-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій )
Завершена
107 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 539.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 539.00 UAH
Період оскарження:
01.06.2021 10:24 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконна Вимога
Номер:
e3cbd429e0ea4e5fb01e0a2c096721c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-01-002626-b.b2
Назва:
Незаконна Вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Учасник, в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції "Акт обстеження об’єкту" або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт .
Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2021 16:53
Вирішення:
Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В даному випадку огляд об’єкту в період уточнень обумовлено для потенційних Учасників як період за який у повному об’ємі оглянути обсяги робіт на об’єкті та завчасній (у період уточнень) підготовці своєї пропозиції. У зв’язку із скороченими строками проведення спрощеної закупівлі та відсутності нормативного регулювання щодо обмеження терміну певними часовими рамками періоду для такого огляду об’єкта Замовником встановлено відповідну вимогу. Тобто, для своєчасної та належної підготовки пропозиції Учасником.
Щодо порушення прав учасника на конфіденційність інформації, повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови (що описана вище), Замовник не вимагає/не встановлює вимог щодо надання інформації про суму з якою можливо потенційний Учасник буде брати учать.
Також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови (що описана вище) потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Також, у період проходження аукціону жодної інформації про найменування Учасників у електронній системі наміститься окрім номерів (Учасник - 1, Учасник – 2 ……..), тому жодних ризиків щодо конфіденційності інформації потенційних Учасник не може бути.
Щодо твердження «Замовник може не підписати акт огляду з різних причин» повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду.
Щодо твердження «Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків» повідомляємо, що потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. Тобто, для того щоб прийняти участь у закупівлі потенційному Учаснику необхідно пройти ряд процедур починаючи із реєстрації на майданчику, сплати суми за можливість подати пропозиції та відповідно підготувати ряд документів які передбачені Оголошенням. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника.
З огляду на поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, в Оголошені описана процедура щодо індивідуального захисту та дотримання карантинних умов при здійснені такого огляду.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконна Вимога
Номер:
c3afef2fd4294a1d9473f0e6e09f33f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-01-002626-b.b1
Назва:
Незаконна Вимога
Вимога:
Вимога "Учасник, в період уточнень, повинен отримати Лист-погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." є незаконною, у звязку з відсутністю в ДСНС України повноважень на видачу подібних листів. В тому числі листів субєктам, Учасникам закупівлі. Вимагаємо прибрати дану Вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2021 16:51
Вирішення:
Доброго дня. З огляду на аналогічність попереднього питання, надаємо наступну відповідь.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду послуг щодо перевірки якості оброблення об'єктів, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснюють заходи державного нагляду (контролю) та відповідно надають припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо якості оброблення вогнезахисним засобом.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо якості оброблення вогнезахисним засобом об’єкт закупівлі тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил/механізму по обробленню вогнезахисним засобом об’єкту до усунення наявних порушень.
Замовник даною вимогою не дискримінує учасників та не обмежую їх коло, оскільки таку вимогу мають можливість виконати потенційні учасники. Також, Замовник даною умовою убезпечує умови надання послуг за даним предметом закупівлі щодо належної якості виконання послуг.
Повторно повідомляємо, що з аналізу проведення закупівель іншими установами, Замовником не встановлено фактів щодо відмови зазначеної установи від підписання такого листа. Тобто, згідно даної вимоги у інших закупівлях, Учасники надають відповідний документ.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено