• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук згідно ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

Торги не відбулися

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 11:21 - 15.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо дискваліфікації ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Номер: 41b1a9b152004dca9eb925a2bddec4bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001838-c.c3
Назва: Вимога, щодо дискваліфікації ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Вимога:
Шановний Замовник. Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих торгів щодо закупівлі ноутбуків, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі порушено виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади . Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет ухвалив рішення щодо дискваліфікації учасника - переможця закупівл ФОП КОВАЛЕНКА АНДРІЯ ВАЛЕРІЙОВИЧА, як тако, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Доповнення ТД Замовника, щодо "ліцензійного походження програмного забезпечення".

Номер: 10b8e2aa4ad14aadbf491bb8738702d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001838-c.b2
Назва: Доповнення ТД Замовника, щодо "ліцензійного походження програмного забезпечення".
Вимога:
Шановний Замовник. Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційною та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі Ноутбуки згідно ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовник не вважає за необхідне включати вимогу, що «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Звертаємо Вашу увагу на те, що у Технічних вимогах до товару , в частині вимог до програмного забезпечення вказано - «наявність україномовної підтримки від виробника на території України», що унеможливлює використання неліцензійного програмного забезпечення. Крім того інформуємо, що Програмне забезпечення є продуктом інтелектуальної власності і така характеристика, як «якість» є неприйнятною та її недоцільно вживати, оскільки програмне забезпечення не є товаром. Поставлений товар буде перевірений на наявність у ньому оригінального та ліцензійного програмного забезпечення Microsoft . Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows є наліпка, яка містить голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця наліпка є захистом від підробок. Враховуючи вищенаведене , нами було прийнято рішення відхилити вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 3 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Водночас, частиною 3 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі ноутбуків, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Доповнення ТД Замовника, щодо походження товару.

Номер: 5c941fdccdf84ae4bf6f3bbb7dfcf64f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001838-c.b1
Назва: Доповнення ТД Замовника, щодо походження товару.
Вимога:
Шановний Замовник. Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційною та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі Ноутбуки згідно ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даній закупівлі замовник не вважає за необхідне включати вимогу, що «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Звертаємо Вашу увагу на те, що у Технічних вимогах до товару , в частині вимог до програмного забезпечення вказано - «наявність україномовної підтримки від виробника на території України», що унеможливлює використання неліцензійного програмного забезпечення. Крім того інформуємо, що Програмне забезпечення є продуктом інтелектуальної власності і така характеристика, як «якість» є неприйнятною та її недоцільно вживати, оскільки програмне забезпечення не є товаром. Поставлений товар буде перевірений на наявність у ньому оригінального та ліцензійного програмного забезпечення Microsoft . Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows є наліпка, яка містить голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця наліпка є захистом від підробок. Враховуючи вищенаведене , нами було прийнято рішення відхилити вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 3 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Водночас, частиною 3 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі ноутбуків, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено