-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Торги не відбулися
500 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 504.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 504.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 20:27 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо вимог документації
Номер:
6b1b6d5b248a417e96acb4ecf2a67877
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-012312-b.b2
Назва:
Щодо вимог документації
Вимога:
Шановний тендерний комітет!
В п.3.6 ч.3 розділу V Тендерної документації міститься наступна вимога: На учасника-переможця процедури закупівлі покладається обов’язок щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 5 000 (П’ять тисяч) грн. без ПДВ за надані замовнику послуги щодо супроводу процедури відкриті торги та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, Замовником та консультантом торгів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Дана сума повинна бути сплачена на користь консультанта торгів не пізніше ніж протягом 60 днів з дати укладення договору про закупівлю між замовником торгів та учасником-переможцем процедури закупівлі.
Повідомляємо Вам, що оплата послуг консультанта торгів - обов’язок виключно клієнта, яким являєтесь Ви. Ніякого юридичного супроводу консультант торгів Учаснику-переможцю не надає, тобто, Ви б мали оплачувати послуги консультанта торгів зі свого бюджету. Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель тендерах не одноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. Файл з одним з таких рішень додається. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому, щоб уникнути оскарження в АМКУ вищевказаного, просимо виключити вимогу щодо обов’язку оплати консультаційних послуг Учасником-переможцем з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2021 15:17
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Ваше звернення розглянуте та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
5d3481f879634abc8a15cf2d3083a45e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-012312-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Пунктом 6.1. тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасниками на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу).
Відповідно до вимог п.6. Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107 дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
- роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
- виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Згідно з пунктом 24 додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу належать до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки встановлено, що Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Вимога надати вказаний дозвіл є дискримінаційною, та як обмежує коло потенційних учасників, так як не всі учасники є власниками лісів або постійними лісокористувачами та проводять лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, а є також учасники які закупляють деревину дров’яну шляхом укладення договорів із власниками товару для наступного його перепродажу та реалізації кінцевим споживачам.
Встановлення даної вимоги обмежує участь в закупівлі інших учасників, що не мають спеціальних прав та спеціальних обов’язків в частині придбання товару виключно через наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2021 15:01
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши ваше звернення, тендерний комітет повідомляє наступне.
Згідно п. 1.6. ч. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Дана вимога не є дискримінаційною, та не обмежує коло потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено