-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза стану безпеки промислового виробництва)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-005194-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Експертиза стану безпеки промислового виробництва». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
4 829 233.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 292.33 UAH
мін. крок: 1% або 48 292.33 UAH
Період оскарження:
03.06.2021 10:33 - 03.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника при проведенні процедури закупівлі «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза стану безпеки промислового виробництва)» (у відповідності до оголошення № UA-2021-06-03-002530-b)
Номер:
f5bc6063f8914d5da6cddbbfa33b87ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-002530-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника при проведенні процедури закупівлі «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза стану безпеки промислового виробництва)» (у відповідності до оголошення № UA-2021-06-03-002530-b)
Скарга:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (далі –Замовник) проводить відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза стану безпеки промислового виробництва)» (у відповідності до оголошення № UA-2021-06-03-002530-b)
Намір прийняти участь у закупівлі заявили насупні учасники:
• ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ"
• ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці"
• ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС",
Пропозиція ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" була відхилена Замовником, у відповідності до Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-03-002530-b (далі – Протокол).
Пропозиція ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" була допущена до аукціону, у відповідності до Протоколу розгляду тендерних пропозицій .
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" не погоджується з рішенням замовника про відхилення його пропозиції на підставі наступного:
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника було відхилено тендерну пропозицію ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" з посиланням на не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону: «Пропозиція учасника ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС", відхиляється у зв’язку з тим, що: Тендерна пропозиція ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у пункті 5 Опитувальника відсутня відмітка щодо того чи ходить Контрагент до складу корпорації, холдингової групи, промислово- фінансової групи або іншого об’єднання, що є порушенням вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу I Додатку II до тендерної документації. Інформація, запитувана у пункті 5 Опитувальника, не оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та не є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.»
При проведенні процедури закупівлі, Замовник, на підставі абзацу І частини третьої статті 22 Закону встановив вимогу щодо надання учасниками іншої інформації, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме: Надання ОПИТУВАЛЬНИКА КОНТРАГЕНТА (п.3.1. Додатка 2 «перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї».
Водночас, Абзацем 3 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, підставу для відхилення тендерних пропозицій: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону: Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції скаржника на підставі не відповідності, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі, на підставі наступного:
По-перше:
У складі Пропозиції ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»
містяться наступний документ: ОПИТУВАЛЬНИКА КОНТРАГЕНТА – файл 3.1. Опитувальник контрагента.pdf.
Водночас, в підставі для відхилення тендерної пропозиції ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника, зазначено посилання на не відповідність пропозиції Скаржника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу I Додатку II до тендерної документації.
Враховуючи той факт, що Замовник, на підставі абзацу І частини третьої статті 22 Закону встановив вимогу щодо надання саме ОПИТУВАЛЬНИКА КОНТРАГЕНТА, а не вимогу щодо його належного заповнення, ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" вважає, що фактом надання Опитувальника (файл «3.1. Опитувальник контрагента.pdf»), учасник процедури закупівлі виконав вимоги, встановлені абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу I Додатку II до тендерної документації.
Крім того, надання інформації у вигляді ОПИТУВАЛЬНИКА КОНТРАГЕНТА не є вимогою, передбаченою законодавством, отже не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції в наслідок некоректного, на думку Замовника, заповнення.
Враховуючи вищенаведене, вказаний вище документ – файл 3.1. Опитувальник контрагента.pdf наданий на виконання вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу I Додатку II до тендерної документації та відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника.
Враховуючи наведене, ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" не
порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника
По-друге:
Пунктом 3.1. Додатка 2 тендерної документації, Замовником зазначено, що у випадку, якщо Опитувальник заповнено неналежним чином, зокрема надано недостовірну інформацію та/або не надано запитувану формою інформацію, ЦЕ МОЖЕ БУТИ підставою для відхилення пропозиції учасника. Водночас, Замовник не довів та документально не підтвердив, що відсутність інформації щодо того чи ходить Контрагент до складу корпорації, холдингової групи, промислово- фінансової групи або іншого об’єднання є підставою для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до діючого законодавства.
По-трете
Твердження замовника про некоректне або неповне заповнення зазначеного Опитувальника не може бути підставою для відхилення пропозиції, на підставі наступного:
1) Законом України «Про публічні закупівлі» НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі на підставі входження або не входження учасника до складу корпорації, холдингової групи, промислово-фінансової групи або іншого об’єднання. Інформація щодо входження Контрагента до складу корпорації, холдингової групи, промислово-фінансової групи або іншого об’єднання носить суто інформаційний характер, а позитивна чи негативна відповіді не є підставою для відмови в участі в процедури закупівлі, відповідно до Закону.
2) Рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" на підставі відсутності інформації щодо перебування Контрагента у складі корпорації, холдингової групи, промислово-фінансової групи або іншого об’єднання не обґрунтоване, оскільки вимога щодо наявності такої інформації, в тому числі «Опитувальника контрагента» не передбачена законодавством, відповідно до вимог встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 (Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Тобто Замовник може вимагати надання додаткової інформації, не визначеної у ст. 16 та ст.17 Закону, проте визначеної іншими законодавчими актами, а не будь-якої інформації, за бажанням Замовника.
На думку ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", замовник при прийнятті рішення про відхилення пропозиції, порушив принципи, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», та порушує його права, та законні інтереси.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника було допущена до аукціону пропозиція ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці".
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення Замовника щодо допущення пропозиції ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягала відхиленню, на підставі наступного:
Тендерною документацією Замовника, а саме Пунктом 8 Розділу ІІІ . Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, зокрема, умови надання інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг), а саме: Умови надання інформації викладено викладено у Додатку II до тендерної документації.
Відповідно до п.5.1. Додатка II:
«5.1. Інформація про субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів у вигляді сканкопії/-ій довідки/-ок учасника (у довільній формі) із зазначенням повного найменування, місцезнаходження та/або коду ЄДРПОУ субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів, яка/-і містить/-ять інформацію про кожного такого суб'єкта господарювання.»
У складі ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" відсутня довідка, складена у довільній формі,
із зазначенням повного найменування, місцезнаходження та/або коду ЄДРПОУ субпідрядника/-ів/співвиконавця/-ів, яка/-і містить/-ять інформацію про кожного такого суб'єкта господарювання.
Водночас, ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" не довів, щодо намірів залучати або не залучати субпідрядників.
Отже, Пропозиція ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" не відповідала наведеним вище вимогам
Документації та мала бути відхилена Замовником з підстави, зазначеної вище.
Відповідно до ч. 9, абз. 1 ч. 10 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз`яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»,
ПРОСИТЬ:
1) Задовольнити скаргу ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» в повному обсязі або частково.
2) Встановити порушення, які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» на закупівлю Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза стану безпеки промислового виробництва)» (у відповідності до оголошення № UA-2021-06-03-002530-b)
3) Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС».
4) Встановити порушення, які мали місце під час розгляду пропозиції ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" на закупівлю Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза стану безпеки промислового виробництва)» (у відповідності до оголошення № UA-2021-06-03-002530-b)
5) Зобов’язати Замовника скасувати рішення допущення до аукціону пропозиції учасника ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці".
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 06.08.2021 14:24
- рішення від 10.08.2021 № 18286.pdf 11.08.2021 12:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021 № 18999.pdf 19.08.2021 14:49
- рішення від 18.08.2021 № 18999.pdf 25.08.2021 15:27
- Пояснення по суті скарги АМКУ.docx 13.08.2021 10:57
- Пояснення по суті скарги АМКУ.pdf 13.08.2021 10:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 15:07
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 12:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.08.2021 15:28
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
ДІЕКС
Номер:
76290bf5423b4ac1a580729553fdc6f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-002530-b.c1
Назва:
ДІЕКС
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом розгляду тендерних пропозицій було відхилена тендерна пропозиція ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" з посиланням на не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону: Пропозиція учасника ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС", відхиляється у зв’язку з тим, що: Тендерна пропозиція ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у пункті 5 Опитувальника відсутня відмітка щодо того чи входить Контрагент до складу корпорації, холдингової групи, промислово-фінансової групи або іншого об’єднання, що є порушенням вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу I
Додатку II до тендерної документації.
Вважаємо таке рішення порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
На підставі абзацу І частини третьої статті 22 Закону встановлено вимогу щодо надання ОПИТУВАЛЬНИКА КОНТРАГЕНТА. Водночас, приміткою до вимоги були надані РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо заповнення: …уникати прочерків, пропусків питань чи відповідей типу "інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)", в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей.
Також зазначено, що випадку, якщо Опитувальник заповнено неналежним чином, зокрема надано недостовірну інформацію та/або не надано запитувану формою інформацію, це МОЖЕ БУТИ підставою для відхилення пропозиції учасника згідно абз. 3 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Таким чином, рішення про відхилення приймаються замовником самостійно.
Отже пропозиція ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" відхилена внаслідок не проставлення інформації в п. 5 опитувальника.
В той же час, пропозиція ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ" допущена до аукціону, незважаючи на відсутність інформації в п.8.3. Опитувальника. Пропозиція ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" " допущена до аукціону, незважаючи на відсутність інформації в п.6а Опитувальника.
Крім того вважаємо, що інформація щодо того чи входить Контрагент до складу корпорації, холдингової групи, промислово-фінансової групи або іншого об’єднання носить суто інформаційний характер, а позитивна чи негативна відповідь не є підставою для відмови в участі в процедури закупівлі.
Для уникнення порушення Закону, зокрема принципів недискримінації учасників та рівне ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, прошу скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2021 16:49
Вирішення:
1. Відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «У випадку, якщо Опитувальник заповнено неналежним чином, зокрема надано недостовірну інформацію та/або не надано запитувану формою інформацію, це може бути підставою для відхилення пропозиції учасника згідно абз. 3 п. 1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Водночас, ненадання в Опитувальнику інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.»
Пропозицію учасника ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС", було відхилено у зв’язку з тим, що у пункті 5 Опитувальника Контрагента – юридичної особи згідно з Додатком V-а до тендерної документації (далі – Опитувальник) відсутня відмітка щодо того чи входить Контрагент до складу корпорації, холдингової групи, промислово-фінансової групи або іншого об'єднання, що є порушенням вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. Інформація, запитувана у пункті 5 Опитувальника, не оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та не є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.
2. У пункті 8.3 Опитувальника ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ" (код ЄДРПОУ 40490605) відсутня відмітка про наявність структури власності, проте інформація щодо структури власності надається лише Контрагентами-нерезидентами або у випадку розрахунків за контрактом в іноземній валюті, а учасник є резидентом і розрахунки за контрактом будуть здійснюватися в національній валюті, тому інформація щодо структури власності не має надаватися ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ". Інформація щодо структури власності, запитувана у пункті 8.3 Опитувальника міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Враховуючи зазначене вище, пропозицію учасника ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ ОБ'ЄКТІВ НАФТОГАЗОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ" допущено до аукціону.
3. Розділом 6а Опитувальника (Відомості про особу (осіб), яку (яких) уповноважено Контрагентом представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (в разі наявності)) передбачено зазначення відомостей про особу (осіб), яку (яких) уповноважено Контрагентом представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (в разі наявності), тобто цей розділ заповнюється учасником лише у випадку, коли учасник уповноважує іншу особу, крім керівника, представляти його інтереси в процедурі закупівлі. У складі пропозиції ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" (код ЄДРПОУ 13417687) документи підписані керівником, виконуючим обов’язки директора Яшиним Денисом Олексійовичем, отже, в учасника не було обов’язку заповнювати розділ 6а Опитувальника. Враховуючи зазначене вище, пропозицію учасника ДП "Центр сертифікації і контролю якості будівництва об'єктів нафтогазового комплексу Держпраці" допущено до аукціону.
Статус вимоги:
Не задоволено