-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля
Торги відмінено
183 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 838.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 838.50 UAH
Період оскарження:
31.05.2021 14:30 - 04.06.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Електронний підпис
Номер:
c70c79eb7cbb43c4bca24040b45d727f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.a10
Назва:
Електронний підпис
Вимога:
Шановний Замовнику.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що на пропозицію Учасником обов’язково накладається електронний підпис службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника, що підписала пропозицію, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», повноваження якої щодо підписів документів пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів, що вимагаються цим оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний підпис - електронні дані, які додаються вивчивши дані підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто, відповідно до цього Закону існує три види підпису - електронний підпис, удосконалений електронний підпис та кваліфікований електронний підпис.
У своїй відповіді Ви посилаєтесь на інформацію Антимонопольного комітету України, яка офіційно оприлюднена на сайті https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv та Лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587. Так, відповідно до Листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель звучить так, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом. Отже проаналізувавши вказані документи не зрозуміло, яке вони мають відношення до тієї вимоги, яка вказана в Оголошенні, адже відповідно Оголошення пропозиція Учасника підписується електронним підписом службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника. Тобто вимогами Оголошення визначено, що пропозиція Учасника підписується не кваліфікованим електронним підписом чи удосконаленим електронним підписом, а саме електронним підписом, який є самим простим аналогом колишнього ЕЦП, що порушує вимоги Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року.
З огляду на викладене вимагаю внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 3.1.docx 03.06.2021 22:28
Дата подачі:
03.06.2021 22:28
Вимога
Без відповіді
Неоднозначні вимоги
Номер:
60a32e6415e04b45a10b14d124200ea5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c9
Назва:
Неоднозначні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до вимог особливих умов викладених у Додатку 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), для підтвердження відповідності пропозиції тендерних торгів учасника технічним вимогам, встановленим Замовником, учасник повинен надати наступні документи довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі. При цьому додатком 4 Оголошення встановлена форма довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля. Отже, Замовник свідомо включає до умов спрощеної закупівлі невідповідності, які в можуть привести до неоднозначного тлумачення вимог Замовника з подальшою дискваліфікацією небажаного учасника тобто до порушення принципів закупівель.
З огляду на викладене вимагаю усунути неоднозначні вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_9.docx 03.06.2021 17:51
Дата подачі:
03.06.2021 17:51
Вимога
Без відповіді
Неоднозначні вимоги
Номер:
bff205773e5744f0a458dd608dc552ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c8
Назва:
Неоднозначні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до вимог до предмету закупівлі викладених у Додатку 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), термін придатності продукції на момент поставки повинен складати не менше 90% від установлених відповідної документацією для кожного окремого виду товару. При цьому відповідно до особливих умов викладених у Додатку 5 Оголошення вказано, що на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати 100% до загального терміну придатності до споживання. Отже, Замовник свідомо включає до умов спрощеної закупівлі невідповідності, які в можуть привести до неоднозначного тлумачення вимог Замовника з подальшою дискваліфікацією небажаного учасника тобто до порушення принципів закупівель.
З огляду на викладене вимагаю усунути неоднозначні вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_8.docx 03.06.2021 17:46
Дата подачі:
03.06.2021 17:46
Вимога
Без відповіді
Про експлуатаційний дозвіл
Номер:
ffb3133bed624cb2b05af37c72433ced
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c7
Назва:
Про експлуатаційний дозвіл
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до 6.3.3. проекту договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник зобов'язаний надати замовнику копію експлуатаційного дозволу (дозволів) на потужності, задіяні у виробництві, переробці, реалізації харчових продуктів. У разі, якщо під час дії даного договору, Учасником будуть змінені потужності, що задіюються ним у виробництві, переробці, реалізації харчових продуктів, Учасник зобов’язаний протягом 3-х днів надати Замовнику копію експлуатаційного дозволу (дозволів) на такі потужності.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон), експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження». Предметом закупівлі даної спрощеної закупівлі є картопля, яка не є харчовим продуктом тваринного походження, отже її виробництво та обіг не вимагає отримання (наявності) експлуатаційного дозволу.
Статтею 25 Закону передбачено, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Відповідно до частини 8 статті 20 Закону, операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.
З огляду на викладене вимагаю внести зміни до проекту договору про закупівлю товарів за державні кошти, який викладений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_7.docx 03.06.2021 17:45
Дата подачі:
03.06.2021 17:45
Вимога
Без відповіді
Про експлуатаційний дозвіл
Номер:
6cbaeb6f505a4db6a0999a5f5e53ce3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c6
Назва:
Про експлуатаційний дозвіл
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до особливих умов викладених у Додатку 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію декларації виробника (або імпортера) та/або іншого документу з зазначенням номера експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або з номером повідомлення про реєстрацію потужностей наданого в декларації та/або в іншому документі, якій підтверджує якість товару. Якщо в документах виробника (або імпортера), підтверджуючих якість товару, відсутня інформація про номер експлуатаційного дозволу та/або номер повідомлення про реєстрацію потужностей, то Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу виробника (або імпортера) на потужності та/або копію повідомлення про реєстрацію потужностей підприємства – виробника товару (або імпортера), який Учасник пропонує Замовнику, а також довідку у довільній формі (завірену підписом і печаткою уповноваженої особи учасника), у якій міститься інформація про те, що саме продукцію цього підприємства-виробника (або імпортера) Учасник планує поставляти Замовнику.
Таким чином у складі пропозиції Учасники мають надати інформацію про наявність експлуатаційного дозволу на потужності підприємства та/або повідомлення про реєстрацію потужностей або копію експлуатаційного дозволу виробника (або імпортера) на потужності та/або копію повідомлення про реєстрацію потужностей підприємства. При цьому надання копії власного експлуатаційного дозволу та/або повідомлення про реєстрацію потужностей вимогами Оголошення не вимагається.
Відповідно до частини 8 статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів. Таким чином оператори ринку не можуть здійснювати діяльність пов’язану з обігом продуктів без наявності експлуатаційного дозволу або повідомлення про реєстрацію потужностей. Відсутність такої вимоги в Оголошенні може привести до того, що переможцем процедури може бути визначений учасник який не отримав експлуатаційного дозволу або не пройшов державної реєстрації потужностей, і як наслідок не має права здійснювати обіг харчових продуктів.
З урахуванням наведеного вище, Замовником порушено вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» це може привести до відміни спрощеної закупівлі через неможливість усунення порушень та зведе нанівець трудові та матеріальні витрати учасників по участі в прозорій та конкурентній закупівлі.
З огляду на викладене та відповідно до чинного законодавства вимагаю внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_6.docx 03.06.2021 17:42
Дата подачі:
03.06.2021 17:42
Вимога
Відхилено
Надання посвідчення якості
Номер:
061dedbcef7644609e0743951d515faf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c5
Назва:
Надання посвідчення якості
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до вимог до предмету закупівлі викладених у Додатку 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), якість запропонованого товару відповідно до Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Учасник повинен надати посвідчення якості або декларацією виробника, або документ (експертний висновок, довідка та ін.), що засвідчує якість запропонованого товару та виданий державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи, а також протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів на кожну партію товару копії вищевказаних документів, дійсні на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника.
Таким чином Замовник встановив в Оголошенні вимоги, які неможливо виконати. Так, незрозуміло, як учасник у складі пропозиції може надати документи дійсні на дату постачання, якщо спрощена процедура проводиться в червні, а постачання може бути в липні – серпні 2021. При цьому оскільки картопля має бути врожаю 2021 року, постачальник може постачати товар вирощений в липні чи серпні 2021 року, відповідно документи про якість на кожну партію товару будуть отримані після проведення спрощеної закупівлі. Тобто Замовником в Оголошення включені неоднозначні вимоги, що можуть привести до неоднозначного тлумачення вимог Замовника з подальшою дискваліфікацією небажаного учасника тобто до порушення принципів закупівель.
З огляду на викладене вимагаю усунути неоднозначні вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_5.docx 02.06.2021 20:10
Дата подачі:
02.06.2021 20:10
Вирішення:
учасник має надати вказані документи при подання пропозиції, а переможець має надати вказані документи при виконанні договору.
Всі документи мають бути чинними на дату їх подання
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неоднозначні вимоги
Номер:
67b71a3b80c64d21926b8205bfff38a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c4
Назва:
Неоднозначні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до пункту 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником та із завантаженням файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. При цьому вимогами Оголошення кваліфікаційні критерії до учасників не встановлені. Така невизначеність може спричинити відхилення небажаного учасника Замовником та спотворити результати торгів. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на викладене вимагаю усунути неоднозначні вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_4.docx 02.06.2021 20:07
Дата подачі:
02.06.2021 20:07
Вирішення:
По-перше, Замовник здійснює закупівлю з застосування спрощеної процедури закупівлі, тому не встановлює кваліфікаційні критерії, по-друге має право зазначати інші додаткові вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про електронний підпис
Номер:
ec8e3dd21654427a820db56878f00792
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c3
Назва:
Про електронний підпис
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до пункту 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), на пропозицію учасником обов’язково накладається електронний підпис службової (посадової) особи або уповноваженої особи Учасника, що підписала пропозицію, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», повноваження якої щодо підписів документів пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів, що вимагаються цим оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 року затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок). Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Порядку зокрема визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/ постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/ органу оскарження/органів державного фінансового контролю. Також цим пунктом Порядку вказано, що після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Таким чином встановлення Вами в Оголошенні обов’язку учасника накладати на пропозицію саме електронний підпис, а не кваліфікований електронний підпис службової (посадової) особи, порушує вимоги Порядку та може привести до відміни спрощеної закупівлі через неможливість усунення порушень, що зведе нанівець трудові та матеріальні витрати учасників по участі в спрощеній закупівлі.
З огляду на викладене вимагаю усунути незаконні вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_3.docx 02.06.2021 20:02
Дата подачі:
02.06.2021 20:02
Вирішення:
Замовник при визначенні вимог до електронного підпису учасника керувався інформацією Антимонопольного комітету України, яка офіційно оприлюднена на сайті https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv та Листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
fcab829ac0d449a5a431b3664dc782e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до пункту 13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), до супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова установа повинна містити місце реєстрації у місті Харкові або Харківській області), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Відповідно до пункту 4 частини 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» (далі – Закон), одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того частиною 4 статті 5 Закону передбачено що, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином включивши в Оголошення вимогу про надання гарантії фінансової установи лише від фінансової установи, яка має місце реєстрації у Харкові або Харківській області, Ви свідомо порушили принципи публічних закупівель та обмежили права тих учасників, які здійснюють свою діяльність за межами Харкова та Харківської області та мають намір надати забезпечення пропозиції від фінансової установи зареєстрованої поза Харківським регіоном.
З огляду на викладене вимагаю виключити дискримінаційні вимоги з оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_2.docx 02.06.2021 19:55
Дата подачі:
02.06.2021 19:55
Вирішення:
замовником буде виключено вимогу щодо надання забезпечення пропозиції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Неоднозначні вимоги
Номер:
6cb64d353364487990eb2506cb48ce61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-006041-b.c1
Назва:
Неоднозначні вимоги
Вимога:
Неоднозначні вимоги
Шановний Замовнику.
Відповідно до пункту 13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Цим же пунктом Оголошення передбачено, що учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Відповідно до пункту 7 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Вимогами Оголошення не встановлено, яким чином має бути підписана гарантія фінансової установи, лише вказано, що супутні документи засвідчуються гарантом, при цьому не вказано, яким чином вони мають бути засвідчені. При цьому умовами Оголошення передбачено, що гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам документації. Така невизначеність, в частині підписання гарантії та супровідних документів до неї, дозволяє Замовнику на власний розсуд вибрати підстави для визначення забезпечення таким, що не відповідає умовам документації і як наслідок відхилити пропозицію «небажаного» учасника.
З огляду на викладене вимагаю усунути неоднозначні вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_1.docx 02.06.2021 19:53
Дата подачі:
02.06.2021 19:53
Вирішення:
замовником будуть виключено з оголошення вимогу щодо надання забезпечення пропозиції
Статус вимоги:
Задоволено