-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 05.07.2021; 10-00
Завершена
2 265 563.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 871.68 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 871.68 UAH
Період оскарження:
31.05.2021 15:58 - 01.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Номер:
3d790add31d24a06b617530f66a159f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001916-a.c3
Назва:
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Вимога:
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Голові тендерного комітету Вимога.docx 16.06.2021 08:25
Дата подачі:
16.06.2021 08:25
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
У конструкторській документації тип електричної машини на креслениках позначений як «ЭД-118» (російською мовою - электродвигатель постоянного тока тяговый). Абревіатура «ЭД-118» перекладається українською як «ЕД-118», тобто це один і той же виріб.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що атестати виробництва та договори про надання послуг з інспекторського контролю продукції на ремонт тягових електродвигунів «ЕД-118» дійсні для виконання робіт по тяговим електродвигунам «ЭД-118».
Щодо п. 2 вимоги:
У разі виявлення недоліків та/або дефектів Актом рекламацією згідно з формою Додатку 6 до Договору передбачено визначення причини виникнення дефекту та винної сторони, місце та строк усунення дефектів, хто усуває і за чий рахунок.
Внесення змін до проєкту договору не доцільне.
Щодо п. 3 вимоги:
Внесення змін до проєкту договору не доцільне.
Щодо п. 4 вимоги:
Внесення змін не відповідає інтересам АТ «Укрзалізниця», оскільки погіршує умови відповідальності
Щодо п. 5 вимоги:
У разі укладання АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) договору про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування з контрагентом-резидентом, який буде здійснювати дані роботи з використанням запасних частин та комплектуючих іноземного виробництва, існує ризик визнання даних операцій контрольованими відповідно до пп.39.2.1.5. пп. 39.2. ст.39 Податкового кодексу України. Це в свою чергу призведе до необхідності подання Товариством Звіту про контрольовані операції; підготовку документації з трансфертного ціноутворення з метою підтвердження цін за принципом “витянутої руки” та збільшення податкових забов’язань з податку на прибуток, якщо буде встановлено, що ціна наданих послуг не відповідає принципу “витянутої руки”. А у разі ненадання або надання недостовірної інформації контрагентом, що зазначена у п.7.1.11 проєкту Договору Товариство не матиме можливості підготувати документацію з трансфертного ціноутворення та буде змушене збільшити податкові забов’язання з податку на прибуток на 30 % від вартості наданих послуг за звітний рік.
Замовник не підтримує внесення даних змін до проєкту Договору.
Щодо п. 6 вимоги:
Замовник не заперечує щодо внесення змін. Зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7 вимоги:
Внесення змін до Додатку 4 до тендерної документації та проєкту договору не доцільне.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Номер:
454ef9e0cfb6418a8249ce36626bba0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001916-a.c2
Назва:
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Вимога:
Щодо внесення змін до ТД та проекту Договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Голові тендерного комітету Вимога.docx 15.06.2021 16:04
Дата подачі:
15.06.2021 16:04
Опис причини скасування:
Виправлина помилка по тексту Вимоги
Дата скасування:
16.06.2021 08:26
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до проекту договору
Номер:
52e3a0f103724df98c050435c13cc36d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001916-a.c1
Назва:
Щодо внесення змін до проекту договору
Вимога:
Щодо внесення змін до проекту договору
Пов'язані документи:
Учасник
- Голові тендерного комітету.docx 10.06.2021 11:32
Дата подачі:
10.06.2021 11:32
Вирішення:
Щодо п. 5.11 та Додатку 2 проєкту договору:
Замовник не заперечує щодо збільшення строку надання послуг. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково.
Щодо п. 7.1.11 проєкту договору:
Замовник не приймає пропозиції щодо вищезазначеного пункту, враховуючи норми податкового законодавства.
Щодо Додатку 3 тендерної документації:
Вимоги щодо надання документу, який підтверджує можливість надавати відповідні послуги, не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення змін не доцільне.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
Номер:
85c303ed15c64e549a2f60a01df77833
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001916-a.c5
Назва:
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
Вимога:
1. Скасувати Протокол Тендерного комітету №б/н від 30.07.2021 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243).
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001916-a).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2021 15:12
Дата подачі:
02.08.2021 15:12
Вирішення:
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
Номер:
b760eb89586049aa8346173d368561f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001916-a.a4
Назва:
ВИМОГА згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" про скасування протоколу № б/н від 30.07.2021 року
Вимога:
1. Скасувати Протокол Тендерного комітету №б/н від 30.07.2021 року, який прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243).
2. Допустити ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) до аукціону в рамках закупівлі «Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118, якорів електричних машин ЕД-118: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ЕД-118), Лот № 2 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ЕД-118)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001916-a).
3. Про прийняте рішення повідомити в строки, які б, у разі відмови в задоволенні цієї вимоги, дозволяли ТОВ «ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ» (Код ЄДРПОУ: 41803243) звернутися з відповідною скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2021 15:09
Дата подачі:
02.08.2021 15:09
Вирішення:
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачено проведення добровільної оцінки відповідності із залученням органів з оцінки відповідності, у якості яких можуть виступати, відповідно до визначення, наведеного в статті 1 вказаного Закону, підприємства, установи, організації чи їх структурні підрозділи, що здійснюють діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Частиною 1 «Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1194 (далі – Регламент) відповідно до частини четвертої статті 9 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», встановлюється, що Регламент визначає основні вимоги до рухомого складу залізничного транспорту, а також до його складових частин, у тому числі під час ремонту. Тому предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, зазначеним у Регламенті, зокрема:
- частини 9, яка встановлює, що процеси, у тому числі ремонту рухомого складу залізничного транспорту, до яких застосовується процедура оцінки відповідності, повинні бути ідентифіковані;
- частини 29, яка встановлює, що оцінка відповідності, сумісності, придатності до використання рухомого складу залізничного транспорту та перевірка на відповідність вимогам Регламенту проводяться згідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з абзацом 2 статті 3 Закону України «Про залізничний транспорт» нормативні документи, які визначають, у тому числі, умови безпеки руху, є обов’язковими для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Відповідно до СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (далі – СТП), який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, перелік типів рухомого складу та його вузлів (електричні машини, колісні пари), для експлуатації, обслуговування або ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації, визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Враховуючи вищевикладене, а також з урахуванням вищезазначених положень Регламенту, які встановлюють вимоги щодо безпеки рухомого складу та його частин, ідентифікації і оцінки відповідності процесів їх ремонту, вимоги стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП є обов’язковими до виконання для всіх юридичних і фізичних осіб на території України.
Виходячи з наведених норм чинного законодавства, з метою ідентифікації ремонтних процесів ймовірних учасників процедури закупівлі та відповідності зазначених процесів встановленим вимогам, додатком 3 тендерної документації передбачено пункт 5, який вимагає від учасників відповідного документального підтвердження таких вимог, а саме оцінки відповідності або атестації. З урахуванням уникнення можливості надання послуг за відсутності чинного документу про відповідність даним пунктом передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Учасником ТОВ "ОСК-ТЕХНОЛОДЖІ" на вимогу вищевказаного пункту ТД надано атестат на право технічного обслуговування та ремонту електричних машин тепловозів термін дії якого спливає 26.11.2021. Проте, учасником відповідно до вимог даного пункту ТД не надано гарантійний лист, що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
У пункті 1.4.4. Розділу 1 тендерної документації чітко зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) здійснюється до 31.12.2021.
Законом передбачена можливість усунення учасником невідповідностей в інформації та / або документах поданої тендерної пропозиції. Проте виправляти учасник може не всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Так, абзацом 2 частини 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Гарантійний лист, про те що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного не відноситься до документів, які надають можливість учаснику усунути невідповідності у поданій своїй тендерній пропозиції.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним, а від так замовник самостійно приймає рішення щодо визначення підстави відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 3 статті 31 Закону передбачено можливість звернення учасником, тендерна пропозиція якого відхилена, до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а не щодо скасування протоколів тендерного комітету.
Статус вимоги:
Не задоволено