• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Завершена

873 268.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 732.68 UAH
Період оскарження: 19.05.2017 14:50 - 01.06.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на бездіяльність та рішення замовника торгів

Номер: acefa9530b0540d9855e8a04c40c074e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-001607-b.b2
Назва: Скарга на бездіяльність та рішення замовника торгів
Скарга:
09 червня 2017 року за результатами оцінки та розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Замовника відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b) у відповідності до ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” було прийнято рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ “Тайрс” найбільш економічно вигідною та про визнання товариства переможцем відкритих торгів щодо закупівлі шин (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b). Протокол засідання тендерного комітету №109 від 09.06.17р. було опубліковано 09.06.17р. на веб-порталі Уповноваженого органу (файли 085.jpg , 086.jpg). Відповідно до ч.6 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч.1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Пунктом 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” також визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст. 11 Закону України “Про публічні закупівлі” для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Таким чином, станом на 12 червня 2017 року Замовником відкритих торгів в порушення вимог вищезазначених вимог Закону України “Про публічні закупівлі” після визнання ТОВ “Тайрс” переможцем відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b) не прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та не надіслав його переможцю відкритих торгів, що свідчить про незаконну бездіяльність Замовника торгів. Адже рішення про намір укласти договір про закупівлю, повинно було б прийняте 09.06.17р., а повідомлення про намір укласти договір повинно було б оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу не пізніше 10.06.17р. Натомість 13 червня 2017 року тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення про повторний розгляд тендерної документації ТОВ “Тайрс” та про прийняття до розгляду тендерної пропозиції ТОВ “Талфорт” (протокол №113 від 13.06.17р.). 23 червня 2017 року тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення (протокол №124 від 23.06.17р.) про визнання ТОВ “Авторинок на кільцевій” переможцем відкритих торгів щодо закупівлі шин (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b). Рішення про розгляд тендерних пропозицій інших учасників торгів після прийняття рішення про визнання ТОВ “Тайрс” переможцем торгів та порушення Замовником порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ “Тайрс” були прийняті з порушенням норм Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, п.2) ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. При повторному розгляді тендерної пропозиції переможця (це не передбачено нормами ЗУ “Про ” ) ТОВ “Тайрс” Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції товариства на підставі невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, я саме у зв'язку з тим, що ТОВ “Тайрс” не перерахувало на рахунок Замовника кошти в сумі 26198,04 грн. в якості забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином тендерна пропозиція переможця торгів була відхилена на підставах не передбачених п.2) ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Крім того, в п.8) ч.1 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” надано визначення поняття “забезпечення тендерної пропозиції” - це, надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст.560 Цивільного кодексу України передбачено, що за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Статтею 24 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. В тендерній документації Замовником не визначено жодного виду забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а також не вказано виду гарантії (банківської, страхової чи гарантії фінансової установи). Натомість в якості забезпечення тендерної пропозиції Замовник торгів зазначив такий вид забезпечення як завдаток, що не передбачено положеннями ЗУ “Про публічні закупівлі”. Статтею 570 ЦК України визначено, що завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. Саме внесення на рахунок Замовника завдатку у вигляді коштів було передбачено тендерною документацією. Таким чином, так як Замовником торгів в тендерній документації не передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а надання завдатку у вигляді сплати Замовнику коштів не передбачено положеннями ЗУ “Про публічні закупівлі”, то рішення Замовника (протокол № 113 від 13.06.17р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тайрс” у зв'язку з несплатою товариством коштів (завдатку) на рахунок Замовника в якості забезпечення тендерної пропозиції є неправомірним. Крім того, частиною 1 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що Замовник відміняє торги в разі, зокрема:  неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;  порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому на найбільш вигідних умовах для Замовника. Відповідно до ч.2 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, просимо: 1. Визнати незаконною бездіяльність Головного управління Національної поліції в Черкаській області щодо прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилання його переможцю відкритих торгів щодо закупівлі шин для транспортних засобів (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b). 2. Зобов'язати Замовника торгів скасувати рішення (протокол №124 від 23.06.17р.) про визнання ТОВ “Авторинок на кільцевій” переможцем відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b). 3. Зобов'язати Замовника торгів скасувати рішення (протокол №113 від 13.06.17р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тайрс” щодо закупівлі шин (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b). 4. Зобов'язати Головне управління Національної поліції в Черкаській області прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надіслати його переможцю відкритих торгів щодо закупівлі шин для транспортних засобів (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-19-001607-b) — ТОВ “Тайрс”, у відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.07.2017 15:36
Автор: ООО "ТАЙРС", Ростислав Комаров +380675047004, +380731501415, +380675047779 rkomarov@toptyres.com.ua http://www.toptyres.com.ua
Вимога
Є відповідь

Звернення до замовника за детальною аргументацією причин невідповідності пропозиції.

Номер: 018a57d701eb4ff0b14c980c6188bf3d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-19-001607-b.b1
Назва: Звернення до замовника за детальною аргументацією причин невідповідності пропозиції.
Вимога:
Згідно з частиною третьою статті 30 Закону , учасник ТОВ Талфорт , пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про дискваліфікацію, і вимагає надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації , зокрема, технічній специфікації або невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Ваше звернення додається.
Статус вимоги: Задоволено