• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)

Торги не відбулися

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2021 16:46 - 14.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

не правомірне визнання переможцем

Номер: 5e9ca0baad644cd29aa56ef0da00431d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-002745-a.a1
Назва: не правомірне визнання переможцем
Скарга:
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було проведено закупівлю послуг: Код ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин), за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-06-02-002745-a, процедура закупівлі: відкриті торги. Ми, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації №531 від 02 червня 2021 року Головою тендерного комітету Якименко А.Ю. (далі -ТД), подали свою тендерну пропозицію. 30.06.2021 о 16:07 року, відбулося розкриття тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції запропонувало три учасникі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", 2) ТОВ "КРАМАР ЕКО" 3) ТОВ "Укрбіоекологія" Відповідно до протоколу №642 від 24 червня 2021 року, засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було визнано такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Наступною тендерною пропозицією за ціновим показником після ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» була пропозиція ТОВ «КРАМАР ЕКО». Відповідно до протоколу №643 від 24 червня 2021 року засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації ТОВ «КРАМАР ЕКО» визнано переможцем процедури відкритих торгів. ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не погоджується з рішенням тендерного комітету, та вважає його таким, що порушує наше право на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного: Підстави та вимоги подання скарги та їх обґрунтування. Замовником 24 червня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено протокол №643 засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської у місті Києві державної адміністрації відповідно до якого ТОВ «КРАМАР ЕКО» визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «КРАМАР ЕКО». Скаржник не погоджується з даним рішенням Замовника прийнятим ним від 24.06.2021 року, та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закону) з наступних підстав, перелічених нижче: 1. Відповідно до пп.1.2 п.1. Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» до тендерної документації, які викладено на сторінці 13, на підтвердження наявності обладнання матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагається: « 1.2. Довідка про наявність у Учасника великогабаритних контейнерів об’ємом 15,25,30,35м.куб. не менше 40 од, що обліковуються на балансі підприємства або підтверджуючих документів в разі оренди (договору, видаткових накладних). ». В складі тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» надано наступні документи: - 2 Довідка про наявність контейнерів.pdf - 2.1 копії видаткові накладні- контейнери.pdf - 2.2 Договір оренди контейнерів КУБО 01.02.20.pdf Але ТОВ «Крамар ЕКО» не підтвердило, що має в наявності великогабаритні контейнера об’ємом 15,25,30,35 не менше 40 одиниць виходячи з наступного: Відповідно до наданої довідки Вих. №ЕКО 2 від 17.06.2021 року в складі тендерної пропозиції, зазначається, що: ТОВ «Крамар ЕКО» інформує, що має власні, що обліковуються на балансі підприємства контейнера та орендовані контейнера, які використовуються останнім для надання послуг, об’ємом 15,25,30,35, в кількості більше 40 од. В складі тендерної пропозиції наявний Договір №01/020-20 КУБО Про надання в оренду контейнерів для зберігання ТПВ, ВГВ, ТПВРЗ від 01 лютого 2020 року, який заключений між ТОВ «КРАМАР ЕКО» та ТОВ «КС ЕКО». Відповідно до специфікації та акту приймання-передачі від 01 лютого2020 року, до договору ТОВ «КРАМАР ЕКО» орендує 42 одиниці контейнерів з об’ємом 30м³, 15 м³, 40 м³. Від 17 березня 2020 року було викладено специфікацію до договору в новій редакції, вже відповідно до котрої ТОВ «КРАМАР ЕКО» орендував 44 одиниці контейнерів з об’ємом 30м³, 15 м³, 40 м³, 25 м³, 35 м³. За для підтвердження виконання договору №01/020-20КУБО Про надання в оренду контейнерів для зберігання ТПВ, ВГВ, ТПВРЗ від 01 лютого 2020 року, ТОВ «Крамар ЕКО» повинен був в складі тендерної пропозиції надати видаткові накладні, але вони були відсутні у зв’язку з тим, що видаткові надані зовсім на інше обладнання, що не стосується договору оренди №01/020-20 КУБО від 01 лютого 2020 року, виходячи з наступного: Видаткова накладна №3831 від 08 травня 2020 року, укладена між ТОВ «УМС ПОЛІЕСТЕР» та ТОВ «КРАМАР ЕКО» надана на – Пластиковий контейнер 1100 в кількості 55 шт. з договором поставки від 13 квітня 2020 року. Наголошуємо на тому, що в складі тендерної пропозиції відсутній договір відповідно до якого складена видаткова, також звертаємо вашу увагу 1100 літрів – це 1,1 м³, що вже свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації. Видаткова накладна №38 від 01 квітня 2020 року, відповідно до усного договору купівлі – продажу також не підтверджує виконання договору №01/020-20 КУБО Про надання в оренду контейнерів для зберігання ТПВ, ВГВ, ТПВРЗ від 01 лютого 2020 року., також надана на Контейнер для ТВП пластиковий MGB 1100л плоска кришка, зелений 50 шт., що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки 1100 літрів – це 1,1 м³. Видаткова накладна №83 від 14 вересня 2020 року, не відповідає вимогам тендерної документації оскільки контейнери SemiQ 5 м³. – не відповідає вимогам тендерної документації оскільки об’єм 5 м³. не відповідає вимогам тендерної документації та не має відношення до договору №01/020-20 КУБО. Також ТОВ «КРАМАР ЕКО» надало видаткову накладну №14 від 16 червня 2019 року, на контейнер 15 м³, що не має відношення до договору №01/020-20 КУБО від 01 лютого 2020 року, таким чином не підтверджує його виконання. Жодних пояснень с приводу відсутності видаткових накладних учасником в складі тендерної пропозиції не надавалось. Надані видаткові в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» не мають жодного відношення до підтвердження оренди великогабаритних контейнерів за договором №01/020-20 КУБО від 01 лютого 2020 року, тендерна пропозиція ТОВ «КРАМАР ЕКО» повинна бути відхилена у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. 2. Відповідно до пп.1.3 п.1. Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» до тендерної документації, які викладено на сторінці 13, на підтвердження наявності обладнання матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагається: «1.3. Копії договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення/знешкодження/перероблення відходів на підставі відповідної ліцензії та/або дозволу*, на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/знешкодження/перероблення відходів із зазначенням кількісних характеристик договору (об’єму у м куб. та/або тоннах) дійсними на період надання послуг. В складі тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» наявні наступні файли: - 3 Довідка про підпри утил,захорон.pdf - 3.1Договір - завод Енергія 2021 (1).pdf - 3.2Договір №60812415 від 29.12.2020 Київспецтранс (ТПВ) (2).pdf - 3.3Договір №60812416 від 29.12.2020 Київспецтранс (ВГВ) (2).pdf - 3.4Договір Ківач 02.02.2020 (1).pdf - 3.5Договір по захороненню Комунальник 09.01.2020 (1).pdf - 3.6Постанова про видачу ліцензії КП Київтеплоенерго.pdf - 3.7Постанова про видачу ліцензії ПРАТ Київспецтранс.pdf Зазначаємо що, ТОВ «Крамар Еко» не відповідає вимозі тендерної документації, що зазначена у п.1.3 Додатку 1, з наступних відстав: Відповідно до Інформаційної довідки «про спеціалізовані підприємства, яких учасник здійснює утилізацію/захоронення/знешкодження/перероблення відходів відповідно до вимог Додатку №1», ТОВ «Крамар Еко» зазначив, що буде здійснювати утилізацію/захоронення/знешкодження/перероблення відходів за допомогою наступних суб’єктів господарювання: З наданих документів на підтвердження зазначеного вище критерію, вбачається, що ліцензія наявна тільки в двох контрагентів ТОВ «Крамар ЕКО», а саме: ПАТ «Київспецтранс» та КП «Київтеплоенерго». Проте звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.2.1. Договору №6 0 8 1 2 4/ 1 5 від 29.12.2020 року зазначено, що: Виконавець (ПАТ «Київспецтранс») зобов’язується надати послуги з Захоронення, в.т.ч. приймання, зберігання, розміщення, ( твердих побутових відходів), а Замовник (ТОВ «Крамар ЕКО» ) зобов’язується здійснювати оплату Послуг на умовах цього договору. Тобто ПАТ «Київспецтранс» відповідно до Договору №6 0 8 1 2 4/ 1 5 від 29.12.2020 року, не здійснює утилізацію, знешкодження та перероблення відходів, таким чином даний суб’єкт господарювання не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути залучений до виконання договору. Другий суб’єкт господарювання, який мав би бути залучений до виконання договору – це КП «Київтеплоенерго», відповідно до договору №07-В/21-К про надання послуг від 21 грудня 2020 року, що наданий в складі тендерної пропозиції в файлі Договір - завод Енергія 2021 (1).pdf. Згідно з зазначеними у Додатку 2 до договору від «21» грудня 2020 року №07-В/21-К вимогами до відходів та їх зважування, визначено, що до утилізації не допускаються автомобільні та тракторні шини. Хочемо нагадати, що предметом договору – є Код ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин). Таким чином договір№07-В/21-К про надання послуг від 21 грудня 2020 року укладений з КП «Київтеплоенерго», не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути залучений до виконання договору. Всі інші договори надані на підтвердження цього критерію не повинні розглядатись, адже суб’єкти господарювання які залучені не мають відповідного дозволу та/або ліцензії. Таким чином ТОВ «Крамар ЕКО» надало недостовірну інформацію, завантаживши до майданчику документи що не відповідають вимогам тендерної документації та ст.16 Закону, чим саме порушило наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників. Виходячи з зазначеного вище пропозиція ТОВ «Крамар еко має бути відхилена. 3. Відповідно до п.1 Розділу V оцінка тендерної пропозиції, до тендерної документації, Замовник витребував надати в складі тендерної пропозиції: У зв’язку з цим та з метою уникнення закупівлі неякісних товарів/послуг/робіт замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Крамар ЕКО» - відсутній гарантійний лист про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Крамар ЕКО» має бути відхилена, оскільки не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4. Відповідно до п.5 п. 1.г додатку 2 до тендерної документації, задля підтвердження виконання технічного потенціалу учасника, учасник повинен надати підтвердження наявності не менше 3 автомобілів- кубовозів типу мультиліфт. 1. Наявність власної матеріально-технічної бази по технічному обслуговуванню автомобілів а) копії документів, які підтверджують право власності на транспортні засоби (в разі використання власних транспортних засобів): копія(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про власника, або копії документів, які підтверджують право оренди транспортних засобів: копія(ї) договору(ів) оренди, копії акту(ів) прийому-передачі транспортних засобів в оренду за договором, який діє на період надання послуг, свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) з інформацією про власника б) копії документів, які підтверджують право власності на контейнера (в разі використання власних контейнерів):довідка балансу по рахункам на яких обліковуються контейнера або копії документів, які підтверджують право оренди контейнерів: копія договору(ів) оренди, копії акту(ів) прийомупередачі контейнерів в оренду до договору, який діє який діє на період надання послуг. в) копії документів, які підтверджують право власності на екскаватор –навантажувач: копія(ї) свідоцтв(а)про реєстрацію Машин(и)(спеціального механізму) з інформацією про власника або копії документів, які підтверджують право оренди екскаватора: копія(ї) договору(ів)оренди екскаватора – навантажувача, копії акту(ів)прийому-передачі екскаватора-навантажувача в оренду за договором, копія(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію Машин(и)(спеціального механізму) з інформацією про власника або копії документів, які підтверджують можливість залучення підрядної організації для завантаження відходів у контейнери: копія(ї) договору(ів) про надання послуг з навантаження, який діє на період надання послуг. г) довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, реєстраційний номер, найменування організації, якій належить спеціально обладнані транспортні засоби із наданням фотознімків спеціально обладнаних транспортних на яких чітко видно реєстраційний номер та встановлене спеціальне обладнання. ґ) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії протоколів технічного стану транспортних засобів дійсних на момент подання пропозиції.»/ В складі тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» на підтвердження зазначеного вище критерію надано документи, що не відповідають вимогам тендерної документації, а саме : - 27 Договір № 10-20 Транспортні Засоби.pdf - 29Довідка характеристика спеціально облад ТЗ та Фото.pdf - 30 Копії Свідоцт. про держреєст та ТО.pdf Відповідно до Довідки – характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів вих. №ЕКО14 від 17.06.2021р. , ТОВ «Крамар ЕКО» на підтвердження наявності 3 автомобілів- кубовозів типу мультиліфт ,а саме: Наголошуємо на тому, що Транспортний засіб N3 MAN 27.464 DFS, з державним реєстраційним номером АА4321ТВ, не відповідає вимогам тендерної документації оскільки в протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу В М №323679 від 31.05.2019 зазначається, що дата наступного проходження обов’язкового технічного контролю – 31.05.2020 р. Також звертаємо вашу увагу, що Транспортний засіб N3 MAN 32.403, з державним реєстраційним номером АА9801ТК, не відповідає вимогам тендерної документації оскільки в протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу В М №499975 від 02.08.2019 зазначається, що дата наступного проходження обов’язкового технічного контролю – 02.08.2020р. У зв’язку з тим, що транспортні засоби не пройшли вчасно технічний огляд – що є обов’язковим для автомобілів кузовів типу мультиліфт, це свідчить про невідповідність вимогам тендерної документації, а саме такі колісні транспортні засоби не можна долучати до виконання договору, у зв’язку з тим, що не можливо визначити чи придатні КТЗ 3 MAN 27.464 DFS, з державним реєстраційним номером АА4321ТВ та N3 MAN 32.403, з державним реєстраційним номером АА9801ТК до використання, та безпечний за екологічним рівнем використання. Такими чином тендерна пропозиція ТОВ «Крамар ЕКО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "Укрбіоекологія" 1. Відповідно до пп.1.2 п.1. Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» до тендерної документації, які викладено на сторінці 13, на підтвердження наявності обладнання матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагається: « 1.2. Довідка про наявність у Учасника великогабаритних контейнерів об’ємом 15,25,30,35м.куб. не менше 40 од, що обліковуються на балансі підприємства або підтверджуючих документів в разі оренди (договору, видаткових накладних). ». В складі тендерної пропозиції ТОВ "Укрбіоекологія" відсутня довідка про наявність у Учасника великогабаритних контейнерів об’ємом 15,25,30,35м.куб. не менше 40 од, що обліковуються на балансі підприємства або підтверджуючі документи в разі оренди (договору, видаткових накладних). ». У зв’язку з чим тендерна пропозиція ТОВ "Укрбіоекологія" повинна бути відхилена за невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. 2. Відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» до тендерної документації, які викладено на сторінці 13, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від учасників вимагається: «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації (по спеціальностям), які мають необхідні знання та досвід, що мають відношення до виконання Договору про закупівлю До довідки додаються на кожного працівника, якого зазначено у довідці: копії наказів про призначення на посаду або копію цивільно правових угод щодо залучення працівників Водії, які обслуговуватимуть відповідні транспортні засоби, повинні мати досвід водіння відповідних транспортних засобів (надати копії посвідчень водіїв)». В складі тендерної пропозиції ТОВ "Укрбіоекологія" відсутні копії посвідчень водіїв. У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ "Укрбіоекологія" повинна бути відхилена за невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. 3. Відповідно до п.3 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» до тендерної документації, які викладено на сторінці 14, на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, від учасників вимагається: «Фінансова звітність, що складається з: балансу (звіт про фінансовий стан) (далі – баланс); звіту про фінансові результати (звіт сукупний дохід) (далі – звіт про фінансові результати); звіту про рух грошових коштів. Роз’яснення, щодо документів учасника, які відносяться до Фінансової звітності: баланс – складений на кінець останнього дня звітного періоду (з відміткою управління статистики, або додатково надати копію квитанції, в разі подання електронної звітності); звіт про фінансові результати – складений за звітній період (з відміткою управління статистики, або додатково надати копію квитанції, в разі подання електронної звітності); звіту про рух грошових коштів – складений за звітній період (з відміткою управління статистики, або додатково надати копію квитанції, в разі подання електронної звітності). У разі ненадання будь-якої з визначених форм звітності (з приводу нескладання та неподання) обов’язково надається письмове пояснення Учасника. В складі тендерної пропозиції ТОВ "Укрбіоекологія" відсутній звіт про рух грошових коштів, або письмове пояснення про не складання або не подання даного документу. У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ "Укрбіоекологія" повинна бути відхилена за невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. 4. Відповідно до п.3 Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» до тендерної документації, які викладено на сторінці 14, на підтвердження наявності дозвільних та інших документів від учасників вимагається: «4.7. Довідка складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса -юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів -для юридичних осіб); в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); г) спеціалізація; д) коротка довідка про діяльність підприємства. 4.8. Інформацію про використання захисту довкілля. 4.9. Гарантійний лист щодо можливості надання послуг в повному обсязі, належної якості кожному окремому закладу освіти.». В складі тендерної пропозиції ТОВ "Укрбіоекологія" відсутні: - Довідка складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство.. - Інформацію про використання захисту довкілля. - Гарантійний лист щодо можливості надання послуг в повному обсязі, належної якості кожному окремому закладу освіти У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ТОВ "Укрбіоекологія" повинна бути відхилена за невідповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином учасник ТОВ «КРАМАР ЕКО» запропонував послуги, але не надав належного підтвердження матеріально – технічної бази та обладнання. Наголошуємо на тому, що замовник забов’язаний бути об’єктивним, неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.. 5 Закону). Як зазначено у п.18 ст. 18 Закону, За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст..ст. 5,8,18,29 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника відповідно до протоколу №643 від 24 червня 2021 року засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації ТОВ «КРАМАР ЕКО» про визнання переможцем процедури відкритих торгів – неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «КРАМАР ЕКО». Директор ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Дата розгляду скарги: 14.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2021 13:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2021 20:24
Дата виконання рішення Замовником: 21.07.2021 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, Бондаренко Віктор Сергійович 380503518122,, office@auto-spec.in.ua http://auto-spec.in.ua