-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт Одеська загальноосвітня школа № 15 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Кримська, 80-А, по улаштуванню «Автоматична система пожежної сигналізації; Система оповіщення людей про пожежу; Система централізованого пожежного спостереження», за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Завершена
877 265.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 386.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 386.33 UAH
Період оскарження:
01.06.2021 13:35 - 07.06.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін
Номер:
10c940fa96c645d796b00f388db972df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-01-001481-a.b2
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Приносимо вибачення за некоректне посилання. Що до сертифікатів, малось на увазі сертифікат ISO 28000:2007, який немає жодного відношення до предмету закупівлі. Стандарт ISO 28000: 2007 - це міжнародний стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO) у відповідь на потребу світового бізнес співтовариства в зміцненні безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди і розкрадань.
Яке він має відношення до предмету закупівлі? Правильно - жодного.
Зовсім не аргументована відповідь що до акту огляду. Переможець в будь якому випадку під час виконання робіт отримає від вас проектну документацію і буде виконувати монтажні роботи відповідно до неї. Тож доцільність попереднього огляду відсутня. А вся необхідна інформація для участі і прорахунків викладена в тендерній документації.
Що до 1000 В - шановний замовник, ви щось плутаєте між роботою в діючих електроустановках ( ремонт, обслуговуванн тощо) і монтажем сигналізації. І де ут робота під напругою? Ви явно щось плутаєте.
А робота на висоті більше ніж 1.3 метра, рахується від поверхні на якій стоїть працівник - робочого настилу. При стандартній висобі стель, ноги працівника на драбині згаходяться на висоті не більше метра. Уважно читайте визначення.
А на даний момент ми не бачимо щоб працівники стояли на поверхні вище 1.3 м від підлоги. + всі працівники нашого підприємства пройшли навчання для виконання робіт на висоті, мають відповідні посвідчення, а також мають групи електробезпеки не нижче 3 до 1000В.
І ще для довідки: понад 1000В це трансформаторна підстанція. В мережі навчального закладу напруга 220/380, що відповідно до 1000В. І то, це знову ж немає ніякого відношення до монтажу СПЗ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2021 20:21
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Стосовно ISO 28000:2007 Specification for security management systems for the supply chain (Специфікація для систем управління безпекою в ланцюжку постачання) повідомляємо наступне.
В національному стандарті ДСТУ ISO 28000 «Системи управління безпекою ланцюга постачання» вказано що:
«Стандарт установлює вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Управління безпекою пов’язане з багатьма іншими аспектами керування підприємством. Ці аспекти охоплюють усі контрольовані організацією або залежні від неї види діяльності, які впливають на безпеку ланцюга постачання. Ці аспекти треба розглядати у повному обсязі, де і коли вони чинять вплив на управління безпекою, зокрема переміщення виробів по
всьому ланцюгу постачання.
Стандарт застосовується для організацій будь-якого розміру, від малих до транснаціональних, залучених до виготовлення, обслуговування, зберігання чи транспортування на будь-якій стадії виробництва чи ланцюга постачання.
Ланцюг постачання – пов’язана сукупність ресурсів і процесів, яка починається з придбання сировини, і далі це реалізують постачанням продукції чи послуг кінцевому користувачеві різними способами транспортування. Ланцюг постачання охоплює торговців, виробничі об’єкти, організаторів матеріально-технічного забезпечення, внутрішні центри
розподіляння, дистриб’юторів, оптовиків та інших суб’єктів господарювання, які наближають товар до кінцевого користувача.
Відповідно до Додатку № 2 до Оголошення закупівля обладнання, пристроїв та матеріалів виконується Підрядником та включається у загальну вартість робіт.
Всі застосовувані в ході виконання робіт матеріали повинні бути сертифіковані в Україні (якщо такі підлягають сертифікації).
Будь-який Учасник може отримати вищезазначений сертифікат.
2. Стосовно акту-огляду повідомляємо наступне.
Відповідно ДБН В.2.5-56:2014, системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до вимог цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги до цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм.
Додатком Ж, ДБН В.2.5-56:2014 визначено, що СПЗ повинні відповідати проектній документації , яка пройшла експертизу (експертну оцінку).
Таким чином, необхідність огляду об’єкта та ознайомлення Учасників із документацією обумовлена тим, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати перелік робіт, а також проектно-кошторисну документацію, яка обов’язково повинна відповідати проекту, який знаходиться у Замовника.
У разі, якщо запропоновані Учасником роботи не будуть відповідати проекту, то такі роботи не будуть відповідати вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає вимоги дискримінаційними оскільки оглянути об’єкт та ознайомитись із документацією може будь-який Учасник.
3. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Підтвердження відповідної кваліфікації учасника є гарантією того, що роботи по улаштуванню системи пожежної безпеки (сигналізації, оповіщення…) будуть виконані з дотриманням норм безпеки та при подальшої її експлуатації не становитиме загрози життю і здоров’ю дітей та інших учасників освітнього процесу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.06.2021 11:55
Вимога
Відхилено
Внесення змін
Номер:
fd1e6c2456284b408a5745c689ce2b70
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-01-001481-a.b1
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовник, просимо перейти за даним посиланням: http://www.glcert.dp.ua/, а потім вимагаємо дати аргументовану відповідь на яких законних підставаї ви вимагаєте наявність даного сертифікату, і яке він відношення має до предмету закупівлі. Що до відношення до предмету закупівлі можемо відповісти за вас - абсолютно ніякого відношення даний сертифікат до предмету закупівлі немає. А відповідно він повинен бути вилучений з вимог. Що до акту огляду - який сенс нам, потенійному учаснику, і не тільки нам їхати 400-600 км заради того щоб подивитись проект і об'єкт, якщо це ніяв не вплине на технічне завдання, а відповідно все одно ми не можемо включити якісь додаткові витрати, якщо вони не передбачені технічним завданням. А так ми як і інші мотенційні учасники бачимо по технічному завданню, які роботи треба буде виконати і без попереднього огляду. Якби ми так їздили на кожен об'єкт а ви віддавали їх іншим за копійки, то ми б вже б були банкрутами. 13. сканований дозвіл на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В (до 10 кВ включно) або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 14. сканований дозвіл на проведення робіт на висоті або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; - де монтаж СПЗ включає в себе роботу в електроустановках понад 1000В. Ви хоть маєте уявлення самого поняття: робота в діючих установках напругою поонад чи навіть до 1000В? І де ваше технічне завдання містит наявність виконання робіт на висоті?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 23:16
Вирішення:
Шановний Учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
По-перше, є незрозумілим посилання Учасника на головну сторінку Global Certifik Dnepr (посилання http://www.glcert.dp.ua/).
Учасник не надав обґрунтування того, що будь-який учасник не може отримати будь-який сертифікат ISO.
Також повідомляємо, що згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз.
Стосовно інших сертифікатів повідомляємо, що ISO 45001 є системою управління охороною здоров’я та безпекою праці. Даний стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, незалежно від її розмірів, типу та видів діяльності. Він застосовний до ризиків у сфері ОЗіБП , пов’язаних з охороною здоров’я, під контролем організації, що перебувають під управлінням організації, з урахуванням таких чинників, як середовище, у якому функціонує організація, а також потреб і очікувань її працівників та інших зацікавлених сторін.
Стандартом ISO 45001 не розглянуто таких питань, як безпека продукції, пошкодження майна або вплив на довкілля, за винятком тих випадків, якщо це пов’язано з виникненням ризиків для працівників та інших відповідних зацікавлених сторін.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 45001не є дискримінаційною.
Стосовно вищевказаних та інших сертифікатів повідомляємо, що сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
По-друге, стосовно акту-огляду об’єкта повідомляємо, що виконання робіт повинні бути виконанні відповідно до «Робочого проекту», який пройшов експертизу.
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатку до нього №1 «Кваліфікаційні вимоги» зазначив наступне.
Протягом усього періоду виконання робіт по предмету закупівлі на об’єкті, з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт буде проводитись технічний нагляд, який забезпечує Замовник. Із стороною, яка буде проводити технічний нагляд Змовником буде укладений окремий договір.
Після завершення виконання робіт, роботи будуть прийматися третьою стороною, з якою у Замовника буде укладений договір, шляхом перевірки (інспектування) систем (засобів) протипожежного захисту на об’єкті, в тому числі на відповідність вимогам проектної документації.
В акті огляду обов’язково зазначається інформація про те, що Учасник був на об’єкті, ознайомлений із документацією (проектом) та об’ємом необхідних робіт (наданих послуг).
Також зазначаємо, що відповідно ДБН В.2.5-56:2014, системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до вимог цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги до цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм.
Додатком Ж, ДБН В.2.5-56:2014 визначено, що СПЗ повинні відповідати проектній документації , яка пройшла експертизу (експертну оцінку).
Таким чином, необхідність огляду об’єкта та ознайомлення Учасників із документацією обумовлена тим, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати перелік робіт, а також проектно-кошторисну документацію, яка обов’язково повинна відповідати проекту, який знаходиться у Замовника.
У разі, якщо запропоновані Учасником роботи не будуть відповідати проекту, то такі роботи не будуть відповідати вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає вимоги дискримінаційними оскільки оглянути об’єкт та ознайомитись із документацією може будь-який Учасник.
По-третє, стосовно сканований дозвіл на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В (до 10 кВ включно) або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 визначено, що роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра включені до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти також включені до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Якщо Учасник уважно ознайомиться із видами необхідних робіт, то зверне увагу на наступне.
Роботи будуть виконуватись на висоті більше ніж 1,3 метра, роботи пов’язані із улаштуванням системи пожежної безпеки пов’язані із роботою під напругою.
Таким чином, підтвердження відповідної кваліфікації учасника є гарантією того, що роботи по улаштуванню системи пожежної безпеки (сигналізації, оповіщення…) будуть виконані з дотриманням норм безпеки та при подальшої її експлуатації не становитиме загрози життю і здоров’ю дітей та інших учасників освітнього процесу.
В свою, чергу зазначаємо, що Учасники не повинні зловживати правами визначеними законодавством з публічних закупівель та повинні дотримуватись принципів добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено