• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту прибудинкової території за адресою вул. Пушкіна,1 в м.Тернополі

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»

Завершена

78 584.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 393.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 11:00 - 09.06.2021 11:04
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення

Номер: 4b0ed51842aa4e7991401985bdbd0884
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001572-c.c2
Назва: Порушення
Вимога:
п.7.статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не надав роз'яснення на звернення Учасника та не змінив документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Окрім цього, інформуємо що, вимога, яка передбачена в оголошенні для проведення спрощеної процедури закупівлі щодо надання Учасником "акту огляду об'єкту" не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути місце виконання робіт з метою оцінки власних можливостей та відповідно максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та принципу здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 11:37
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

прибрати критерій _ Акт (довідка) відвідування об'єкту

Номер: 89f31dccbb254165b41e909d73cec2e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001572-c.c1
Назва: прибрати критерій _ Акт (довідка) відвідування об'єкту
Вимога:
Шановна Уповноважена особа Замовника, ознайомившись зі змістом конкурсної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику. На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що згідно ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Окрім цього, інформуємо що, вимога, яка передбачена в оголошенні для проведення спрощеної процедури закупівлі щодо надання Учасником "акту огляду об'єкту" не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути місце виконання робіт з метою оцінки власних можливостей та відповідно максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та принципу здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 11:37
Задовільнена: Ні