• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та мовленнєвого оповіщення про пожежу IІІ поверху будівлі КЗ "Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Олеся Гончара" Херсонської обласної ради за адресою: м. Херсон, вул. Героїв Крут, 2

Завершена

910 977.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 109.77 UAH
Період оскарження: 01.06.2021 15:26 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 4e8073c43e7b4b0ca99259e6b4a522e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-01-003698-c.b1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому замовнику слід керуватись метою Закону та дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до умов закупівлі для відповідності критеріям закупівлі, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен - «В період уточнень пропозицій Учасник зобов’язаний провести обстеження об’єкту, зі складанням відповідного акту обстеження за підписом Замовника. Зазначений акт надати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника». Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати "Акт обстеження" за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання "Акту обстеження об'єкту" є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, з підстав незалежних від учасника, Замовник може не підписати такий акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Дана вимога, суперечить частині сьомій ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі», а не обов’язково оглянути об’єкт . Також, така вимога суперечить п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона обмежує Учасників у часі складання акту обстеження – лише в період уточнень, хоча Закон не містить таких обмежень – документи можуть бути складені і подані Учасником до кінцевого терміну подання пропозицій. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Під час проведення процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які можливо виправити шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або якщо у зв’язку із тим, що сплинув час для усунення порушень, в такому випадку виникає необхідність щодо відміни закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога включена до тендерної документації з метою правильного визначення об'єму та обсягів робіт та спроможності Учасника виконати даний об'єм робіт у строки встановлені оголошенням. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, дана вимога не є дискримінаційною і кожен Учасник може звернутися до Замовника, провести огляд об’єкту в період уточнень в робочий час закладу та підписати Акт огляду.
Статус вимоги: Відхилено