-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 6 поверху КНП «Консультативно-діагностичний центр» м. Києва, проспект Голосіївський, 59-А (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 469 768.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 348.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 348.84 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 11:27 - 08.06.2021 10:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможця
Номер:
c160458b52ba42de85d4311d8ba385b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-003669-b.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 23.06.2021 №123 щодо визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 6 поверху КНП «Консультативно-діагностичний центр» м. Києва, проспект Голосіївський, 59-А (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД».
Пропозиція Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та відповідно до положень ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
1. Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не надано в складі пропозиції документ, яким затверджено фінансову звітність у відповідності до чинного законодавства України, чим недотримано вимоги абзацу 4 п. 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Так, умовами абзацу 4 п. 11 оголошення передбачена вимога: у разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України.
Учасник ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» за своєю організаційною формою є товариством з обмеженою відповідальністю, а тому зобов’язаний надати в складі пропозиції вищеперелічені документи. Згідно Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасники товариства зобов’язані дотримуватися вимог Статуту. Згідно п. 4.3. наданого в складі пропозиції Статуту ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» (файл «2. Статут 2021 скан-копія оригіналу.pdf») затвердження річної звітності за рік або інший період відноситься до компетенції Загальних зборів Товариства. Попри це, Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не надано в складі пропозиції рішення (протоколу) Загальних зборів Товариства, тобто документу згідно чинного законодавства України про затвердження фінансової звітності за 2020 рік, чим недотримано вимоги абзацу 4 п. 11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Жодного обгрунтованого пояснення в складі пропозиції щодо причин відсутності або неподання такого документу Учасником також не надано.
2. Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» надано розрахунки загальновиробничих витрат, виконані не у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чим недотримано розділ «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно вимог оголошення («Інша інформація») Учасник повинен надати в складі пропозиції розрахунок цінової пропозиції за визначеними формами згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до документації, зокрема:
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, завірений підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника.
Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вартість загальновиробничих витрат розраховується відповідно до ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Пунктом 4.3.3 ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 передбачено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково- аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно -розрахункової трудомісткості.
Надані в складі пропозиції Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» розрахунки загальновиробничих витрат складені, виходячи з усереднених показників норм цих витрат, а не фактичних розрахунково – аналітичних показників самого Учасника, чим недотримано вимоги ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а отже відповідно і вимог розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Показники загальновиробничих витрат ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» розраховані розрахунково – аналітичним методом за попередній рік також в складі пропозиції не надано.
3. Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» надано розрахунки адміністративних витрат, виконані не у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чим недотримано розділ «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно вимог оголошення («Інша інформація») Учасник повинен надати в складі пропозиції розрахунок цінової пропозиції за визначеними формами згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до документації.
Відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вартість адміністративних витрат розраховується відповідно до ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Пунктом 5.3.1 ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 передбачено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обгрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній період.
Однак, в складі розрахунку ціни пропозиції Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» застосовано усереднені величини адміністративних витрат, а не фактичні показники самого Учасника та не надано розрахунок цих витрат, що склався безпосередньо у ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» за попередній звітний період, чим недотримано вимоги ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно і вимог розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
4. Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» при складані розрахунку цінової пропозиції завищено вартість кошторисної заробітної плати, чим недотримано вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно п. 2 розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Так, пунктом 2 розділу «Інша інформація» оголошення передбачено для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати: 2. Розрахунок цінової пропозиції за визначеними формами згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до документації.
Нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що вартість прямих витрат, в т.ч. кошторисна заробітна плата, визначається згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Пунктом 5.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 передбачено, що вартість людино-години робітників по об'єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням рекомендацій центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Таким органом виконавчої влади є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яким затверджено Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів наказом від 20.10.2016 № 281 (далі – Порядок).
Пунктом 1 Порядку визначено, що цей Порядок встановлює механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, розрахований відповідно до п. 4 Порядку з урахуванням прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671, складає 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
Отже, враховуючи вимоги п. 2 розділу «Інша інформація» оголошення та норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовником висунуто вимогу, що при розрахунку вартості даного предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 6 поверху КНП «Консультативно-діагностичний центр» м. Києва, проспект Голосіївський, 59-А (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» - капітального ремонту за рахунок коштів комунального підприємства, що отримує кошти від НСЗУ, необхідно застосовувати розмір кошторисної заробітної плати, визначений саме згідно наказу Мінрегіону від 20.10.2016 № 281.
Однак, Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» в наданих розрахунках застосовано кошторисну заробітну плату в розмірі 11 000,00 грн. замість 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, чим недотримано вимоги 5.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а отже і вимог п. 2 розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
5. Пропозиція Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не відповідає технічних, якісних вимогам до предмета закупівлі, чим недотримано вимоги Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
При складанні розрахунку договірної ціни Учасником ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» невірно застосовано ресурсну елементну кошторисну норму РН 17-12-11 (позиція 313 локального кошторису 2-1-1), що не відповідає технічним вимогам оголошення – п. 243 дефектного акту Додатку №2 оголошення – «Установлення точки доступу інтернет».
Згідно ДСТУ Б Д.2.4-17:2014. (Збірник 17) «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Електромонтажні роботи.» ресурсна елементна кошторисна норма РН 17-12-11 застосовується для встановлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці, а не для точки доступу інтернет.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не відповідає технічних, якісних вимогам до предмета закупівлі, чим недотримано вимоги Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також просимо Замовника пояснити своє необ’єктивне та упереджене ставлення до різних Учасників в одних і тих самих питаннях. Адже, рішенням від 17.06.2021 р. №121 Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» на підставі невідповідності застосованої РЕКН М10-361-25 ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування зв`язку» технічним вимогам п. 243 дефектного акту Додатку №2 оголошення. Проте, ні в рішенні про дискваліфікацію, ні у відповіді на нашу скаргу Замовником не надано пояснень, чому на «його думку» точка доступу до інтернету не є обладнанням зв’язку.
Водночас, Замовником визначено переможцем Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД», яким застосовано для п. 243 дефектного акту Додатку №2 оголошення – «Установлення точки доступу інтернет» РЕКН РН17-12-11 «Встановлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці», що звичайно є різним обладнанням.
Цікавим є також ще один факт - застосування Учасником назв кабінетів та відповідно розділів локальних кошторисів, що відсутні у технічному завданні Замовника – Додатку №2 до оголошення та незрозуміло яким чином ця інформація стала відома Учаснику на момент складання пропозиції?!!!!!
Це також є невідповідністю Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з наступних причин:
- не надані документи про затвердження фінансової звітності, що вимагались згідно абз. 4 п. 11 оголошення;
- розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- завищено вартість кошторисної заробітної плати, чим недотримано вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- застосована ресурсна елементна кошторисна норма не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Пунктом 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підставу для відхилення Замовником пропозиції – а саме: в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене, пропозиція Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» у відповідності до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути дискваліфікована.
Керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД».
У разі ігнорування нашої вимоги, ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» буде змушений звернутись не тільки до Вашого органу контролю та органів ДАСУ, а також і до правоохоронних органів, оскільки Замовником в ході закупівлі відхилено найбільш економічну пропозицію з підстав, які відсутні в оголошенні та Законі, не надано аргументованої відповіді на нашу попередню скаргу та водночас визначено переможцем Учасника, пропозиція якого на 200 тис. грн. більше та дійсно не відповідає вимогам оголошення!!!!
Також володіння переможцем інформацією, яка не була доступна жодному іншому учаснику, є свідченням можливої попередньої змови із Замовником та корупційної складової в їх діяннях.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, а також відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень).
Пов'язані документи:
Учасник
- КДЦ Голос неправомірне визначення переможця.pdf 24.06.2021 12:39
Дата подачі:
24.06.2021 12:39
Вирішення:
Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі": Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Вищевказана вимога Закону була повністю виконана Замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Неправомірне безпідставне відхилення пропозиції
Номер:
f56e37001b544e5399f0ae07f31f54e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-003669-b.b1
Назва:
Неправомірне безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 17.06.2021 №121 щодо дискваліфікації нашої пропозиції по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 6 поверху КНП «Консультативно-діагностичний центр» м. Києва, проспект Голосіївський, 59-А (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)».
Дане рішення Замовника є необгрунтованим та таким, що не відповідає дійсності. Замовником відхилено Учасника з підстав, що відсутні в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та не передбачені чинним законодавством.
1. На виконання абзацу 4 п. 11 оголошення в складі пропозиції Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про вартість активів, фінансову звітність за 2020 рік, документ про затвердження фінансової звітності, а також протокол загальних зборів товариства про надання права директору на укладання значного правочину, тобто Учасником дотримано всі вимоги оголошення.
ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» погоджується із допущеною арифметичною (технічною) помилкою в тексті (цифрах) довідки про вартість активів, однак це не може бути підставою для відхилення, оскільки інформація про вартість чистих активів ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» міститься також у наданій в складі пропозиції фінансовій звітності, тобто надана Замовнику в складі пропозиції.
Крім того, згідно вимог п. 4.1. розділу «Інші інформація» оголошення Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності» у разі, якщо обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тобто зазначений у довідці розмір чистих активів не є кваліфікаційним критерієм, а лише підставою для подання чи неподання в складі пропозиції рішення загальних зборів товариства про надання дозволу на укладання договору про закупівлю.
І в складі пропозиції надано такий протокол загальних зборів від 01.08.2019 №3/1 (файл «Протокол№3 загальних зборів учасників оригинал .docx.pdf» архів «Установчі документи»), яким надється право директору ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» Євпаку М.П. укладати будь -які правочини без обмеження їх суми, тобто незалежно від вартості чистих активів на звітну дату. Інформація про даний протокол та рішення учасників товариства також вказана в довідці про вартість активів від 08.06.2021р. №615.
Наказом Мінекономрозвитку України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, віднесено до формальних помилок, що не призводять до відхилення пропозиції Учасника.
Інформація про вартість чистих активів у довідці не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Згідно вимог оголошення («Інша інформація») Учасник повинен надати в складі пропозиції розрахунок цінової пропозиції за визначеними формами згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до документації, зокрема:
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, завірений підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника.
Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» в складі пропозиції надано розрахунки загально-виробничих витрат до локального кошторису, завірені підписом та відбитком печатки уповноваженої особи, а також інженера – проектувальника (файл «Загальновиробничі до ЛК»), чим дотримано вимоги оголошення. Форма документа відповідає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Варто зазначити, що відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вартість загальновиробничих витрат розраховується відповідно до ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Пунктом 4.3.3 ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 передбачено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково- аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно -розрахункової трудомісткості. На виконання вказаного пункту в складі пропозиції Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано розрахунок показників ЗВВ, що розраховані за попередній період розрахунково – аналітичним методом (файл «Розрахунок загальновиробничі»).
При цьому, відповідно до п.4.3.6 ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 усереднені показники, наведені в додатках Б та В, слугують орієнтиром і можуть використовуватись замовником для співставлення ЗВВ, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з ЗВВ, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни. Згідно п.4.9 ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013 відшкодування додаткових витрат, пов’язаних зі збільшенням показників загальновиробничих витрат, розрахованих підрядною організацією (якщо вони перевищують усереднені показники цих витрат, наведені у додатках Б,В) здійснюються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва. В зв’язку з тим, що обраховані розрахунково – аналітичним способом показники загальновиробничих витрат підрядної організації перевищують усереднені показники цих витрат, затверджені ДСТУ Н-Б.Д. 1.3-3:2013, з метою зменшення ціни пропозиції нами прийнято рішення про застосування понижуючого коефіцієнту для приведення у відповідність показників загальновиробничих витрат підрядної організації до усереднених показників. (відповідне пояснення також надано в складі пропозиції, файл «Пояснення ЗВВ»).
Таким чином, надані в складі пропозиції розрахунки загальновиробничих витрат повністю складені та змістом та формою у відповідності до норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а отже відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Твердження Замовника про невідповідність застосованої норми технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі не відповідає дійсності, оскільки умовами оголошення не визначено конкретні ресурсні – елементні кошторисні норми чи збірник для застосування їх Учасниками.
Пунктом 243 дефектного акту – Додатку №2 до оголошення передбачена вимога до предмету закупівлі «Установлення точки доступу інтернет» в кількості 1 шт.
Пункт 243 локального кошторису Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам до предмету закупівлі та передбачає «Установлення точки доступу інтернет» в кількості 1 шт.
Для розрахунку вартості застосовано РЕКН М10-361-25 відповідно до ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування зв`язку». Пунктом 1.1 ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 передбачено, що даний збірник містить ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування (витрати труда робітників-монтажників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, кошторисні норми витрат будівельних матеріалів), необхідні для визначення потреби у ресурсах при виконанні робіт з монтажу, електричної перевірки, регулювання, тренування і настроювання обладнання підприємств проводового зв'язку, радіозв'язку, радіомовлення, радіофікації, телебачення, сигналізації, поштового зв'язку і монтажу антеннофідерних споруд.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, оскільки ресурсну – елементну кошторисну норму обрано у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ Б Д.2.3-10:2012, а якісні та кількісні характеристики п. 243 Дефектного акту до оголошення повністю відповідають п. 243 Локального кошторису, що наданий в складі пропозиції.
До того ж, доводимо до Вашого відома, що описана в протоколі Замовника про відхилення норма «Монтаж станції на апаратурі «Радан -2» є РЕКН М10-361-43, а не та, що застосована в нашому локальному кошторисі.
Законом України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підстави для відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі. Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника з підстав та вимог, що не передбачені ані оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, ані Законом України «Про публічні закупівлі».
В противному випадку вимагаємо у Замовника зазначити, яку саме ресурсну елементну кошторисну норму на «його думку» необхідно застосувати для даного виду робіт із наданням нормативного обгрунтування та посилання на чинні нормативні документи.
4. Рішення Замовника щодо невірного застосування розміру кошторисної заробітної плати є абсурдним та таким, що не відповідає дійсності. По – перше, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачена вимога про застосування розміру кошторисної заробітної плати згідно рішення КМР №485/6536 від 20.12.2018 року (в противному випадку прошу Замовнику вказати пункт та розділ оголошення, в якому це передбачено).
По -друге, умовами оголошення передбачена зовсім інша вимога. Так, пунктом 2 розділу «Інша інформація» оголошення передбачено для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати: 2. Розрахунок цінової пропозиції за визначеними формами згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до документації.
Нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що вартість прямих витрат, в т.ч. кошторисна заробітна плата, визначається згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». Пунктом 5.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 передбачено, що вартість людино-години робітників по об'єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням рекомендацій центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Таким органом виконавчої влади є Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яким затверджено Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів наказом від 20.10.2016 № 281 (далі – Порядок).
Пунктом 1 Порядку визначено, що цей Порядок встановлює механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, розрахований відповідно до п. 4 Порядку з урахуванням прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671, складає 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
Отже, враховуючи вимоги п. 2 розділу «Інша інформація» оголошення та норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовником висунуто вимогу, що при розрахунку вартості даного предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 6 поверху КНП «Консультативно-діагностичний центр» м. Києва, проспект Голосіївський, 59-А (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» - капітального ремонту за рахунок коштів комунального підприємства, що отримує кошти від НСЗУ, необхідно застосовувати розмір кошторисної заробітної плати, визначений саме згідно наказу Мінрегіону від 20.10.2016 № 281.
По – трете, описане Замовником рішення Київської міської ради №485/6536 від 20.12.2018 року стосується об’єктів будівництва, що споруджуються за рахунок коштів місцевого бюджету, тобто загального чи спеціального фонду бюджету міста Києва. Згідно п. 4.1 оголошення джерелом фінансування даного предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 6 поверху КНП «Консультативно-діагностичний центр» м. Києва, проспект Голосіївський, 59-А (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» є кошти НСЗУ, тобто кошти комунального підприємства, а не загальний чи спеціальний фонд місцевого бюджету.
Це підтверджується також опублікованим Замовником планом закупівлі в електронній системі закупівель (План ID: UA-P-2021-06-02-003210-b).
Таким чином, Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» у відповідності до вимог п. 2 розділу «Інша інформація» оголошення правильно застосовано величину кошторисної заробітної плати в розмірі 10628,39 грн. для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
5. Твердження Замовника про надання недостовірних відомостей є недійсним, оскільки довідка про відсутність підстав згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» датована 08.06.2021. Тобто інформація надана станом на момент формування документу пропозиції, а перевірка відомостей про наявність чи відсутність заборгованості зі сплати податків проведена Замовником 15.06.2021 року.
Крім того, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачена вимога про надання довідки про відсутність підстав згідно ст. 17 Закону. Вона надана з власної ініціативи Учасника, а тому не може бути використана на предмет її відповідності.
Підстави для відхилення пропозиції учасників згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» поширюються лише на процедури закупівлі - відкриті торги та переговорну процедуру. Дана закупівля є спрощеною, а тому жодного відношення до ст. 17 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» немає.
Пунктом 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підстави для відхилення Замовником пропозиції – а саме: в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Умовами оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі не передбачені вимоги ані про відсутність заборгованості зі сплати податків (обов’язкових платежів), ані про застосування рішення Київської міської ради №485/6536 від 20.12.2018 року, ані про складання розрахунків загальновиробничих витрат у інший спосіб, ніж визначено ДСТУ Б.Д.1.1-2013. Вимоги до предмету закупівлі в оголошенні також не містять обов’язку Учасника застосовувати якісь конкретні ресурсні елементні кошторисні норми.
Замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі» не має права «вигадувати» додаткові підстави для відхилення пропозиції Учасника на етапі кваліфікації пропозиції Учасника.
З огляду на зазначене, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції.
У разі ігнорування нашого звернення, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, та до органу державного фінансового контролю - Аудиторської служби України, або до суду.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 грн.).
Пов'язані документи:
Учасник
- КДЦ Голос скарга.pdf 18.06.2021 14:31
Дата подачі:
18.06.2021 14:31
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги, повідомляю, що рішення було прийнято згідно Закону та викладено та обґрунтовано у протоколі від 17.06.2021 року №121.
На дату проведення аукціону і на сьогоднішній день також у Вашого підприємства є велика податкова заборгованість, інформацію про яку можна отримати у відкритому доступі. Також виникли питання, щодо печатки інженера-кошторисника Писаревської К. С, печатка зовсім не чітка, та прочитати її неможливо. Подібна якість однакова на всіх документах, у зв’язку з чим виникає запитання: чи проставляється мокра печатка на всю кошторисну документацію, так як це має бути, чи всюди використовується одна і та ж сама відсканована копія?
Статус вимоги:
Відхилено