• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень Новопетрівського ДНЗ ясла-садок "Дзвіночок" по вул. Центральна, 35 с. Новопетрівка Роздільнянського району Одеської області, ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

2 059 889.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 300.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2021 22:48 - 13.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо визначення переможця

Номер: 3322961136cf4dff8ff8d24273fe2ae4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-010609-b.a2
Назва: щодо визначення переможця
Вимога:
В системі електронних закупівель ProZorro, Відділом освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області ( в подальшому – Замовник) було проведено відкриті торги за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Новопетрівського ДНЗ ясла-садок "Дзвіночок" по вул. Центральна, 35 с. Новопетрівка Роздільнянського району Одеської області, ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-31-010609-b). Тендерним комітетом Замовника прийнято Рішення від 18 червня 2021 року щодо визначення переможцем закупівлі ПП «Ювал». ТОВ «Простір-Агробуд» (скаржник) не може погодитись з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації та порушує права та інтереси ТОВ «Простір-Агробуд» відповідно до наступного: По-перше, відповідно до підпункту 1 пункту 5.2. розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену відповідно до форми, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, та копії наказів/трудових угод, інших документів на працівників про працевлаштування, відповідно до довідки. На виконання даної вимоги учасник ПП «Ювал» надав довідку № 8/2021 від 14.06.2021 року про наявність працівників та для підтвердження надав копії виписок з наказів про прийняття на роботу даних працівників. Проте, відповідно до Виписки з наказу № 1 від 08 квітня 2019 року про призначення директора приватного підприємства «Ювал», підписаної засновником підприємства, Романенко Володимир Андрійович призначений на посаду директора ПП «Ювал» з правом підпису банківських реквізитів з 13 липня 2020 року, а відтак, до 13 липня 2020 року у Романенка В. А. не було повноважень приймати на роботу працівників та підписувати наступні накази: Виписка з наказу № 2 від 1 квітня 2020 року про прийняття на роботу Запрощенко В. С.; Виписка з наказу № 25 від 2 грудня 2019 року про прийняття на роботу Лаврінова В. М.; Виписка з наказу № 11 від 20 травня 2019 року про прийняття на роботу Матвійко В. І.; Виписка з наказу № 12 від 20 травня 2019 року про прийняття на роботу Армаш В. М.; Виписка з наказу № 9 від 20 травня 2019 року про прийняття на роботу Армаш О. А.; Виписка з наказу № 10 від 20 травня 2019 року про прийняття на роботу Стефанюка І. С.. Оскільки всі вказані накази про прийняття на роботу працівників були підписані особою, яка не мала повноважень на підписання документів від імені ПП «Ювал» тому усі наведені вище накази є незаконними. Відтак, учасник ПП «Ювал» не надав належних документів для підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації. які мають необхідні знання та досвід, а отже пропозиція учасника-переможця не відповідає кваліфікаційним критерія, встановлених тендерною документацією. По-друге, Додатком № 1 до тендерної документації встановлено, що учасник в складі технічної частини надає календарний графік виконання робіт, визначених Технічним завданням, із зазначенням етапів виконання робіт та строків їх виконання. В порушення зазначеної вимоги, учасник-переможець надав Календарний графік, що не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, не вказані строки виконання конкретних робіт, передбачених Технічним завданням. По-третє, в порушення вимоги, передбаченої п. 1.7. розділу ІІІ тендерної документації, учасник не надав цінову пропозицію, з зазначенням загальної суми, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП «Ювал» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Прийняття тендерної пропозиції ПП «Ювал» з порушеннями вимог Законодавства - прямо порушує права Скаржника, як іншого учасника процедури закупівлі. Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи, вищезазначені обставини та факти, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо скасувати хибне рішення уповноваженої особи Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області про визнання переможцем процедури закупівлі ПП «Ювал». В разі залишення вимоги без задоволення будемо вимушені звернутися до органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби відповідно до статей 18 та 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу UA-2021-05-31-010609-b.a2 від 24.06.2020 року повідомляємо наступне: 1. Підпунктом 1 пунктом 5.2. Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога надати в складі пропозиції довідку за наведеною формою про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, та копії наказів/трудових угод, інших документів на працівників про працевлаштування, відповідно до довідки. Учасник ПП "ЮВАЛ" надав відповідну довідку (файл Довідка працівники.pdf) із зазначенням десяти працівників. На виконання вимог тендерної документації надані виписки з наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених в довідці (файл Накази на працівників.pdf). Відповідно до ч.1 статті 113 ГК України Приватним підприємством визнається підприємство, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців, осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці. Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб'єкта господарювання - юридичної особи. Приватне підприємство "ЮВАЛ" надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (файл 9. Витяг, наказ, свідоцтво, ліцензія ПП.pdf ) в якому зазначено в Переліку засновників (учасників) юридичної особи: Романенко Володимир Андрійович; кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - Романенко Володимир Андрійович. Дана інформація була перевірена Замовником у відкритих реєстрах за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Власник підприємства може виконувати свої права по управлінню приватним підприємством безпосередньо, будучи одночасно і його директором, або він може призначити на цю посаду найманого директора на контрактній основі. Директор приватного підприємства як його керівник має право представляти інтереси підприємства без довіреності у взаємовідносинах з юридичними і фізичними особами; укладати договори, у тому числі трудові; відкривати і закривати в установах банків поточні та інші рахунки; видавати довіреності, давати вказівки, обов'язкові для всіх працівників підприємства; підписувати документи підприємства; видавати в межах своєї компетенції накази тощо. Окремо звертаємо увагу, що Замовник не наділений правом та повноваженнями давати правову оцінку та визначати правомірність наданих документів на відповідність діючому законодавству. Тож, накази є законними, оскільки підписані директором, який мав на це право. 2. На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були надати Календарний графік виконання робіт за відповідною формою: Календарний графік виконання робіт № Найменування видів робіт Термін виконання робіт, у тому числі по місяцях Учасником ПП "ЮВАЛ" наданий Календарний графік виконання робіт (файл кал. графік.pdf) із зазначенням видів робіт та строків/термінів їх виконання відповідно до наведеної вище форми. 3. Пунктом 1.7. Розділу ІІІ тендерної документації зазначено наступне: Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тож, Учасник ПП "ЮВАЛ" надав свою тендерну пропозицію - 1 637 540,00 грн. Дана інформація розміщена в електронній системі «ProZorro» в розділі Реєстр пропозицій https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-31-010609-b/print/bids/html/376c99a5d2a74c759bcd993c91f80355 Виходячи з вищенаведеної інформації та проаналізувавши інформацію в Вашій вимозі, хочемо зазначити, що пропозиція ПП "ЮВАЛ" відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне визнання переможцем процедури закупівлі ПП "ЮВАЛ"

Номер: 01658e643abd49cb82a4cb3040556f62
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-010609-b.c1
Назва: Незаконне визнання переможцем процедури закупівлі ПП "ЮВАЛ"
Вимога:
Замовником було визнано переможцем процедури закупівлі ПП "ЮВАЛ", пропозиція якого не відповідає умовам Тендерної документації. Більш детально у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу UA-2021-05-31-010609-b.c1 від 24.06.2020 року повідомляємо наступне: 1. Підпунктом 3 пунктом 5.2. Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога надати в складі пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (із зазначенням назви та адреси організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення, ціна договору, найменування предмета договору, тощо). Учасник ПП "ЮВАЛ" надав відповідну довідку (файл Довідка і аналогічний.pdf) із зазначенням інформації про Договір підряду № 29 від 29.11.2019 року, де предмет закупівлі: «Капітальний ремонт сільського клубу с. Валентинівка Чогодарівської сільської ради Ширяївського району одеської області». Звертаємо увагу, що в пп.3 п. 5.2. Розділу ІІІ тендерної документації зазначено «під аналогічними договорами розуміється виконання учасником договорів щодо робіт з капітального ремонту.». Як вбачається з вищезазначеного Учасником наданий аналогічний договір. 2. Відповідно до пункту 4.1. Договору підряду № 29 від 29.11.2019 року Підрядник повинен був закінчити виконання робіт до 31.12.2019 року. Учасник ПП "ЮВАЛ" надав у складі пропозиції підтверджуючі документи -Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати та Акт приймання виконаних будівельних робіт. На цих документах міститься ПІП уповноваженої особи замовника – сільський голова Заяць М.М., її підпис та відбиток печатки, що підтверджує факт належного завіряння цих документів замовником. Що стосується відсутності дати на документах. Замовник не наділений правом та повноваженнями аналізувати документи (а саме, наданий договір) на відповідність діючому законодавству, давати правову оцінку та визначати правомірність даного договору. 3. Щодо наданого Акту КБ-2в. Ваше твердження, що даний акт «містить дописи на сторінках 3, 5, 6, 9, 10, 11, які можуть свідчити про завищення/заниження обсягів робіт Переможцем у даному акті порівняно з фактично виконаними об’ємами» базується виключно на ваших припущеннях. 4 Підпунктом 6 пунктом 2.3. Розділу V тендерної документації встановлена вимога надати в складі пропозиції Чинні Дозволи та/або Декларації Учасника або субпідрядної організації (у разі залучення до виконання робіт учасником). Учасник ПП "ЮВАЛ" надав довідку про незалучення до виконання робіт субпідрядника (файл довідка субпідрядник.pdf). Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону № 222 ліцензуванню підлягає будівництво об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів із середніми (СС2) і значними (СС3) наслідками з урахуванням особливостей, визначених Законом № 687. Звертаємо вашу увагу, що клас наслідків (відповідальності), до якого належить об'єкт щодо даної закупівлі – СС1, про що було зазначено в електронній системі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-31-010609-b. На виконання ч.2 п.2 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" пунктом 3.2. Розділу VІ тендерної документації зазначено наступне «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: … 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.». Пунктом 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». 5. Відповідно до вимог підпункту 5 пункту 2.3. частини 2 Розділу V тендерної документації, учасники повинні були надати у складі пропозиції лист в довільній формі про те, що посадові (службові) особи учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та договір за результатами процедури не перебувають під слідством щодо вчинення кримінального правопорушення. Учасник ПП "ЮВАЛ" надав відповідну довідку на директора Романенко Володимира Андрійовича, який підписав документи та уповноважений на підписання договору (файл лист не перебуває під слідством.pdf). Ця вимога не стосується працівників, які відповідно до внутрішнього документообігу ставлять свої підписи в графі «перевірив», оскільки там міститься підпис, ПІП директора. Звертаємо увагу, що Ви посилаєтесь на підпис особи, яку навіть неможливо ідентифікувати, оскільки не зазначено ПІП, посада. Виходячи з вищенаведеної інформації та проаналізувавши інформацію в Вашій вимозі, хочемо зазначити, що пропозиція ПП "ЮВАЛ" відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено