• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

підгузки для дорослих

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2021 10:43 - 19.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 49f58ec42abd40769170221f08cc074a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001313-c.b2
Назва: СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель Одеським геріатричним будинком-інтернатом (Код ЄДРПОУ 03189096) (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) було оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (UA-2021-06-03-001313-c). Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які необхідно надати на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі» до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками вказано технічний опис до предмету закупівлі. Детальні Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Засоби догляду за малюками» (Підгузки для дорослих) наведено нижче: № п/п Предмет закупівлі, кількість Кількість, шт. Обхват талії Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 1 2 3 4 1 Підгузки для дорослих, розмір L, уп.30 шт. 15 990 95-155см Повинні бути дихаючі, мати анатомічну форму та використовуватися незалежно від статі, для дорослих людей з нетриманням сечі та калу. Об’єм талії (стегон-живота) 95см - 155 см +/- 2 см, поглинальна здатність не менше 2400 мл. Повне вологопоглинання не менше 1100 мл, при поглинанні 1100 мл, внутрішня поверхня повинна залишатися сухою. Зворотня сорбція не більше 0,5 мл. Верхній шар повинен складатись з двох шарів, та мати розподіл на сектора для забезпечення рівномірного розподілу та надійного утримання рідини всередині підгузка. Абсорбуюча серцевина повинна складатись з трьох шарів, виготовлена з 100% целюлози без хлору. САП повинен нейтралізувати запах. Зовнішній шар повинен бути герметичним, м’яким та дихаючим. Бокові частини повинні пропускати повітря. Повинні мати м’які та еластичні манжети для ніг з потрійною резинкою та захисні бар'єри з подвійною резинкою для надійного захисту від протікань Наявність 4 багаторазових застібок. Наявність індикатора наповнення. Всі матеріали повинні бути не алергенні, не токсичні, не містити латекс, не повинні викликати подразнень та висипань на шкірі. Пакування 30 штук в упаковці. Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок, що широко розповсюджені на території України, на підставі технічних даних виробників, було встановлено, що підгузники для дорослих розміру L обхватом талії 95см - 155 см +/- 2 см та поглинальною здатністю не менше 2400 мл - притаманний лише підгузникам для дорослих EVA, що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Оскільки, вказана вимога Замовника, порушує право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати пелюшки іншої торгової марки, крім EVA, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Крім того, вказана вимога така, як «Повне вологопоглинання не менше 1100 мл, при поглинанні 1100 мл, внутрішня поверхня повинна залишатися сухою. Зворотня сорбція не більше 0,5 мл» також притаманна лише підгузникам для дорослих EVA. Технічні дані підгузників наведені у таблиці. Розмір Рівень пог-линання Поглинання, мл* метод Rothwell Обхват Талії, см ID Slip Plus Tena Slip Plus Seni Dailee EVA Super Dry ID Slip Plus Tena Slip Plus Seni Dailee EVA Super Dry S низький 2030 1539 1500 1700 1800 50-90 55-85 55-80 60-90 60-100 M низький 2205 2102 2200 2400 2100 80-125 70-120 75-110 80-120 75-125 L низький 2502 2410 2500 2600 2400 115-155 90-145 100-150 100-150 96-156 XL низький 2959 2550 2500 2800 2400 120-170 120-160 130-170 120-170 100-160 ID Slip Extra Plus Tena Slip Super EVA Super Dry Plus ID Slip Extra Plus Tena Slip Super EVA Super Dry Plus S середній - 1697 - - 2100 60-100 M середній 2492 2483 - - 2300 80-125 70-120 75-110 80-120 75-125 L середній 2794 2670 - - 2600 115-155 90-1456 100-150 100-150 96-156 XL середній - 3100 - - 2600 100-160 ID Slip Super Tena Slip Maxi Maxi dry plus ID Slip Super Tena Slip Maxi Maxi dry plus S високий 2143 2006 2100 - 2600 55-80 60-90 60-100 M високий 3223 3155 2900 - 2800 80-125 70-120 75-110 80-120 75-125 L високий 3556 3555 3200 - 3200 115-155 90-146 100-150 100-150 96-156 XL високий 3917 - 3200 - 3200 120-170 120-160 130-170 120-170 100-160 Дані що наведені у таблиці, вказані на офіційних сайтах виробників та інших сайтах, а саме: 1. https://www.tena.ua/uk/uhodprinederzhanii/products/ 2. https://happyseni.com.ua/podguzniki-14 3. https://rozetka.com.ua/dailee_8595611621840/p110786446/ 4. http://euro-technologie.com/about/ Встановлюючи конкретну вимогу «обхват талії» до предмета закупівлі, Замовником порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим за своїми якісними та технічними характеристиками, однак не відповідають єдиній вимозі – обхват талії. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Крім того, за невідповідність такому критерію, як «обхват талії», пропозицію учасників буде «дискваліфіковано», як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Тобто, Замовником прописано технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції одного виробника. Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» дійшло до висновку, що технічні вимоги, викладені Замовником в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів. Водночас, якщо хоча б одному параметру товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі й ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ». Наше Товариство може прийняти участь у вказаній закупівлі, і, можливо, запропонує найбільш вигідну пропозицію, проте враховуючи умови, встановлені Замовником, пропозиція може бути безпідставно та необґрунтовано відхилена через невідповідність заздалегідь дискримінаційним умовам тендерної документації, яка була свідомо розроблена Замовником. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону, враховуючи вищезазначене, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на час розгляду питань, порушених у Скарзі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та додатків до неї, а саме: - підгузники для дорослих розміру L обхватом талії 90см – 150 см +/- 10 см Додатки: 1. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.06.2021 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2021 21:27
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2021 17:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення порушень законодавства про публічні закупівлі та приведення змісту ТД до вимог законодавства, внесені зміни до Тендерної документації на підгузки для дорослих та ТД викладена у новій редакції згідно вимог мотивувальної частини рішення АМКУ від 09.07.2021 року № 15596 – р/пк -пз,
Автор: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Олександр Телос Компані +380973061043 direktor_telos@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Уточнення

Номер: 1aa0b2fb5cc143099341e7404c71c772
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-03-001313-c.b1
Назва: Уточнення
Вимога:
Доброго дня. Керуючись вашою відповіддю на запитання, цитата "При цьому, розмір визначався, виходячи із зняття фактичних вимірів конкретно визначених підопічних, які постійно проживають у будинку – інтернаті " вимагаємо надати результати вимірів поіменно, з зазначенням ваги, зросту та обхвату талій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога щодо надання результатів вимірів поіменних розглянута, та повідомляємо наступне: Тендерна документація повинна містити обов’язкову інформацію, визначену частиною 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», та може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до зазначеного і була розроблена тендерна документація на підгузки. Одночасно, ваша вимога щодо надання результатів вимірів поіменно, з зазначенням ваги, зросту та обхвату талій не ґрунтується на нормах Закону України «Про публічні закупівлі». Варто також зазначити, що ваша вимога стосується надання інформації, що містить персональні дані, які, в свою чергу, є об’єктом захисту відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що, підгузки є товарами медичного призначення, призначені для використання лише особами, які мають відповідні захворювання, тому, враховуючи встановлене Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» право кожного підопічного на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні, працівники будинку – інтернату не мають права розголошувати відомості, які стосуються стану здоров’я своїх підопічних. У випадку необхідності використання зазначеної інформації повинна бути забезпечена анонімність пацієнта.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2021 00:03