній формі, з переліком працівників (не менше трьох) власного центру підтримки користувачів, що мають вищу освіту в галузі інформаційних технологій (із зазначенням назви вищого навчального закладу та спеціальності згідно з дипломом) або закінчили курси підвищення кваліфікації в галузі комп’ютерних систем (із зазначенням назви підприємства, що проводило навчання та назви навчального курсу).
Відповідно до ст. 3 чинного Закону, головними принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 30 Закону в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Детально вивчивши тендерну пропозицію СП «ІНФОКОМ» нами було виявлено ряд порушень, що підтверджують не відповідність даної пропозиції умовам тендерної документації та які повинні були б призвести до її відхилення Замовником. Не відповідність тендерної пропозиції СП «ІНФОКОМ» умовам тендерної документації підтверджується наступним:
В Додатку №2 Тендерної документації, а саме, Таблиці 1 Розділу 2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно п.п. 2.1. були висунуті вимоги щодо таких документів:
«2.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання із обов’язковим зазначенням у довідці найменування програмно-апаратний комплексу по захисту ресурсів, на базі якого реалізується рішення по захисту інформаційних ресурсі в мережі Інтернет, резервної системи. До даної довідки надати копії документів, що підтверджують право власності на програмно-апаратний комплекс (власний або орендований)».
В якості підтвердження цих вимог СП «ІНФОКОМ» надало копію Договору № 0104-01 від 01.04.2017 із ТОВ «ОМЕГА СЕКЮРІТІ СЕРВІСЕС» щодо надання послуг захисту від DoS/DDoS атак.
Такий Договір не може буди підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, тому що його предметом не є ані підтвердження надання прав власності ані підтвердженням надання в оренду СП «ІНФОКОМ» відповідного обладнання, на базі якого Учасник зможе фізично захищати свій Інтернет трафік для Замовника, а також не зможе його обслуговувати силами свого кваліфікованого персоналу.
Окрім цього, також звертаємо Вашу увагу на той факт, що згідно умов Договору № 0104-01 від 01.04.2017 підписантом з боку СП «ІНФОКОМ», як Замовника, виступає генеральний директор товариства – Поліщук В.Г., але, з невідомих причин, його підпис відсутній на кожній відповідній сторінці підписантів Сторін Договору. Замість нього скрізь стоять підписи Врублевського О.В., який не має права на підписання договорів із контрагентами від чужого імені.
Даний факт викликає певні сумніви як у легітимності самого Договору № 0104-01 від 01.04.2017, так і добросовісності самого Учасника торгів (уповноваженої особи).
В Додатку №2 Тендерної документації, а саме, Таблиці 1 Розділу 2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно п.п. 2.5. були висунуті вимоги щодо таких документів:
«2.5. Довідка, завірена печаткою підприємства, щодо наявності у Учасника власних рішень (не менше 2-х) для захисту Інтернет трафіку від Ddos-атак (у довільній формі, із детальним описом роботи даних системи, схеми, функціоналу, тощо).
Так, СП «ІНФОКОМ» у складі своєї Пропозиції надало Довідку і детальний опис двох власних рішень для захисту Інтернет трафіку від Ddos-атак. Але якщо уважно проаналізувати документи які надано СП «ІНФОКОМ» щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання, а саме документи, що підтверджують право власності на програмно-апаратний комплекс легко зробити висновок, що другого власного рішення фактично СП «ІНФОКОМ» не має, що також є невиконанням умов підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям. Цей факт надає сумніву щодо достовірності наданої СП «ІНФОКОМ» інформації зазначеної в довідці щодо наявності у Учасника двої власних рішень так як рішення №1 реалізується на Corero SmartWall® Network Threat Defense, а дане рішення судячі з наданих документів СП «Інфоком» повністю належить ТОВ «ОМЕГА СЕКЮРІТІ СЕРВІСЕС», які погодилися спільно виконати технічні вимоги Замовника щодо надання послуг згідно даного предмету закупівлі.
Також була порушена вимога тендерної документації щодо розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» було передбачено завантаження файлів з дотриманням деякої послідовності, а саме:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 2 до тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з Додатком № 2;
- документами, зазначеними у Таблиці 3 Додатку 2;
- тендерна (цінова) пропозиція згідно з Додатком № 3;
- згода Учасника з проектом договору відповідно до Додатку № 4.
- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.»
Дана вимога не була виконана СП «ІНФОКОМ» так як послідовність файлів, що стосуються тендерної пропозиції були завантажені не у відповідності до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Стаття 30 Закону, в свою чергу встановлює умови відхилення тендерних пропозицій, а саме Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) Учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) Переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, за результатом розгляду тендерної пропозиції СП «ІНФОКОМ» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи наведене вище,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника СП «Інфоком» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Прийняти дану скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження;
2. Копія Довіреності на право представляти інтереси Скаржника;
3. Рішення тендерного комітету № 255/17 від 21 червня 2017 року про визначення переможця;
4. Копія тендерної документації в електронному вигляді у форматі pdf.
ПрАТ «ДАТАГРУП»
Заступник генерального директора
з комерційних питань М.Л. Сакович
М. П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 29.06.2017 14:42
- Рішення від 30.06.2017 № 4257.pdf 03.07.2017 15:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2017 № 4788.pdf 20.07.2017 14:00
- Рішення від 19.07.2017 № 4788.pdf 24.07.2017 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2017 14:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2017 14:39
Вимога
Вирішена
Доповнення у проект Договору.
Номер:
f60ff66f5e434f4baa2f64129e0d9c5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-000885-b.a1
Назва:
Доповнення у проект Договору.
Вимога:
Для якісного виконання Договору (додаток №4 до тендерної документації) необхідно додати у цей проект Договору інформацію:
- про межу відповідальності для Виконавця;
- про контактну інформацію Сторін (Виконавця і Замовника).
А саме інформацію:
1. В пункт 6.1.4 «Своєчасно направляти до Замовника своїх представників для оперативного вирішення усіх питань, пов’язаних з наданням Послуг» необхідно додати інформацію в кінці цього пункту після слова «Послуг»: "при пошкодженнях (не доступності Послуг) у межах відповідальності Виконавця. Межа відповідальності Виконавця: фізичний інтерфейс абонентського обладнання, яке встановлено на вузлі Замовника для надання послуг на період дії Договору. Передача цього обладнання Замовнику здійснюється по Акту".
2. Додати у договір окремий розділ «КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ СТОРІН» (як варіант після розділу Х) у якому вказати контакти:
а) Від Виконавця:
- адміністративні питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- фінансові питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- технічні питання (цілодобово, черговий з підтримки послуг, телефон, адреса електронної пошти);
- номер Факс.
б) Від Замовника:
- адміністративні питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- фінансові питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- технічні питання (час роботи, ПІБ, телефон, адреса електронної пошти);
- номер Факс.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни до ТД Захист зовнішніх ЕІС.pdf 06.06.2017 15:18
Дата подачі:
02.06.2017 15:22
Вирішення:
Внесено зміни до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації):
1. Пункт 6.1.4 пункту 6.1 розділу VI викладено в новій редакції;
2. Додано розділ ХІ.КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ СТОРІН;
3. Розділ XІ вважати Розділом ХІІ.
Статус вимоги:
Задоволено