• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій горищного приміщення на об’єктах блок – А -1, блок – А -2

Торги не відбулися

92 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460.60 UAH
Період оскарження: 01.06.2021 10:39 - 07.06.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна Вимога

Номер: 0f6f75645f404172adf49d940ef76829
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-01-000645-a.b2
Назва: Незаконна Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Тендерної документації Ви не одноразово керуєтеся ПРАВИЛ З ВОГНЕЗАХИСТУ, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064, як законодавчим базисом надання послуг з вогнезахисту. Вами передбачено в Додатку 2 Вимогу надання учасниками закупівлі «Протокол сертифікаційних випробувань індексу поширення полум’я по поверхні за ГОСТ 12.1.044-89, завірена копія протоколу виробником; 4. Протокол сертифікаційних випробувань визначення групи вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 завірена копія протоколу виробником. 5. Протокол випробування з визначення групи горючості твердих речовин та матеріалів за ДСТУ 8829:2019 завірена копія протоколу виробником. 6. Протоколи сертифікаційних випробувань речовини за показником корозійної дії вогнезахисної деревини за ГОСТ 30219-95 завірена копія протоколу виробником. 7. Протокол сертифікаційних випробувань з визначенням температури самозаймання за ДСТУ 8829:2019 завірена копія протоколу виробником. 8. Протокол сертифікаційних випробувань з визначенням продуктів горіння за ГОСТ 12.1.044-89 завірена копія протоколу виробником.», при цьому законодавчого обгрунтування не надали!!! А все тому, шо Наказ 1064, не передбачає таких протоколів. Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції. Визначиний Вами перелік протоколів є виключно в засобу «Пожзабезпечення Л1 « групи -ПП «ЛИТВИНЮК», ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"(виробник) , а також в засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT», тобто ВИ цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте інших учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів. ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи. Впевненні що Ви прагнете дотримуватися чинного законодавства, Наказу 1064 , не ставите під сумнів законотворців йдучи в розріз з чинними нормами, й не прагнете обмежити конкуренції, дискримінувати учасників, ЛОБІЮВАТИ ІНТЕРЕСИ ПЕВНИХ ОСІБ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відносно законодавчого обґрунтування про визначені вимоги в Технічному завданні щодо зазначених протоколів повідомляємо, відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Також, щодо зазначених Вами засобів та виробників повідомляємо, що в потенційних Учасників жодним нормативно-правовим актом не обмежено право щодо співпраці між суб’єктами господарювання їх представниками дистриб'юторами (інше) на предмет отримання, використання зазначених документів та речовини від виробників їх представників (інше) або іншої форми господарської співпраці. Тобто, потенційні Учасники мають можливість виконати дану вимогу, що не дискримінує їх як Учасників процедури закупівлі відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги щодо надання зазначених протоколів обумовлені саме для підтвердження якості надання послуг після підписання договору за умовами закупівлі. Таким чином, Замовник встановив вказані вимоги для якісного та належного виконання умов договору за результатом закупівлі, що забезпечить Замовнику після надання послуг гарантовану якість.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 17:59
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна Вимога

Номер: e6906ae4e7824b35985989b19862fb4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-01-000645-a.b1
Назва: Незаконна Вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Учасник, в період уточнень повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, на якому необхідно здійснювати послуги з проектування та просочування про що складається акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подається у складі пропозиції. Пропозиції Учасників, які не були на об’єкті будуть відхилені." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є школи, ліцеї, гімназії, інші навчальні заклади). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В даному випадку огляд об’єкту в період уточнень обумовлено для потенційних Учасників як період за який у повному об’ємі буде можливість оглянути обсяги надання майбутніх послуг на об’єкті та завчасній (у період уточнень) підготовці своєї пропозиції. У зв’язку із скороченими строками проведення спрощеної закупівлі та відсутності нормативного регулювання щодо обмеження терміну певними часовими рамками періоду для такого огляду об’єкта Замовником встановлено відповідну вимогу. Тобто, для своєчасної та належної підготовки пропозиції Учасником. Таке, відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Ваше твердження щодо можливих понесених збитків, повідомляємо, що потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника. З огляду на поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, звичайно при відвідуванні об’єкту потенційні Учасники повинні мати засоби індивідуального захисту та дотримання карантинних умов при здійснені такого огляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 17:59