-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи щодо виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів корпусів А-6, Ж-2, З-2, А1-2, А2-2 Національного інституту хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова в Солом’янському районі м. Києва вул. Героїв Севастополя, 30
Завершена
673 516.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 367.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 367.59 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 15:55 - 08.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a2575d318d204066837425426f19a50d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-009932-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Предметом закупівлі є проведення технічного нагляду по об'єкту:
Роботи щодо виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів корпусів А-6, Ж-2, З-2, А1-2, А2-2 Національного інституту хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова в Солом’янському р-ні м. Києва вул. Героїв Севастополя, 30» (ДК 021:2015: 71240000-2 – «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»)
Однією з вимог в оголошені про закупівлю Додаток №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника торгів кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника п. 5 є обов’язкова наявність Кваліфікаційні сертифікати: - Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - Інженера проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості; - Інженера-консультанта.;.
Наявність Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - Інженера проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості; - Інженера-консультанта не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі. Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. – працівники, що виконують технічний нагляд на об’єкті, обов’язково повинні мати кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду.
Також відповідно пп.1 п. 5 Порядку особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
Згідно 7.1.1 проекту договору Виконавець зобов’язаний надати Замовнику. Надати Замовнику наказ про призначення відповідальної особи, та копії кваліфікаційних сертифікатів.
Згідно п. 7.1.2. проекту договору Виконавець зобов’язаний здійснювати контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил під час виконання робіт з «Капітального ремонту фасадів корпусів А-6, Ж-2, З-2, А1-2, А2-2 Національного інституту хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова в Солом’янському р-ні м. Києва вул. Героїв Севастополя, 30».
Згідно п. 7.3.1. проекту договору Замовник зобов’язаний надати Виконавцю складену проектно-кошторисну документацію та іншу документацію на підставі розробленого завдання на проектування щодо проведення робіт з реконструкції Об’єкта;
Відповідно інженер технічного нагляду лише перевіряє відповідність Актів виконаних робіт договірній ціні, яка узгоджена між Підрядником будівельних робіт та Замовником, а не створює кошторис або проект.
В проекті договору відсутня інформація про надання Кваліфікаційних сертифікатів - Інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - Інженера проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості; - Інженера-консультанта. Також в договорі не визначені функціональні обов’язки вказаних фахівців.
В Додатку №1 Технічне завдання визначено п 3. очікувана кількість людино-днів, необхідних для забезпечення виконання функцій замовника, включаючи технічний нагляд, повинна бути не менше ніж 415. Яким нормативним документом керувались при визначені кількості 415 людино-днів, адже ні в Постанові №903 від 11.07.2007 р. ні в ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, методика розрахунку людино-днів - відсутні.
Оскільки дані вимоги є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону та враховуючи вищенаведене, вимагаємо вимогу щодо наявності наявність інженера-кошторисника, інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера проектувальника в частині інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, Інженера-консультанта, кількість людино-днів 415 - видалити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2021 13:05
Вирішення:
ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК З КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ визначає в установленому законодавством порядку кошторисну вартість усіх видів робіт. Виконує необхідні розрахунки та обґрунтування для визначення вартості об’єкту будівництва. Що в свою чергу забезпечить більш якісну роботу із здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва та надмірних витрат бюджетних коштів.
ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК З МЕХАНІЧНОГО ОПОРУ ТА СТІЙКОСТІ забезпечує згідно з чинним законодавством відповідність проектної документації вимогам щодо надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ. Що в свою чергу забезпечить більш якісну роботу із здійснення технічного нагляду за об’єктом будівництва.
НЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ, спеціаліст, що забезпечує організаційне та консультаційне супроводження проектування і будівництва об’єктів. Що в свою чергу забезпечить більш якісну роботу із виконання функцій служби замовника.
Обсяг виконання робіт на об’єкті – не менше ніж 415 людино-днів визначено відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з врахуванням листа Мінрегіонрозвитку, будівництва та ЖКГ від 11.01.2014 р. №8/15-7-14.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні