-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж систем протипожежного захисту опорного закладу Почаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Т. Шевченка, 15, м. Почаїв, Кременецький р-н, Тернопільська обл. ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Торги відмінено
681 877.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 409.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 409.39 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 13:37 - 14.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
9741a75d8ef2417a81360246b72165ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.a9
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на беспідставне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Почаїв.pdf 05.08.2021 12:59
- Скарга в форматі ВОРД 05.08.2021 12:59
- Документи на омметр мегаомметр ІТД (1).pdf 05.08.2021 12:59
- диплом Лащ Б.М..pdf 05.08.2021 12:59
- Скрин-шот Львівська політехніка.jpg 05.08.2021 12:59
- рішення від 09.08.2021 № 18132.pdf 09.08.2021 18:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2021 № 18849.pdf 18.08.2021 13:42
- рішення від 17.08.2021 № 18849.pdf 20.08.2021 14:50
- Письмові пояснення.PDF 12.08.2021 14:55
- Відповідь АМКУ Укртехнобез (1).docx 12.08.2021 14:56
- Протокол 38.PDF 03.09.2021 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2021 15:10
Дата розгляду скарги:
17.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2021 14:51
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2021 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в повному обсязі
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
935120e9b27b4224b87bcf69c1d48787
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.c8
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірне визнання переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Почаїв.pdf 05.07.2021 15:16
- Скарга в форматі ВОРД 05.07.2021 15:16
- рішення від 07.07.2021№15287.pdf 07.07.2021 20:57
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2021№13296.pdf 15.07.2021 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2021 № 16296.pdf 19.07.2021 16:42
- Рішення від 16.07.2021 № 16296.pdf 21.07.2021 21:18
- Пояснення Укртехнобез.PDF 12.07.2021 15:34
- Додаток 3 (1).pdf 12.07.2021 15:34
- Додаток 1 (1).pdf 12.07.2021 15:34
- Додаток 2 (2).pdf 12.07.2021 15:34
- Відповідь АМКУ Укртехнобез.docx 12.07.2021 15:34
- протокол.PDF 26.07.2021 17:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2021 15:52
Дата розгляду скарги:
15.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 20:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2021 21:18
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2021 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в повному обсязі
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
1d494c09ee1e49438707ded8124d2c37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.a7
Назва:
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н, с. Купіль, вул. Перемоги, 10,
тел. (098)6468166, р/р UA443387830000026003055107888 в ТФ АТ КБ «Приватбанк»,
МФО 338783, код ЄДРПОУ 39486590, e-mail: 39486590rvs@gmail.com
Вих. № 3057 від 05.07.2021 року
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
код ЄДРПОУ 39486590
Адреса: 31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н,
с. Купіль, вул. Перемоги, буд.10
Тел.: (098) 6468166 ;
E-mail: 39486590rvs@gmail.com
Замовник: Опорний заклад Почаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Почаївської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ 23591156
Адреса: 47025, Україна, Тернопільська область,
місто Почаїв, вул. Шевченка, 15
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Опорним закладом Почаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів Почаївської міської ради Тернопільської області (далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-02-006309-b за предметом закупівлі Монтаж систем протипожежного захисту опорного закладу Почаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Т. Шевченка, 15, м. Почаїв, Кременецький р-н, Тернопільська обл. ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» (надалі-Скаржник) виявило бажання взяти участь у вище вказаній закупівлі та згідно Тендерної документації
подало тендерну пропозицію.
За результатами аукціону, в якому приймали участь наступні Учасники:
1. ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
2. ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"
3. УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
4. ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"
5. ТОВ Укртехнобез
до розгляду Замовником прийнята пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ", як пропозиція, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, проте 23.06.2021 року була відхилена згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 26 від 22.06.2021 року в зв'язку з наявністю в учасника заборгованості із сплати податків та зборів (обов'язкових) платежів.
За результатами розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції переможцем процедури закупівлі ID UA-2021-06-02-006309-b 25.06.2021 року згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 27 від 25 червня 2021 року було визнано ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" та Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Рішення про намір укласти договір.
30.06.2021 року Учасник закупівлі УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ оскаржив рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" проте 01.07.2021 року дана скарга була відхилена Замовником.
01.07.2021 року Учасник закупівлі УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ ще раз оскаржив рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" проте дана скарга була знаходиться на розгляді впродовж трьох робочих днів, що свідчить про навмисне затягування строків її розгляду до дати завершення періоду прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника (06.07.2021р. 00:00).
Визнання переможця процедури закупівлі ID UA-2021-06-02-006309-b відбулось з грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" містить ряд невідповідностей вимогам тендерної документації вказаної закупівлі:
На вимогу п.п.6.4, п.6 розділу ІІІ тендерної документації та п.7 Додатку 2 до тендерної документації "Учасник у складі пропозиції обов’язково надає сертифікат та звіт про аудит, який підтверджує, що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування », проте Учасником надано лише сертифікат без звіту про аудит. Оскільки дана вимога тендерної документації відноситься до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, то пропозиція ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно повинна бути відхилена Замовником.
Вважаємо за необхідне зазначити, що переможець процедури закупівлі після отримання від Замовника вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, Учасник додатково завантажив вищевказаний звіт про аудит, цим самим порушивши при цьому Закон про публічні закупівлі, а саме пункти 1, 2 частини 16 статті 29 цього Закону.
На вимогу розділу 2 Додатку 2 тендерної документації «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: Договірною ціною з пояснювальною запискою». ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" в складі тендерної пропозиції надає файл «Кошторис» з Договірною ціною, але за відсутністю пояснювальної записки, проте дана невідповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі ігнорується Замовником.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вважає рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"
ID UA-2021-06-02-006309-b неправомірним.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ID UA-2021-06-02-006309-b ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ".
2. Зобов'язати Замовника почати розгляд наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
З повагою,
Директор ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» С.В. Гупалюк
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 05.07.2021 11:51
- рішення від 07.07.2021№15288.pdf 07.07.2021 20:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2021 №16289.pdf 19.07.2021 16:38
- Рішення від 16.07.2021 № 16289.pdf 21.07.2021 20:42
- Додаток 1 (2).pdf 12.07.2021 15:32
- Відповідь АМКУ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС.docx 12.07.2021 15:32
- Пояснення Роял Вест.PDF 12.07.2021 15:32
- Додаток 3 (3).pdf 12.07.2021 15:32
- Додаток 2 (3).pdf 12.07.2021 15:32
- протокол.PDF 26.07.2021 17:51
- протокол.PDF 26.07.2021 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2021 12:17
Дата розгляду скарги:
16.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 20:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2021 20:44
Дата виконання рішення Замовником:
26.07.2021 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в повному обсязі
Скарга
Скасована
Оскарження ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"
Номер:
a314997102fe42adbb7d6d546b5546f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.c6
Назва:
Оскарження ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"
Скарга:
Не відповідність тендерної пропозиції Учасника ТД Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Укрзахід недоліки.docx 05.07.2021 10:44
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.07.2021 00:03
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця
Номер:
1d0e98b6d71a40fba2d1039af2b52b13
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.c5
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що на вимогу п.п.6.4, п.6 роз.ІІІ ТД та п.7 роз. 2 дод. 2 ТД "Учасник у складі пропозиції обов’язково надає сертифікат та звіт про аудит, який підтверджує, що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування ».
Учасник у складі тендерної пропозиції надає тільки сертифікат БЕЗ ЗВІТУ ПРО АУДИТ. Що не відповідає дод.2 «Технічне завдання» ТД.
Згідно ТД Замовника даний сертифікат та звіт про аудит вимагався від учасників, як частина технічного завдання, а саме п.7 роз.4 дод. 2 «Технічне завдання» ТД.
Також повідомляємо, що подача зазначеного сертифікату передбачена ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» та не відноситься до кваліфікаційних критеріїв відповідно ст.16 Закону.
Законом чітко визначений перелік документів, які можуть бути дозавантажені учасником протягом 24 годин на вимогу замовника про усунення порушень, а саме відповідно пунктів 1, 2 частини 16 статті 29 цього Закону «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Зважаючи на вищевикладене відповідно п.2 час.1 ст.31 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» ВИМАГАЄМО дискваліфікувати пропозицію ТОВ «УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 18:48
Вирішення:
Замовник уважно вивчив Вашу вимогу і повідомляє наступне: У період, наданий учаснику для усунення помилок, ТОВ «Укрзахідспецмонтаж» завантажили звіт про аудит, який підтверджує, що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.». Законом не забороняється завантаження ще й інших документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, крім вказаних замовником, а пропозиція розглядається з урахуванням виправлених помилок.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця
Номер:
0800bbdaa2d948628bd06e9b96d45926
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.c4
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Управління поліції охорони в Тернопільській області не погоджується з визнанням переможця ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" так як тендерна пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам ТД Замовника в частинах, а саме:
1) На вимогу п.п.6.4, п.6 роз.ІІІ ТД та п.7 роз. 2 дод. 2 ТД "Учасник у складі пропозиції обов’язково надає сертифікат та звіт про аудит, який підтверджує, що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування » Учасник надає тільки сертифікат БЕЗ ЗВІТУ ПРО АУДИТ. Що не відповідає ТД.
Крім того Учасник після отримання від Замовника вимоги про усунення порушення щодо підтвердження наявності працездатних вогнегасників додатково завантажив вищевказаний звіт про аудит, цим самим порушивши при цьому Закон про публічні закупівлі, а саме пункти 1, 2 частини 16 статті 29 цього Закону.
2) на вимогу п.п.1.4 п.1 додатку 1 ТД " 1.4. Виконавець на період надання послуг несе повну відповідальність за забезпечення приміщення засобами первинного пожежогасіння, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний гарантійний лист (з переліком наявних в Учасника первинних засобів пожежогасіння, відповідно до норм та правил їх застосування (в належному технічному стані), з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова накладна, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) та підтвердження їх працездатності" Учасник в файлі "Гарант лист щодо перв. засобів пожежогас" гарантує при виконанні робіт наявність в нього двох вогнегасників ВП6, ВВКЗ 3.5 при цьому не вказавши їх в довідці МТБ тим самим порушивши вимогу пп.1.1 п.1 дод 1 ТД.
На підтвердження права власності надає видаткову накладну від 22.04.2020 №5 видану ПП ПОЛІС.
При цьому на підтвердження їх працездатності надає скан паспортів на вогнегасники де зазначений вже інший продавець- БЕЗПЕКА ЮМОС. Крім того в паспорті на ВВКЗ 3.5 не вказано дату виготовлення, а в паспорті на ВП6 зазначається дата виготовлення БЕРЕЗЕНЬ 2021 року, а дата продажу 31.03.2020 року, що свідчить про підробку документу. та не відповідає вимогам ТД, а саме п.3 роз 5 ТД про надання достовірної інформації.
Отже вважаємо, що Учасник не надав документи, що підтверджують право власності, або користування або залучення (видаткова накладна видана іншим продавцем)та не підтвердив їх працездатність (підробка документів), що визначені в пп.1.4 п.1 дод.1 ТД.
3) на вимогу п.2 дод 1 ТД "Копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань з питань охорони праці та техніки безпеки, щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку." Учасник подає не достовірну інформацію щодо проходження перевірки знань з охорони праці та техніки безпеки працівником Мазуром В.А. а саме протокол про перевірку знань № 0106 датований 30.06.2020, а прийнятий на роботу даний працівник 01.07.2020 наказ № 01/07.
4) на вимогу розд. 2 дод.2 ТД «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: Договірною ціною з пояснювальною запискою» Учасник в складі тендерної пропозиції надає файл «Кошторис» з Договірною ціною, але БЕЗ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ, що не відповідає вимозі ТД.
5) на вимогу пп3.1 та пп.3.2 п.3 дод 2 учасник має надати «Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про виконання договору з монтажу аналогічних систем, не менше одного договору на протязі останніх 5 років та оригінал або копію документів підтверджуючих виконання аналогічних робіт (договір, акт виконаних робіт, тощо…), інформація про які наведена в довідці»
ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" в довідці про виконання аналогічних договорів зокрема надає ЛИШЕ договір з ТОВ «КСП ГРУП» щодо виконання робіт протипожежного призначення від 10.09.2019 р. №10 та не надає підтвердження його виконання, як того вимагає ТД та частина 2 статті 16 Закону про публічні закупівлі. Зауважимо, що Замовником некоректно зазначено перелік документів для підтвердження виконання аналогічного договору (договір, акт виконаних робіт, тощо..). Зазначаємо, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Всі господарські операції, у тому числі і надання послуг, відображаються в бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування (документація). Підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні») зокрема відповідний акт наданих послуг/робіт.
Учасник не надав документ підтверджуючий виконання аналогічного договору від 10.09.2019 № 10 тим самим не виконавши вимогу ТД.
В цій же довідці Учасник надає лише акт надання послуг від 26.10.2019 № 85 щодо ПУСКОНАЛАГОДЖУВАЛЬНИХ, а не монтажних, дані роботи не є аналогічними предмету закупівлі так як предметом є саме МОНТАЖ систем протипожежного захисту, даний акт надання послуг не може бути свідченням виконання саме аналогічних робіт предмету закупвлі з МОНТАЖУ та не свідчить про виконання договору від 10.09.2019 р. №10 (акт скалдений не на повну суму договору).
6) на вимогу пп1.3 п1 дод 1 ТД «Документальне підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії та сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей)» Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії тим самим порушивши вимогу ТД.
Враховуючи вищезазначене ВИМАГАЄМО визнати пропозицію ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям ТД, відхилити дану пропозицію на підставі ст. 31 Закону та дискваліфікувати Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 21:51
Вирішення:
Замовник уважно вивчив Вашу вимогу і повідомляє наступне:
Відносно п1. У період, наданий учаснику для усунення помилок, ТОВ «Укрзахідспецмонтаж» завантажили звіт про аудит, який підтверджує, що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.». Законом не забороняється завантаження ще й інших документів, що підтверджують кваліфікацію учасника, крім вказаних замовником, а пропозиція розглядається з урахуванням виправлених помилок.
Стосовно п.2. Для підтвердження наявності засобів первинного пожежогасіння учасник надав видаткову накладну на вогнегасники. Після звернення Тендерного комітету, з метою усунення невідповідності, надано довідку про наявність у достатній кількості засобів пожежогасіння. Та надав підтвердження про проходження ТО засобів первинного пожежогасіння у спеціалізованої організації, а саме ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС».
По п.3. На момент проведення закупівлі, Мазур В. А. має всі необхідні документи та допуски, які вимагались у ТД.
Розглянувши п.4. Замовник вимагав надати 4 документи:
Договірна ціна з пояснювальною запискою
Зведений кошторисний розрахунок вартості
Локальні кошториси
Відомість ресурсів (підсумкову відомість ресурсів)
У складі пропозиції ТОВ «Укрзахідспецмонтаж» надав всі передбачені документи.
У п.5. Учасник надав копію аналогічного договору, чим виконав умови закупівлі. Під час періоду прийому пропозицій жоден з учасників не звернувся з вимогою про усунення невідповідності у ТД та не вказав на невідповідності. Термін оскарження по умовах закупівлі минув.
П. 6. Учасник завантажив документальне підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії та сертифікат або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до сертифікату (перелік вимірювальних можливостей). А саме, файл ЕТЛ.pdf
Виходячи з наведеної вище інформації, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо змісту тендерної документації
Номер:
72d1191eb6dc401fb69614e60c637421
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.c3
Назва:
Вимога щодо змісту тендерної документації
Вимога:
Добрий день. Шановний Замовнику, детально ознайомившись з тендерною документацією, було виявлено невідповідності:
Відповідно до п. 9.1 Проекту договору Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Підрядник надає гарантію на надання послуг, що є предметом даного Договору. Гарантійний строк на надання послуг складає 12 (дванадцять) місяців з моменту підписання і скріплення печатками Сторін акту приймання надання послуг, при умові технічного обслуговування , яке протягом цього терміну безкоштовно забезпечує підрядник. Крім того, протягом цього терміну підрядник забезпечує безкоштовне цілодобове пультове спостереження…».
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, тому що, ми не зобов՚язані надати зазначачені послуги безкоштовно у разі перемоги у публічних закупівлях.
Відповідно до ч. 3 п. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України: «Головний розпорядник отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань», та відповідно до затверджених коштів п. 2. ст. 47 Бюджетного кодексу України «Казначейство України здійснює контроль за відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів розпису бюджету».
В свою чергу, згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Виходячи із вищесказаного, на дану закупівлю «Монтаж систем протипожежного захисту опорного закладу Почаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Т. Шевченка, 15, м. Почаїв, Кременецький р-н, Тернопільська обл. ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» створено рядок плану UA-P-2021-06-02-006087-b, та відповідно бюджетним асигнуванням Замовника передбачено кошти на дану закупівлю у розмірі 681 877,00 грн. (з ПДВ).
Таким чином, Ви навмисне обмежуєте коло учасників та встановлюєте дискримінаційні вимоги.
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає технічному завданню.
Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Доводимо до Вашого відома, що цілодобове пультове спостереження має код ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) та не підходить по предмету закупівлі.
Отже, враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести зміни до тендерної документації, вилучивши з п. 9.1 Проекту договору «Крім того, протягом цього терміну підрядник забезпечує безкоштовне цілодобове пультове спостереження».
Хочемо вам нагадати, що відповідно до аб. 1 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». У разі не реагування або не внесення змін до тендерної документації ми змушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2021 18:52
Вирішення:
Вимога розглянута і буде внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
c4a3d17dc0f6472aa6a2069c20e9c2ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.b2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати такий документ як сертифікат та звіт про аудит ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», а також звіт про аудит, що підтверджує що система управління якістю Учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці». Вимоги та настанови щодо застосування, звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
Щодо вищезазначених сертифікатів варто зазначити, що законодавчий обов’язок на їх отримання відсутній, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Перелiк товару який пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї визначений в Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї в Українi (далi - Перелiк), який затверджено наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 01.02.2005 №28. Наказ втратив чиннiсть (пiдстава - Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгівлi України вiд 26.01.2018 №93, зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 16 лютого 2018р. за № 194/31646). В результатi аналiзу Перелiку встановлено, що послуги і продукцiя, яка є предметом закупiвлi, не входить в Перелiк та не пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї вiдповiдно до законодавства України. Тому сертифiкати вiдповiдностi вiд органу обов'язкової сертифiкацiї не надаютъся. Крім цього, з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратив чинність зокрема наказ № 28. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про стандартизацію і сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів порушує гарантований ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип недискримінації учасників. Зокрема, вищезазначене підтверджує і практика АМКУ, а саме: • рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102688&schema=main); • рішення 303-р/пк-ск від 19.02.2016 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6915c7d4b28.pdf); • рішення 457-р/пк-ск від 03.04.2015 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691458baae7.pdf); • рішенням 17230-р/пк-пз від 14.09.2020 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-001496-c). Аналогічні висновки містить і судова практика. Крім цього, надання цих документів у складі пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому вимога щодо їх надання є неправомірною. Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджуючих документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. Для прикладу у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 23932:2018 зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). ПРИ ЦЬОМУ, ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ ЩОДО ІНЖИНІРИНГУ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ТО УМОВАМИ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО НАДАННЯ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ.
Варто зазначити і те, що виготовлення даного сертифікату та звітів про аудит потребує значних матеріальних і часових ресурсів, оскільки вони видаються після проходження аудиту, що займає більше місяця. Крім цього, проведення аудиту є ускладненим через карантин у зв'язку з COVID-19. Тому учасники, у яких відсутній зазначений сертифікат та звіти про аудит позбавлені можливості брати участь у процедурі закупівлі. При цьому не зрозуміло, яке відношення мають даний сертифікат та звіти про аудит до предмету закупівлі чи яким чином гарантують якісне виконання договору про закупівлю. З огляду на це, вимоги щодо вищезазначених сертифікатів та звітів про аудит спрямовані на свідоме штучне звуження кола учасників, які зможуть взяти участь у процедурі закупівлі, що свідчить про корупційну складову та грубо порушує принцип максимальної економії при здійсненні закупівлі. Крім цього, зазначені вимоги грубо порушують норму ч.6 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому доцільним є виключення із умов ТД вимоги щодо надання вищезазначеного сертифікату та звітів про аудит або доповнення ТД умовами, відповідно до яких у разі відсутності вищезазначених сертифікатів та звітів про аудит в учасника, ним подається довідка, у якій зазначаються причини відсутності цього сертифікату та звітів про аудит. З огляду на вищезазначене, вимагаємо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Крім цього, вимога щодо наявності в учасника власної чи орендованої електротехнічної лабораторії є необгрунтованою та безпідставною вимогою з огляду на наступне. Вимоги щодо матеріально-технічної бази у суб'єктів господарювання, що надають послуги, виконують роботи протипожежного призначення визначені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. У даному переліку відсутня вимога щодо наявності власної чи орендованої електротехнічної лабораторії. Також замовником визначений код класифікатора закупівлі: ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг. Вимога із наявності електротехнічної лабораторії стосується іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, наприклад: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовування. Електротехнічні лабораторії атестуються згідно з Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та можуть надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралів; - вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю; - визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю; - наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюються тощо. Крім того, даний вид послуг регулюється ще й правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258. Тому електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію, та жодного відношення до предмету даної закупівлі не має. Аналізуючи предмет проекту договору також можна прийти до висновку, що для виконання зобов’язань за договором наявність електротехнічної лабораторії не є необхідною. Послуги, які є предметом цієї закупівлі надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС України на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримання) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим більше, ще й такі, що жодного відношення до послуг із встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння не мають. Зазначене підтверджується і практикою АМКУ, зокрема рішенням № 5370-р/пк-пз від 05.06.2018 за скаргою UA-2018-04-19-001720-c.b1(посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-19-001720-c), рішенням 12121-р/пк-пз від 30.08.2019 за скаргою UA-2019-07-31-000004-b.a3 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000004-b). Вимога щодо надання документів, які підтверджують наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії порушує гарантований ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип недискримінації учасників, а також не відповідає чинному законодавству України. З огляду на це просимо внести зміни у тендерну документацію щодо виключення з переліку документів, які має надати учасник у складі своєї тендерної документації вимогу щодо документального підтвердження (накладна, договір оренди тощо) наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії. Те саме стосується і вимоги "Учасник повинен мати власний, або орендований ліцензований програмний комплекс АВК-5".Предметом закупівлі є надання послуг, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації.
Замовник вимагає також копії медичних карток (відповідного зразка, затвердженого МОЗ України) працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних робіт, щодо працівників Учасника.Ваша вимога порушує чинне законодавство, а саме, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 559 від 23.05.2001 р. "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій працівники яких підлягають обов"язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі ОСОБОВИХ МЕДИЧНИХ КНИЖОК , в т.ч. форми 1-ОМ" - в даному переліку професія електромонтер, інженер, налагоджувальник ВІДСУТНЯ! Жоден медичний заклад законно не видасть даним категоріям працівників Медичну книжку.
Замовник вимагає також документ про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації – Налагоджувальника контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики (не нижче 4-го розряду), документ про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації - Електромонтера охоронно пожежної сигналізації (не нижче 3-го розряду). Проте Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення передбачають наявність таких працівників як налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики); електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів). Тому Замовник свідомо обмежує коло працівників, які можуть бути залучені до виконання робіт по договору порівняно із передбаченими законодавством. Тобто відповідно до ТД особа, що отримаа документ про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не зможе бути залучена до виконання робіт, оскільки ТД незаконоо передбачений лише Налагоджувальник контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики.
У випадку невнесення відповідних змін ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для вирішення даних питань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 19:00
Вирішення:
Шановний учаснику, дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав.. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару/послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. В чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлю з метою отримання якісних послуг. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачений чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує право Замовника вимагати відповідность Учасника вимогам ДСТУ ISO, зокрема: Рішеннями № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, №731-р/пк-пз від 16.01.2021 року - вимога щодо наявності та надання сертифікатів ДСТУ ISO не є дискримінаційною; Рішення № 9526 -р/пк-пз від 29.04.2021. – вимога щодо наявності та надання сертифікатів ДСТУ ISO та Електротехнічної лабораторії не є дискримінаційною тощо. Замовник просить, Учасників, читати Тендерну документацію уважно. Відповідно п. 2 Додатку 1 До тендерної документації Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник, просить надати: «Копії медичних карток (відповідного зразка, затвердженого МОЗ України) працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних робіт, щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку». Дана вимога означає - надання документів, що передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, тобто надання документів, які регламентують діяльність Учасника та чинні на момент подачі тендерної документації. Замовник просить надати: «Документ, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації – Налагоджувальника контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики (не нижче 4-го розряду) – не менше 1 (однієї)особи. Документ, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації - Електромонтера охоронно пожежної сигналізації (не нижче 3-го розряду) – не менше 1 (однієї) особи». Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Враховуючи дані положення, виконавцями робіт можуть бути: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації чи/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування чи/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – вказуючи назви виконавців в дужках і поза ними, законодавець підтверджує тотожність (такий самий, однаковий з чимсь, цілком подібний до чогось, схожий один з одним за своєю суттю й зовнішніми ознаками та виявом) цих понять. Тому, Замовник не вчинив жодних порушень вказавши одне із тотожних понять. Замовник при проведенні закупівель суворо дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема та законодавства України в цілому, але й наголошує, що не передбачено вимогу внесення у тендерну документацію усієї законодавчої бази, яка регламентує ту чи іншу господарську діяльність Учасників. Відповідно до п. 1.6. Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції : «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, утому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства України в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні умови
Номер:
d2ecf9591d824165ba20dcfce13a39ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-006309-b.c1
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику. Відповідно до тд, Ви просите надати -5) лист- згода на обробку персональних даних всіх осіб, чиї дані оприлюднюються (Додаток 6 доТД). Уточніть, які саме дані Ви розумієте під персональними даними ? Чи вважатиметься інформація про повне прізвище ім*я та по-батькові персоналими данними ? Бо якщо так, то такі листи Учасники повинні надати і від осіб, інформація про яких зазначена у документах на обладнання (друга сторона договорів), аналогічних договорах(кожна зі сторін договору), посадових осіб, зазначених на посвідченнях про навчання (посадові особи, які видавали посвідчення) , в накладних на обладнання , в дозвільних документах - на осіб , які їх видавали тощо ? В ТАКОМУ РАЗІ, ТАКУ ВИМОГУ НЕ ЗМОЖЕ ВИКОНАТИ ЖОДЕН З УЧАСНИКІВ,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 15:37
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник.
Вашу вимогу було розглянуто.
Звертаємо увагу, що Замовник діє з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема та законодавства України в цілому. Замовник під персональними даними розглядає відомості про фізичну особу в розуміння Закону України «Про захист персональних даних». У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:
згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки;
персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються;
третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних.
Керуючись положеннями Закону України «Про захист персональних даних», в тому числі ст. 14, ст.16, Замовник вимагає дозволу суб’єта персональних даних на доступ, поширення, обробку, передачу відомостей про нього.
Ст. 14 Поширення персональних даних Закону України «Про захист персональних даних» вимагає:
1. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних.
2. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
3. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані.
Ст. 16 Порядок доступу до персональних даних Закону України «Про захист персональних даних» передбачає:
1. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат.
Статус вимоги:
Відхилено