• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поверхневе просочування дерев'яних конструкцій горищ вогнезахисною сумішшю.

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 01.06.2021 17:35 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою

Номер: 17cb56d0984540bf84a469a91dcfda04
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-01-011620-b.a2
Назва: Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Вимога:
Приватне підприємство «Компанія СПЕЦРЕМБУД.» на Протокол № 67 від 28.04.2021 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (далі – Протокол) повідомляє наступне. Пункт 3 Додатку № 2 “Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі” Тендерної документації Замовника визначає, що “Роботи з вогнезахисту мають проводитись з використанням перевіреного електроінструменту та дотриманням правил безпеки”. Разом з тим в складі тендерної пропозиції поданої ПП “Литвинюк” відсутні будь-які відомості, які могли б підтвердити відповідність зазначеному пункту. В наданій копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі - Декларація) відсутні відомості щодо проходження директором підприємства навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках, порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, основ електробезпеки і пожежної безпеки, правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правила експлуатації електрозахисних засобів, що також можна було б вважати підтвердженням відповідності пункту 3 Додатку № 2. Додатково інформуємо, що в Декларації не вказано, ким саме видано посвідчення № 1377-17, а протокол від 17.11.2017 № 55 на момент реєстрації Декларації не є дійсним згідно НПАОП 0.00-4.12-05. Тобто Учасник у складі своєї пропозиції подав недостовірну інформацію. Враховуючи викладене, просимо Вас скасувати Протокол визнання переможцем ПП “Литвинюк” та повернутися до визначення переможця з урахуванням відповідності документації серед Учасників закупівлі, що залишилися.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що Протокол №67 від 28.04.2021 щодо прийняття рішення УО у Замовника відсутній. Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі - Додаток №2 згідно вимог спрощеної закупівлі повинні бути погоджені підписом Учасника/Уповноваженої особи, підтверджуючі документи Замовником не вимагаються. Перелік документів, що мають бути подані Учасником зазначено в Додатку №1. Зазначаємо, що відповідно до абз. 2 частини одинадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пропозиція ПП "Литвинюк"є найбільш економічно вигідною. Пропозиція учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД, не була визнана системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, та відповдіно до абз. 2 частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має підстав для розгляду вимоги учасника ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. Водночас, дотримуючись положень частини четвертої статті 33 Закону, повідомляємо, що найбільш вигідна економічна пропозиція ПП "Литвинюк" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна Вимога

Номер: 7ff1d2e1bbf94c90ba94362865b9cc41
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-01-011620-b.b1
Назва: Незаконна Вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника Замовника і скласти відповідну довідку довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони Замовника, та подати у складі пропозиції ." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є школи, ліцеї, гімназії, інші навчальні заклади). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг: - приміщення горищ мають різні конструктивні особливості, і терміни експлуатації; - площа вогнезахисного оброблення поверхонь дерев'яних конструкцій горищного приміщення визначена Замовником орієнтовно, фактична площа буде визначатися перед початком робіт. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту в присутності представника Замовника . Карантинні обмеження на обстеження об’єктів та проведення робіт з дотриманням санітарних вимог не впливають, а також на період проведення робіт буде тимчасово призупинено функціонування закладів дошкільної освіти. Про відвідування об’єктів просимо попередити заздалегідь.
Статус вимоги: Відхилено