-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 44610000-9-Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери для збору ТПВ)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
03.06.2021 13:05 - 11.07.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА Щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Номер:
fa3b9de0c30d4371ae55cd3fc29e5186
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-002948-c.c2
Назва:
СКАРГА
Щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Скарга:
СКАРГА
Щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2021-06-03-002948-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - Комунальне підприємство "Броди" Львівської області Код ЄДРПОУ: 03348666 (надалі - Замовник), про здійснення закупівлі товару за процедурою відкритих торгів (надалі – Предмет закупівлі): контейнери для збору твердих побутових відходів 1.1 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, в кількості 87 шт, з орієнтовною вартістю закупівлі 900 000 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 19.06.2021 до 09:00.
Товариство з обмеженою відповідальністю « Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Звертаємо увагу шановної колегії на то,що на сьогоднішній день тендерна документація Замовника ,опублікована на веб порталі Prozorro як і раніше, містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників, не зважаючи на попередню скаргу учасника та рішення АМКУ від 29.06.2021 №14588,а саме:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У відповідності до ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі(товару) повинен достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі» (технічні вимоги), Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного.
Так, Замовником у п. 5 таблиці 1 Додатку №2 до технічного завдання тендерної документації встановлені наступні вимоги:
Ребра жорсткості на передній і задній стінках контейнера:
- виготовлені трирівневим штампуванням;
- непаралельні;
- не менше 20 шт.
Ребра жорсткості на кришці контейнера:
- виготовлені трирівневим штампуванням;
- непаралельні;
- не менше 10 шт.
п.6 табл. 1
Рама контейнера:
- квадратна труба;
- перетин не менше 20 на 20 мм.
П.12 табл 1 Кронштейни коліс:
- товщина металу не менше 4 мм;
- з вбудованим підсилювачем товщиною не менше 4 мм;
- зварне кріплення.
П .13 табл 1 Диск коліс з поліпропілену.
П .14 табл 1 Штамповане місце для розміщення логотипів замовника на передній, задній стінці та кришці контейнера, відповідно до ескізу:
З приводу цих вимог вимушені звернути увагу замовника.
По перше:
Виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості та ще й в такій деталізованій кількості 20 шт. на корпусі та 10 на кришці.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 , відповідність до якого вимагає Замовник, передбачена наявність ребер жорсткості, але жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова їх конфігурація :«Наявність непаралельних ребер жорсткості не менше 20 шт.», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника.
Зазначена «Наявність непаралельних ребер жорсткості» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію контейнера також вона не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «непаралельних», чи «перпендикулярних», чи то іншої форми ребер жорсткості та конкретизації їх кількості. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, з наявністю ребер жорсткості виконаних методом штампування глибокої витяжки по класичній схемі провідних виробників, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на погіршення його якості. Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера.
По друге:
Застосування конкретного типу труби- квадратна перетин не менше 20 на 20 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачена конфігурація труби (чи то кругла - чи то квадратна) для виготовлення рами жорсткості ні в якій мірі не регламентується , хоча в основній своїй масі провідними виробниками застосовується кругла труба яка має кращі якісні показники.
По третє:
Товщина металу на кронштейнах коліс замовником вимагається не менш 4 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено відповідність цієї вимоги. Нашим підприємством виготовляються контейнери з товщиною метала на кронштейні коліс 2,5 мм. що в повній мірі відповідає умовам користування. Таким чином ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
В четверте:
Штамповане місце для розміщення логотипів замовника на передній, задній стінці та кришці контейнера, відповідно до ескізу.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 наявність якихось додаткових площин для логотипів не регламентується, а при необхідності це можливо зробити різними іншими методами. Наявність цієї вимоги ще раз свідчить про лобіювання замовником інтересів ТОВ «РЕНТОК ГРУП» оскільки така особливість властива тільки продукції заводу «Сантекс» представниками якого вони є.
В п’яте :
В таблиці 3 Додаток 2 пункт 4 Замовником вимагається надання ТУ, якщо учасник є виробником товару.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що відповідно до закону України про технічне регулювання Технічні умови і стандарти не є обов'язковими для випуску продукції. В місці з тим виробник має право послатися в технічній документації, регламентуючій виробничий процес, на державний або галузевий стандарт відповідно до якого здійснюється випуск продукції, а саме: ДСТУ 8476:2015,що обов’язково відображається в технічному паспорті якості який надає виробник.
В шосте:
Замовником у додатку №2 таблицями №1 и №2 передбачено підтвердження інформації про технічні характеристики товару, який пропонується Учасником. Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають вимогам Замовника. Всі технічні характеристики запропонованого еквіваленту повинні мати не гірші технічні характеристики, ніж ті, що вказані Замовником. І надаються ознаки гірших характеристик :
- Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно
відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності):
• менша товщина металу;
• розміри, які не відповідають вказаному Замовником діапазону;
• відсутні непаралельні штамповані ребра жорсткості на передній і задній стінці контейнера, бокових стінках
контейнера;
• менша кількість ребер жорсткості на передній, задній стінці та кришці контейнера які виготовлені методом
багаторівневого штампування з трьома ступенями по висоті;
• контейнер не має дві спіральні пружини та обладнаний елементами регулювання натягу пружини;
• пружина не закрита з усіх сторін для захисту від попадання вологи;
• важелі кріплення кришок контейнерів не виготовлені з цільного металу шляхом штампування, та з
поперечним з’єднувальним швом;
• важіль кришки контейнера кріпиться до кришки контейнера не за допомогою болтового з'єднання;
• корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний із зварним з'єднанням не з цільного
листа металу;
• вузол кронштейну захвату та підйому контейнера не має вбудовані підсилювачі;
• вузол захвату та підйому контейнера кріпиться до корпусу контейнера не болтовим з'єднанням;
• корпус вузла захвату та підйому контейнера не закритий з усіх сторін та щільно не прилягає до стінки
контейнера по всьому периметру;
• диск колеса не з поліпропілену;
• кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера не методом зварювання;
• рама з труби не квадратного перетину;
• відсутні місця для розміщення логотипів або виготовлені не методом штампування на передній, задній стінці
контейнера відповідно до ескізів замовника.
Виходячи з цієї надмірної деталізації характеристик товару відповідності вимогам Замовника,та комплекту документації наданої замовником, простежується мета придбання предмета закупівлі безпосередньо у ТОВ "Ренток Груп" виробництва заводу «Сантекс» республіки Білорусь. Таким чином усі інші пропозиції будуть мати ознаку продукції з гіршими технічними характеристиками і будуть відхилені.
Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, адже подавши тендерну пропозицію, такий учасник буде відхилений замовником через невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ЗУ про державні закупівлі ст..5 Недискримінація учасників п. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На лице наявність корупційної складової в діях Замовника. До того ж вважаємо за необхідне акцентувати, що СЗАО «Сантекс» є Білорусько -Російським підприємством. Абсолютно незрозуміло гаряче бажання замовника провести зкупівлю товарів з порушенням законів України для співпраці з країною агресором.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- статті 5 закупівлі здійснюються,зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, для недопущення обмеження конкуренції в цієї закупівлі, та порушень закону вимагаємо зобов’язати замовника привести у належну відповідність Тендерну Документацію, згідно з наявною практикою позитивних рішень АКУ з даного приводу
1) Виключити з тендерної документації пункти про виконання чаші та боковини контейнера, так само як і кришки контейнера з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера в кількості 20 шт. та кришки –в кількості 10 шт. Замінивши їх – на наявність ребер жорсткості виконаних методом штампування;
2)Виключити з тендерної документації пункт про використання квадратної руби 20х20 замінив – на використання труби перетином не менш 20 мм.;
3) Виключити з тендерної документації пункт товщина металу на кронштейнах коліс не менш 4 мм. замінив –на товщина металу на кронштейнах коліс не менш 2 мм.;
4)Видалити з тендерної документації вимогу що до Штамповане місце для розміщення логотипів замовника як таку що носить дискримінаційний характер;
5 )Видалити з тендерної документації вимогу про надання ТУ як обмежувальну і дискримінаційну;
6)Видалити з документації ознаки гірших характеристик предмету закупівлі;
Також доводимо до відома замовника що за даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію згідно наявним порушенням зокрема:
Додатки:
РІШЕННЯ АМКУ №10302-р/пк-пз від 11.05.2021
РІШЕННЯ АМКУ №6611 -р/пк-пз від 31.03.2021
РІШЕННЯ АМКУ № 19811-р/пк-пз від 23.10.2020
РІШЕННЯ АМКУ №11796 -р/пк-пз від 27.05.2021
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Броди від 09.07.2021.docx 09.07.2021 13:33
- рішення від 11.05.2021 № 10302.pdf 09.07.2021 13:33
- рішення від 28.05.2021 №11796.pdf 09.07.2021 13:33
- скарга Броди від 09.07.2021.pdf 09.07.2021 13:33
- рішення від 23.10.2020 № 19811.pdf 09.07.2021 13:34
- рішення від 31.03.2021 №6611.pdf 09.07.2021 13:34
- рішення від 13.07.2021 № 15856.pdf 13.07.2021 21:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2021 13:39
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.07.2021 21:16
Скарга
Виконана замовником
Інформація про закупівлю: 4a1bd1c7d58d40e3b08e437fe8d9b353 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-03-002948-c СКАРГА Щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Номер:
34ae9bde0cf74bb2ae6b95c7b1fd2f47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-002948-c.b1
Назва:
Інформація про закупівлю: 4a1bd1c7d58d40e3b08e437fe8d9b353
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-03-002948-c
СКАРГА
Щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Скарга:
СКАРГА
Щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2021-06-03-002948-c, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - Комунальне підприємство "Броди" Львівської області Код ЄДРПОУ: 03348666 (надалі - Замовник), про здійснення закупівлі товару за процедурою відкритих торгів (надалі – Предмет закупівлі): контейнери для збору твердих побутових відходів 1.1 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, в кількості 87 шт, з орієнтовною вартістю закупівлі 900 000 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 19.06.2021 до 09:00.
Товариство з обмеженою відповідальністю « Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва металевих баків, резервуарів, контейнерів Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним виконати прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника ,опублікованої на веб порталі Prozorro вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У відповідності до ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі(товару) повинен достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі» (технічні вимоги), Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного.
Так, Замовником у п. 5 таблиці 1 Додатку №2 до технічного завдання тендерної документації встановлені наступні вимоги:
Ребра жорсткості на передній і задній стінках контейнера:
- виготовлені трирівневим штампуванням;
- непаралельні;
- не менше 20 шт.
Ребра жорсткості на кришці контейнера:
- виготовлені трирівневим штампуванням;
- непаралельні;
- не менше 10 шт.
п.6 табл. 1
Рама контейнера:
- квадратна труба;
- перетин не менше 20 на 20 мм.
П.12 табл 1 Кронштейни коліс:
- товщина металу не менше 4 мм;
- з вбудованим підсилювачем товщиною не менше 4 мм;
- зварне кріплення.
П .13 табл 1 Диск коліс з поліпропілену.
П .14 табл 1 Штамповане місце для розміщення логотипів замовника на передній, задній стінці та кришці контейнера, відповідно до ескізу:
З приводу цих вимог вимушені звернути увагу замовника
По перше:
Виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості та ще й в такій деталізованій кількості 20 шт. на корпусі та 10 на кришці.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 , відповідність до якого вимагає Замовник, передбачена наявність ребер жорсткості, але жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова їх конфігурація :«Наявність непаралельних ребер жорсткості не менше 20 шт.», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника.
Зазначена «Наявність непаралельних ребер жорсткості» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію контейнера також вона не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «непаралельних», чи «перпендикулярних», чи то іншої форми ребер жорсткості та конкретизації їх кількості. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, з наявністю ребер жорсткості виконаних методом штампування глибокої витяжки по класичній схемі провідних виробників, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на погіршення його якості. Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера.
По друге:
Застосування конкретного типу труби- квадратна перетин не менше 20 на 20 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачена конфігурація труби (чи то кругла - чи то квадратна) для виготовлення рами жорсткості ні в якій мірі не регламентується , хоча в основній своїй масі провідними виробниками застосовується кругла труба яка має кращі якісні показники.
По третє:
Товщина металу на кронштейнах коліс замовником вимагається не менш 4 мм.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено відповідність цієї вимоги. Нашим підприємством виготовляються контейнери з товщиною метала на кронштейні коліс 2,5 мм. що в повній мірі відповідає умовам користування. Таким чином ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
В четверте:
Штамповане місце для розміщення логотипів замовника на передній, задній стінці та кришці контейнера, відповідно до ескізу.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 наявність якихось додаткових площин для логотипів не регламентується, а при необхідності це можливо зробити різними іншими методами. Наявність цієї вимоги ще раз свідчить про лобіювання замовником інтересів ТОВ «РЕНТОК ГРУП» оскільки така особливість властива тільки продукції заводу «Сантекс» представниками якого вони є.
В п’яте :
В таблиці 3 Додаток 2 пункт 4 Замовником вимагається надання ТУ, якщо учасник є виробником товару.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що відповідно до закону України про технічне регулювання Технічні умови і стандарти не є обов'язковими для випуску продукції. В місці з тим виробник має право послатися в технічній документації, регламентуючій виробничий процес, на державний або галузевий стандарт відповідно до якого здійснюється випуск продукції, а саме: ДСТУ 8476:2015,що обов’язково відображається в технічному паспорті якості який надає виробник.
В шосте:
Замовником у додатку №2 таблицями №1 и №2 передбачено підтвердження інформації про технічні характеристики товару, який пропонується Учасником. Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають вимогам Замовника. Всі технічні характеристики запропонованого еквіваленту повинні мати не гірші технічні характеристики, ніж ті, що вказані Замовником. І надаються ознаки гірших характеристик :
- Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні і якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно
відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності):
• менша товщина металу;
• розміри, які не відповідають вказаному Замовником діапазону;
• відсутні непаралельні штамповані ребра жорсткості на передній і задній стінці контейнера, бокових стінках
контейнера;
• менша кількість ребер жорсткості на передній, задній стінці та кришці контейнера які виготовлені методом
багаторівневого штампування з трьома ступенями по висоті;
• контейнер не має дві спіральні пружини та обладнаний елементами регулювання натягу пружини;
• пружина не закрита з усіх сторін для захисту від попадання вологи;
• важелі кріплення кришок контейнерів не виготовлені з цільного металу шляхом штампування, та з
поперечним з’єднувальним швом;
• важіль кришки контейнера кріпиться до кришки контейнера не за допомогою болтового з'єднання;
• корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний із зварним з'єднанням не з цільного
листа металу;
• вузол кронштейну захвату та підйому контейнера не має вбудовані підсилювачі;
• вузол захвату та підйому контейнера кріпиться до корпусу контейнера не болтовим з'єднанням;
• корпус вузла захвату та підйому контейнера не закритий з усіх сторін та щільно не прилягає до стінки
контейнера по всьому периметру;
• диск колеса не з поліпропілену;
• кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера не методом зварювання;
• рама з труби не квадратного перетину;
• відсутні місця для розміщення логотипів або виготовлені не методом штампування на передній, задній стінці
контейнера відповідно до ескізів замовника.
Виходячи з цієї надмірної деталізації характеристик товару відповідності вимогам Замовника, по сукупності ознак, відповідає тільки продукція завода «Сантекс» республіки Білорусь офіційним представником, якого в Україні є ТОВ «РЕНТОК ГРУП» . Усі інші пропозиції будуть мати ознаку продукції з гіршими технічними характеристиками і будуть відхилені.
Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, адже подавши тендерну пропозицію, такий учасник буде відхилений замовником через невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ЗУ про державні закупівлі ст..5 Недискримінація учасників п. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На лице наявність корупційної складової в діях Замовника.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються,зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель для недопущення обмеження конкуренції в цієї закупівлі, та порушень закону вимагаємо:
1) Виключити з тендерної документації пункти про виконання чаші та боковини контейнера, так само як і кришки контейнера з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера в кількості 20 шт. та кришки –в кількості 10 шт. Замінивши їх – на наявність ребер жорсткості виконаних методом штампування;
2)Виключити з тендерної документації пункт про використання квадратної руби 20х20 замінив – на використання труби перетином не менш 20 мм.;
3) Виключити з тендерної документації пункт товщина металу на кронштейнах коліс не менш 4 мм. замінив –на товщина металу на кронштейнах коліс не менш 2 мм.;
4)Видалити з тендерної документації вимогу що до Штамповане місце для розміщення логотипів замовника як таку що носить дискримінаційний характер;
5 )Видалити з тендерної документації вимогу про надання ТУ як обмежувальну і дискримінаційну;
6)Видалити з документації ознаки гірших характеристик предмету закупівлі;
Також доводимо до відома замовника що за даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію згідно наявним порушенням зокрема:
Додатки:
РІШЕННЯ АМКУ №10302-р/пк-пз від 11.05.2021
РІШЕННЯ АМКУ №6611 -р/пк-пз від 31.03.2021
РІШЕННЯ АМКУ № 19811-р/пк-пз від 23.10.2020
РІШЕННЯ АМКУ №11796 -р/пк-пз від 27.05.2021
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга броди.docx 14.06.2021 15:22
- скарга броди.pdf 14.06.2021 15:22
- рішення від 28.05.2021 №11796.pdf 14.06.2021 15:34
- рішення від 31.03.2021 №6611.pdf 14.06.2021 15:34
- рішення від 23.10.2020 № 19811.pdf 14.06.2021 15:34
- рішення від 11.05.2021 № 10302.pdf 14.06.2021 15:34
- Сантекс сертифікат відповідності.pdf 23.06.2021 17:58
- Додаток 1 - Порівняльна таблиця з коментарем.docx 23.06.2021 17:58
- евраз.pdf 23.06.2021 17:58
- Протокол відхилення БАР.pdf 23.06.2021 17:58
- Пропозиція ренток.pdf 23.06.2021 17:58
- додаткова информація броди (1) (1).docx 23.06.2021 17:58
- Пропозиція ЕКО-Львів 04.06.2021_1132.pdf 23.06.2021 17:58
- Завод сантекс.jpg 23.06.2021 17:58
- техпаспорт БАР.pdf 24.06.2021 15:18
- Доповнення к додатку №1 статистика Евраз1.xlsx 24.06.2021 15:18
- Додаткове пояснення броди 1.docx 24.06.2021 15:18
- рішення від 16.06.2021 №13597 лист Замовнику лист Скаржнику.pdf 17.06.2021 13:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 №14588.pdf 30.06.2021 17:20
- рішення від 29.06.2021 №14588.pdf 02.07.2021 20:49
- Пояснення по суті скарги 23.06.2021 14:06
- Додаток 1 23.06.2021 14:14
- Додаток 2.1 23.06.2021 14:14
- Додаток 2.2 23.06.2021 14:14
- Додаток 3 23.06.2021 14:14
- Додаток 4 23.06.2021 14:14
- Додаток 5 23.06.2021 14:14
- Додаток 6 23.06.2021 14:14
- Додаток 7 23.06.2021 14:14
- Додаток 8 23.06.2021 14:14
- Додаток 9 23.06.2021 14:15
- Додаток 10 23.06.2021 14:15
- Додаток 11 23.06.2021 14:15
- Додаток 12 23.06.2021 14:15
- Додаток 13 23.06.2021 14:15
- Додаток 14 23.06.2021 14:15
- Додаток 15 23.06.2021 14:15
- Пояснення по суті скарги (Word) 24.06.2021 09:24
- Додаткові пояснення по суті скарги 25.06.2021 10:13
- Додаткові пояснення по суті скарги (Pdf) 25.06.2021 10:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2021 15:39
Дата розгляду скарги:
29.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2021 13:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2021 20:50
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2021 08:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийцнято до уваги, внесені зміни в тендерну документацію.