• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33790000-4 - Скляний посуд лабораторного, санітарно - гігієничного чи фармацевтичного призначення (Паличка скляна (ДК 021:2015: 33793000-5 Скляний посуд лабораторного призначення; НК 024:2019:35413-Загальна лабораторна тара, багаторазово), Скло з полем для запису зі шліф. краєм (ДК 021:2015: 33793000-5 - Скляний посуд лабораторного призначення; НК 024:2019: 57925 - Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД), Чашка Петрі (ДК 021:2015:33793000-5 - Скляний посуд лабораторного призначення; НК 024:2019: 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово), Пробірка з гвинтовою кришкою 17х145 мм, з градуюванням (ДК 021:2015:33793000-5 - Скляний посуд лабораторного призначення; НК 024:2019: 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово)

Завершена

87 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 2 175.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2021 19:41 - 12.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога до тендерної документації

Номер: 2fe1ec88b7d9498ba13aecaa8a7ac787
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-010340-b.b1
Назва: Вимога до тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією, в т.ч. Додатком № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», що містить медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, ТОВ «Ексімкарготрейд» виявив у ній численні дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, що в свою чергу призводить до порушення законних прав та інтересів учасників через звуження кола потенційних учасників тендерної закупівлі. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Частиною 2 статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи наведені в Додатку № 2 до Тендерної пропозиції медико-технічні вимоги до предмету закупівлі щодо позицій виробів медичного призначення за позиціями № 1–4, взяти участь у тендерній закупівлі зможе не просто обмежена кількість учасників, а виключно один. Зокрема, з урахуванням специфічних медико-технічних вимог до предмету закупівлі, виробником пластмасового виробу медичного призначення за позицією № 4 тендерної закупівлі є виключно один суб’єкт господарювання «ВОЛЕС». Тобто інші потенційні учасники позбавлені можливості запропонувати аналогічний виріб медичного призначення в межах заявлених медико-технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: № 4 «Пробірка з гвинтовою кришкою 17х145 мм, з градуюванням , уп.100 шт.». Медико-технічні вимоги: Пробірка призначена для зберігання біологічних матеріалів та хімічних речовин. Пробірка повинна бути виготовлена з натрієвого скла. Дно пробірки повинно бути пласке, пробірка повинна мати гвинтову кришку з алюмінію та з полімерним ущільнювачем. Пробірка повинна автоклавуватися при температурі 121°C та мати стійкість до центрифугування 4000 g. Пробірка повинна бути градуйована, ціна поділки шкали – 0,2 мл. Градуювання повинно бути до 20 мл. Характеристика пробірки: Об’єм: 20 мл. Висота: 145 мм. Діаметр: 17 мм. Внутрішній діаметр: 14,2 мм. Форма випуску – паков. Кількість – 1,000 шт. На ринку України ВІДСУТНІ інші виробники еквівалентного медичного виробу, які здійснюють виготовлення та постачання еквівалентного виробу медичного призначення з точним відтворенням всіх медико-технічних вимог, наведених вище. Здійснити постачання «Скляний посуд лабораторного, санітарно - гігієнічного чи фармацевтичного призначення» з повним виконанням та дотриманням, визначених Замовником тендерної закупівлі, медико-технічних вимог по всім позиціям № 1–4 зможе виключно один виробник на території України. Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, чим фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями № 1–4 тендерної закупівлі. Зазначаємо, що на сьогоднішній день існують багато виробників, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО вироби за позиціями № 1–3, однак при цьому не є виробниками виробів медичного призначення за позиціями № 4, а тому БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ згадані виробники фактично позбавлені можливості на участь у закупівлі саме за позиціями № 1-3. Таким чином, саме через наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (предмет закупівлі БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. В сукупності дискримінаційних вимог до предмету закупівлі по позицією № 4 Замовник створив ситуацію, коли коло потенційних учасників штучно обмежується, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним зазначену позицію предмету закупівлі під № 4 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація у часників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації у часників. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Ексімкарготрейд». Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Відповідно до пункту 2 Розділу Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення. З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 1, 5, 20, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Виокремити з тендерної закупівлі медичне обладнання та вироби медичного призначення, позицій: № 4 «Пробірка з гвинтовою кришкою 17х145 мм, з градуюванням , уп.100 шт.». Медико-технічні вимоги: Пробірка призначена для зберігання біологічних матеріалів та хімічних речовин. Пробірка повинна бути виготовлена з натрієвого скла. Дно пробірки повинно бути пласке, пробірка повинна мати гвинтову кришку з алюмінію та з полімерним ущільнювачем. Пробірка повинна автоклавуватися при температурі 121°C та мати стійкість до центрифугування 4000 g. Пробірка повинна бути градуйована, ціна поділки шкали – 0,2 мл. Градуювання повинно бути до 20 мл. Характеристика пробірки: Об’єм: 20 мл. Висота: 145 мм. Діаметр: 17 мм. Внутрішній діаметр: 14,2 мм. Форма випуску – паков. Кількість – 1,000 шт. в окремий лот.
Опис причини скасування: Відпала потреба у подальшій участі у данній закупівлі
Дата скасування: 07.06.2021 10:25