-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Завершена
280 203.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 401.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 401.02 UAH
Період оскарження:
31.05.2021 10:54 - 12.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
d79d0f5050df45d89b301eb87f70fba9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-002144-b.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
31.05.2021 р. на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-31-002144-b) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю: код за ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (15111100-0-М'ясо яловиче (охолоджене), 15111100-0-печінка яловича, 15112130-6 - філе куряче (охолоджене), Замовником якої є Кременчуцька гімназія №12 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
17.06.2021 р. відбувся аукціон, учасниками якого були: ПП "ДІАДЕМА" та Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна.
25.06.2021 р. згідно Протоколу № 23 від 25.06.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою було дискваліфіковано ФОП Випущенко Л.М. Замовник зазначає:
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з рішенням Замовника про відхилення її цінової пропозиції.
Відповідно до ДОДАТКУ 3 Замовник встановив Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) з бюджетною організацією за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Предмет даної закупівлі товару: код за ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (15111100-0-М'ясо яловиче (охолоджене), 15111100-0-печінка яловича, 15112130-6 - філе куряче (охолоджене)
Відповідно до ст 5. ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Оскільки Замовник в тендерній документації зазначив, що аналогічний договір потрібно надати за аналогічним предметом закупівлі, а не конкретно по кожній позиції товару, таким чином Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала аналогічний договір за предметом даної закупівлі товару: код ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» підтвердила відповідність кваліфікаційним критеріям, а отже, Замовник неправомірно дискваліфікував пропозицію ФОП Випущенко Л.М.
До того ж, відповідно до п.16 ст 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, якщо Замовник вважав, що Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала аналогічний договір не за предметом даної закупівлі товару, Замовник повинен розмістити вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не було вказано на недоліки та було дискваліфіковано Учасника ФОП Випущенко Л.М., що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ФОП Випущенко Л.М. та порушення чинного законодавства.
ФОП Випущенко Л.М. також не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ПП "ДІАДЕМА", а саме:
По-перше, Згідно Додатку 2: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)»: Розділ II. Для підтвердження відповідності вимогам учасник повинен надати в складі пропозиції: Копію декларації виробника (посвідчення про якість) на товар, що планується для постачання на період подання пропозиції.
Також в Додатку 2: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» зазначена інформація про вимоги до товару, який буде постачатися переможцем до Замовника, а саме: М'ясо яловиче (охолоджене): М'ясо яловиче без кісток (натуральні напівфабрикати І сорту). Зовнішній вигляд: М’якоть отримана від спинної, поперекової, тазостегнової та лопаткової частини туш, (не менше 2.5 кг) зачищених від сухожилок і грубих поверхневих плівок…
Тобто, Замовник зазначає, що товар повинен бути: 1) М’якоть отримана від спинної частини туш, 2) М’якоть отримана від поперекової частини туш, 3) М’якоть отримана від тазостегнової частини туш, 4) М’якоть отримана від лопаткової частини туш.
ПП "ДІАДЕМА" у складі пропозиції надає копію документу від ТОВ «М’ясокомбінат «Миргородський», де зазначена продукція: тазостегнова частина яловича б/к (фас 6-9 кг) та лопаточна частина яловича б/к (фас 6-9 кг). З наданого документу можна зробити висновок, що ПП "ДІАДЕМА" планує до постачання тільки тазостегнову та лопаточну частини м'яса яловичини б/к, що не відповідає вимогам Замовника. Оскільки згідно технічних вимог Замовник зазначає, що товар повинен бути: 1) М’якоть отримана від спинної частини туш, 2) М’якоть отримана від поперекової частини туш, 3) М’якоть отримана від тазостегнової частини туш, 4) М’якоть отримана від лопаткової частини туш., таким чином у складі пропозиції ПП "ДІАДЕМА" відсутні документи на М’якоть отримана від спинної частини туш та М’якоть отримана від поперекової частини туш, а отже відсутні документи у повному обсязі на товар (М'ясо яловиче без кісток), що планується для постачання. Таким чином пропозиція ПП "ДІАДЕМА" не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-друге, Згідно Додатку 2: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» зазначена інформація про вимоги до товару, який буде постачатися переможцем до Замовника, а саме:
1) М'ясо яловиче (охолоджене): М'ясо яловиче без кісток (натуральні напівфабрикати І сорту). Зовнішній вигляд: М’якоть отримана від спинної, поперекової, тазостегнової та лопаткової частини туш, (не менше 2.5 кг) зачищених від сухожилок і грубих поверхневих плівок…
2) Печінка яловича… За термічним станом: заморожена…
3) Філе куряче (охолоджене)…
Тобто, Замовник на М'ясо яловиче зазначає, що товар повинен бути: 1) М’якоть отримана від спинної частини туш, 2) М’якоть отримана від поперекової частини туш, 3) М’якоть отримана від тазостегнової частини туш, 4) М’якоть отримана від лопаткової частини туш.
Також Замовник в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» зазначає: Розділ II. Для підтвердження відповідності вимогам учасник повинен надати в складі пропозиції: Копію декларації виробника (посвідчення про якість) на товар, що планується для постачання на період подання пропозиції.
ПП "ДІАДЕМА" у складі пропозиції на печінку яловичу заморожена надає декларацію виробника № 970/28 виробника ТОВ «Продфудтрейд», на Філе куряче охолоджене надає декларацію виробника/ Посвідчення про якість № 4923 виробника ТОВ «АГРО-РОСЬ» та декларацію виробника № ДТ-488099 від 15.06.2021 р. від ПрАТ «Оріль-Лідер», та наданий документ від ТОВ «М’ясокомбінат «Миргородський» на тазостегнову частину яловичу б/к (фас 6-9 кг) та лопаточну частину яловичу б/к (фас 6-9 кг), що не є декларацією виробника та не є посвідченням про якість. Таким чином, у складі пропозиції ПП "ДІАДЕМА" відсутні декларація виробника (посвідчення про якість) на М'ясо яловиче (охолоджене) (М'ясо яловиче без кісток (М’якоть отримана від спинної, поперекової, тазостегнової та лопаткової частини туш)), а отже пропозиція ПП "ДІАДЕМА" не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
По-третє, Згідно Додатку 2: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)»: На виконання норми Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме ч.1 ст. 22: «Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад"» та п. 13 Наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»:«Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. Під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставками з найменшою кількістю посередників».
Учасники повинні надати у складі своєї пропозиції затверджену Держпродспоживслужбою схему постачальників в заклади освіти на 2021 рік, у яких вони (учасники) будуть отримувати продукцію та копії договорів з постачальниками, які вказані в затвердженій схемі.
Тобто, згідно вищезазначеного, у складі пропозиції повинні бути всі копії договорів з постачальниками, які вказані в затвердженій схемі.
ПП "ДІАДЕМА" у складі пропозиції надає «СХЕМУ ПОСТАЧАННЯ продуктів харчування в заклади загальної середньої освіти (ЗЗСО) м. Кременчука на 2021 рік» з Додатком до Схеми, в яких зазначена інформація про постачальників, в яких учасник ПП "ДІАДЕМА" буде отримувати продукцію. Також ПП "ДІАДЕМА" у складі пропозиції надає копії договорів з постачальниками: ТОВ «Експансія», ТОВ «АГРО-РОСЬ», ПП «КОЧЕТ», ФОП Малик О.М., ПП «ВКФ «МІГ», ПП «ТК «Молімпекс», ТОВ «М’ясна ярмарка», ТОВ «НВП «Продагроком», ТОВ «ПРОДФУДТРЕЙД», ТОВ «ТД «Кременчукм’ясо». Проте, у СХЕМІ ПОСТАЧАННЯ продуктів харчування в заклади загальної середньої освіти (ЗЗСО) м. Кременчука на 2021 рік» з Додатком, зазначений більший перелік постачальників, договора з якими у складі пропозиції відсутні (наприклад, постачальники: ТОВ «Канівсиртрейд», ДП Старокостянтинівський мол.авод, ПрАТ Комбінат «Придніпровський», ТОВ «С-ТРАНС», ТОВ «Адонай-2016», ТОВ ТД «Балаклійське», ДП «Аромат», ТОВ «Альбакор», ТОВ «Дом Фактор», ТОВ Шарліс, СП Витмарк-Україна, ТОВ «Компанія Крок Трейд», ПП «Галактика», КП Продтовари, ТОВ Кривоозерська харчосмакова ф-ка та ін.)
Оскільки Замовником не було зазначено, що копії договорів з постачальниками потрібно надавати згідно предмету закупівлі, тому учасник повинен надати у складі своєї пропозиції затверджену Держпродспоживслужбою схему постачальників в заклади освіти на 2021 рік, у яких вони (учасники) будуть отримувати продукцію та всі копії договорів з постачальниками, які вказані в затвердженій схемі.
Оскільки ПП "ДІАДЕМА" у складі пропозиції надає не всі копії договорів з постачальниками, тому надана інформація не в повній мірі, а отже, документ вважається ненаданим. Таким чином пропозиція ПП "ДІАДЕМА" не відповідає технічним вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Отже, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій Учасників, безпідставно відхиливши пропозицію ФОП Випущенко Л.М. та визначивши ПП "ДІАДЕМА" переможцем з пропозицією, що не відповідає технічним вимогам Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 05.07.2021 19:39
- Декларації.rar 05.07.2021 19:40
- Крок назад.rar 05.07.2021 19:40
- Рішення від 08.07.2021 № 15430.pdf 08.07.2021 19:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.20212 № 16418.pdf 20.07.2021 16:49
- Рішення від 19.07.2021 № 16418.pdf 22.07.2021 20:17
- Тендерна документація.doc 09.07.2021 09:04
- Додаток 6_Проект договору.docx 09.07.2021 09:04
- Додаток 7 Лист -згода.docx 09.07.2021 09:04
- Додаток 2 Технічні та якісні вимоги.docx 09.07.2021 09:04
- Додаток 5 Документи яки має надати переможець.docx 09.07.2021 09:04
- Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc 09.07.2021 09:04
- Додаток 4 Перелік документів статті 17.docx 09.07.2021 09:04
- Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx 09.07.2021 09:04
- Додаток 6_Проект договору_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Додаток 4 Перелік документів статті 17_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Додаток 7 Лист -згода_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Тендерна документація_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Додаток 2 Технічні та якісні вимоги_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Додаток 1 Тендерна пропозиція_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Додаток 3 Кваліфікаційні критерії_1625807160_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Додаток 5 Документи яки має надати переможець_1625808654.pdf 09.07.2021 09:34
- Протокол 34.pdf 27.07.2021 09:52
- протокол 33.pdf 27.07.2021 09:52
- протокол 32.pdf 27.07.2021 09:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2021 21:14
Дата розгляду скарги:
19.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 19:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2021 20:18
Дата виконання рішення Замовником:
27.07.2021 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконана. Завантажено три протоколи.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
33540dcc71214be2aaaf3f66ac94ed8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-002144-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога скасувати рішення про дискваліфікацію Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна.
25.06.2021 р. ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну було дискваліфіковано згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 23 від 25.06.2021 р., в якому Замовник зазначає, що Учасником ФОП Випущенко Л.М. наданий аналогічний договір, що не відповідає критерію, визначеному в ТД.
Відповідно до ДОДАТКУ 3 Замовник встановив Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) з бюджетною організацією за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Предмет даної закупівлі товару: код за ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (15111100-0-М'ясо яловиче (охолоджене), 15111100-0-печінка яловича, 15112130-6 - філе куряче (охолоджене)
Відповідно до ст 5. ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Оскільки Замовник в тендерній документації зазначив, що аналогічний договір потрібно надати за аналогічним предметом закупівлі, а не конкретно по кожній позиції товару, таким чином Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала аналогічний договір за предметом даної закупівлі товару: код ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» підтвердила відповідність кваліфікаційним критеріям, а отже, Замовник неправомірно дискваліфікував пропозицію ФОП Випущенко Л.М..
До того ж, відповідно до п.16 ст 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, якщо Замовник вважав, що Учасник ФОП Випущенко Л.М. надала аналогічний договір не за предметом даної закупівлі товару, Замовник повинен розмістити вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не було вказано на недоліки та було дискваліфіковано Учасника ФОП Випущенко Л.М., що свідчить про неупереджене ставлення до Учасника ФОП Випущенко Л.М.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 12:34
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваша вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмила Миколаївна під час проведення відкритих торгів на закупівлю товару - код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо»(15111100-0 – М`ясо яловиче (охолоджене), 15111100-2 печінка яловича, 15112130-6 – філе куряче (охолоджене) не підлягає задоволенню.
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 23 від 25.06.2021 ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну дискваліфіковано у зв’язку з невиконанням кваліфікаційного критерію - документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначений п.1 додатку 3 ТД, а саме : довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного(-их) договору (-ів) за аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору).
Наданий Учасником ФОП Випущенко Л.М. договір №42 від 26.02.2020, укладений з Гадяцький обласний науковий ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів ім.Є.П. Кочергіна Полтавської обласної ради, предметом якого є четвертина задня куряча бройлера(заморожена), що не відповідає критерію, визначеному в ТД та потребам Кременчуцької гімназії №12 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
Протоколом уповноваженої особи № 18 від 31.05.2021, затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товару - код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо»(15111100-0 – М`ясо яловиче (охолоджене), 15111100-2 печінка яловича, 15112130-6 – філе куряче (охолоджене). Відповідно до положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Зокрема, передбачено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має бути підтверджена учасником за листом в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору з усіма укладеними додатковими угодами та специфікаціями до договору).
Однак, наданий Учасником ФОП Випущенко Л.М. договір №42 від 26.02.2020, укладений з Гадяцький обласний науковий ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів ім.Є.П. Кочергіна Полтавської обласної ради, предметом якого є четвертина задня куряча бройлера(заморожена) не можливо вважати аналогічним предмету і технічній специфікації відкритих торгів, тому, що за змістом тендерної документації предметом закупівлі визначено «М’ясо»(15111100-0 – М`ясо яловиче (охолоджене), 15111100-2 печінка яловича, 15112130-6 – філе куряче (охолоджене).
Крім того, що відрізняється технічна специфікація предмету закупівлі в наданому Учасником ФОП Випущенко Л.М договорі, є суттєва відмінність щодо стану (охолоджений чи заморожений) предмету закупівлі.
Так як замовник є заклад освіти і дотримання встановлених норм щодо відповідності, зберігання, транспортування предмету закупівлі має пріоритетне значення, тому Замовником і визначено одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в розумінні всієї специфіки ТД.
Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі.
Крім того, частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Істотне значення для визнання помилок формальними (несуттєвими) є здатність впливати на зміст пропозиції, нівелювати технічний потенціал або конкурентоздатність учасника.
Вважаю, що викладені вище обставини не є технічними помилками чи описками, а свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Випущенко Л.М встановленим тендерною документацією кваліфікаційним вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, Постановою Верховного Суду від 13.05.2020 у справі № 826/7832/18 визначено, що в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність певному кваліфікаційному критерію, при цьому слід виходити зі специфіки предмета закупівлі, та дотримуватися принципів, що передбачені ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі". Слід зауважити, що Верховний Суд в Постанові вказав, що оскільки Закон України "Про публічні закупівлі", не містить критеріїв визначення «аналогічного договору», тож, замовники можуть на власний розсуд визначати перелік письмових доказів, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Також замовник може на власний розсуд встановлювати межі відповідності письмових доказів критерію поняттю «аналогічний договір», але з врахуванням принципів здійснення закупівель.
Схожа судова практика представлена і в Постанові ВС від 30.09.2020 у справі № 826/114/18.
Виходячи з викладеного, підстави для задоволення Вашої Вимоги щодо скасування рішення про дискваліфікацію Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмила Миколаївна, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено