-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури
Завершена
1 688 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2021 09:47 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискрімінаційних вимог
Номер:
1954c1758389428b96d757b2bf11cb91
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-000597-c.a3
Назва:
Усунення дискрімінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
ТОВ "ІНМЕД УКРАЇНА", як уповноважений дистриб'ютор компанії Canon Medical Systems Corporation (Японія) (до 04.01.2018 Toshiba Medical Systems Corporation), просить виокремити в окрему закупівлю (або лот) послуги з сервісного технічного обслуговування Ультразвукових діагностичних систем NEMIO (п.5-п.6).
Технічне обслуговування дороговартістного медичного обладнання потребує спеціалістів, які сертифіковані виробником даного обладнання.
Маємо сумнів, що знайдеться хоча б один учасник, який має відповідних сертифікованих спеціалістів (інженерів) та зможе надати послуги з технічного обслуговування 10 найменувань обладнання даного лоту.
До того, вважаємо об'єднання обладнання різних виробників в один лот дискримінаційним та таким, що порушує статтю 5 Закону України "Про піблічні закупівлі", оскільки це суттєво звужує коло потенційних учасників або навіть унеможливлює участь в даній закупівлі.
З повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 16:49
Вирішення:
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури)». За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (зі змінами) № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг
З метою проведення закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту медичної апаратури замовником було визначено 5 лотів Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури.
На думку тендерного комітету Закупівля в розрізі 5 лотів позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не задоволення Вашого оскарження, є доцільність надання послуг з поточного ремонту якомога меншою кількістю постачальників, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення ремонту Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта, окрім того поділ предмета закупівлі на інші лоти зобов’язує замовника відмінити процедуру закупівлі, що в свою чергу затягни строк надання послуг. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискрімінаційних вимог
Номер:
405f5a9ab5ba4b2ab83ad11a8a7ae091
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-000597-c.b2
Назва:
Усунення дискрімінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
ТОВ "ІНМЕД УКРАЇНА", як уповноважений дистриб'ютор компанії Canon Medical Systems Corporation (Японія) (до 04.01.2018 Toshiba Medical Systems Corporation), просить виокремити в окрему закупівлю (або лот) послуги з сервісного технічного обслуговування системи комп’ютерної томографічної Astelion Advance, Toshiba.
Технічне обслуговування дороговартістного медичного обладнання потребує спеціалістів, які сертифіковані виробником даного обладнання.
Маємо сумнів, що знайдеться хоча б один учасник, який має відповідних сертифікованих спеціалістів (інженерів) та зможе надати послуги з технічного обслуговування всіх 20 найменувань обладнання даного лоту.
До того, вважаємо об'єднання обладнання різних виробників в один лот дискримінаційним та таким, що порушує статтю 5 Закону України "Про піблічні закупівлі", оскільки це суттєво звужує коло потенційних учасників або навіть унеможливлює участь в даній закупівлі.
Крім того, дана діяльність підлягає ліцензуіванню і потенційний учасник повинен мати ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінення на роботи з кожним найменуванням обладнання даного лоту.
З повагою.
Пов'язані документи:
Учасник
- відповідь.doc 11.06.2021 13:38
Дата подачі:
04.06.2021 16:42
Вирішення:
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури)». За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (зі змінами) № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг
З метою проведення закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту медичної апаратури замовником було визначено 5 лотів Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури.
На думку тендерного комітету Закупівля в розрізі 5 лотів позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не задоволення Вашого оскарження, є доцільність надання послуг з поточного ремонту якомога меншою кількістю постачальників, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення ремонту Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта, окрім того поділ предмета закупівлі на інші лоти зобов’язує замовника відмінити процедуру закупівлі, що в свою чергу затягни строк надання послуг. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо лоту 5.
Номер:
2d93b9a4d90946e4b5ca1ee0c1986dd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-02-000597-c.b1
Назва:
вимога щодо лоту 5.
Вимога:
Доброго дня,
Ми, ТОВ «ТПК «Н.З.Техно» є офіційним представником виробника Vyaire Medical Inc. (раніше іменована як CareFusion), просимо розділити лот 5 (пункти 11-15) так як некомпетентний ремонт, може нанести збитки і обладнанню і пацієнту.
Ремонт різного обладнання, різних виробників з різними представниками в Україні, вважаємо недоцільним об’єднання в один лот.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2021 13:06
Вирішення:
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури)». За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення процедури (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України (зі змінами) № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг
З метою проведення закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту медичної апаратури замовником було визначено 5 лотів Лот 1: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту апаратів для анестезії «Leon»/ «Leon Plus»; Лот 2: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту кисневої станції в будівлі перинатального центру; Лот 3: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту ренгенапаратів; Лот 4: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту УЗД медичної апаратури; Лот 5: Послуги по технічному обслуговуванню та поточному ремонту дихально медичної апаратури.
На думку тендерного комітету Закупівля в розрізі 5 лотів позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не задоволення Вашого оскарження, є доцільність надання послуг з поточного ремонту якомога меншою кількістю постачальників, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення ремонту Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта, окрім того поділ предмета закупівлі на інші лоти зобов’язує замовника відмінити процедуру закупівлі, що в свою чергу затягни строк надання послуг. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 18:01