• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації

Технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» затвердженим наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 9 листопада 2006 року № 369., 7 пасажир./вантажних ліфтів з 01.04.2016 по 31.12.2016 рр. Перелік запасних частин, котрі входять в вартість технічного обслуговування без додаткових відшкодувань. Термін реагування при аварійнихситуаціях не більше 30 хвилин.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 417 днів назад

24 402.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122.01 UAH
Період оскарження: 27.04.2016 11:35 - 04.05.2016 12:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірна діскваліфікація

Номер: 62d4edb32c2547dbbec4cd0d7e627dcb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-04-27-000129-b.b1
Назва: неправомірна діскваліфікація
Скарга:
ЧП "Ливадия"запропонувала найнижчу ціну.Виконала усі вимоги до кваліфікаціі учасника,але була діскваліфікована по не зрозумілим причинам.В протоколі №59 вказано,що наше підпрємство не має в Киіві матеріально технічноі бази та постійного цілодобового базування працівників Аварійно-ліфтової служби у м. Києві Але це не відповідає дійсності.База знаходиться на бульварі Івана Лепсе 31.Працівники чергують на аварійній службі цілодобо.Перечень зап.частин наведено в вимогах для учасників.Цє вдруге ,коли нас дісква
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2016 17:20
Автор: ЧП "Ливадия", Анатолій Раскін +380505074027 livadia_36@mail.ru