• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку (30197630-1) (код ДК 021:2015 - 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне»)

Папір для друку (30197630-1) (код ДК 021:2015 - 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне») (Категорія замовника - орган державної влади зазначений у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля. Строк виконання договору - 31.12.2021)

Завершена

147 778.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 738.89 UAH
Період оскарження: 01.06.2021 11:49 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 0c639b1fd96a4881b6d48b9484cbb6f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-01-001402-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-06-01-001402-c на закупівлю «Папір для друку (30197630-1) (код ДК 021:2015 - 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне»» де Замовником виступає Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-01-001402-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість 110,5%±1,5. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: яскравість - не менше 97% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за виявлену увагу до оголошення про спрощену закупівлю. Ознайомившись із вимогою про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі, які стосуються змін технічних вимог до предмету закупівлі (а саме, папір для друку А4 зменшення яскравості з 110,5%±1,5 до не менше 97%), повідомляємо наступне. Технічні характеристики предмету закупівлі зазначались замовником із врахуванням фізичної застарілості та зношеності обладнання для друку та копіювання, яке є у власності замовника. Разом з цим, слід зауважити, що технічні характеристики предмету закупівлі не містять посилання на конкретну торговельну марку, виробника або будь-які інші дискримінаційні вимоги. Крім цього, надання учасниками пропозицій щодо предмету закупівлі з більш якісними характеристиками замовником закупівлі не обмежено. З огляду на викладене, твердження яке містить Ваша вимога: „технічні вимоги до паперу офісного А4 були встановлені для конкретної марки паперу” не є обґрунтованими. На підставі викладеного, повідомляємо про відмову у задоволенні вашої вимоги, щодо змін технічних характеристик предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 10:32