-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Торги не відбулися
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2021 15:37 - 04.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо результатів кваліфікації
Номер:
6c09717b35d14e719df7d66148d79501
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-007740-b.c1
Назва:
Вимога щодо результатів кваліфікації
Вимога:
Вимога. 31 травня 2021 року Вами було оголошено спрощену закупівлю код за ДК 021:2015 - ДК 021:2015 15530000-2 – Вершкове масло у кількості 550 кг.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі Вами було визначені умови проведення тендеру, очікувану вартість предмета закупівлі, умови укладення договору та термін його дії, порядок оплати та вимоги до поставки. Крім того, в оголошенні конкретизовано вимоги до предмета закупівлі та учасника.
Учасником - ФОП Кудряшова С.Ф. було підготовлено повний пакет документів, що вимагався згідно оголошення, сформовано ціну пропозиції та подано пропозицію через електронний майданчик учасника публічних закупівель.
8 червня 2021 року відбувся аукціон, за результатами якого, ФОП Кудряшова С.Ф. запропонувала найнижчу ціну – 85800 грн., що на 18,87% нижче від очікуваної вартості. При цьому ще одна пропозиція від ФОП Бритвич Д.Л. була вищою за ціною і склала – 86000 грн.
Однак, 14.06.2021 року, відповідно до протоколу уповноваженої особи Плетяної О.Г., пропозицію ФОП Кудряшова С.Ф. відхилено та перейдено до розгляду наступної пропозиції учасника - ФОП Бритвич Д.Л. з мотивацією, що:
- відсутній лист з описом якісних та функціональних характеристик товару, який пропонується до постачання, що вимагається пп.7.1. п.7 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- відсутній акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я і благополуччя тварин, за формою затвердженою наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 №447, який вимагається п.9 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розглянувши вищевказаний протокол, ФОП Кудряшова С.Ф. вважає рішення про відхилення пропозиції незаконною, а протокол невмотивованим та необґрунтованим виходячи з наступного.
По – перше, лист з описом якісних та функціональних характеристик товару, який пропонується до постачання, що вимагається пп.7.1. п.7 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ФОП Кудряшовою С.Ф. був поданий (завантажений в систему), а тому дана підстава для дискваліфікації, як мінімум не відповідає дійсності (ще раз повторно завантажуємо цей лист в додатку до вимоги).
По-друге, пункт 9 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який начебто не виконала ФОП Кудряшова С.Ф., дослівно викладено в наступній редакції: «9. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують товар (продукти харчування) у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, транспортування здійснюється з дотриманням вимог наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». Транспортні засоби, що використовуються для перевезення харчових продуктів, повинні бути чистими, утримуватися у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. На підвердження вказаної інформації учасник повинен надати акт складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я і благополуччя тварин, за формою затвердженою наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 №447.».
На виконання даної вимоги ФОП Кудряшова С.Ф. надала повну інформацію про автомобіль, склад та працівників, включаючи завірені належним чином копії договорів оренди автомобіля, складу, актів дезінфекції автомобіля, складу з договором про надання таких послуг, медичних книжок водія та осіб, що супроводжуватимуть товар (продукти харчування). На відміну від ФОП Кудряшова С.Ф., ФОП Бритвич Д.Л. надає не завірену належним чином копію акта, який складався більш ніж 1 рік і 3 місяці назад, який не містить достовірної інформації про складські приміщення, місце їх розташування, будь-який автомобіль у власності чи орендований для виконання даного виду підприємницької діяльності, а тим більше акт не містить підтвердження дезінфекції складських приміщень, автомобіля і періодичність проведення такої дезінфекції.
Щодо порушень, які були допущені ФОП Бритвич Д.Л.
1. В систему завантажено копію паспорта Бритвич Дмитра Леонтійовича, а медичну книжку Бритвич Дмитра Леонідовича, при тому, що ФОП Бритвич Д.Л. одночасно подає довідку, що підприємницьку діяльність здійснює самостійно, та не має найманих працівників;
2. Відповідно до пункту 14 Оголошення про проведення прощеної закупівлі, документи (а саме листи, довідки, укладені безпосередньо Учасником), які надаються (завантажуються) у складі пропозиції, повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи Учасника. Скановані копії усіх інших документів, які Учасник надає/завантажує у складі Тендерної пропозиції, мають бути завірені належним чином відповідно до п.5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством у разі її використання). ФОП Битвич Д.Л. подає (завантажує в систему) усі документи в звичайних копіях без дотримання вимог пункту 14 Оголошення та п.5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003».
3. Не надано завірену належним чином копію довідки про надання ідентифікаційного коду.
4. Не надає відомостей про наявність у власності/оренді складських приміщень, автомобіля, гарантійного листа про можливість виконання умов договору та належне виконання поставки товару у визначені в договорі та Оголошенні заклади (31 заклад) при відсутності документа у пропозиції, який підтверджує наявність матеріально-технічної бази та працівників.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 10 Оголошення, перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошені, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
ФОП Кудряшова С.Ф. запропонувала найбільш економічно вигідну пропозицію.
Враховуючи викладене вище, прошу вимогу ФОП Кудряшової С.Ф. задовольнити, повернути пропозицію ФОП Кудряшової С.Ф. до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Інформ. ст1.jpg 16.06.2021 23:45
- Інформ.ст2.jpg 16.06.2021 23:45
- Інформ.ст3.jpg 16.06.2021 23:45
Дата подачі:
16.06.2021 23:45
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за звернення.
Щодо вимоги повідомляємо наступне.
1. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник повинен був надати підписаний та відсканований Додаток №3 до Оголошення – «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», а також документацію, вказану у Додатку №3 до оголошення, а саме: лист з описом якісних та функціональних характеристик товару, який Ви пропонуєте для постачання до закладів освіти та у якому повинна бути вказана наступна інформація: назва запропонованого товару, країна походження, повна назва виробника та його адреса, основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ або ТУ, вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання. При цьому, Ви надали лише підписаний та відсканований Додаток №3 до Оголошення – «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (який повторно оприлюднили до Вимоги), але у Вашій пропозиції відсутній саме лист з описом якісних та функціональних характеристик товару, який Ви пропонуєте для постачання.
2. На підтвердження інформації, вказаної у пункті 9 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасникам потрібно було надати лише акт, складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я і благополуччя тварин, за формою затвердженою наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 №447. У оприлюдненій Вами пропозиції даний Акт відсутній.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.06.2021 17:23