• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

39160000-1 - Шкільні меблі (приладдя для навчальних закладів)

Торги не відбулися

2 987 171.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 871.71 UAH
Період оскарження: 02.06.2021 10:29 - 03.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація Учасників - відсутність можливості запропонувати "еквівалент" товару (предмету закупівлі).

Номер: 4165683e9de1451186a6621a24ad0b99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-000544-a.c1
Назва: Дискримінація Учасників - відсутність можливості запропонувати "еквівалент" товару (предмету закупівлі).
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! В тендерній документації у Додатку 1 і 3 Замовником заповнено поле «Найменування товару». Згідно Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII Учасник має право запропонувати еквівалент товару (предмету закупівлі) з відповідними характеристиками, визначеними Замовником, але запропонований товар може мати іншу назву, тобто найменування товару може відрізнятись від найменування, визначеного Замовником, що в свою чергу дискримінує та звужує коло Учасників. Учасник у тендерній пропозиції або інших документах, у яких міститься посилання на назву предмета закупівлі, повинен зазначати саме той товар / роботу / послугу, який пропонується до постачання за результатами тендеру. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації , а саме: у Додатках 1 і 3 поля « Найменування товару» залишити пустими для можливості їх заповнення Учасником, відповідно до запропонованого ним товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерна документація, згідно Закону «Про публічні закупівлі», розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Товар повинен відповідати вимогам Концепції Нової української школи, наказу Міністерства освіти і науки України № 143 від 07.02.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» Замовник в тендерній документації в колонці «Найменування товару» в Додатку 1 та в Додатку 3 зазначив предмет закупівлі, який згідно Закону визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, при цьому в тендерній документації Замовника відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому специфікація не повинна містити вираз "або еквівалент". Учасник в тендерній пропозиції пропонує товар, який повинен відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі, який вимагає Замовник в тендерній документації. З огляду на викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.07.2021 10:36
Скарга
Виконана замовником

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконного допущення до аукціону учасників ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" та ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

Номер: 96158d03ebaa45d28bbce66c99f04d24
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-000544-a.b3
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконного допущення до аукціону учасників ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" та ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
Скарга:
Детальний опис скарги зазначено в доданому файлi.
Дата розгляду скарги: 03.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2021 12:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.08.2021 17:34
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2021 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 18308-р/пк-пз від 10.08.2021 до виконання.
Задовільнена: Так
Автор: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Олександр Лисаков +380980398703 lisakov1390@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" та ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"

Номер: 356d0db94f224239bb9ddbdd6eba893c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-000544-a.b2
Назва: Вимога щодо скасування рішення про допущення до аукціону учасників ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" та ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Зміст вимоги викладено в доданому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваше звернення взято до розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено