-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) )
Завершена
1 330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 650.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 10:50 - 14.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
cfe6b4bfe5cf4b0d9687991eb1371179
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-002806-b.b6
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 01.09.2021 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ.pdf 09.09.2021 21:59
- ВИТЯГ ЄДР 21.07.pdf 09.09.2021 21:59
- рішення від 13.09.2021 № 20703.pdf 14.09.2021 16:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2021 № 21612.pdf 23.09.2021 16:35
- рішення від 22.09.2021 № 21612.pdf 27.09.2021 13:31
- Лист про виконання рішення.pdf 06.10.2021 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2021 22:04
Дата розгляду скарги:
22.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2021 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.09.2021 13:31
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2021 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Новомиргородський психоневрологічний інтернат повідомляє щодо виконання рішення 21612-р/пк-пз від 22.09.2021 року про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 вересня 2021року № б/н про відхилення Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТОПРЕСУРС» в закупівлі ДК 021:2015 – 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-02-002806-b.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
eb7bc97335234fb5b493790aa92f47f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-002806-b.a5
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 03.08.2021 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 08.08.2021 17:58
- Протокол (11).pdf 08.08.2021 17:58
- ВИТЯГ ЄДР 21.07.pdf 08.08.2021 17:58
- рішення від 11.08.2021№18412.pdf 11.08.2021 19:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021 №18982.pdf 19.08.2021 12:19
- рішення від 18.08.2021№18982.pdf 25.08.2021 12:12
- лист пояснення в АМКУ.pdf 16.08.2021 13:05
- лист-пояснення АМКУ.doc 16.08.2021 13:05
- Лист.pdf 31.08.2021 12:33
- Лист.pdf 01.09.2021 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2021 18:30
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 19:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.08.2021 12:12
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2021 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Новомиргородський психоневрологічний інтернат повідомляє щодо виконання рішення 18982-р/пк-пз від 18.08.2021 року про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 03 серпня 2021року № б/н про
про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Промтопресурс» в закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
4fe913a5116545a290482d31bf5f1764
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-002806-b.c4
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 23.06.2021 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Крім того, Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 29.06.2021 року, а саме щодо визнання переможцем закупівлі ПП «НОВОМИРГОРОДПАЛИВО» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 02.07.2021 14:25
- Протокол (7) — копия.pdf 02.07.2021 14:25
- Протокол (7).pdf 02.07.2021 14:25
- ВИТЯГ ЄДР 21.07.pdf 02.07.2021 14:25
- рішення від 06.07.2021 № 15130.pdf 07.07.2021 18:09
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2021 №13326.pdf 16.07.2021 12:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 №16438.pdf 20.07.2021 16:58
- рішення від 19.07.2021 №16438.pdf 22.07.2021 17:44
- лист-пояснення АМКУ.pdf 09.07.2021 17:50
- лист-пояснення АМКУ .doc 09.07.2021 17:50
- Лист-повідомлення.pdf 03.08.2021 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 14:42
Дата розгляду скарги:
15.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 18:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2021 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2021 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Новомиргородський психоневрологічний інтернат повідомляє щодо виконання рішення 16438-р/пк-пз від 19.07.2021 року про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 23 червня 2021року № б/н про
про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Промтопресурс», а також про скасування протокольного рішення від 29 червня 2021 року № б/н про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо ПП «Новомиргородпалив.
Вимога
Відхилено
зміни до ТД
Номер:
129391bbb92849c9bc51efb906cffb72
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-002806-b.a3
Назва:
зміни до ТД
Вимога:
Шановний замовнику! Радимо Вам вивчити Закон про публічні закупівлі і вносити зміно до тендерної документації відповідно до законодавста, як того потребує Закон
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 10.06.2021 13:31
Дата подачі:
07.06.2021 10:50
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Зміни до Тендерної документації були внесені відповідно до п. 3 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
відбір проб за участі посадової особи лабараторії
Номер:
0b783d1e641b4815bf67ac7f2fd8cb3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-002806-b.a2
Назва:
відбір проб за участі посадової особи лабараторії
Вимога:
Наше підприємство міє договірні відносини з підприємством яке здійснює відбір проб відповідно ДСТУ 4096-2002 та їх доставку до лабараторії без участі посадової особи лабораторії. Встановивши вимогу відбір проб за участі посадової особи лабараторії дискримінуєте наше підприємство та звужуєте коло потенційних учасників. Будь ласка внесіть зміни. Виконуйте головні принципи ЗУ про публічні закупівлі. У разі не задоволення даної вимоги вимушені будемо звертатися до АКМУ за захистом своїх прав та інтересів
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 10.06.2021 13:32
Дата подачі:
07.06.2021 10:46
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Тендерним комітетом Новомиргородського психоневрологічного інтернату були розглянуті вимоги по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) ) та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одним із важливих принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, встановлюючи у технічній документації вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару з метою запобігання зловживанням з боку недобросовісних учасників в частині зловживань під час процедури відібрання об’єднаної проби вугілля, так як в разі здійснення інспекторського контролю співробітником лабораторії такий ризик мінімізується (у акті відібрання проб ставиться підпис відповідного співробітника лабораторії).
Крім цього, зазначаємо, що на підготовку та подачу документів для участі у закупівлі надано достатньо часу та кожен, хто має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі має можливість укласти договір із відповідною лабораторією та отримати необхідні висновки досліджень, тобто вказана вимога жодним чином не дискримінує та не звужує коло учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Тендерний комітет зобов’язаний буде розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, оскільки вимога Замовника, про яку Ви зазначаєте не дискримінує жодного з можливих учасників закупівлі, а навпаки направлена на дотримання принципів закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім іншого, повідомляю, що оскарження аналогічних вимог неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України у інших закупівлях та не визнана дискримінаційною, або такою, що звужує коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
744bcbe557244955bb1292090b444b33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-002806-b.a1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Добро дня. Просимо видалити дискримінаційну вимогу стосовно надання: оригіналу протокола випробувань виданий державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 . Цією вимогою ви скорочуєте кільксть потенційних учасників. Наше підприємство має такий протокол випробувань виданий приватною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 . Але нажаль за вимогою що протокол повинен бути виданий саме державною лабораторією ми не зможемо прйиняти участь у даній закупці. Тому ця вимога дискридитує наше підприємство. Якщо данна вимога не буде задоволена, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 10.06.2021 13:32
Дата подачі:
07.06.2021 10:36
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Тендерним комітетом Новомиргородського психоневрологічного інтернату були розглянуті вимоги по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) ) та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одним із важливих принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, встановлюючи у технічній документації вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару з метою запобігання зловживанням з боку недобросовісних учасників в частині зловживань під час процедури відібрання об’єднаної проби вугілля, так як в разі здійснення інспекторського контролю співробітником лабораторії такий ризик мінімізується (у акті відібрання проб ставиться підпис відповідного співробітника лабораторії).
Крім цього, зазначаємо, що на підготовку та подачу документів для участі у закупівлі надано достатньо часу та кожен, хто має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі має можливість укласти договір із відповідною лабораторією та отримати необхідні висновки досліджень, тобто вказана вимога жодним чином не дискримінує та не звужує коло учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Тендерний комітет зобов’язаний буде розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, оскільки вимога Замовника, про яку Ви зазначаєте не дискримінує жодного з можливих учасників закупівлі, а навпаки направлена на дотримання принципів закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім іншого, повідомляю, що оскарження аналогічних вимог неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України у інших закупівлях та не визнана дискримінаційною, або такою, що звужує коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено