• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сальникова набивка

Торги не відбулися

498 447.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 984.47 UAH
Період оскарження: 02.06.2021 15:45 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визначення переможця торгів

Номер: 2afc8bbdf0334e4d994abc049a963635
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-002382-a.c3
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
В зв'язку із оприлюдненням рішення, щодо визначення переможця торгів UA-2021-06-02-002382-a згідно Протоколу засідання тендерного комітету ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ" №366 від 06.07.2021р., звертаємо увагу Замовника торгів на наступне. Вимогою пункта 1 додатку 5 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Тендерної документації зазначеної закупівлі чітко, однозначно, безапеляційно та без будь-яких преференцій зазначено: "1. Учасник повинен бути виробником товару" Цією вимогою Замовником встановлено чітке обмеження кола учасників, конкурсні пропозиції яких можуть бути розглянуті в процесі оцінки із можливістю визнання переможцем. Визначений Замовником переможець торгів - ТОВ "СЗУ", хоч і декларує себе виробником певних позицій переліку закупівлі, проте не є виробником усіх позицій в цілому, як це вимагається пунктом 1 додатку 5 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Тендерної документації. Таким чином пропозиція ТОВ "СЗУ" не відповідає вимогам Тендерної документації торгів UA-2021-06-02-002382-a, а визначення ТОВ "СЗУ" переможцем зазначеного тендеру не відповідає та суперечить вимогам Тендерної документації торгів UA-2021-06-02-002382-a та, відповідно, прямо порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі". З врахуванням наведеного вище ВИМАГАЄМО усунути порушення, здійсненні в процесі оцінки пропозиції ТОВ "СЗУ", відхилити конкурсну пропозицію ТОВ "СЗУ" як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації з оприлюдненням відповідного протокольного рішення, визначити торги такими, що не відбулись та оголосити повторні торги. В разі незадоволення наших законних та обгрунтованих вимог, ми будемо звертатись з відповідним зверненням до уповноваженого органу оскарження. Окрім цього, при підготовці Тендерної документації повторних тогів, ПРОСИМО врахувати фактичну відсутність виробника по усім позиціям переліка закупівлі торгів UA-2021-06-02-002382-a та видалити з Тендерної документації пряму чи будь-яким чином приховану вимогу щодо прийняття до оцінки пропозицій лише виробників предмета закупівлі. Впевнені, що наша вимога лише вдосконалить Ваші закупівельні процеси та не буде індикатором упередженості по відношенню до учасників процедур закупівель для ТОВ "ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» розглянуло вимогу щодо скасування рішення про визнання ТОВ «СЗУ» переможцем закупівлі за предметом закупівлі Будівельні товари код: ДК 021:2015:44420000-0 (Сальникова набивка), номер закупівлі UA-2021-06-02-002382-a та результатами розгляду повідомляє наступне: За результатами розгляду проведеного аукціону 22.06.2021 року найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ». Протоколом тендерного комітету № 343 від 29.06.2021 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ» на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є тендерна пропозиція ТОВ «СЗУ». Протоколом тендерного комітету № 366 від 06.07.2021 року визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі товару за предметом закупівлі Будівельні товари код: ДК 021:2015:44420000-0 (Сальникова набивка) номер закупівлі UA-2021-06-02-002382-a ТОВ «СЗУ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлі товару з ТОВ «ВКП «СЗУ», так як переможець надав всі документи, які вимагалися тендерною документацією.Також зазначаємо, що ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а здійснює свою діяльність виключно на промисловій (комерційній) основі з метою отримання прибутку.Враховуючи вищенаведене, у ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» відсутні законні підстави для задоволення вимоги ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення про визначення переможця торгів

Номер: dc478a23d0064f18a63cfc7bf4ab7fd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-002382-a.c2
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
В зв'язку із оприлюдненням замовником торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: В зв'язку із необхідністю внесення коригувань до вимоги
Дата скасування: 07.07.2021 16:46
Вимога
Залишено без розгляду

Поділ на лоти

Номер: 489320eee25e4a93931ee465094a2f90
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-002382-a.c1
Назва: Поділ на лоти
Вимога:
Шановний Замовник, у даних торгах є чітке порушення Закону України про Публічні Закупівлі, а саме: "Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Умови викладені в тендерній документації до закупівлі UA-2021-06-02-002382-a неможливо виконати, бо в п.4.2 розділу І. Загальних положень вказано, що предмет закупівлі не ділиться на лоти, тобто об'єднана азбестова та безазбестова продукція в один лот. Зокрема поз. №11, 58, 59, 60, 75 Додатку 5. Технічних вимог до предмета закупівлі Будівельні товари код ДК 021:2015- 44420000-0 (Сальникова набивка) це азбестові набивки – які не виробляються українськими підприємствами-виробниками сальникових набивань і заборонені Законом України «Про систему громадського здоров’я». Оскільки предмет закупівлі не поділений на лоти і учасники торгів повинні подавати пропозиції конкурсних торгів щодо предмета закупівлі в цілому, це суттєво обмежує конкуренцію та унеможливлює участь виробників безазбестових матеріалів, а також порушує вимоги законодавства. Особливу увагу звертаємо на те, що пунктом 3 ст. 27 Закону України «Про систему громадського здоров’я» забороняється виробництво і використання азбесту незалежно від виду, а також азбестових виробів і матеріалів. Наше підприємство – виробник безазбестової продукції, але з Вашими вимогами ми просто не можемо прийняти участь у тендері та пропонувати найвигіднішу ціну. Поділення на лоти забезпечить принцип прозорої конкуренції, збільшить кількість потенційних учасників, що безперечно приведе до зменшення вартості предмету закупівлі і, як наслідок, до економії бюджету вашого підприємства. Згідно наданої вище інформації, просимо Вас розділити дану закупівлю на 2 лоти: Лот №1- «Азбестова набивка», Лот №2 – «Безазбестова набивка».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник розглянув Вашу пропозицію, щодо внесення зміни до проведення процедури закупівлі відкриті торги Сальникова набивка (UA-2021-06-02-002382-a), код ДК 021:2015:44420000-0 Будівельні товари, а саме, поділу закупівлі на 2 лоти: Лот №1- «Азбестова набивка», Лот №2 – «Безазбестова набивка» та повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні заcади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до п. 39 ч. 1 ст. 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) це - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 ч. 1 ст. 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно діючим законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи ні частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини/лоти залишає право за замовником здійснювати розподіл відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 02.08.2017р. №3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та є правом, а не обов’язком Замовника. З метою проведення закупівлі Сальникова набивка одномоментно та цілісною номенклатурою, Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти). Вказані будівельні товари використовуються одночасно під час проведення ремонтів. Однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даного товару у одного постачальника, оскільки, це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, розвантаження тощо) та своєчасність здійснення поставок, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2021 15:51