-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021- 2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (Сушарка для рук, шафа жарочна 2-секційна)
Завершена
65 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 650.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2021 16:39 - 04.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних вимог в оголошенні
Номер:
65e6a8fdc9f04887aef1b7edf64d0ab9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-009162-b.b2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимог в оголошенні
Вимога:
Відповідно до п.6 Додатку 2 до оголошення Учасникам необхідно надати довідку у довільній формі про наявність сервісного центру у м.Кропівницькому (надати детальну інформацію та номери телефону сервісних центрів) та документи що підтверджують співпрацю сервісних центів з учасником.
Зазначена умова суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", принципам здійснення публічних закупівель та недискримінує учасників.
Тобто, Замовник зазначив територіальні обмеження щодо сервісного центу. Тому взяти участь в тендері зможуть Учасники, які мають сервісний центр, який територіально знаходиться у м.Кропівницькомув. Тому, Замовник звузив коло Учасників.
Вважаємо, що встановлення Замовником вище наведеної вимоги, фактично обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, які не мають у власності або у користуванні сервісного центру у м.Кропівницькому.
Встановлення вимоги щодо сервісного центру у м.Кропівницькому, змушує учасників, які не мають сервісного центру у м.Кропівницькому, брати на себе додаткові зобов'язання у вигляді укладання відповідних договорів оренди, тощо, і як наслідок, такі зобов'язання вплинуть на формування ціни за одиницю товару в подальшому, адже додаткові витрати учаснику слід чимось їх компенсувати. Така свого роду "компенсація" витрат нівелює основоположний принцип здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачено в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також спотворює мету Закону, що являє собою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до оголошення.
В рішеннях постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних зобов’язала Замовників внести зміни в умови документації в частині територіального обмеження (рішення №14085-р/пк-пз від 21.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-000746-b), рішення №17108-р/пк-пз від 11.09.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-05-005649-a), рішення №13801-р/пк-пз від 16.07.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002747-b))
У разі незадоволення наших законних вимог будемо вимушені звертатися до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель та Дозорро.
P.S Нагадуємо Вам, що члени тендерного комітету, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність передбачену Адміністративним Кодексом України, Кримінальним кодексом України.
З огляду на викладене у вимозі складається враження, що умови оголошення прописані під конкретного Учасника та Ваші дії, як Замовника дуже схожі на корупційні. Тобто Вами, як Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які зазначені ст. 5 Закону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2021 18:44
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо Вам за звернення стосовно наявності сервісного центру в м.Кропивницькому та повідомляємо наступне. В п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність в навчальний період безперебійної роботи жарочної шафи нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленої техніки і ми не можемо витрачати час та кошти на її доставку в інші міста України. У зв’язку з чим нами не будуть розглядатися учасники з наявністю сервісних центрів в інших містах. В період гарантійного обслуговування – ремонт і сервісне обслуговування повинно бути безкоштовним, в післягарантійний період – на договірних умовах.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога завантажити документи оголошення у форматі .doc
Номер:
7c49e51b364749e1acf18d95a9d24c05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-009162-b.b1
Назва:
Вимога завантажити документи оголошення у форматі .doc
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо завантажити документи оголошення у форматі .doc, у звязку з тим, що:
1. згідно з Додатком 3 до оголошення Учасники не повинні відступати від форми "Цінова пропозиція".
При роздруківці Додатку 3 у учасники не мають можливості якісно заповнити пункти форми "ПРОПОЗИЦІЯ" узвязку з тим, що Ви, шановний Замовник, відвели дуже мало місця для цього.
2. під час роздруківки Додатку 2, Додатку 3, Додатку 4, Додатку 5 багато тексту втрачає розбірливість.
Зверніть увагу на рекомендації для Замовників закупівель Мінекономрозвитку України, а саме: Тендерну документацію/оголошення необхідно публікувати у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо). Адже при підготовці тендерної пропозиції постачальники часто копіюють форми з тендерної документації/оголошення Замовника (наприклад, форму пропозиції, форми довідок, технічне завдання тощо).
Вимагаємо викласти оголошення у вигляді файлів будь-якого електронного формату, який передбачав би можливість здійснення функцій пошуку по тексту та його копіювання, наприклад .doc, .docx тощо. Поточний вигляд надано у вигляді сканованої копії, що виключає застосування зазначених вище функцій.
У разі незадоволення, наших законних вимог вимушені будемо звертатися в Держаудитслужбу України, Дозорро, тощо.
P.S. Складається враження, що ви, шановний Замовнику, лобіюєте інтереси конкретного Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2021 17:47
Вирішення:
Доброго дня. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Виходячи з вищевикладеного замовник має право обирати у якому форматі та з яким розширенням прикріплювати файли. Також звертаємо вашу увагу, що замовник ніяким чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено