-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузники дитячі, підгузники для дорослих)
Категорія замовника: юридична особи, яка є підприємством, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення тендерної пропозиції не передбачено.
Завершена
773 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 738.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 738.00 UAH
Період оскарження:
03.06.2021 15:57 - 22.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
неправомірне відхилення
Номер:
db6bf4045c0d4b5f8c52af94a33204b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-009899-b.a3
Назва:
неправомірне відхилення
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-03-009899-b про закупівлю (ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками,).
За результатами розгляду пропозицій Замовником було прийнято незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» з НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ (протокол розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі № 112 від 02.07.2021 року).
Підставою для відхилення Замовником в протоколі зазначені 2 причини:
1) - ненадання Учасником у складі тендерної пропозиції листа, завіреного печаткою (штампом) виробника за кількістю поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1)
2) – ненадання Учасником відкритих торгів в статусі «Оцінка» («Кваліфікація переможця») протягом 1-ї робочої доби, після закінчення аукціону, Замовнику в паперовому вигляді: тендерну пропозицію, гарантійний лист, щодо відповідності якості товару, документи що засвідчують якість продукції, лист-згоду на перевірку поставленого товару на відповідність вказаним в Додатку показникам якості, (при необхідності) в акредитованих установах України за рахунок Учасника, та зразки предмету закупівлі в кількості не менше 2-х штук кожної позиції, та накладна або акт приймання-передачі зразків.
Ми не може погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Стосовно підстав неправомірного відхилення, повідомляємо наступне:
1 . Щодо ненадання листа за кількістю поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1).
На підтвердження зазначеної вимоги учасником було завантажено файли в яких містяться документи виробників, з підтвердженням всіх вимог Замовника щодо кількості поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1) українською мовою. А саме,
:
- «06.2021 Серт відпов OPTIMA hospital_- Підгузки Дихаючі - super plus 1.pdf.p7s» підтверджує кількість поглинання ISO 15621-2002 и ISO 11948-1(дорослі підгузки EVA OPTIMA hospital super plus розмір S);
- «06.2021 Серт відпов OPTIMA hospital_- Підгузки Дихаючі - super plus 1.pdf.p7s» (дорослі підгузки EVA OPTIMA hospital super plus розмір M) підтверджує кількість поглинання ISO 15621-2002 и ISO 11948-1
- «06.2021 Серт відпов OPTIMA hospital_- Підгузки Дихаючі - super plus 1.pdf.p7s» (дорослі підгузки EVA OPTIMA hospital super plus розмір L) підтверджує кількість поглинання ISO 15621-2002 и ISO 11948-1
- «Сертифікат відповідності якості EVA Baby dry 2021 - Фуджиян 2021.pdf.p7s» (дитячі підгузки EVA Baby dry розмір 5 (11-25 кг) підтверджує ISO 15621-2002 и ISO 11948-1
- «Сертифікат відповідності якості EVA Baby dry 2021 - Фуджиян 2021.pdf.p7s» (дитячі підгузки EVA Baby dry розмір 6 (15-30 кг) підтверджує кількість поглинання ISO 15621-2002 и ISO 11948-1
- «Сертифікат відповідності якості розмір ХS Фуджиян.pdf.p7s» ( дорослі підгузки Eva Premium Hospital Super dry розмір XS) підтверджує кількість поглинання ISO 11948-1
Отже, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» повністю виконала умови тендерної документації в цій частині, надавши необхідний документ, в якому міститься інформація щодо кількості поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1) українською мовою.
2. Щодо ненадання Учасником відкритих торгів після закінчення аукціону документів у паперовому вигляді та зразків.
Підставою для відхилення згідно протоколу зазначено абз1.п.1, ч.2 ст.31Закону , тобто «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Ст.31 Закону та п. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника. чітко визначені підстави відхилення (вичерпний перелік) тендерних пропозицій Учасників.
Оскільки зазначені документи у паперовому вигляді і зразки товару, повинні надаватися не в складі пропозиції учасника, тому це і не може бути підставою для винесення такого рішення, яке зазначене у протоколі Замовника, а саме, відхилити пропозицію ТОВ ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» відповідно абз1.п.1, ч.2 ст.31 Закону (а саме, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі).
Отже, враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» з цієї підстави.
Отже, враховуючи вищезазначене, замовник неправомірно прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» з зазначеної вище підстави, оскільки тендерна пропозиція містила всі необхідні документи, оформлені належним чином.
Прийняття Замовником цього рішення може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я», з НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ!.
А отже, Замовник, приймаючи це рішення, прямо порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, чим зумовив останнього звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом «Про публічні закупівлі» та
Конституцією України,
ПРОСИМО:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
• Зобов’язати Замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Вишгород.pdf 12.07.2021 15:42
- рішення від 14.07.2021 №16018.pdf 15.07.2021 14:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2021 №16970.pdf 27.07.2021 18:09
- рішення від 26.07.2021 №16970.pdf 29.07.2021 17:28
- Пояснення на скаргу.doc 19.07.2021 17:34
- Пояснення на скаргу.pdf 19.07.2021 17:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2021 17:43
Дата розгляду скарги:
26.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 14:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.07.2021 17:29
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги до закупівлі
Номер:
c82806c60a8244219a17a7c64ce2b4ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-009899-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги до закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку №1 до Тендерної документації «Технічна специфікація (необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі)» зазначена наступна вимога:
«Для забезпечення дотримання санітарно-епідеміологічних норм при траспортуванні, учасник у складі своєї пропозиції надає засвідчений у нотаріальному порядку договір дератизації складу та дезинфекції автомобілів». Ретельно вивчивши Ваші закупівлі у 2020р та у поточному 2021р даної вимоги не було застосовано у жодній із проведених Вами закупівель, та до тих закупівель, що перебувають у статусі «завершено» та «оголошено». Ця вимога не була зазначена Вами ні у закупівлі «Устаткування для операційної» (ДК 021:2015: 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків»), Фармацевтична продукція (ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція), Продукти харчування різні, код ДК 021:2015 15530000-2, хоча у цих закупівлях дератизації складу та дезинфекції автомобілів постачальників можливе застосування. Тому, вимагаємо усунути та видалити цю дискримінаційну вимогу в технічній специфікації при закупівлі підгузників для дорослих.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 17:19
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тобто, дискримінаційною є вимога, яку учасники не можуть виконати.
Отже, встановлена вимога щодо надання засвідченого у нотаріальному порядку договору дератизації складу та дезінфекції автомобілів не є дискримінаційною. Оскільки, кожен учасник в змозі безперешкодно та не прикладаючи значних зусиль виконати дану вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги!
Номер:
aca2855cdc294cb4a704129f1d47e7dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-009899-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Шановний Замовнику! В ваших технічних вимогах слово-в-слово прописані технічні характеристики тільки підгузників для дорослих торгової марки Tena, а саме Tena Slip Plus. Вказані Вами чіткі показники обхвати талії/стегон :Підгузники для дорослих розмiр S обхват талії 55-85 см ; Підгузники для дорослих M обхват талії 70-120 см ; Підгузники для дорослих L обхват талії 90-145 см властиві тільки підгузникам ТМ Tena. Такі показники обхвати талії/стегон вказується тільки в технічних даних ТМ Tena. Тому аналогів з показником як ви вимагаете у інших виробників підгузників для дорослих не має. Нагадуємо, що згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в технічних вимогах підгузників для дорослих у розмірах S ,M, L та в показниках обхвату талії/стегон додати допустиме відхилення +- 10 см: розмiр S 55-85 см +- 10см, розмір M 70-120 см +- 10см, розмір L 90-145 cм +- 10см, що дасть можливість приймати участь іншим виробникам підгузників для дорослих.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 12:27
Вирішення:
Технічні умови та характеристики підгузників розроблені Замовником для забезпечення догляду
за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів.
Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів, та є необхідними для забезпечення потреб
людей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків
ЛКК. Разом з тим в ТД Замовник конкретизував технічні характеристики предмета закупівлі,
зазначивши мінімальні та максимальні показники розмірів, в межах яких Учасники можуть
надавати тендерні пропозиції. Відповідно ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі",
Відповідно до частини другої статті 23 Закону у разі , якщо предмет закупівлі в подальшому буде
використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням
потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій
користувачів.
При цьому Закон України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" від
21.03.1991 No 875-XII (далі - Закон No 875-XII) визначає основи соціальної захищеності осіб з
інвалідністю в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в
економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які
дають можливість особам з інвалідністю ефективно реалізувати права та свободи людини і
громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями,
здібностями і інтересами.
Так, згідно зі статтею 2 Закону No 875-XII особою з інвалідністю є особа зі стійким розладом
функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її
життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов’язана створити умови для реалізації нею прав
нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” наше
підприємство жодним чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в
інтересах важкохворих пацієнтів, для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт.
Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до
дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель,
оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних
учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури
закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено