-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сервер Supermicro SYS-5019C-LTR
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період оскарження:
03.06.2021 14:05 - 09.06.2021 14:02
Вимога
Відхилено
внести зміни
Номер:
9531d93164c44d9ca3cd861012d800f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-006976-b.c1
Назва:
внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до закону ст.5
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваша документація порушує ці принципи:
1. Є вимога
"Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату договору, предмет та обсяг закупівлі, строк дії договору, стан виконання, контактні дані представника покупця та бути виданим не раніше дати цього оголошення. "
Прохання прибрати з цієї вимоги "бути виданим не раніше дати цього оголошення"
Та викласти у редакції
"Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату договору, предмет та обсяг закупівлі, строк дії договору, стан виконання, контактні дані представника покупця"
тому що це не має реального сенсу.
Якщо договір був виконан протягом 2019-2020 то і листи відгуки відповідно 2019-2020. Навіщо потенційному учаснику робити новий лист відгук? Яким чином дата листа відгука впливає на якість серверу або надійність потенційного учасника.
2. Є вимога
"- Документальне підтвердження наявності сервісного центру в місті Замовника;"
Повідомляємо вам, що у м. Кропивницький відсутні офіційні СЦ Supermicro.
Якщо і є якісь СЦ, то якість обслуговування в них обладнання Supermicro сумнівна. Кращі СЦ та склади запчастин знаходяться у м. Києві. Крім цього можливий виїзд спеціаліста з іншого міста.
Ця вимога дискримінаційна по відношенню до усіх потенційних учасників з інших міст і порушує ст. 5 закону.
Рекомендуємо викласти у редакції
"- Документальне підтвердження наявності сервісного центру"
Прохання не порушувати закон та внести зміни в оголошення.
Пов'язані документи:
Замовник
- SKM_308e21061013570.pdf 10.06.2021 13:47
Дата подачі:
09.06.2021 13:48
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Та повідомляємо наступне:
І. Розділом 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Серверу Supermicro SYS-5019C-LTR дійсно встановлено вимогу, що "Лист-відгук повинен містити посилання на номер та дату договору, предмет та обсяг закупівлі, строк дії договору, стан виконання, контактні дані представника покупця та бути виданим не раніше дати цього оголошення".
Зазначена вимога має на меті встановити імідж Учасника закупівлі.
Тлумачення терміну імідж — це позитивний образ будь-якої фірми, що формує стабільну, конкурентну перевагу шляхом створення загального образу, репутації, думки громадськості, споживачів і партнерів про престиж підприємства, його товари та послуги, післяпродажний сервіс.
Зважаючи на вищевикладене, Учасник, який повною мірою виконав договірні зобов’язання протягом 2019-2021 років та якісно надавав послуги післяпродажного сервісу, на сьогоднішній день матиме позитивний імідж, що буде відображено у листі-відгуку, а отже буде вказувати на надійність потенційного учасника.
ІІ. У контексті "Документального підтвердження наявності сервісного центру в місті Замовника", відсутні вимоги, щодо наявності саме офіційного сервісного центру Supermicro у місті Кропивницькому.
На нашу думку сервісний центр у місті Кропивницькому дасть змогу оперативно вирішити ситуацію, рішення якої не зводиться до її вирішення на місці експлуатації обладнання.
Також зазначаємо, що пунктом 5, додатка 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» та п.7 додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Проект договору про закупівлю» зазначені Гарантійні вимоги до предмету закупівлі.
Шановний учаснику, Ви можете в складі своєї пропозиції подати довідку про співпрацю з партнерським сервісним центром у місті Кропивницькому, що буде розцінено як відповідність до поставленої вимоги.
Стосовно наявних сервісних центрів у м. Кропивницькому, оцінка їх діяльності не входить до нашої компетенції.
Підсумовуючи, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не має права здійснювати витрачання коштів на продукцію, що не може забезпечити досягнення цілей, задля яких ці кошти витрачаються, а відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має ефективно провести закупівлю. Зважаємо, що наявність зазначених вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, є цілком виправданою та ніяким чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації її учасників.
Статус вимоги:
Відхилено