• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сферичні крани DN 50-300 (NPS 2"-12")

Завершена

34 118 135.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 341 118.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2021 18:14 - 08.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Стосовно дискримінаційних вимог

Номер: 1685f40bfce741d99b9def67b52bcd63
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-012058-b.a2
Назва: Стосовно дискримінаційних вимог
Вимога:
Згідно пункту 9.1. пункту 9 Додатку № 4 до Тендерної документації вказано наступне: «Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора». Згідно Закону України «Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях» країною-агресором визнається Російська Федерація. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про санкції» (далі – Закон) з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції). Санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про санкції» одним з видів санкцій є обмеження торгових операцій. Статтею 5 Закону визначено порядок застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Так, рішення щодо застосування санкцій приймається Радою національної безпеки та охорони України. На даний час, Указом Президента України від 21 травня 2021 року № 203/2021 введено в дію Рішення РНБОУ «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2021 р. Додатками до цього рішення є переліки юридичних та фізичних осіб, щодо яких застосовано санкції. Тобто, санкції застосовано до окремих, чітко визначених в окремому переліку фізичних та юридичних осіб, а не до усіх фізичних та юридичних осіб країни-агресора. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. визначено перелік товарів, що походять з Російської Федерації, ввезення яких до 31.12.2021 (в чинній редакції) заборонено. В переліку, що є додатком до вказаної постанови відсутні товари згідно предмету даної закупівлі. Отже, чинне законодавство не забороняє ввезення на територію України товарів, які відсутні в переліку товарів заборонених до ввезення, та придбані у постачальника, якого не внесено до санкційного переліку. Таким чином, законом не виключена можливість придбання товарів для постачання в межах даної процедури закупівлі, яке виготовлене на підприємствах країни-агресора. З огляду на зазначене, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації: «9.1. Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора.», та вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виклавши наведений пункт в наступній або аналогічній за змістом редакції, що виключає дискримінацію: «9.1. Обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням випадків заборони ввезення обладнання на територію України згідно чинних нормативних актів.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ДП «Укрхімтрансаміак» визначає кваліфікаційні та інші вимоги до учасників торгів. Магістральний аміакопровод має оборонне, стратегічне значення для економіки та безпеки держави та відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки 1-ї категорії. Трубопровідна арматура щодо якої оголошено закупівлю встановлюється для реконструкції вузлів комерційного обліку та ремонту лінійної частини магістрального аміакопроводу. Зазначення у тендерній документації, що обладнання повинно бути виготовлено на вітчизняних або закордонних виробництвах за виключенням виробництва країни-агресора має вкрай важливе значення задля запобігання навмисних дій зі сторони країни-агресора щодо зриву строків постачання та якості обладнання яке буде встановлене на об’єкті підвищеної небезпеки 1-ї категорії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірні вимоги тендерної документації

Номер: 41e09106a9054d1f8f8eed70b16ec259
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-012058-b.a1
Назва: Неправомірні вимоги тендерної документації
Вимога:
Замовник вимагає у документації конкурсних торгів згідно П.9. «Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників торгів», п.п. 9.6. «На підтвердження якості товару надається», зокрема «- копія сертифікату на відповідність запірної арматури по API 6D». Даний сертифікат видається American Petroleum Institute (скорочено API) - Американський інститут нафти, діяльність якого пов'язана з розробкою стандартів для нафтової і газової галузей. Даний інститут розробив понад 700 стандартів, зокрема і стандарт API 6D. Цей стандарт визначає вимоги і дає рекомендації по конструкції, виготовлення, випробування і документації кульових кранів, зворотних клапанів, засувок і пробкових кранів для застосування в трубопровідних системах, що відповідають вимогам ISO 13623 для галузей нафтової і газової промисловості. Жодних згадувань і застосувань для середовища з рідким аміаком цей стандарт не містить і не описує. Вважаємо недоречним і неправомірним вимагати у Учасника наявність даного сертифікату, зважаючи на те, що Замовник згідно п.п. 9.6. «На підтвердження якості товару надається», вимагає наступні документи: - копія сертифікату відповідності ISO 15848-1: 2015 Промислові клапани - Процедури вимірювання, випробування та кваліфікації неіснуючих викидів - Частина 1: Система класифікації та кваліфікаційні процедури випробування типу клапанів; - копію декларації та сертифікату відповідності технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (для виконавчого механізму); - копію декларації та сертифікату відповідності технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (для запірної арматури), які повністю забезпечують необхідну перевірку відповідності якості.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Магістральний аміакопровод є об’єктом підвищеної небезпеки, що транспортує токсичну і пожежевибухонебезпечну речовину. Це зобов’язує застосовувати устаткування з підвищеними вимогами до якості і надійності. Загальновизнаний стандарт API 6D встановлює вимоги і рекомендації для проектування, виробництва і тестування певної трубопровідної арматури трубопровідного транспорту, зокрема для магістральної повнопрохідної арматури. Відповідність конструкції, процесу виготовлення і випробування запірної арматури вимогам стандарту API 6D дозволяє знизити ризики виникнення нештатних ситуацій на аміакопроводі через відмови зазначеного устаткування
Статус вимоги: Відхилено