-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі Незнанівського НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.-ДНЗ» Кам’янка-Бузького району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 246 816.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 234.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 234.08 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 21:10 - 08.06.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Вважаємо неправомірним дискваліфікацію пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" та визнання переможцем ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД»,
Номер:
7f29851b04f34809a3cf4792d054c382
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006606-c.c3
Назва:
Вважаємо неправомірним дискваліфікацію пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" та визнання переможцем ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД»,
Вимога:
Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" у закупівлі, оскільки:
1. В складі пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" містяться документи «Довідка покриття (1).pdf», «Виписка покриття.pdf», де зазначено інформацію про наявність грошового покриття та номер розрахункового документа про переказ визначеної в ньому суми коштів з рахунка ПП «Новосад-Буд» на рахунок отримувача.
2. ПП «Новосад-Буд» надав оригінал довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами, датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ПП «Новосад-Буд» має лише один відкритий рахунок. В банку, який видав гарантію, ПП «Новосад-Буд» відкритих рахунків немає, а тому відповідних довідок не надавав.
Також вважаємо неправомірним визнання переможцем в даній закупівлі ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД», оскільки пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Розділу №2 Додатку №2 до оголошення учаснику необхідно подати довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, а саме: капітальний ремонт даху будівлі. Подані ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД» довідки свідчать про відсутність в учасника працівників відповідної кваліфікації та робітників основних будівельних професій для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Однак, на підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД» не надав відповідну довідку та копії чинних договорів цивільно-правового характеру.
2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Розділу №3 Додатку №2 до оголошення щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати «довідку про аналогічний договір», та в підтвердження їй «документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідки КБ-3)», «платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів». Учасник надав документ «39. Акти КБ-3.PDF», «40. Платіжні_аналогічний.PDF», «40. Платіжні документи_аналогічний.pdf», однак, вартість виконаних робіт, зазначена в довідці не співпадає з сумою в платіжних документах. Також, платіжні документи не містять відмітки банку.
3. На виконання п.3.4. оголошення щодо інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД» не в повній мірі надав інформацію щодо субпідрядника, чим порушив вимоги зазначено пункту тендерної документації.
4. На вимогу п.3.1.3. кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Однак, ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД» такі документи, як «22. Автомобіль_2.jpg», «22. Автомобіль.jpg», завантажив у форматі jpg.
5. Копія техпаспорта «22.техпаспорт.PDF» не завірена. Копія повинна бути належним чином посвідчена відповідно до вимог законодавства.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТЗОВ «ПРОФІ ГРАД», та повернути пропозицію ПП "НОВОСАД-БУД" до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 51 30.06.2021 17:19
Дата подачі:
28.06.2021 00:44
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу зазначаємо:
Щодо дискваліфікації пропозиції ПП «НОВОСАД-БУД»:
1. Підпунктом 2.16.5. п. 2.16 розділу 1 документації спрощеної закупівлі вимагається надати «розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача».
Згідно із пунктом 1.30 ст.1 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» від 05.04.2001 № 2346-III, розрахунковим документом, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача є платіжне доручення.
Учасником закупівлі ПП «НОВОСАД-БУД» розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача у складі пропозиції не надано.Щодо виписки з банку та довідки про наявність грошового покриття Замовником було встановлено окремі вимоги щодо їх надання у складі пропозиції, зокрема «надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття» (довідка про наявність грошового покриття,пп. 2.16.5. пункту 2.16 розділу 1 документації спрощеної закупівлі), а також «надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття банком-гарантом» (виписка з банку, пп. 2.16.5 пункту 2.16 розділу 1 документації спрощеної закупівлі).
2. Пунктом 6.3 розділу 6 встановлено наступне: «На підтвердження наявності фінансової спроможності виконати умови договору необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)».
Враховуючи вищезазначене, якщо учасник звертається до банку по отримання забезпечення пропозиції конкурсних торгів (в цьому випадку гарантії), то він автоматично отримує кредитну операцію або банківську послугу, а відповідно банк, до якого він звернувся, стає обслуговуючим банком для такого учасника (Постанова Національного банку України від 29.03.2001 № 135 «Про затвердження Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті»).
Оскільки ПП «НОВОСАД-БУД» надав у складі пропозиції банківську гарантію (Акціонерне товариство «Український будівельно-інвестиційний банк»), але не надав довідок з цього банку про відкриті рахунки та відсутність заборгованості за кредитами.
Відтак Замовником правомірно та аргументовано відхилено пропозицію ПП «НОВОСАД-БУД».
Щодо визначення переможцем торгів ТзОВ «ПРОФІ ГРАД»:
1. Замовником не було встановлено вимоги, що учасник закупівлі має мати працівників конкретно визначених посад. ТзОВ «ПРОФІ ГРАД» надало інформацію про тих працівників, які є у штаті учасника. Однак, вимогами спрощеної закупівлі не заборонялось залучити для виконання робіт осіб за цивільно-правовими договори після оголошення результатів закупівлі.
2. Оскільки ТзОВ «ПРОФІ ГРАД» надав у складі пропозиції діючий аналогічний договір, що не заборонялось вимогами документації спрощеної закупівлі, то відповідно такий договір не є 100% виконаним та оплаченим. Відтак сума договору не є тотожною сумі в платіжних документах. Платіжні доручення, зокрема у файлі учасника «Платіжні документи_аналогічний.pdf», містять відмітку банку. Щодо файлу «40. Платіжні_аналогічний.PDF», то він містить виписку з Державної казначейської служби України про оплату авансу за договором, відтак не повинен містити відмітку банку.
3. Учасник ТзОВ «ПРОФІ ГРАД» залучає субпідрядника в обсязі менше 20%від вартості виконання договору, тому не має обов'язку подавати всю інформацію яка вимагалась п.3.4 розділу 3 документації спрощеної закупівлі (така інформація подається у випадку залучення субпідрядника в обсязі 20 і більше відсотків, про що свідчить посилання на ч.7 ст.17 Закону).
4. Згідно п.12 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у документації спрощеної закупівлі, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду є формальною помилкою, а отже, не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника.
5. Згідно п.4 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) є формальною помилкою, а отже, не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника.
На основі вищевикладеного, Замовник правомірно учасника ТзОВ «ПРОФІ ГРАД» визнано переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вважаємо неправомірним дискваліфікацію пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" та визнання переможцем ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД»
Номер:
2d18afc66f1c4ab98b251e5fb7dd474f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006606-c.c2
Назва:
Вважаємо неправомірним дискваліфікацію пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" та визнання переможцем ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД»
Вимога:
Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" у закупівлі, оскільки:
1. В складі пропозиції ПП "НОВОСАД-БУД" містяться документи «Довідка покриття (1).pdf», «Виписка покриття.pdf», де зазначено інформацію про наявність грошового покриття та номер розрахункового документа про переказ визначеної в ньому суми коштів з рахунка ПП «Новосад-Буд» на рахунок отримувача.
2. ПП «Новосад-Буд» надав оригінал довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами, датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ПП «Новосад-Буд» має лише один відкритий рахунок. В банку, який видав гарантію, ПП «Новосад-Буд» відкритих рахунків немає, а тому відповідних довідок не надавав.
Також вважаємо неправомірним визнання переможцем в даній закупівлі ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД», оскільки пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Розділу №2 Додатку №2 до оголошення учаснику необхідно подати довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, а саме: капітальний ремонт даху будівлі. Подані ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД» довідки свідчать про відсутність в учасника працівників відповідної кваліфікації та робітників основних будівельних професій для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації. Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Однак, на підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД» не надав відповідну довідку та копії чинних договорів цивільно-правового характеру.
2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Розділу №3 Додатку №2 до оголошення щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати «довідку про аналогічний договір», та в підтвердження їй «документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідки КБ-3)», «платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів». Учасник надав документ «39. Акти КБ-3.PDF», «40. Платіжні_аналогічний.PDF», «40. Платіжні документи_аналогічний.pdf», однак, вартість виконаних робіт, зазначена в довідці не співпадає з сумою в платіжних документах. Також, платіжні документи не містять відмітки банку.
3. На виконання п.3.4. оголошення щодо інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД» не в повній мірі надав інформацію щодо субпідрядника, чим порушив вимоги зазначено пункту тендерної документації.
4. На вимогу п.3.1.3. кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Однак, ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД» такі документи, як «22. Автомобіль_2.jpg», «22. Автомобіль.jpg», завантажив у форматі jpg.
5. Копія техпаспорта «22.техпаспорт.PDF» не завірена. Копія повинна бути належним чином посвідчена відповідно до вимог законодавства.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТЗОВ «ПРОВІ ГРАД», та повернути пропозицію ПП "НОВОСАД-БУД" до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2021 00:39
Опис причини скасування:
містить помилку в назві
Дата скасування:
28.06.2021 00:42
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
b451d085b29a4218a80fd0835fa94b15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006606-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний, Замовнику! На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в тендерній документації(Додаток №2) вимагається надати повністю виконаний аналогічний договір, зокрема із документами, що засвідчують виконання робіт повністю (КБ-3). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» -обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого товариства. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (діючі, а не завершені, котрі відповідають вимогам ТД) не зможуть прийняти участь в даній закупівлі, в зв'язку з відсутністю документу, що посвідчує ,факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва. Наше товариство новостворене, але вже має кілька аналогічних діючих договорів з капітального ремонту, але в зв'язку з тим, що строк дії договору ще триває, документ що посвідчує факт введення в експлуатацію у нас відсутній. Встановлення вимоги щодо повністю виконаного аналогічного договору нівелює той факт, що існують новостворені учасники, які теж якісно та належно виконують роботи. Доказом цього є рішення АМКУ№ 652-р/пк-ск від 06.05.2015, а також рішення № 486-р/пк-ск від 09.04.2015.Дана вимога Замовника штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та дискримінує новостворені компанії, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги, а саме "надати документ який посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва", а також надати можливість підтвердити аналогічний досвід ДІЮЧИМИ АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 13:15
Вирішення:
Дякую за Ваше застереження. Замовником будуть внесені зміни до Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим кваліфікаційним критеріям".
Статус вимоги:
Задоволено