-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій
Завершена
142 902.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 714.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 714.51 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 13:58 - 08.06.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконна Вимога
Номер:
444fc5f5ea0c4e1da5a3bfb7dc692bbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-001644-a.b2
Назва:
Незаконна Вимога
Вимога:
Вимога "Учасник, в період уточнень, повинен отримати Лист-погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." є незаконною, у звязку з відсутністю в ДСНС України повноважень на видачу подібних листів. В тому числі листів субєктам, Учасникам закупівлі. Вимагаємо прибрати дану Вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 08:44
Вирішення:
Доброго дня. З огляду на аналогічність попереднього питання, надаємо наступну відповідь.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду послуг щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснюють заходи державного нагляду (контролю) та відповідно надають припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо якості оброблення вогнезахисним засобом.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо якості оброблення вогнезахисним засобом об’єкт закупівлі тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил/механізму по обробленню вогнезахисним засобом об’єкту до усунення наявних порушень.
Також, відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Замовник даною вимогою не дискримінує учасників та не обмежую їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні учасники. Також, Замовник даною умовою убезпечує умови надання послуг за даним предметом закупівлі щодо належної якості виконання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.06.2021 09:35
Вимога
Вирішена
Незаконна вимога
Номер:
2cd9474dc9514adfb1cf403c9cd5b1ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-001644-a.b1
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Учасник, в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції "Акт обстеження об’єкту" або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт . Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 2 07.06.2021 09:30
Дата подачі:
04.06.2021 08:43
Вирішення:
Дана вимога вивчена та внесено зміни до тендерної документації у Додатку 2.
Статус вимоги:
Задоволено