• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

масло солодковершкове селянське фасоване

1.Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою (детальніше викладено в тендерній документації). 2.Забезпечення тендерної пропозицій не вимагається. 3. Закупівля здійснюється відповідно до довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік №17 від 25.05.2021 р.

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2021 17:54 - 12.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на неправомірне рішення тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ"

Номер: 3465edddcfb3462a853cb7654edab82b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-010011-b.a1
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ"
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест» Код у ЄДРПОУ 34758648 61070, м.Харків, вул. Академіка Проскури, буд.1, тел.:+38 (068) 312-75-59 ел. адреса: kharkivinvest917@ukr.net Замовник: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого Код у ЄДРПОУ 02071139 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77 тел.: +380577041140 ел. адреса: tender852@ukr.net Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: масло солодковершкове селянське фасоване, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-31- 010011-b, a7ef3b78b68146b9bbad15c7fa2facd9 СКАРГА на неправомірне рішення тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Національним юридичним університетом імені Ярослава Мудрого (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «масло солодковершкове селянське фасоване» (код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло). Наше підприємство, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі. 17 червня 2021 року відбувся електронний аукціон за процедурою закупівлі UA-2021-05-31-010011-b, оголошеною Замовником за предметом закупівлі: «масло солодковершкове селянське фасоване» (код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло). 25 червня 2021 року за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", яка автоматично визначена системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Протокол №5/32ВУ від 25.06.2021 р. засідання тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ": масло солодковершкове селянське фасоване, код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло, яким було ухвалено, що тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" відповідає вимогам тендерної документації, визначено, що ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" є переможцем процедури закупівлі: масло солодко вершкове селянське фасоване, код за ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло, затверджено рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ". Скаржник не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умови тендерної документації. До функцій та обов’язків тендерного комітету під час проведення процедури закупівлі належить дотримання принципів здійснення закупівлі передбачених статтею 5 Закону, безпосередньо: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Отже, першочерговим аргументом під час вибору переможця є об’єктивна перевірка тендерної пропозиції учасника на відповідність умовам Тендерної документації. Даною скаргою скаржник оскаржує рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ". Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Замовник прийняв рішення, що свідчить про необ’єктивність та упередженість дій Замовника під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції, та призвело до визначення переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ". Скаржник не погоджується з даним рішенням Замовника з наступних причин. 1. Пунктом 1.1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено вимогу щодо надання «інформаційної довідка щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), (далі – ТЗ) (необхідний для постачання предмету закупівлі за наступною формою: № з/п Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ Реєстраційний номер ТЗ Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці Підстава користування ТЗ з назвою та реквізитами Оператор ринку, який здійснює транспортування товару У складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надано: - «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові від 14 червня 2021 № 1406/2» (файл «довідка транспорт».pdf), що містить інформацію про наявність транспортних засобів: Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АА 7917 МЕ; Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – C, реєстраційний номер КА 3655 ВВ; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор (файл «Технічні паспорти на ТЗ (1). pdf»); - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – C (файл «Технічні паспорти на ТЗ (1). pdf»). З наданої інформації та документів вбачається, що у учасника наявний лише один рефрижератор, що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації. Замовник виявив дану невідповідність та 22 червня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу розмістив Вимогу про усунення невідповідностей, а саме: «учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «довідка транспорт. pdf», в якому міститься Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засобів від 14.06.2021 року №1406/2, в якій зазначено, що учасник для постачання предмету закупівлі буде використовувати Mercedes-Benz спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, 1997 року випуску, номер кузова WDB652409IK282819, Mercedes-Benz AХOR1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С, 2010 року випуску, номер кузова WDB9505382L518291 та в файлах «Технічні паспорти на ТЗ (1). pdf», «Договір оренди тз. pdf» містяться документи, що підтверджують право учасника користування даним транспортом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.1 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформаційна довідка щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), (далі – ТЗ) (необхідний для постачання предмету закупівлі за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації та на вимогу пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом на період надання послуг Замовнику (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць, а саме - рефрижераторів, (далі – ТЗ) (необхідних для постачання предмету закупівлі) та документи, що підтверджують право учасника користування даним транспортом. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей.» На виконання Вимоги про усунення невідповідностей учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надав: - «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові від 22 червня 2021 № 2206/1» (файл «довідка транспорт».pdf), що містить інформацію про наявність транспортних засобів: Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АА 7917 МЕ; Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – С, оснащений холодильною установкою та гідробортом, реєстраційний номер КА 3094 ВК; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – С, особливі відмітки: оснащений холодильною установкою та гідробортом. З наявних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" вбачається наявність у учасника одного рефрижератора (реєстраційний номер АА 7917 МЕ), однак вимогами тендерної документації передбачено наявність не менше 2 одиниць (рефрижераторів) необхідних для постачання предмету закупівлі. Учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" не виправив недолік визначений Замовником та не виконав вимогу тендерною документації. Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив наявність двох рефрижераторів, тим самим не виконано вимог Замовника щодо підтвердження наявності транспортних засобів, тобто учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановленому Замовником в тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац 1 пункт 1 частина 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». 2. Пунктом 2.1. Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено вимогу щодо надання інформаційної довідки Учасника торгів (в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК У складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надано: - «Інформаційна довідка щодо наявності працівників від 14 червня 2021 №1406/9» (файл «довідка про наявність працівників.pdf), яка містить інформацію про наявність трьох працівників: Ковальчук Ігор Михайлович (водій, експедитор); Коваленко Сергій Володимирович (водій); Плаксюк Любов Олександрівна (зав.складом, експедитор). Також зазначено інформацію, що в зв’язку з оптимізацією роботи на підприємстві на незначні об’єми постачання товару згідно даної закупівлі обов’язки водія покладено на завідувача складом Коваленко Сергія Володимировича. - Для підтвердження вищезазначеної інформації на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «форма 1 дф.pdf», який містить Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал), в якому надана інформація щодо працівників, ім’я та по-батькові, яких відрізняється від зазначених в довідці, а саме: Ковальчук Андрій Володимирович та Плаксюк Любов Олексіївна. - Для підтвердження вчасного проходження працівниками учасника зазначених в інформаційній довідці на виконання підпункту 2.1.2. пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі надає особисті медичні книжки щодо наступних працівників: 1. Ковальчук Андрій Михайлович (водій, експедитор); 2. Плаксюк Любов Олексіївна (зав.складу); 3. Коваленко Сергій Володимирович (завідувач складом). З наявних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" вбачається невідповідність зазначеної інформації в наданих документах. Замовник виявив дану невідповідність та 22 червня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу розмістив Вимогу про усунення невідповідностей, а саме: на вимогу пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «довідка про наявність працівників. pdf», що містить Інформаційну довідкувід 14.06.2021 року № 1406/9 щодо наявності працівників , а саме в даній довідці зазначено працівників Ковальчук Ігор Михайлович та Плаксюк Любов Олександрівна. Для підтвердження вищезазначеної інформації на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «форма 1 дф. pdf», який містить скан-копії форми 1ДФ за 1 квартал 2021 року в якому надана інформація щодо працівників ім’я та по-батькові, яких відрізняється від зазначених в довідці, а саме Ковальчук Андрій Володимирович та Плаксюк Любов Олексіївна. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 2.1 розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформаційну довідку Учасника торгів (в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. Кількість працівників кожної із вказаних у таблиці професій повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: один транспортний засіб дорівнює одному водію, одному експедитору транспортному) та на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження вищенаведеної інформації учасник повинен надати скан-копію форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати виправлену інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару та документи для підтвердження даної інформації, а саме скан-копію форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року. На виконання Вимоги про усунення невідповідностей учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" "АЛЬЯНС-АГРІ" надав: -«Інформаційна довідка щодо наявності працівників від 22 червня 2021 №2206/02 (файл «довідка про наявність працівників.pdf), яка містить інформацію про наявність трьох працівників: Ковальчук Андрія Михайлович (водій, експедитор); Коваленко Сергій Володимирович (водій); Плаксюк Любов Олексіївна (зав.складом, експедитор). Також зазначено інформацію, що в зв’язку з оптимізацією роботи на підприємстві на незначні об’єми постачання товару згідно даної закупівлі обов’язки водія покладено на завідувача складом Коваленко Сергія Володимировича. - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал)(файл 1дф.pdf), в якому надана інформація щодо працівників: Ковальчук Андрій Михайлович та Плаксюк Любов Олексіївна. - Особисті медичні книжки щодо наступних працівників (файл медичні книжки працівники.pdf): 1. Ковальчук Андрій Михайлович (водій, експедитор); 2. Плаксюк Любов Олексіївна (зав.складу); 3. Коваленко Сергій Володимирович (завідувач складом). З наявних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" вбачається невідповідність інформації, а саме: документ (файл 1дф.pdf), який було опублікована на виконання Вимоги про усунення невідповідностей 23.06.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу має наступний зміст: Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, 011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал з відміткою про отримання, Квитанція №1, №2 від 06.05.2021; Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованих особам)) 011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал (дата подання 23.06.2021) без відмітки що документ прийнято, Квитанція №1, №2 від 06.05.2021. Відповідно до абзацу 2 Розділу ІІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 встановлено, що рядок 011 «Звітний» визначається податковим агентом якщо Розрахунок подається за звітний (податковий) період перший раз. Розрахунок з типом «Звітний», який прийнятий контролюючим органом та пройшов всі контролі, у тому числі під час завантаження до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб, залишається чинним під час прийняття контролюючим органом наступного Розрахунку за такий звітний (податковий) період; рядок 013 «Уточнюючий» визначається податковим агентом якщо Розрахунок подається після закінчення граничного строку подання для відповідного звітного (податкового) періоду з даними про уточнення в сумах нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску та/або реквізитах. Подається у разі виявлення помилок у сумах нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску у Розрахунку та/або в сумах нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску або реквізитах у рядках додатків до Розрахунку та містить виключно коригування даних на підставі інформації з попередньо поданих за минулий звітний (податковий) період Розрахунків, як передбачено порядком коригування даних Розрахунку (додатків). Таким чином, у разі внесення ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" 23.06.2021 р. змін до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску щодо виправлення даних працівника, то у складі тендерної пропозиції Квитанції №1,2 повинні були бути від 23.06.2021 та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску повинен бути з відміткою 013 «Уточнюючий». З вищезазначеного вбачається, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надає один документ з різною інформацією щодо наявності працівників, а саме: Ковальчук Андрій Володимирович (Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал, файл форма 1дф.pdf, що був завантажений 14.06.2021) та Ковальчук Андрій Михайлович (Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал)(файл 1дф.pdf, що був завантажений 23.06.2021)). Також слід відмітити, що документ - файл 1дф.pdf, що був завантажений 23.06.2021, що має зміни відносно працівників не відповідає Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4. Тобто учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" на виконання Вимоги про усунення невідповідностей, надає недостовірну інформацію відносно працівників. Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору товару, тим самим не виконано вимог Замовника щодо підтвердження наявності працівників, тобто учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановленому Замовником в тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзаци 1, 5 пункт 1 частина 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначених підстав, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». 3. Підпунктом 1.1.6 пункту 1.1. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлена вимога Замовника щодо надання заповненої та підписаної форми «ЗАЯВА УЧАСНИКА» відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надано «ЗАЯВА УЧАСНИКА» від 14 червня 2021 №1406/7 (файл «заява учасника.pdf»), документ не містить повної інформації, яку вимагав зазначити Замовник, а саме: п.9 Прізвище, ім’я, по батькові, зразок підпису, для юридичної особи – посада особи (осіб); уповноваженої (уповноважених) підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", оскільки учасник процедури закупівлі не виконав вимогу Замовника передбачену тендерною документацією. Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону (абзац 2 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». 4. Пунктами 1.4. та 1.5 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги Замовника що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Водночас зазначаємо, що приватні суб’єкти господарювання мають можливість до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до статті 31 Закону. Відповідно до абзацу 2 частини 9 статті 26 Закону встановлено, що замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" після внесення змін до тендерної пропозиції на виконання вимоги щодо усунення невідповідностей (протягом 24 годин) не наклав кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію, у зв’язку з чим Замовник повинен був вважати учасника таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція повинна була бути відхилена відповідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити перебіг строків закупівель, в порядку передбаченому статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» до прийняття рішення за результатом розгляду цієї скарги. 3. Визнати неправомірними дії Замовника та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого про визначення переможця ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" на закупівлю товару масло солодковершкове селянське фасоване код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло. Додатки: 1. Протокол №5/32В від 25.06.2021 р. засідання тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ»:масло солодковершкове селянське фасоване, код за ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло; 2. «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові» №1406/2 від 14 червня 2021. 3. «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові» №2206/01 від 22 червня 2021. 4. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz 1824 - АА 7917МЕ. 5. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824 – КА3655ВВ. 6. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824 – КА3094ВК. 7. «Інформаційна довідка щодо наявності працівників» № 1406/9 від 14 червня 2021. 8. «Інформаційна довідка щодо наявності працівників» №2206/02 від 22 червня 2021. 9. Особиста медична книжка на ім’я Ковальчука Андрія Михайловича. 10. Картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду на ім’я Ковальчука Андрія Михайловича. 11. Особиста медична книжка на ім’я Плаксюк Любов Олексіївну. 12. Картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду на ім’я Плаксюк Любов Олексіївну. 13. Особиста медична книжка на ім’я Коваленка Сергія Володимировича 14. Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 15. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – Фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками до нього (файл «форма 1дф», що завантажено 14 червня 2021 р.). 16. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку,ю а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками до нього (файл «1дф», що завантажено 23 червня 2021 р.) 17. «ЗАЯВА УЧАСНИКА». Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест» ______________ Г.І. Болберкіна Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест» Код у ЄДРПОУ 34758648 61070, м.Харків, вул. Академіка Проскури, буд.1, тел.:+38 (068) 312-75-59 ел. адреса: kharkivinvest917@ukr.net Замовник: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого Код у ЄДРПОУ 02071139 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77 тел.: +380577041140 ел. адреса: tender852@ukr.net Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: масло солодковершкове селянське фасоване, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-31- 010011-b, a7ef3b78b68146b9bbad15c7fa2facd9 СКАРГА на неправомірне рішення тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого про визнання переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Національним юридичним університетом імені Ярослава Мудрого (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «масло солодковершкове селянське фасоване» (код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло). Наше підприємство, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі. 17 червня 2021 року відбувся електронний аукціон за процедурою закупівлі UA-2021-05-31-010011-b, оголошеною Замовником за предметом закупівлі: «масло солодковершкове селянське фасоване» (код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло). 25 червня 2021 року за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", яка автоматично визначена системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Протокол №5/32ВУ від 25.06.2021 р. засідання тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ": масло солодковершкове селянське фасоване, код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло, яким було ухвалено, що тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" відповідає вимогам тендерної документації, визначено, що ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" є переможцем процедури закупівлі: масло солодко вершкове селянське фасоване, код за ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло, затверджено рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ". Скаржник не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умови тендерної документації. До функцій та обов’язків тендерного комітету під час проведення процедури закупівлі належить дотримання принципів здійснення закупівлі передбачених статтею 5 Закону, безпосередньо: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Отже, першочерговим аргументом під час вибору переможця є об’єктивна перевірка тендерної пропозиції учасника на відповідність умовам Тендерної документації. Даною скаргою скаржник оскаржує рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ". Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", Замовник прийняв рішення, що свідчить про необ’єктивність та упередженість дій Замовника під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції, та призвело до визначення переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ". Скаржник не погоджується з даним рішенням Замовника з наступних причин. 1. Пунктом 1.1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено вимогу щодо надання «інформаційної довідка щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), (далі – ТЗ) (необхідний для постачання предмету закупівлі за наступною формою: № з/п Марка, модель, тип (вид) кузову ТЗ Реєстраційний номер ТЗ Особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці Підстава користування ТЗ з назвою та реквізитами Оператор ринку, який здійснює транспортування товару У складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надано: - «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові від 14 червня 2021 № 1406/2» (файл «довідка транспорт».pdf), що містить інформацію про наявність транспортних засобів: Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АА 7917 МЕ; Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – C, реєстраційний номер КА 3655 ВВ; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор (файл «Технічні паспорти на ТЗ (1). pdf»); - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – C (файл «Технічні паспорти на ТЗ (1). pdf»). З наданої інформації та документів вбачається, що у учасника наявний лише один рефрижератор, що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації. Замовник виявив дану невідповідність та 22 червня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу розмістив Вимогу про усунення невідповідностей, а саме: «учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «довідка транспорт. pdf», в якому міститься Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засобів від 14.06.2021 року №1406/2, в якій зазначено, що учасник для постачання предмету закупівлі буде використовувати Mercedes-Benz спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, 1997 року випуску, номер кузова WDB652409IK282819, Mercedes-Benz AХOR1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С, 2010 року випуску, номер кузова WDB9505382L518291 та в файлах «Технічні паспорти на ТЗ (1). pdf», «Договір оренди тз. pdf» містяться документи, що підтверджують право учасника користування даним транспортом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.1 розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформаційна довідка щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць (рефрижераторів), (далі – ТЗ) (необхідний для постачання предмету закупівлі за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації та на вимогу пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом на період надання послуг Замовнику (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності транспортних засобів у кількості не менше 2 одиниць, а саме - рефрижераторів, (далі – ТЗ) (необхідних для постачання предмету закупівлі) та документи, що підтверджують право учасника користування даним транспортом. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/ або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей.» На виконання Вимоги про усунення невідповідностей учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надав: - «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові від 22 червня 2021 № 2206/1» (файл «довідка транспорт».pdf), що містить інформацію про наявність транспортних засобів: Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АА 7917 МЕ; Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – С, оснащений холодильною установкою та гідробортом, реєстраційний номер КА 3094 ВК; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz 1824, спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – С, особливі відмітки: оснащений холодильною установкою та гідробортом. З наявних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" вбачається наявність у учасника одного рефрижератора (реєстраційний номер АА 7917 МЕ), однак вимогами тендерної документації передбачено наявність не менше 2 одиниць (рефрижераторів) необхідних для постачання предмету закупівлі. Учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" не виправив недолік визначений Замовником та не виконав вимогу тендерною документації. Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив наявність двох рефрижераторів, тим самим не виконано вимог Замовника щодо підтвердження наявності транспортних засобів, тобто учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановленому Замовником в тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзац 1 пункт 1 частина 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». 2. Пунктом 2.1. Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено вимогу щодо надання інформаційної довідки Учасника торгів (в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК У складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надано: - «Інформаційна довідка щодо наявності працівників від 14 червня 2021 №1406/9» (файл «довідка про наявність працівників.pdf), яка містить інформацію про наявність трьох працівників: Ковальчук Ігор Михайлович (водій, експедитор); Коваленко Сергій Володимирович (водій); Плаксюк Любов Олександрівна (зав.складом, експедитор). Також зазначено інформацію, що в зв’язку з оптимізацією роботи на підприємстві на незначні об’єми постачання товару згідно даної закупівлі обов’язки водія покладено на завідувача складом Коваленко Сергія Володимировича. - Для підтвердження вищезазначеної інформації на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «форма 1 дф.pdf», який містить Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал), в якому надана інформація щодо працівників, ім’я та по-батькові, яких відрізняється від зазначених в довідці, а саме: Ковальчук Андрій Володимирович та Плаксюк Любов Олексіївна. - Для підтвердження вчасного проходження працівниками учасника зазначених в інформаційній довідці на виконання підпункту 2.1.2. пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі надає особисті медичні книжки щодо наступних працівників: 1. Ковальчук Андрій Михайлович (водій, експедитор); 2. Плаксюк Любов Олексіївна (зав.складу); 3. Коваленко Сергій Володимирович (завідувач складом). З наявних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" вбачається невідповідність зазначеної інформації в наданих документах. Замовник виявив дану невідповідність та 22 червня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу розмістив Вимогу про усунення невідповідностей, а саме: на вимогу пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «довідка про наявність працівників. pdf», що містить Інформаційну довідкувід 14.06.2021 року № 1406/9 щодо наявності працівників , а саме в даній довідці зазначено працівників Ковальчук Ігор Михайлович та Плаксюк Любов Олександрівна. Для підтвердження вищезазначеної інформації на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «форма 1 дф. pdf», який містить скан-копії форми 1ДФ за 1 квартал 2021 року в якому надана інформація щодо працівників ім’я та по-батькові, яких відрізняється від зазначених в довідці, а саме Ковальчук Андрій Володимирович та Плаксюк Любов Олексіївна. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 2.1 розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформаційну довідку Учасника торгів (в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. Кількість працівників кожної із вказаних у таблиці професій повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: один транспортний засіб дорівнює одному водію, одному експедитору транспортному) та на вимогу підпункту 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 Додатка №1 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження вищенаведеної інформації учасник повинен надати скан-копію форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати виправлену інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід для виконання договору поставки товару та документи для підтвердження даної інформації, а саме скан-копію форми 1 ДФ за 1 квартал 2021 року. На виконання Вимоги про усунення невідповідностей учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" "АЛЬЯНС-АГРІ" надав: -«Інформаційна довідка щодо наявності працівників від 22 червня 2021 №2206/02 (файл «довідка про наявність працівників.pdf), яка містить інформацію про наявність трьох працівників: Ковальчук Андрія Михайлович (водій, експедитор); Коваленко Сергій Володимирович (водій); Плаксюк Любов Олексіївна (зав.складом, експедитор). Також зазначено інформацію, що в зв’язку з оптимізацією роботи на підприємстві на незначні об’єми постачання товару згідно даної закупівлі обов’язки водія покладено на завідувача складом Коваленко Сергія Володимировича. - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал)(файл 1дф.pdf), в якому надана інформація щодо працівників: Ковальчук Андрій Михайлович та Плаксюк Любов Олексіївна. - Особисті медичні книжки щодо наступних працівників (файл медичні книжки працівники.pdf): 1. Ковальчук Андрій Михайлович (водій, експедитор); 2. Плаксюк Любов Олексіївна (зав.складу); 3. Коваленко Сергій Володимирович (завідувач складом). З наявних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" вбачається невідповідність інформації, а саме: документ (файл 1дф.pdf), який було опублікована на виконання Вимоги про усунення невідповідностей 23.06.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу має наступний зміст: Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, 011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал з відміткою про отримання, Квитанція №1, №2 від 06.05.2021; Додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованих особам)) 011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал (дата подання 23.06.2021) без відмітки що документ прийнято, Квитанція №1, №2 від 06.05.2021. Відповідно до абзацу 2 Розділу ІІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 встановлено, що рядок 011 «Звітний» визначається податковим агентом якщо Розрахунок подається за звітний (податковий) період перший раз. Розрахунок з типом «Звітний», який прийнятий контролюючим органом та пройшов всі контролі, у тому числі під час завантаження до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб, залишається чинним під час прийняття контролюючим органом наступного Розрахунку за такий звітний (податковий) період; рядок 013 «Уточнюючий» визначається податковим агентом якщо Розрахунок подається після закінчення граничного строку подання для відповідного звітного (податкового) періоду з даними про уточнення в сумах нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску та/або реквізитах. Подається у разі виявлення помилок у сумах нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску у Розрахунку та/або в сумах нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску або реквізитах у рядках додатків до Розрахунку та містить виключно коригування даних на підставі інформації з попередньо поданих за минулий звітний (податковий) період Розрахунків, як передбачено порядком коригування даних Розрахунку (додатків). Таким чином, у разі внесення ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" 23.06.2021 р. змін до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску щодо виправлення даних працівника, то у складі тендерної пропозиції Квитанції №1,2 повинні були бути від 23.06.2021 та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску повинен бути з відміткою 013 «Уточнюючий». З вищезазначеного вбачається, що учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надає один документ з різною інформацією щодо наявності працівників, а саме: Ковальчук Андрій Володимирович (Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал, файл форма 1дф.pdf, що був завантажений 14.06.2021) та Ковальчук Андрій Михайлович (Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (011 Звітний, 2021 рік, 1 квартал)(файл 1дф.pdf, що був завантажений 23.06.2021)). Також слід відмітити, що документ - файл 1дф.pdf, що був завантажений 23.06.2021, що має зміни відносно працівників не відповідає Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4. Тобто учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" на виконання Вимоги про усунення невідповідностей, надає недостовірну інформацію відносно працівників. Таким чином, учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору товару, тим самим не виконано вимог Замовника щодо підтвердження наявності працівників, тобто учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановленому Замовником в тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (абзаци 1, 5 пункт 1 частина 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначених підстав, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». 3. Підпунктом 1.1.6 пункту 1.1. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлена вимога Замовника щодо надання заповненої та підписаної форми «ЗАЯВА УЧАСНИКА» відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" надано «ЗАЯВА УЧАСНИКА» від 14 червня 2021 №1406/7 (файл «заява учасника.pdf»), документ не містить повної інформації, яку вимагав зазначити Замовник, а саме: п.9 Прізвище, ім’я, по батькові, зразок підпису, для юридичної особи – посада особи (осіб); уповноваженої (уповноважених) підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ", оскільки учасник процедури закупівлі не виконав вимогу Замовника передбачену тендерною документацією. Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону (абзац 2 пункт 1 частина 1 стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». 4. Пунктами 1.4. та 1.5 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлені вимоги Замовника що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Водночас зазначаємо, що приватні суб’єкти господарювання мають можливість до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до статті 31 Закону. Відповідно до абзацу 2 частини 9 статті 26 Закону встановлено, що замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" після внесення змін до тендерної пропозиції на виконання вимоги щодо усунення невідповідностей (протягом 24 годин) не наклав кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію, у зв’язку з чим Замовник повинен був вважати учасника таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція повинна була бути відхилена відповідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, не відхиливши учасника з зазначеної підстави, замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», спотворив результати процедури закупівлі та порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасника, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції і, внаслідок цього, були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест». Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити перебіг строків закупівель, в порядку передбаченому статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» до прийняття рішення за результатом розгляду цієї скарги. 3. Визнати неправомірними дії Замовника та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого про визначення переможця ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" на закупівлю товару масло солодковершкове селянське фасоване код за ДК 021:2015 – 1553-0000-2 Вершкове масло. Додатки: 1. Протокол №5/32В від 25.06.2021 р. засідання тендерного комітету Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ»:масло солодковершкове селянське фасоване, код за ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло; 2. «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові» №1406/2 від 14 червня 2021. 3. «Інформаційна довідка щодо наявності транспортних засові» №2206/01 від 22 червня 2021. 4. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz 1824 - АА 7917МЕ. 5. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824 – КА3655ВВ. 6. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz AXOR 1824 – КА3094ВК. 7. «Інформаційна довідка щодо наявності працівників» № 1406/9 від 14 червня 2021. 8. «Інформаційна довідка щодо наявності працівників» №2206/02 від 22 червня 2021. 9. Особиста медична книжка на ім’я Ковальчука Андрія Михайловича. 10. Картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду на ім’я Ковальчука Андрія Михайловича. 11. Особиста медична книжка на ім’я Плаксюк Любов Олексіївну. 12. Картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду на ім’я Плаксюк Любов Олексіївну. 13. Особиста медична книжка на ім’я Коваленка Сергія Володимировича 14. Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 15. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – Фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками до нього (файл «форма 1дф», що завантажено 14 червня 2021 р.). 16. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку,ю а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками до нього (файл «1дф», що завантажено 23 червня 2021 р.) 17. «ЗАЯВА УЧАСНИКА». Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Харківінвест» ______________ Г.І. Болберкіна
Дата розгляду скарги: 15.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2021 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.07.2021 20:29
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ХАРКІВІНВЕСТ", Болберкіна Галина 380683127559 kharkivinvest917@ukr.net