-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо (у талонах)
Торги не відбулися
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 120.00 UAH
Період оскарження:
03.06.2021 10:22 - 15.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
b3de257e25bf4fc5b8034b47cebbf559
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-03-001056-c.a1
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Доброго дня!
В тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме у Додатку 2 до Тендерної документації:
«Відпуск товару (заправка автомобіля) повинен здійснюватися за потребою Замовника в роздріб по одноразових відомостях (талонах), смарт-картах, скретч-картах, відпускних облікових картках тощо встановленого Учасником зразка на автозаправних станція (власних або орендованих) учасника на території м. Прилуки Чернігівської області та на всій території України». Також у п. 4.3 міститься вимога щодо власних або орендованих автозаправних станція. Встановлюючи вимогу про те, що автозаправні станції мають бути власні або орендовані, Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Тобто, учасник, який реалізує талони, смарт-картки, скретч-картки, відпускні облікові картки АЗС партнерів, і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги згідно з тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зазначене вище підтверджує те, що вимогою щодо наявності власних (орендованих) АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації та доповнити можливість участі Учасника через партнерські АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 16:07
Вирішення:
Доброго дня!
Зазначаємо, що участь у закупівлі можуть прийняти будь-які Учасники, які можуть підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, передбаченим тендерною документацією.
На вимогу тендерної документації з даного предмету закупівлі, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати підтвердження наявності АЗС, на яких здійснюватиметься заправка пальним транспортних засобів Замовника, що розміщені на території м. Прилуки Чернігівської області та на всій території України. У разі якщо Учасник процедури не має власної мережі АЗС, він надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність договірних відносин з суб'єктом господарювання, який має дану мережу (договори оренди).
Розглянувши Вашу вимогу, зазначаємо, що за результатами аналогічних закупівель, нажаль, зустрічаються сумнівні Постачальники, які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди, щодо заправки техніки Замовника. Дуже часто виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку, в той час як техніку необхідно заправляти більшою кількістю пального.
З вашого звернення зрозуміло, що у Вас немає власної мережі АЗС або АЗС, які перебувають в орендованому користуванні. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС Ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер (або Ви) в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення. Існує необхідність оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує його мобільність під час виконання планових, термінових та невідкладних завдань, поставлених органом місцевої влади, усунення аварійних ситуацій, наслідків стихійних лих, тощо.
У зв’язку з цим і були Замовником виписані більш чіткі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого забезпечення пальним, внесення заявлених Вами змін до тендерної документації не є доцільним, оскільки існуючі умови документації не порушують принципів недискримінації учасників, передбачених статтями 3,5,22,23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено